quote:
interesseren mensen zich eens in je reageer je nietquote:Op maandag 27 februari 2006 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe ver zijn jullie nu?
begint het al ergens op te lijken?
Ik was vergeten de wekker uit te zetten..quote:Op maandag 27 februari 2006 10:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
-edit- Wat doe je dan zo vroeg al op?
En toe drukte je em uit.... en werd net weer wakkerquote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was vergeten de wekker uit te zetten..
hij ging om 6.30 al
Watjequote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef amaranta het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk carnaval vier![]()
Je moet er wat mee hebben hehquote:
dan is t geen carnavalsvakantie maar voorjaarsvakantiequote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef amaranta het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk carnaval vier![]()
Heb je een gloed nieuwe cam of alleen een nieuwe lens? Welke heb je?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
het was de bedoeling om wat meer te gaan doen, maar goed dat kwam er niet van
ik was allang blij dat ik mijn lens, die donderdag ineens kapot bleek te zijn, gratis vervangen is (mocht ook wel, was pas 2 weken oud)
Stom stom stom he om je cam nie tbij je te hebben in het vliegtuig, toen ik terug kwam van en ging naar scotlandheb ik een paar mooie shots kunnen maken
Zou ik ook best kunnen gebruiken eigenlijk.... achja... dan maar rustig aan deze weekquote:Op maandag 27 februari 2006 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t geen carnavalsvakantie maar voorjaarsvakantie
Ik was rond 9 uur wakker, maar ben tot net blijven liggen jaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
En toe drukte je em uit.... en werd net weer wakker?
Niet eens gezien, daar ik les gafquote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
interesseren mensen zich eens in je reageer je niet
Hier in het zuiden heet het carnavalsvakantie..quote:Op maandag 27 februari 2006 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t geen carnavalsvakantie maar voorjaarsvakantie
Erg lekkerquote:Op maandag 27 februari 2006 10:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was rond 9 uur wakker, maar ben tot net blijven liggen ja
mijn cam is nu iets ouder dan een half jaar (tis een canon 350d, met de kitlenz 18-55mm en een 70-300)quote:Op maandag 27 februari 2006 10:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb je een gloed nieuwe cam of alleen een nieuwe lens? Welke heb je?
Ik wil binnenkort es een digitale spiegelreflex aanschaffen..maar weet niet welke..
Ach, ja.. je weet t de mooiste shots vind als je je cam niet bij je hebt..![]()
carnaval vieren natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg lekker
Nog plannen vandaag of lekker rustig aan ?!
Gewoon door op maandagquote:
dat zegt ze tegen een limbabwaneesquote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hier in het zuiden heet het carnavalsvakantie..
En als het al voorjaarsvakantie zou heten dan zou het nog altijd krokusvakantie zijn
door tot aswoensdagquote:
Oke dan... dan nog even genieten van wat vrije dagenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja vandaag nog wel, maar morgen niet meer.
Ik heb 't juist er van genomen aangezien ik woensdag ga beginnen bij me nieuwe baan, en ik dan zeker anders 't weekend zal bekijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg bitter ja.... heb het dit weekend maar eens rustig aan gedaan. Niet dat ik me nu beter voel dan anders
![]()
En pak je dan donderdagavond gewoon weer een kroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |