Aanfluiting en carnaval in 1 zin...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
carnavalnummers die in t NL gezongen worden zijn ronduit een aanfluiting voor de carnaval
Optiefen met je kut-carnaval !quote:Op maandag 27 februari 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
Laat jij altijd zo in het openbaar je tieten ventileren?quote:
ik was in polly maggoo!!!quote:
Goeie nummer die in het Venlo's gecoverd worden zijn pas een aanfluiting. Dan ga je vanzelf excessief aan de alcohol.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
denk dat er bij mij meer carnaval in het bloed zit dan bij jou, als jij Guus Meeuwis als carnavallistisch zanger ziet
carnavalnummers die in t NL gezongen worden zijn ronduit een aanfluiting voor de carnaval
Geen seconde gedacht dat het weleens aan de hoeveelheid drank in hun lichaam zou kunnen liggen ipv aan jouw blote benen?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef Breetai het volgende:
Goeiemiddag allemaal.
Karnaval in Eidnhoven ging toch weer heel lekker. De dames konden weer eens niet van m'n uber geile over-the-top scouting uniform blijven.
De combinatie van blote benen, een tjokvol uniform met allemaal badges en lintjes en een authoritaire baret blijft gewoon de ideale combinatie. Voor de rest hakten m'n ogen d'r ook weer lekker in.![]()
Dus je doet iets verkeerd. Carnaval kan je zover ik weet qua neuken vergelijken met oud en nieuw.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef Breetai het volgende:
Niet dat het op 't einde van de nacht wat opgeleverd heeft.
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef Breetai het volgende:
[..]
Goeie nummer die in het Venlo's gecoverd worden zijn pas een aanfluiting. Dan ga je vanzelf excessief aan de alcohol.
Ik heb dat veelvuldig horen stellen. SOA galore.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dus je doet iets verkeerd. Carnaval kan je zover ik weet qua neuken vergelijken met oud en nieuw.
pfff het gaat mij gewoon puur om de geweldige muziekquote:Op maandag 27 februari 2006 14:02 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik heb dat veelvuldig horen stellen. SOA galore.
Je zou eens moeten inventariseren in hoeverre dat klopt.
Hier op Fok ventileer ik alles in het openbaar...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:59 schreef Dickies het volgende:
Laat jij altijd zo in het openbaar je tieten ventileren?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfff het gaat mij gewoon puur om de geweldige muziek![]()
![]()
Want als ik haar zie gaat de zon opeens weer schijnen
Elke keer als ik haar zie
Dan slaat m’n hart weer over
Elke dag komt zij voorbij en zie ik haar weer lopen
met d’r haren in de wind
en lacht ze weer naar mij
Bewezen feitquote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier op Fok ventileer ik alles in het openbaar...
Ik denk dat ik nu al van je houquote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Dickies het volgende:
Voor jou.
Ongeveer gelijk aan je niveau
Zeggen ze allemaalquote:
Ik heb gewoon goed gespierde benen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
Geen seconde gedacht dat het weleens aan de hoeveelheid drank in hun lichaam zou kunnen liggen ipv aan jouw blote benen?![]()
Duh. Ze vieren carnavalquote:Op maandag 27 februari 2006 14:10 schreef Breetai het volgende:
Allemaal dames die wanhopig worden zijn.
Ik weet dat ik iets verkeerd doe. Ik weet ook dat ik op de goeie weg zit.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dus je doet iets verkeerd. Carnaval kan je zover ik weet qua neuken vergelijken met oud en nieuw.
en het is maandag. De boerenbruiloft hier op dinsdag word helemaal erg.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
en het is maandag. De boerenbruiloft hier op dinsdag word helemaal erg.
Die zijn allemaal te moe en te zat. Het vrouwen overschot op maandag hier is echt niet normaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:12 schreef Polen het volgende:
Die hoop alleen al he, dat er wanhopige dames zijn. Ik denk dat er nog ongeveer 400.000 mannen de stad in gaan met dat idee.
lekkerquote:Op maandag 27 februari 2006 14:13 schreef Polen het volgende:
Koffie? Ik loop toch.
*plant zijn maandagen als zijnde vrij*quote:Op maandag 27 februari 2006 14:15 schreef Breetai het volgende:
[..]
Die zijn allemaal te moe en te zat. Het vrouwen overschot op maandag hier is echt niet normaal.
Leuke vrouwen blijven schaars hiero.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:17 schreef Polen het volgende:
Venlo. Dan kan je nog beter naar de hoeren.
Heet stage lopen daar niet: stage diving?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, even naar Paradiso om uitleg te krijgen over onze aankomende stage daar.![]()
Ik zal eens vragen of we dat ook mogen doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heet stage lopen daar niet: stage diving?![]()
of; minder kieskeurig en meer toleranter?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:20 schreef Breetai het volgende:
[..]
Leuke vrouwen blijven schaars hiero.
Je moet idd heel lang zoeken naar de pareltjes tussen alle normale oesters.
Ik doelde ook op de prijs per kilometer.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:20 schreef Breetai het volgende:
[..]
Leuke vrouwen blijven schaars hiero.
Je moet idd heel lang zoeken naar de pareltjes tussen alle normale oesters.
Vet coolquote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, even naar Paradiso om uitleg te krijgen over onze aankomende stage daar.![]()
Ah, jij hebt ook "zo'n dag"?quote:
wie is zequote:Op maandag 27 februari 2006 14:54 schreef Polen het volgende:
Ze denken dat alles wat ik doe of zeg een hint is voor 'wie ik eigenlijk ben'. Dus voel ik mij voorbijgelopen en genegeerd als individu.
waar ga je naar toe?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook "zo'n dag"?
Ter compensatie ben ik gelijk even een vakantie aan het regelen! Dat maakt weer een hoop goed!![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
En 3 personeelsleden, die bij normale drukte al niks te doen hebben.![]()
Pheno's, zogezegd.
Tss, ik hoor niet bij de kliekquote:Op maandag 27 februari 2006 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op die ene getrouwde eikel na dan.![]()
wie zijn ze danquote:Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Polen het volgende:
[..]
Ze is meervoud.
" http://fotoboek.fok.nl/meervoud ??", "Nee, die niet"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |