quote:Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan... dan nog even genieten van wat vrije dagen
ah okequote:Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal op vrijdag, en door tot aswoensdag
door omstandigheden dit jaar niet
Ja... ik loop stage nu. Erg klote dat je dan moe bent op vrijdag enzoquote:Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb 't juist er van genomen aangezien ik woensdag ga beginnen bij me nieuwe baan, en ik dan zeker anders 't weekend zal bekijken
Nee... hij vindt "watje" roepen cool denkquote:
Jij begrijpt me!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:01 schreef nixxx het volgende:
Ik geloof dat we vandaag een happy Mokster hebben.. als ik al diePI's eens bezie
slet!quote:
Pi's zijn tof!quote:
Ben je van je geloof afgevallen??quote:Op maandag 27 februari 2006 10:10 schreef Pheno het volgende:
En ik lees niet terug. Ik heb dit weekend al genoeg gelezen hier
daarom.. en omdat 't niet naast me kamer zit, ben ik een uur of 1.5 onderweg (nog geen rijbewijs/autoquote:Op maandag 27 februari 2006 10:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... ik loop stage nu. Erg klote dat je dan moe bent op vrijdag enzo. Dit was het eerste weekend sinds tijden dat ik het weer eens rustig aan deed. Nog niet gebeurt in het nieuwe jaar
wtf.. jij ook hier?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hier??![]()
En voor de rest: goodmorning!
Het zal wel wennenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daarom.. en omdat 't niet naast me kamer zit, ben ik een uur of 1.5 onderweg (nog geen rijbewijs/auto), dus ben ik zeker superbrak als ik de eerste dag thuis kom
tijd om te verhuizenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daarom.. en omdat 't niet naast me kamer zit, ben ik een uur of 1.5 onderweg (nog geen rijbewijs/auto), dus ben ik zeker superbrak als ik de eerste dag thuis kom
Is goed, Ik lurk wel even na mijn pauze in FOTquote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn cam is nu iets ouder dan een half jaar (tis een canon 350d, met de kitlenz 18-55mm en een 70-300)
op dit moment is er niets nieuws bijeerst een nieuwe laptop en dan eens verder kijken voor een extra lens, filters en zow
vakantiefoto's waren nog met de analloge spiegelreflex van mijn paps gemaakt (ricoh)
als je echt geïnteresseerd bent in fotografie, en je een DSLR wilt aanschaffen, kom dan eens kijken in FOT, veel adviesen, uitdagingen, ervaring en tips bijelkaar
Ik val onder de "werkende" helftquote:Op maandag 27 februari 2006 10:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is goed, Ik lurk wel even na mijn pauze in FOT
Heb jij vandaag vrij? Ik krijg het idee dat de helft van de users hier vrij hebben wegens carnaval..![]()
vrijquote:Op maandag 27 februari 2006 10:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is goed, Ik lurk wel even na mijn pauze in FOT
Heb jij vandaag vrij? Ik krijg het idee dat de helft van de users hier vrij hebben wegens carnaval..![]()
[boze wolf-mode]quote:Op maandag 27 februari 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
de schoolgangers zullen wel bijna allemaal vrij hebben, maar goed, die worden toch al overstelpt met vrije dagen
quote:
jah of het klagen over dat ze geen vrij hebben omdat ze moeten leren voor tentamens etc. terwijl als ze de boel tijdens de lessen bij gehouden hadden nu niet veel meer hoefden te doenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
[boze wolf-mode]
Dat is om langer te kunnen klagen over hun huiswerk.
[/boze wolf-mode]
Mee eens... en dat bevalt ook primaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
de schoolgangers zullen wel bijna allemaal vrij hebben, maar goed, die worden toch al overstelpt met vrije dagen
Mietjes zijn het!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:31 schreef Litpho het volgende:
[boze wolf-mode]
Dat is om langer te kunnen klagen over hun huiswerk.
[/boze wolf-mode]
Hahaha.... ofzoiets ja. Dat verschilt per persoon...quote:Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah of het klagen over dat ze geen vrij hebben omdat ze moeten leren voor tentamens etc. terwijl als ze de boel tijdens de lessen bij gehouden hadden nu niet veel meer hoefden te doen
Zin ja..quote:Op maandag 27 februari 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik val onder de "werkende" helft.... Maargoed... daar moet je zin in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |