hij liever dan ikquote:Op maandag 27 februari 2006 11:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij zo'n dubbele dildo als lunch..![]()
It's wat is says!quote:
ik heb altijd zinquote:
Have fun!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nooit ontkent een nerd te zijn.
En beter nu dan zodadelijk op mijn date
Zoiets ja, De verpakking laat je altijd een grotere worst verwachten, dan dat er eigenlijk inzit.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
bekritiseer je mijn worst!
is lekker genoeg voor op brood.. maar die hema worsten zijn idd
Don't even ask.quote:
Ik geloof dat niemand het begrijpt.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik begrijp m ook niet helemaal, maar ik nam aan dat het wel weer aan mij zou liggen...![]()
Zoals gewoonlijk is dat uiteraard een afweging tussen kwaliteit en kwantiteit, alhoewel ik me heb laten vertellen dat het een fabeltje schijnt te zijn dat gebrek aan kwantiteit meestal wordt goedgemaakt met kwaliteitquote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zoiets ja, De verpakking laat je altijd een grotere worst verwachten, dan dat er eigenlijk inzit.
Size does matter, als je weet hoeveel je er voor betaald..
Zoeken de zin om te werken... of wat anders denk...quote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't even ask.
Ik weet het namelijk ook niet![]()
nou.. deze worst was in de aanbieding, dus dan wordt de prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding een stuk beterquote:Op maandag 27 februari 2006 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk is dat uiteraard een afweging tussen kwaliteit en kwantiteit, alhoewel ik me heb laten vertellen dat het een fabeltje schijnt te zijn dat gebrek aan kwantiteit meestal wordt goedgemaakt met kwaliteit.
Waarom zou je geen zin hebben in werkenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Zoeken de zin om te werken... of wat anders denk...
ofzo
zoiets
weet ik veel
Je gooit jezelf in de uitverkoop?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. deze worst was in de aanbieding, dus dan wordt de prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding een stuk beter
Nee.. de worst die ik nu in mijn mond hebquote:
Weet niet.... omdat het klote is?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je geen zin hebben in werken
is t lekker ?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee.. de worst die ik nu in mijn mond heb
ja was een lekkere Gelderse rookworstquote:
Op het worsten vlak gaat die stelling in rook(worst) op. Kijk naar de knak worstjes...die smaken totaal niet..mits je ze een overdosis mosterd en ketchup geeft..quote:Op maandag 27 februari 2006 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk is dat uiteraard een afweging tussen kwaliteit en kwantiteit, alhoewel ik me heb laten vertellen dat het een fabeltje schijnt te zijn dat gebrek aan kwantiteit meestal wordt goedgemaakt met kwaliteit.
Gelderse rookworst..quote:Op maandag 27 februari 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja was een lekkere Gelderse rookworst
Ga naar zeeuws-vlaanderen en laat je worst roken en proeven.. dan weet je het antwoord op deze groote vraagh des levenschquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Gelderse rookworst..
Hoe smaakt de Zeeuws-Vlaamse rookworst dan, vraag ik me af.. (zeeuws Vlaanderen heeft waarschijnlijk nooit gewonnen in de rookworsten competitie van Unox ofzo..)
Geldersquote:Op maandag 27 februari 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja was een lekkere Gelderse rookworst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |