het feit dat jij doelbewust loopt te zoeken doet me vermoeden dat je er niet geheel vies van bent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:47 schreef Scepsis het volgende:
Je hebt mensen die de vreemdste fetish's op na houden..
Wat mij daarbij intrigeert, is dat het vooral mannen zijn. Ook bij SM-gedoe e.d. Wat zou een goede verklaring hiervoor zijn ?
Kijk anders eens verder, over DAT fetish opende namelijk iemand een topic om ervaringen te delen. Zo gaf hij daarbij een link naar het filmpje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het feit dat jij doelbewust loopt te zoeken doet me vermoeden dat je er niet geheel vies van bent.![]()
dat heeft het wel degelijk. ik ben geen frequent sex bezoeker en zie je topic. Je geeft geen enkele link naar het vorige topic en laat hier een of ander vaag filmpje zien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:52 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Kijk anders eens verder, over DAT fetish opende namelijk iemand een topic om ervaringen te delen. Zo gaf hij daarbij een link naar het filmpje.
Verder heeft je reactie geen drol te maken met dit topic.
Pedal pumpingquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat heeft het wel degelijk. ik ben geen frequent sex bezoeker en zie je topic. Je geeft geen enkele link naar het vorige topic en laat hier een of ander vaag filmpje zien.
vriendelijke jongen ben jij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:59 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Pedal pumping
Staat paar topics verderop, blinde mol. En kun je ook even ophorken ?
Dankuwel.
Kan ik hieruit afleiden dat vrouwen mss. minder bezig zijn met hun verledenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:02 schreef erodome het volgende:
Fetishes schijnen meestal voor te komen uit vroege associatie's met dingen, dingen die je als kleine als erg fijn ervaarde en die later aan het seksuele gaan hangen.
Maar ik weet het zo net nog niet, heb vroeger nooit zwepen voor mijn neus gehad, maar druip mijn broekje uit als ik zweepklappen hoor of een zweep door mijn handen laat gaan...
Beter is nog de klappen zelf te voelen, maarja, dat moge logisch zijn
Nee.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:04 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Kan ik hieruit afleiden dat vrouwen mss. minder bezig zijn met hun verleden
Dan heb ik zeker een fetish!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:01 schreef Darkwolf het volgende:
Defineer een fetish.
Als je maar al te graag beft, is dit dan ook een fetish?
Dat is dus officieel ook geen fetish, het wordt gewoon bij wijze van grap zo genoemd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:01 schreef Darkwolf het volgende:
Defineer een fetish.
Ik bedoel... je hebt ook vrouwen met een schoenen fetisch en dat heeft helemaal niks met sex te maken persee.
Dat is idd de gebruikelijke omschrijving van fetish, a-sexuele zaken/handelingen sexualiseren. Fetishes zijn trouwens ook afrikaanse beeldjes, die worden ook wel totems genoemd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is dus officieel ook geen fetish, het wordt gewoon bij wijze van grap zo genoemd.
Een fetish is geloof ik officieel zoiets als seksueel opgewonden worden van dingen die normaal gesproken geen seksuele lading hebben.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=fetisjquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Een fetish is geloof ik officieel zoiets als seksueel opgewonden worden van dingen die normaal gesproken geen seksuele lading hebben.
Volgens mij is hier helemaal nog niet aangetoond dat het vaker voorkomt bij mannen.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:00 schreef Scepsis het volgende:
Nee, m'n vraag is zo goed als niet beantwoord. Niet helemaal, althans.
Waarom komt dit juist veel vaker voorkomt bij mannen dan bij de vrouwtjes.
Gaan we weer lopen kutten?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij is hier helemaal nog niet aangetoond dat het vaker voorkomt bij mannen.
Dat geloof ik niet, geloof meer dat een fetish voor een vrouw veel geaccepteerder is dan voor een man.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:00 schreef Scepsis het volgende:
Nee, m'n vraag is zo goed als niet beantwoord. Niet helemaal, althans.
Waarom komt dit juist veel vaker voorkomt bij mannen dan bij de vrouwtjes.
Dat vrouwen in latex gehuld zijn, is omdat er kennelijk mannen zijn die er OM vragenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, geloof meer dat een fetish voor een vrouw veel geaccepteerder is dan voor een man.
Een vrouw die bv met een ballon speelt, wiens fetish dat is wordt wel als grappig gezien, heeft zelfs nog wel wat, maar doet een man dit dan is het hahahahhahaha lozer...
Een vrouw die een latex fetish heeft, niemand die erover zeurt, want een vrouw in latex gehuld is geen verkeerd gezicht, doet een man dit, dan is het al snel, he bah natnek...
Nope.....quote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Dat vrouwen in latex gehuld zijn, is omdat er kennelijk mannen zijn die er OM vragen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |