Jij zeurt al tig maanden om de link waarin ik zei waar ik werkte en welke functie ik had.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:14 schreef Scepsis het volgende:
Dat ga ik ook doen, maar je bent die afspraak nog steeds niet nagekomen. Functie en waar je werkt (is dat Versatel dus, of niet ?) niet werkte. Je nam die uitdaging immers aan. Ook ga ik mijn afspraak met je inlossen wanneer je dat ook eens ECHT doet!!!
Dat heb ik inmiddels gedaan; nu is het jouw beurt...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:
je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.
Dan post ik een foto van mezelf plus de 3 linkjes. Anders open ik de topic met daarin de seksuele handelingen zoals je beschreef in je eerdere reply.
Check je eigen post anders even... Díe vragen hebben geen betrekking meer tot bovenstaande afspraak...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:36 schreef Scepsis het volgende:
Present!
Wat is je functie en werk je NU bij Versatel ?
Lees het eens, blinde mol:quote:Op zondag 26 februari 2006 23:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check je eigen post anders even... Díe vragen hebben geen betrekking meer tot bovenstaande afspraak....
mocht je het willen proberen te ontkennen, werkt = tegenwoordige tijd dus. Dus is het NU versatel ?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:
je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.
Dan post ik een foto van mezelf plus de 3 linkjes. Anders open ik de topic met daarin de seksuele handelingen zoals je beschreef in je eerdere reply.
Piknijd. "Denk ik".quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik snap d'r weer eens geen hol van, maar plaats geheel onverkapt een TVP!
joh dat wordt delen.. wat van mn popcorn hebben.?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
* jointje en cola pakt*
Djeez, je autisme komt alleen maar naar boven wanneer het uitkomt hé?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:42 schreef Scepsis het volgende:
mocht je het willen proberen te ontkennen, werkt = tegenwoordige tijd dus. Dus is het NU versatel ?
Even in Jip en Janneke taal dan maar:quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.
Graagquote:Op zondag 26 februari 2006 23:45 schreef dutchmage het volgende:
[..]
joh dat wordt delen.. wat van mn popcorn hebben.?
deal.!quote:
misschien zoekt ie een bevestiging in de vorm van een post waarin dat daadwerkelijk vermeld staat..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Djeez, je autisme komt alleen maar naar boven wanneer het uitkomt hé?
Misschien handig als je in de TBS kliniek uit moet leggen waarom je je pik in een kinderkontje duwde, maar helaas kunnen we op een forum teruggrijpen naar quotes:
[..]
Even in Jip en Janneke taal dan maar:
Heeft KastaNova dat gedaan? Ja of nee? Niet er omheen lullen; gewoon ja of nee zeggen tegen meneer KastaNova.
En wat zou meneer Scepsis dan doen volgens zijn eigen afspraak?
Juist ja.
Nou hup, posten dat jostihoofd.
Nee, je hebt immers je functie nog steeds niet gepostquote:Op zondag 26 februari 2006 23:48 schreef kastanova het volgende:
Heeft KastaNova dat gedaan? Ja of nee? Niet er omheen lullen; gewoon ja of nee zeggen tegen meneer KastaNova
Precies, in tegenstelling tot jou hou ik me daaraan nog steeds aan en ik wacht af totdat ik mijn afspraak eindelijk kan inlossen. Toe nou, wanneer ga je je afspraak volledig inlossen ?quote:En wat zou meneer Scepsis dan doen volgens zijn eigen afspraak?
Jammer genoeg is die tijd niet ingegaan. Want je houdt immers nog steeds niet aan je aangenomen afspraak, wat een verrassing tochquote:Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef kastanova het volgende:
Hij heeft nog 10 minuten, anders krijgen we weer een "Ik laat me graag in m'n oog spuiten door kastanova" topic.
Idem!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
Eerste lichting op een helpdesk = eerstelijns medewerker; klinkt vrij logisch tochquote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Scepsis het volgende:
Nee, je hebt immers je functie nog steeds niet gepost
Ja poppekequote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Het is toch zondagavond?
Welja, wat jij wiltquote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Het is toch zondagavond?
ja maar hij is echt van mijquote:Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Heb ik gepost.
Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf
Helemaal onderaan. Je probeert dit topic vol te lullen, zodat je geen link hoeft te posten waar ik je eerst om vroeg, huichelaartje.
zomaar even he..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Nee, je hebt immers je functie nog steeds niet gepost
Ook is het nog steeds niet duidelijk of het wel 't bedrijf is waar je nu werkt, dit ivm je vele manipluatietechnieken/manoeuvres.
[..]
Precies, in tegenstelling tot jou hou ik me daaraan nog steeds aan en ik wacht af totdat ik mijn afspraak eindelijk kan inlossen. Toe nou, wanneer ga je je afspraak volledig inlossen ?
Nogmaals, kom die afspraak na (lees: je huidige bedrijf (versatel of niet) en je functie), dan ben ik aan de beurt.
Whehehe, hoever je sommige mensen kunt krijgen door ze een beetje op te naaien...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef dutchmage het volgende:
dude.. dit is echt te triest...
[..]
ja maar hij is echt van mij![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, hoever je sommige mensen kunt krijgen door ze een beetje op te naaien...
Scepsis/Volvomeister is zo'n jochie dat vroeger hondepoep op at omdat de toffe jongens uit de klas zeiden dat hij dan bij hun 'groepje' zou horen.
Hij wil met me neuken, samenwonen, trouwen en kinderen adopteren, maar wil zeker weten dat er een stabiele financiele fundering is aangezien hij zelf een uitkering trekt...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef dutchmage het volgende:
[..]
zomaar even he..
wat kan het jouw reet roesten wat voor werk kasta doet![]()
Wat jij nu doet, is een vage beschrijving. Vermeld de functie zoals die in je arbeidsvoorwaarden zitten. En is versatel het bedrijf waar je nu werkt ? (daar probeer je eerder onderuit te komen).quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eerste lichting op een helpdesk = eerstelijns medewerker; klinkt vrij logisch toch.
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
* jointje en rumcola pakt*
Wat treurig. Bij echt liefde zou dat toch niet uit hoeven maken.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij wil met me neuken, samenwonen, trouwen en kinderen adopteren, maar wil zeker weten dat er een stabiele financiele fundering is aangezien hij zelf een uitkering trekt...
Althans, dat is mijn vermoeden...
Die tijd is ook nog steeds niet ingegaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef Tha_Flash het volgende:
Kasta, z'n tijd is voorbij en nog steeds geen jostihoofd gezien............
Wie eindigt er vanavond met een breinaaldquote:Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef cerror het volgende:
Een welles/nietus verhaal, heerlijk.
Roestig welteverstaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie eindigt er vanavond met een breinaald
ik vind het eerder een goede start!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat treurig. Bij echt liefde zou dat toch niet uit hoeven maken.![]()
en wat voel jij voor hem..?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij wil met me neuken, samenwonen, trouwen en kinderen adopteren, maar wil zeker weten dat er een stabiele financiele fundering is aangezien hij zelf een uitkering trekt...
Althans, dat is mijn vermoeden...
Wat moet jij in hemelsnaam met die gegevens dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Wat jij nu doet, is een vage beschrijving. Vermeld de functie zoals die in je arbeidsvoorwaarden zitten. En is versatel het bedrijf waar je nu werkt ? (daar probeer je eerder onderuit te komen).
Dan begin ik pas aan mijn afspraak.
Reeds gedaan knullie... En je vroeg niet naar m'n húidige functie, maar naar het linkje waar het stond. Herhaaldelijk zelfs...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef Scepsis het volgende:
Wat jij nu doet, is een vage beschrijving. Vermeld de functie zoals die in je arbeidsvoorwaarden zitten. En is versatel het bedrijf waar je nu werkt ? (daar probeer je eerder onderuit te komen).
oehquote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Reeds gedaan knullie... En je vroeg niet naar m'n húidige functie, maar naar het linkje waar het stond. Herhaaldelijk zelfs...
Nah, simpel op te lossen, we gaan beiden quotes verzamelen:
Jij waarin je vóórdat de afspraak gemaakt werd naar m'n huidige functie vroeg.
En ik waar je slechts naar het línkje vroeg.
Degene met de meeste quotes wint, heeft gelijk en mag de andere uitlachen vanwege zijn misvormde waterhoofd.
Deal? Deal!.
count me inquote:
Het is weer zo'n 'Ik stuur Pistolen Paultje [of insert een andere dode crimineel] naar je werk toe en laat je doodpiefpafpoefen, want ik heb connecties en stuur zo sjors boes naar je toe, want ik ben heel stoer en ken heel veel stoere mensen, want ze staan allemaal in m'n msn... Echt... Moet je niet lachen jongen... Ik maak je helemaal kapot jongen! Nou ja, ik zelf niet, maar mijn vrienden met messen en pistolen! Hahahaha, nu lach je nog! DAN NIET MEER!!! Echt niet... Nee hoor, echt nietquote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat moet jij in hemelsnaam met die gegevens dan?
Of heb ik weer iets gemist?
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is weer zo'n 'Ik stuur Pistolen Paultje [of insert een andere dode crimineel] naar je werk toe en laat je doodpiefpafpoefen, want ik heb connecties en stuur zo sjors boes naar je toe, want ik ben heel stoer en ken heel veel stoere mensen, want ze staan allemaal in m'n msn... Echt... Moet je niet lachen jongen... Ik maak je helemaal kapot jongen! Nou ja, ik zelf niet, maar mijn vrienden met messen en pistolen! Hahahaha, nu lach je nog! DAN NIET MEER!!! Echt niet... Nee hoor, echt niet.' figuur...
1 ding is wel zeker, je quote de stuk waar je mn uitdaging aannam. En dat was met 'werkt', en misschien niet zo vreemd, in je link staat er geen duidelijke bepaling van je functie.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Reeds gedaan knullie... En je vroeg niet naar m'n húidige functie, maar naar het linkje waar het stond. Herhaaldelijk zelfs...
Nah, simpel op te lossen, we gaan beiden quotes verzamelen:
Jij waarin je vóórdat de afspraak gemaakt werd naar m'n huidige functie vroeg.
En ik waar je slechts naar het línkje vroeg.
Degene met de meeste quotes wint, heeft gelijk en mag de andere uitlachen vanwege zijn misvormde waterhoofd.
Deal? Deal!.
Waar haal je ze vandaan?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef kastanova het volgende:
Het is weer zo'n 'Ik stuur Pistolen Paultje [of insert een andere dode crimineel] naar je werk toe en laat je doodpiefpafpoefen, want ik heb connecties en stuur zo sjors boes naar je toe, want ik ben heel stoer en ken heel veel stoere mensen, want ze staan allemaal in m'n msn... Echt... Moet je niet lachen jongen... Ik maak je helemaal kapot jongen! Nou ja, ik zelf niet, maar mijn vrienden met messen en pistolen! Hahahaha, nu lach je nog! DAN NIET MEER!!! Echt niet... Nee hoor, echt niet.' figuur...
van mijquote:
oh ok..quote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is weer zo'n 'Ik stuur Pistolen Paultje [of insert een andere dode crimineel] naar je werk toe en laat je doodpiefpafpoefen, want ik heb connecties en stuur zo sjors boes naar je toe, want ik ben heel stoer en ken heel veel stoere mensen, want ze staan allemaal in m'n msn... Echt... Moet je niet lachen jongen... Ik maak je helemaal kapot jongen! Nou ja, ik zelf niet, maar mijn vrienden met messen en pistolen! Hahahaha, nu lach je nog! DAN NIET MEER!!! Echt niet... Nee hoor, echt niet'-figuur...
Dit is echt gebeurd!quote:
Wat de vliegende zeemeeuwenneuk?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja! Weet ik nog!quote:
Doh!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef Scepsis het volgende:
[..]
1 ding is wel zeker, je quote de stuk waar je mn uitdaging aannam. En dat was met 'werkt', en misschien niet zo vreemd, in je link staat er geen duidelijke bepaling van je functie.
En nee, sorry, we gaan niet van uitdaging veranderen. Zorg nou maar eerst voor dat je je afspraak volledig inlost.
ja ik ook! ben er zelfs voor gebanned geweest toch?quote:
Pfffff, ik snap nu ook steeds beter waarom de mensen van het CWI je nergens kwijtraken, zelfs het wasknijpers-vouw-proces in de sociale werkplaats zou je binnen het kwartier weer compleet vergeten zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef Scepsis het volgende:
[..]
1 ding is wel zeker, je quote de stuk waar je mn uitdaging aannam. En dat was met 'werkt', en misschien niet zo vreemd, in je link staat er geen duidelijke bepaling van je functie.
En nee, sorry, we gaan niet van uitdaging veranderen. Zorg nou maar eerst voor dat je je afspraak volledig inlost.
Je wilde een link zien waarin ik vertelde waar ik werk. Heb ik dat gedaan? Ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:
Ach wijf, jij was het toch die zich bezorgd op m'n msn meldde met de vraag of zich al een woedende mensenmassa bij me thuis gemeld had?quote:
anders klik je hier even scepsisquote:Op maandag 27 februari 2006 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfffff, ik snap nu ook steeds beter waarom de mensen van het CWI je nergens kwijtraken, zelfs het wasknijpers-vouw-proces in de sociale werkplaats zou je binnen het kwartier weer compleet vergeten zijn.
Nog één poging dan:
[..]
Je wilde een link zien waarin ik vertelde waar ik werk. Heb ik dat gedaan? Ja.
Heb ik gezegd dat ik daar nu niet meer werk? Nee.
Inmiddels is je ook uitgelegd hoe de wereld van de werkende medemens en bijbehorende functiebeschrijvingen er uit zien, dus je weet inmiddels ook die m'n functieomschrijving in houdt.
Stelde je nog meer vragen bij het maken van die afspraak? Heb ik het quoteje geedit?
Driewerf neen...
Heb je dus een reden om onder de door je zélf gemaakte afspraak uit te komen? Nee.
Het ontstond hier dacht ik:quote:Op maandag 27 februari 2006 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik ook! ben er zelfs voor gebanned geweest toch?
Lief hè?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach wijf, jij was het toch die zich bezorgd op m'n msn meldde met de vraag of zich al een woedende mensenmassa bij me thuis gemeld had?. [sub]Je was niet de enige trouwens
.)
En dat ging over fucking DePresident man!.
Naja, hij is er zwakzinnig en labiel genoeg voor, maar come on, dan schreeuw ik 1 keer en dan wil hij al tegen me aankruipen in de hoop troost te vinden.
ja ik weet het nog als de dag van vandaag.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het ontstond hier dacht ik:
kutkatten :r
Daarna gingen jullie ergens anders verder.
dat heb je inderdaad niet gezegd.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je wilde een link zien waarin ik vertelde waar ik werk. Heb ik dat gedaan? Ja.
Heb ik gezegd dat ik daar nu niet meer werk? Nee.
Tevens flamboyant homofiel.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat ging over fucking DePresident man!.
Kijk wie het zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 00:22 schreef Scepsis het volgende:
[..]
dat heb je inderdaad niet gezegd.
werk je nu nog bij Versatel: ja of nee ?
ik zie slechts een bedrijfsnaam, zonder een duidelijke benaming van je functie. Geloof me, ik wil best mn foto hier plaatsen maar dan moet je wel eerst je afspraak volledig inlossen zonder al die typische gekut van je.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik wou het net zeggen..quote:
achja, al dit gedoe zou nooit begonnen zijn als hij niet tegenstribbelde en nou eens direct kwam aankakken met de functie en bij welk bedrijf hij werkt. No offence hoorquote:
of een climax, hangt er van af.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:25 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen..
maar nu is iedereen erg nieuwschierig... naar de foto van scepsis..
wat als het nou tegenvalt... dat is dan toch wel weer een anti climax....![]()
Maar waarom wil je dat toch in hemelsnaam weten?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef Scepsis het volgende:
[..]
achja, al dit gedoe was nooit begonnen als hij nou eens direct kwam aankakken met de functie en bij welk bedrijf hij werkt. No offence hoor
waarom wil je dat weten?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:26 schreef Scepsis het volgende:
[..]
achja, al dit gedoe zou nooit begonnen zijn als hij niet tegenstribbelde en nou eens direct kwam aankakken met de functie en bij welk bedrijf hij werkt. No offence hoor
Zul je zien dat als we die vraag beantwoord willen zien onze functie ook moeten posten en een foto.quote:
ik ben niet bang.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Zul je zien dat als we die vraag beantwoord willen zien onze functie ook moeten posten en een foto.
Ja, ik snap ook niet wat die foto ermee te maken heeft.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Zul je zien dat als we die vraag beantwoord willen zien onze functie ook moeten posten en een foto.
Stil nou! Anders hebben we niets meer te onderhandelen.quote:
Lul niet kom je beloftes naquote:Op maandag 27 februari 2006 00:30 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet wat die foto ermee te maken heeft.
enfin, het ging me om dat zijn beweringen in feite gelul zijn.
De rest van dit topic gelukkig niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:30 schreef Scepsis het volgende:
enfin, het ging me om dat zijn beweringen in feite gelul is.
Hoi, ik ben Pool, 22-jarig en ik heb een falende nierfunctie.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
had jij eigenlijk je tieten wel eens gepost?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Stil nou! Anders hebben we niets meer te onderhandelen.
*ploink*quote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef dutchmage het volgende:
zeg kasta.. als jij nou de post even neerzet waarin je het al vermeld heeft..
quote:Volvomeister/Scepsis: NU! GEEF ME JE PINCODE! STUUR JE ZAAD OP! VERKOOP JE MOEDER AAN ME!! NU! GEEF DAN!!!
Goede samenvatting.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef kastanova het volgende:
Mên, wat een achterbakse kutjosti.
heb je nog steeds de mensenwens om iemand te vermoorden?quote:
Mooi, je bent er nog. Kun je mn eerdere reply beantwoorden ?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
[url=http://forum.fok.nl/topic/678030/5/50#28195065]Mên, wat een achterbakse kutjosti.
Je doet weer precies wat hij net samenvatte.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Mooi, je bent er nog. Kun je mn eerdere reply beantwoorden ?
* biertje.... ben morgen toch lekker vrij.quote:
tja, 't is wel gechargeerd he. Ik zou ook mn kant van zijn handelwijze gaan toelichten. Echter, ik heb geen zin om net als hij ook zulke lange posts in elkaar gaan vlammen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Je doet weer precies wat hij net samenvatte.
Autisten ook met dat herhaaldelijke gedrag.
Haal dat zaad eens uit je oogquote:Op maandag 27 februari 2006 00:22 schreef Scepsis het volgende:
ik zie slechts een bedrijfsnaam, zonder een duidelijke benaming van je functie.
Goh, rara, wat zou er nu nog komen lieve kijkbuiskindertjes? Ik gok op meer vraagjes voor ome kasta...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef kastanova het volgende:
Eerste lichting op een helpdesk = eerstelijns medewerker; klinkt vrij logisch toch.
Wiequote:Op maandag 27 februari 2006 00:36 schreef dutchmage het volgende:
ok thats it!
scepsis nu even een fototje plaatsendan is iedereen blij
anders..
anders..
dan bant nicky je wel![]()
![]()
Het is noujuist de reden achter die zogenaamde afspraken wat al zo sneu is.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef Scepsis het volgende:
[..]
tja, 't is wel gechargeerd he. Ik zou ook mn kant van zijn handelwijze gaan toelichten. Echter, ik heb geen zin om net als hij ook zulke lange posts in elkaar gaan vlammen.
Gewoon de afspraken nakomen. Maar dan ook volledig.
Geloof me... Iemand die zelfs na het doen van dergelijke concrete toezeggingen nóg zit te piepen als een klein ongesteld kleutertje, die is zo lelijk dat hij al een uitkering krijgt zolang hij maar binnen blijft zitten met de gordijnen dicht...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:25 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen..
maar nu is iedereen erg nieuwschierig... naar de foto van scepsis..
wat als het nou tegenvalt... dat is dan toch wel weer een anti climax....![]()
Niet echt een duidelijke titel van je functie (hint: zoals het vermeld staat in je arbeidsovereenkomst).quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Haal dat zaad eens uit je oog.
[..]
Goh, rara, wat zou er nu nog komen lieve kijkbuiskindertjes? Ik gok op meer vraagjes voor ome kasta...
Vragen die vanuit het niets komen, maar waarvan meneer Scepsis gaat beweren ze rond de oertijd al gesteld te hebben....
Dat. behoort. niet. tot. de. vragen. die. we. afgesproken. hadden.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Scepsis het volgende:
naja, nogmaals werk je nu bij Versatel? Ja of nee ?
toch wel, je nam namelijk de beschreven uitdaging aan (hoe vaak moet ik 't nog zeggen (quote:Op maandag 27 februari 2006 00:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat. behoort. niet. tot. de. vragen. die. we. afgesproken. hadden.
fok!technisch heeft het weinig zin.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:48 schreef Scepsis het volgende:
[..]
toch wel, je nam namelijk de beschreven uitdaging aan (hoe vaak moet ik 't nog zeggen (): werkt).
Die uitdaging nam je aan. Vervolgens probeer je telkens dat bevestging te vermijden of het daadwerkelijk de bedrijf is waar je werkt. (lees: op dit moment).
geen flauw idee waarover je nu hebt. Maar dan nog, 't is wel de afspraak.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fok!technisch heeft het weinig zin.
Daarna geen enkele uitvlucht meer? Geen enkele vervolgvraag? Ja? Allerlaatste vraag!? Zeker weten? Honderd procent? Je wilt vervolgens niet plotseling m'n contract in vijfvoud gefaxed hebben? Zweer je dat op de kut van je moeder en op de anale maagdelijkheid van je vader?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Scepsis het volgende:
nja, nogmaals werk je nu bij Versatel? Ja of nee ?
Ja? 100%? Eenmaal, andermaal.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:
ff zoekenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie
Ik ken nog iemand op dit forum die hetzelfde vasthoudende gedrag vertoond. Zouden ze familie zijn?
Hint: FB
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
For fucks sake, worden er nog foto's o.i.d gepost, of blijft deze bitch-fight eeuwig doorgaan?
For fucks sake, worden er nog foto's o.i.d gepost, of blijft deze bitch-fight eeuwig doorgaan?
Tot nu toe is het te zielig voor woorden, eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
of blijft deze bitch-fight eeuwig doorgaan?
it wasn't me.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef kastanova het volgende:
Het blijft stil.
Volgens mij trekt hij zich terug om 6 maanden later weer met een nieuwe kutkloon op te duiken.
Denkt ie nog steeds dat jij en Xebro een persoon zijn??quote:Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef kastanova het volgende:
Het blijft stil.
Volgens mij trekt hij zich terug om 6 maanden later weer met een nieuwe kutkloon op te duiken.
Koude douche, stank zonder dank en deceptie alom.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef kastanova het volgende:
Het blijft stil.
denk het niet. eerder snurkend onder het dons.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Koude douche, stank zonder dank en deceptie alom.
Kan iemand dat kussen wat aandrukken dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk het niet. eerder snurkend onder het dons.
ik niet. ik vind het wel funny. jij mag drukken.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Kan iemand dat kussen wat aandrukken dan?
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:03 schreef kastanova het volgende:
Of hij is druk bezig met het zo donker en wazig mogelijk fotosoepen van zijn foto how to install a webcam to your computer for dummy's.
beter dan het eeuwig magere lijf van kastanova toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:08 schreef NJ het volgende:
Pagina drie en nog geen enkele foto.
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:08 schreef NJ het volgende:
Pagina drie
zal ik eens een foto plaatsen van mijn goddelijke lichaam..quote:Op maandag 27 februari 2006 01:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beter dan het eeuwig magere lijf van kastanova toch?
Kunnen zien dat Scepsis inderdaad het mongooltje is waarvoor ik hem altijd aanzie, is ook leuk.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beter dan het eeuwig magere lijf van kastanova toch?
waarom denk je dat ik daar op klaarkom?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef dutchmage het volgende:
[..]
zal ik eens een foto plaatsen van mijn goddelijke lichaam..
moet je wel eerst zeggen waar je het liefst masturbeert![]()
![]()
eensch.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Kunnen zien dat Scepsis inderdaad het mongooltje is waarvoor ik hem altijd aanzie, is ook leuk.
dat zeg ik nietquote:Op maandag 27 februari 2006 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik daar op klaarkom?
masturberen is niet synoniem aan klaarkomen?quote:
nee draai er nou niet omheen..quote:Op maandag 27 februari 2006 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
masturberen is niet synoniem aan klaarkomen?
hoiquote:Op maandag 27 februari 2006 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja hallo.
ik denk dat ik ook wel ben uitgekotst op jouw avatar eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:43 schreef Repeat het volgende:
ben benieuwd of ik het volhou totdat die foto's komen. Zal wel niet....
Ik kick hem ff.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:51 schreef kastanova het volgende:
Nah, als we nu allemaal even meewerken en hem bij elke post die hij nu nog plaatst gaan stalken met een linkje naar dit topic.
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:00 schreef dutchmage het volgende:
tsja duurt wel erg lang he...
Jij zat al die tijd zijn post-geschiedenis te F5'en.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:12 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik kick hem ff.![]()
Scepsis is gesignaleerd, en ik vraag me toch af hoe zijn waterhoofd eruit ziet.![]()
Mannen en fetish
Nee, ik zat te FOK!ken en zag plotseling hem als TS in een SEX topic.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jij zat al die tijd zijn post-geschiedenis te F5'en.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |