Maar goed dat ze op tijd weg zijn van zo'n psychopaatquote:Op donderdag 16 september 2004 12:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oh en jij gaat me vertellen dat mijn ogen niet goed zijn?! Ik zag die beesten dagelijks over de schutting klimmen en op mijn balkon schijten. Maar voor ik de lamellen en de deur open heb, zijn ze alweer weg. Want ze wisten donders goed wat ik met zou doen.
Weet je wat? Laat jouw kat een jaar lang op je balkon schijten waar het ook regent. Dan krijg je misschien hetzelfde effect als dat ik had (en weer ga krijgen) van alle 20 katten van de buurt. Praat geen poep want je weet absoluut niet waar je het over hebt. Katteneigenaren en hun schijnheilige pretentieuze ik-weet-alles-beter-mijn-kat-doet-geen-vlieg-kwaad gedrag... als ik wist van wie die beesten waren...
Voorspelling van de reacties:quote:Op donderdag 16 september 2004 15:14 schreef L-mo het volgende:
hmm, grappig topic...
Ik zal ook eens wat olie op het vuur gooien mijn mening geven.Iedereen heeft het recht om een huisdier te nemen. Ongeacht welke. Mensen hebben eigendommen. Huis, balkon, tuin, etc. Er zijn aangewezen plekken waar dieren hun behoefte kunnen doen. en anders kan je het altijd opruimen. Dieren kunnen soms instinctief reageren. Aanvallen soms dus. Dit is niet goed voor het dier dat aangevallen wordt. De eigenaar van de agressor is verantwoordelijk. Bij het recht om een huisdier te houden horen namelijk ook plichten en verantwoordelijkheden. Met hetzelfde argument als hier boven hebben dieren ook geen rechten om de eigendommen van mensen te betreden of te bevuilen. Als eigenaar en verzorgen van een dier heb je dus ook de plicht om dit te voorkomen of recht te zetten.
Voorspellende tegenreacties:quote:Op donderdag 16 september 2004 15:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voorspelling van de reacties:
-Dat doet mijn kat niet.
-Zit niet zo te zeuren
-etc.
-psychopaat!
-ik ben vrijdenkend, dus laat mijn katten doen wat ze willen
quote:Op zondag 12 september 2004 17:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
kutfliepke
Dat is natuurlijk altijd het makkelijkste, gewoon iemand wat laten roepen en dan je er zelf achter scharen.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:30 schreef Jyrun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach laat toch, het is maar een belg, hij weet niet beter.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd het makkelijkste, gewoon iemand wat laten roepen en dan je er zelf achter scharen.
Geef eens een reden waarom hondenbelasting WEL redelijk is? en tegelijkertijd geen belasting voor katten?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:43 schreef kamagurka het volgende:
"wij betalen gemeenteblaaasting, en da's nieee eerlijk, wheeeeeeeee!!!"![]()
![]()
[afbeelding]
"gelukkig kunnen we op fok! over andere huisdieren zeiken, *snif"
Omdat honden voor veel meer overlast zorgen in de ogen van de meeste mensen...?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom hondenbelasting WEL redelijk is? en tegelijkertijd geen belasting voor katten?
En dus moet je belasting betalenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Omdat honden voor veel meer overlast zorgen in de ogen van de meeste mensen...?
Hondenflatsen zijn nog altijd zo'n 6x groter en smeriger (want wel glijstront) dan kattenkeutels! Verder zijn honden in potentie gevaarlijke dieren. Ze kunnen een mens (en zeker kinderen) ernstig verwonden!
A) Dat geld wordt daar dus niet aan besteed, als het gebeurt is het maar een heel klein beetje.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:03 schreef L-mo het volgende:
Als een huisdier van openbare voorzieningen gebruik wil maken omdat dit thuis niet kan dan is belasting betalen terecht. De belasting gelden moeten dan wel voor dit doel gebruikt worden en de huisdieren moeten dan ook daadwerkelijk de voorzieningen gebruiken.
Jij gaat geld betalen om niet naar gezeik op Fok! te luisterenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
als die zeikerds hier voortaan hun bek houden wil ik best kattenbelasting betalen.
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:07 schreef Jyrun het volgende:
ik ben voor een verbod op Steijn.
Wat een helden he? Grote volwassen kerels die last hebben van dit:quote:Op donderdag 16 september 2004 17:46 schreef zoalshetis het volgende:
lekkere principes heb jij spineless kattenhatertjeik wil best belasting betalen voor die harige, geklauwde monsters die jouw hele leven vergallen.
Hoe voelt dat nou, dat niemand je eigenlijk wil kennen?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:11 schreef Steijn het volgende:
Tsjakka, ik heb beet.
Ik ben liefhebber van nijlpaarden, maar die hou ik toch ook gewoon op mijn eigen terrein.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat een helden he? Grote volwassen kerels die last hebben van dit:
[afbeelding]
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat niemand je eigenlijk wil kennen?![]()
Tegen wie heb je het nou?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van nijlpaarden, maar die hou ik toch ook gewoon op mijn eigen terrein.![]()
Maar honden zitten weer niet op het dak van je auto.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:56 schreef cora4033 het volgende:
Deze foto heb ik zojuist vanuit mijn raam gemaakt, ik hoef er mijn huis nog niet voor uit![]()
Dat is geen kattenpoep maar van die fijne honden....
Mochten mensen zich afvragen waarom ze hondenbelasting betalen............daarom.
[afbeelding]
Ik heb geen hekel aan honden. Wel aan de meeste eigenaren wegens dit soort aso gedrag.
Nee, tenzij ik een brilletje nodig heb zit er niks op het dak van de auto's.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar honden zitten weer niet op het dak van je auto.
Nee, maar bij veel andere mensen wel. Bovendien halen katten volieres leeg en dat is ook niet fijn.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:48 schreef cora4033 het volgende:
Nee, tenzij ik een brilletje nodig heb zit er niks op het dak van de auto's.
Zelfs geen Steijnaans nijlpaard
Compleet niet voor rede vatbaar dus.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:01 schreef cora4033 het volgende:
[quote]Op donderdag 16 september 2004 19:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, maar bij veel andere mensen wel. Bovendien halen katten bladiebla.
Wil je dan even een picture maken als je zo een nijlpaard boven op een auto ziet?
Wil ik graag aanschouwen![]()
Dit heeft niks met de hondenbelasting te maken, maar met een asociaal baasje. Dit soort problemen zouden wel beter opgelost kunnen worden als de gemeente de hondenbelasting zou gebruiken om bepaalde voorzieningen aan te leggen voor honden, maar ja dat doen ze simpelweg niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:56 schreef cora4033 het volgende:
Deze foto heb ik zojuist vanuit mijn raam gemaakt, ik hoef er mijn huis nog niet voor uit![]()
Dat is geen kattenpoep maar van die fijne honden....
Mochten mensen zich afvragen waarom ze hondenbelasting betalen............daarom.
[afbeelding]
Ik heb geen hekel aan honden. Wel aan de meeste eigenaren wegens dit soort aso gedrag.
Het hele beest sowieso uitlaten is ze meestal een jaar na aanschaf al teveel moeite gewordenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:08 schreef cora4033 het volgende:
Die voorzieningen zijn er wel, maar ja dan moeten ze 100 meter verder lopen met Fikkie en dat is teveel moeite voor de gemiddelde hondenbezitter.
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:17 schreef OllieA het volgende:
google op:
hondenpoep: circa 15.600 resultaten
hondenbakvulling: 1 resultaat
kattenpoep: circa 351 resultaten
kattenbakvulling: circa 3020 resultaten
hondenbeten: circa 562 resultaten
kattenbeten: circa 25 resultaten
ook jij bent een zielepiet die niks beters te doen heeft dan te kijken naar andermans fouten.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Compleet niet voor rede vatbaar dus.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook jij bent een zielepiet die niks beters te doen heeft dan te kijken naar andermans fouten.
Hou nou eens op met stangen in allerlei topics waar mensen toch geen zin hebben om met je te praten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik haat geen dieren hoor. Ik weet niet waar je dat vandaan hebt.
hear, hear!quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hou nou eens op met stangen in allerlei topics waar mensen toch geen zin hebben om met je te praten.
a. nee maar dat zou wel moeten.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
A) Dat geld wordt daar dus niet aan besteed, als het gebeurt is het maar een heel klein beetje.
B) Dat zou dan dus ook voor katten moeten gelden, en nee zeg nou niet dat je kat altijd binnenzit. Er zijn ook mensen met een hond die moeten dokken, terwijl hun hond alleen poept op eigen grond (grote tuin, weiland, etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |