zonde, ik ga altijd in een goedkoop ding zitten, als er maar eten, douche en een bed was. Voor de rest lig ik toch in de rode zee daarquote:Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
We hebben nu een all-inclusive hotel in Egypte gevonden...
you've made your pointquote:Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, ik hoor niet bij de kliek
Ik sta in geen msn lijstje, niemand belt me en niemand komt langs etcetc...
Het is toch een waarheidquote:
Ik ben net terug, maar loop daar nu ook al weer aan te denken. Binnenkort maar ff naar Nederland. Heb ik iets om naar uit te kijken..quote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook "zo'n dag"?
Ter compensatie ben ik gelijk even een vakantie aan het regelen! Dat maakt weer een hoop goed!![]()
jij ziet ze vliegenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Polen het volgende:
Zie je ze niet?
Ik heb wel zin in één weekje lekker luxe luieren eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
zonde, ik ga altijd in een goedkoop ding zitten, als er maar eten, douche en een bed was. Voor de rest lig ik toch in de rode zee daar
lekker rustig toch.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, ik hoor niet bij de kliek
Ik sta in geen msn lijstje, niemand belt me en niemand komt langs etcetc...
Zolang ik geen code zeg te hebben om het universum te herprogrammeren is er niets om je druk over te maken, lijkt me.quote:
Gevalletje achtervolgingswaanzin?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Polen het volgende:
Zie je ze niet?
Soms te rustigquote:Op maandag 27 februari 2006 15:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
lekker rustig toch.
Beginnen wij een kliek: De kontactlozenklinkt wel weer carnavallerig..
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in één weekje lekker luxe luieren eigenlijk.
En mijzelf en ballerinagirl kennende is het mooi meegenomen dat de drank erbij inbegrepen is
Dromenvanger!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:03 schreef Polen het volgende:
[..]
Zolang ik geen code zeg te hebben om het universum te herprogrammeren is er niets om je druk over te maken, lijkt me.
Twee dames en drank...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in één weekje lekker luxe luieren eigenlijk.
En mijzelf en ballerinagirl kennende is het mooi meegenomen dat de drank erbij inbegrepen is
Omdat we weten dat jij liever geen contact hebt buiten Fok om laten we je met rustquote:
Ik kwam om 05:00 uit de kroeg zetten .. Ben toen bezig geweest met omkleden, schoonboenen, etc ... En was rond 10:00 op het werkquote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook "zo'n dag"?
Ter compensatie ben ik gelijk even een vakantie aan het regelen! Dat maakt weer een hoop goed!![]()
Zon is ook een essentieel onderdeel van ons eisen-pakket, dus helaas...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Twee dames en drank...
Dublin is een leuke vakantie bestemming heb ik gehoord![]()
daar hedde dan toch nog altijd zelf voor gekozenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kwam om 05:00 uit de kroeg zetten .. Ben toen bezig geweest met omkleden, schoonboenen, etc ... En was rond 10:00 op het werk![]()
Hoe durf je te beweren dat onze MSN-gesprekken onzinnig zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat we weten dat jij liever geen contact hebt buiten Fok om laten we je met rust
Maar mocht je interesse hebben in onzinnige msn-gesprekken moet je het me gewoon laten weten!
Omdat ze alleen maar in jouw verbeelding bestaan wellicht?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe durf je te beweren dat onze MSN-gesprekken onzinnig zijn.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat ze alleen maar in jouw verbeelding bestaan wellicht?
?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Ik reageerde eigenlijk op Pheno, maar citeerde verkeerd.![]()
Waar is hij!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Kop op, je begint als GF te klinken..
In het verleden heb ik je ooit wel eens op MSN gesproken.quote:
Ah zo.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In het verleden heb ik je ooit wel eens op MSN gesproken.![]()
Maar ik dacht dus dat jij zei wat Mokster zei.![]()
kutzooiquote:
Als iemand me nu een raider kan geven maak ik er plaats voor. Gebruik je fantasie maar hoe ik dat zou doenquote:
Gelukkig reikt mijn fantasie niet zo ver.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand me nu een raider kan geven maak ik er plaats voor. Gebruik je fantasie maar hoe ik dat zou doen
je bent niet de enge..quote:
Ja, ik snap er niks van.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent niet de enge..
en je hebt je ogen wel erg dicht
Probeer eens 42quote:Op maandag 27 februari 2006 15:03 schreef Polen het volgende:
[..]
Zolang ik geen code zeg te hebben om het universum te herprogrammeren is er niets om je druk over te maken, lijkt me.
Nog lang niet dicht genoeg helaasquote:Op maandag 27 februari 2006 15:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent niet de enge..
en je hebt je ogen wel erg dicht
lekker hequote:Op maandag 27 februari 2006 15:23 schreef jackson het volgende:
Eten ja!
Snickers twixen alles...
en ik heb nix hier
Geilheid!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker he
ik heb net het recept voor de beignets opgezocht...
Hmm, dus je gaat bakken vanaaf?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker he
ik heb net het recept voor de beignets opgezocht...
ik ga proberen ze te maken vanaafquote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hmm, dus je gaat bakken vanaaf?
Ik zal je mijn adres gevenen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |