Heb jij op dit moment geen college?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:11 schreef MoChe het volgende:
pff nog steeds niet klaar met mun paper
quote:Als laatste vermoeden de onderzoekers dat veelvuldig de liefde bedrijven schadelijk is voor de levensverwachting van vrouwen, vanwege de hormonale schommelingen die het inhoudt.
Hoezo is dat slecht nieuws voor jou?Je bent niet getrouwd en geen vrouw.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
Vrouwen leven korter door huwelijk![]()
![]()
![]()
slecht nieuws!
[..]
Veel sex is slecht voor vrouwen.... daar worden wij mannen dan weer de dupe van..quote:Op maandag 27 februari 2006 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo is dat slecht nieuws voor jou?Je bent niet getrouwd en geen vrouw.![]()
hoezo t altijd bekijken vanuit het standpunt van de manquote:Op maandag 27 februari 2006 13:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Veel sex is slecht voor vrouwen.... daar worden wij mannen dan weer de dupe van..
Ach, ik denk niet dat ik veel last van de resultaten van dit onderzoek zal hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Veel sex is slecht voor vrouwen.... daar worden wij mannen dan weer de dupe van..
Omdat we man zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoezo t altijd bekijken vanuit het standpunt van de man
Als je toekomstige echtgenote dan eerder doodgaat dan jij dan zoek je toch gewoon een nieuw, jong blaadje. Positief blijven denken.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik liep het net te bespreken met mijn collega's en kwamen tot de vraag: Wat is te veel sex? (behalve lekker)quote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
Vrouwen leven korter door huwelijk![]()
![]()
![]()
slecht nieuws!
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je toekomstige echtgenote dan eerder doodgaat dan jij dan zoek je toch gewoon een nieuw, jong blaadje. Positief blijven denken.
Dan moet hij wel rijk en/of machtig worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je toekomstige echtgenote dan eerder doodgaat dan jij dan zoek je toch gewoon een nieuw, jong blaadje. Positief blijven denken.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik liep het net te bespreken met mijn collega's en kwamen tot de vraag: Wat is te veel sex? (behalve lekker)
-Is dat een over mate aan gedwongen sex!
Voor zover ik het weet is, als de vrouw het wil, vaak, nooit te veel kan zijn...
Alleen al zorgen dat hij aantrekkelijk blijft en geen gerimpelde, uitgezakte, uitgedijde oude zak wordt. Genoeg vrouwen die vallen op mooie oudere mannen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel rijk en/of machtig worden.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen al zorgen dat hij aantrekkelijk blijft en geen gerimpelde, uitgezakte, uitgedijde oude zak wordt. Genoeg vrouwen die vallen op mooie oudere rijke mannen.
Hoi jong blaadjequote:Op maandag 27 februari 2006 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen al zorgen dat hij aantrekkelijk blijft en geen gerimpelde, uitgezakte, uitgedijde oude zak wordt. Genoeg vrouwen die vallen op mooie oudere mannen.
Er bestaat geen 'teveel' als het over sex gaatquote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik liep het net te bespreken met mijn collega's en kwamen tot de vraag: Wat is te veel sex? (behalve lekker)
-Is dat een over mate aan gedwongen sex?
-Is dat een buiten de statestieken vallende hoeveelheid sex?
Voor zover ik het weet is, als de vrouw het wil, vaak, nooit te veel kan zijn...
Mits amaretto.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoi jong blaadje
zin in een oude boom?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'teveel' als het over sex gaat
Wist niet dat jij zo'n soort meisje wasquote:
ik ben aan het spijbelen om mijn paper af te krijgenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij op dit moment geen college?![]()
Moeten we nu medelijden met je krijgen?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:28 schreef Pheno het volgende:
Damn, te zwaar gegeten in de pauze, het is tijd voor de maandagmiddagdip
Je mist doorgaans toch niks aan hoorcolleges, vooral niet van professoren die hun afspraken niet nakomen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:28 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik ben aan het spijbelen om mijn paper af te krijgen![]()
Je weet ook helemaal niets he?!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo'n soort meisje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |