Ik heb geen vakantie gehad maar een rustig weekend. En ik voel me er nix beter doorquote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zin ja..
is hier ver te vinden... eerste dag na je vakantie is altijd de zwaarste (ook de laatste dag voor je vakantie..)
Shit zeg..... daar heb ik zin inquote:Op maandag 27 februari 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
ha, heb zin om oma's appelbegnetdingens te gaan bakken...
niet dat ik dat kan, maar dat is een detail
Zal ik happen?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah of het klagen over dat ze geen vrij hebben omdat ze moeten leren voor tentamens etc. terwijl als ze de boel tijdens de lessen bij gehouden hadden nu niet veel meer hoefden te doen
Ik had et al gedaanquote:
Diepgaandquote:
Will do.quote:
Als jij beter bij je Flash lessen had opgelet had je nu die opdracht klaar.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah of het klagen over dat ze geen vrij hebben omdat ze moeten leren voor tentamens etc. terwijl als ze de boel tijdens de lessen bij gehouden hadden nu niet veel meer hoefden te doen
Dat is het antwoord, An. Niet noodzakelijk hetzelfdequote:Op maandag 27 februari 2006 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is 42. Die hoef je toch echt niet te zoeken.
Wat was de vraag ook alweer?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is het antwoord, An. Niet noodzakelijk hetzelfde.
lieve schat, daar heb ik geen normale lessen in gehadquote:Op maandag 27 februari 2006 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Will do.
[..]
Als jij beter bij je Flash lessen had opgelet had je nu die opdracht klaar.
Hoeveel bier je op hebt dit weekend... ik hoorde iets over 42quote:
Aangepaste lessen omdat je nooit kwamquote:Op maandag 27 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat, daar heb ik geen normale lessen in gehad
Dan raad ik jequote:Op maandag 27 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat, daar heb ik geen normale lessen in gehad
Geen. Ziek op bed gelegenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoeveel bier je op hebt dit weekend... ik hoorde iets over 42
open die zelf maar eens, en zie dat je daar niets aan hebtquote:
Opzich zijn die boeken niet super slecht.... ze gaan alleen weinig diep in op dingen maar als opstapquote:
Ik heb geen behoefte aan Flash (iets met echte programmeurs doen iets met Assemblyquote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
open die zelf maar eens, en zie dat je daar niets aan hebt
Matig.... er zijn veel mensen ziek. Ik hoop zelf op de been te blijvenquote:
en laat het daar nu zittenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Opzich zijn die boeken niet super slecht.... ze gaan alleen weinig diep in op dingen maar als opstap![]()
Tsja... ik zou ze zelf ook nooit kopen die boekenquote:
Dat zou kunnenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Deze zou ook kunnen helpen
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan Flash (iets met echte programmeurs doen iets met Assembly). Hooguit Flash memory
.
Nadat bij een van onze exprojectleiders het boek Management voor Dummies werd ontdekt ben ik het nut van dergelijke boeken in gaan zien, al was het maar als bron van vermaakquote:Op maandag 27 februari 2006 10:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja... ik zou ze zelf ook nooit kopen die boeken
Regel dan een boek waar je wel wat aan hebt ipv. door te modderen.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
open die zelf maar eens, en zie dat je daar niets aan hebt
Mee eens! Mooi verhaal ookquote:Op maandag 27 februari 2006 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nadat bij een van onze exprojectleiders het boek Management voor Dummies werd ontdekt ben ik het nut van dergelijke boeken in gaan zien, al was het maar als bron van vermaak.
Ik noem het kunstenaarsquote:
Het zijn goede introductie boeken voor de echte nitwits.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nadat bij een van onze exprojectleiders het boek Management voor Dummies werd ontdekt ben ik het nut van dergelijke boeken in gaan zien, al was het maar als bron van vermaak.
tis klaar hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Regel dan een boek waar je wel wat aan hebt ipv. door te modderen.
Ja... lul maar stomquote:
Voor je volgende klus waar je dan weer anderhalve week te lang op zit te ploeteren dan?quote:
[quote:
] [
] [
]
Mooi woord... "nitwit"quote:Op maandag 27 februari 2006 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
Het zijn goede introductie boeken voor de echte nitwits.
rot toch opquote:Op maandag 27 februari 2006 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ [afbeelding] ] [ [afbeelding] ] [ [afbeelding] ]
Ze hebben je nu op de afdeling Koffie en Thee gezet en iemand die het wel af kan handelen het op laten lossen?
Voor een thee graagquote:
Goed dat je het mij helpt herinneren. Ik moet inderdaad even naar buiten om wat spullen te halen.quote:
Exact. Ik neem 's ochtends plaats achter mijn toetsenbord, gooi de slippen van mijn jas over mijn pianokruk, geef een minzaam knikje aan het publiek en met een florissant gebaar speel ik een nieuw hoofdstuk in mijn magnum opus in.quote:
Ik zou beginnen met Fok!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Exact. Ik neem 's ochtends plaats achter mijn toetsenbord, gooi de slippen van mijn jas over mijn pianokruk, geef een minzaam knikje aan het publiek en met een florissant gebaar speel ik een nieuw hoofdstuk in mijn magnum opus in.
Dat óf ik lees eerst even de headlines op Fok!.
Dat klinkt dan wel weer tofquote:Op maandag 27 februari 2006 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ik durf hier niet meer te zeuren over het feit dat ik nog een (infrarood) afstandsbediening hardware matig moet programmeren. Maar ik kom er wel uit. Het gaat in ieder geval niet langer dan 1 jaar duren.
Hehe, waar komt dit vandaan?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:36 schreef Ynske het volgende:
ha, heb zin om oma's appelbegnetdingens te gaan bakken...
niet dat ik dat kan, maar dat is een detail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |