Jij zeurt al tig maanden om de link waarin ik zei waar ik werkte en welke functie ik had.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:14 schreef Scepsis het volgende:
Dat ga ik ook doen, maar je bent die afspraak nog steeds niet nagekomen. Functie en waar je werkt (is dat Versatel dus, of niet ?) niet werkte. Je nam die uitdaging immers aan. Ook ga ik mijn afspraak met je inlossen wanneer je dat ook eens ECHT doet!!!
Dat heb ik inmiddels gedaan; nu is het jouw beurt...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:
je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.
Dan post ik een foto van mezelf plus de 3 linkjes. Anders open ik de topic met daarin de seksuele handelingen zoals je beschreef in je eerdere reply.
Check je eigen post anders even... Díe vragen hebben geen betrekking meer tot bovenstaande afspraak...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:36 schreef Scepsis het volgende:
Present!
Wat is je functie en werk je NU bij Versatel ?
Lees het eens, blinde mol:quote:Op zondag 26 februari 2006 23:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check je eigen post anders even... Díe vragen hebben geen betrekking meer tot bovenstaande afspraak....
mocht je het willen proberen te ontkennen, werkt = tegenwoordige tijd dus. Dus is het NU versatel ?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:
je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.
Dan post ik een foto van mezelf plus de 3 linkjes. Anders open ik de topic met daarin de seksuele handelingen zoals je beschreef in je eerdere reply.
Piknijd. "Denk ik".quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik snap d'r weer eens geen hol van, maar plaats geheel onverkapt een TVP!
joh dat wordt delen.. wat van mn popcorn hebben.?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
* jointje en cola pakt*
Djeez, je autisme komt alleen maar naar boven wanneer het uitkomt hé?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:42 schreef Scepsis het volgende:
mocht je het willen proberen te ontkennen, werkt = tegenwoordige tijd dus. Dus is het NU versatel ?
Even in Jip en Janneke taal dan maar:quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:je post de link naar die eerdere post op het fourm waar de bedrijfsnaam waarin je werkt en je functie vermeld zitten.
Graagquote:Op zondag 26 februari 2006 23:45 schreef dutchmage het volgende:
[..]
joh dat wordt delen.. wat van mn popcorn hebben.?
deal.!quote:
misschien zoekt ie een bevestiging in de vorm van een post waarin dat daadwerkelijk vermeld staat..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Djeez, je autisme komt alleen maar naar boven wanneer het uitkomt hé?
Misschien handig als je in de TBS kliniek uit moet leggen waarom je je pik in een kinderkontje duwde, maar helaas kunnen we op een forum teruggrijpen naar quotes:
[..]
Even in Jip en Janneke taal dan maar:
Heeft KastaNova dat gedaan? Ja of nee? Niet er omheen lullen; gewoon ja of nee zeggen tegen meneer KastaNova.
En wat zou meneer Scepsis dan doen volgens zijn eigen afspraak?
Juist ja.
Nou hup, posten dat jostihoofd.
Nee, je hebt immers je functie nog steeds niet gepostquote:Op zondag 26 februari 2006 23:48 schreef kastanova het volgende:
Heeft KastaNova dat gedaan? Ja of nee? Niet er omheen lullen; gewoon ja of nee zeggen tegen meneer KastaNova
Precies, in tegenstelling tot jou hou ik me daaraan nog steeds aan en ik wacht af totdat ik mijn afspraak eindelijk kan inlossen. Toe nou, wanneer ga je je afspraak volledig inlossen ?quote:En wat zou meneer Scepsis dan doen volgens zijn eigen afspraak?
Jammer genoeg is die tijd niet ingegaan. Want je houdt immers nog steeds niet aan je aangenomen afspraak, wat een verrassing tochquote:Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef kastanova het volgende:
Hij heeft nog 10 minuten, anders krijgen we weer een "Ik laat me graag in m'n oog spuiten door kastanova" topic.
Idem!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik snap d'r weer eens geen hol van, maar plaats geheel onverkapt een TVP!
Eerste lichting op een helpdesk = eerstelijns medewerker; klinkt vrij logisch tochquote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Scepsis het volgende:
Nee, je hebt immers je functie nog steeds niet gepost
Ja poppekequote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Het is toch zondagavond?
Welja, wat jij wiltquote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Het is toch zondagavond?
ja maar hij is echt van mijquote:Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Heb ik gepost.
Vogelgriep op Frans kalkoenbedrijf
Helemaal onderaan. Je probeert dit topic vol te lullen, zodat je geen link hoeft te posten waar ik je eerst om vroeg, huichelaartje.
zomaar even he..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Nee, je hebt immers je functie nog steeds niet gepost
Ook is het nog steeds niet duidelijk of het wel 't bedrijf is waar je nu werkt, dit ivm je vele manipluatietechnieken/manoeuvres.
[..]
Precies, in tegenstelling tot jou hou ik me daaraan nog steeds aan en ik wacht af totdat ik mijn afspraak eindelijk kan inlossen. Toe nou, wanneer ga je je afspraak volledig inlossen ?
Nogmaals, kom die afspraak na (lees: je huidige bedrijf (versatel of niet) en je functie), dan ben ik aan de beurt.
Whehehe, hoever je sommige mensen kunt krijgen door ze een beetje op te naaien...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef dutchmage het volgende:
dude.. dit is echt te triest...
[..]
ja maar hij is echt van mij![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, hoever je sommige mensen kunt krijgen door ze een beetje op te naaien...
Scepsis/Volvomeister is zo'n jochie dat vroeger hondepoep op at omdat de toffe jongens uit de klas zeiden dat hij dan bij hun 'groepje' zou horen.
Hij wil met me neuken, samenwonen, trouwen en kinderen adopteren, maar wil zeker weten dat er een stabiele financiele fundering is aangezien hij zelf een uitkering trekt...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef dutchmage het volgende:
[..]
zomaar even he..
wat kan het jouw reet roesten wat voor werk kasta doet![]()
Wat jij nu doet, is een vage beschrijving. Vermeld de functie zoals die in je arbeidsvoorwaarden zitten. En is versatel het bedrijf waar je nu werkt ? (daar probeer je eerder onderuit te komen).quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eerste lichting op een helpdesk = eerstelijns medewerker; klinkt vrij logisch toch.
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
* jointje en rumcola pakt*
Wat treurig. Bij echt liefde zou dat toch niet uit hoeven maken.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij wil met me neuken, samenwonen, trouwen en kinderen adopteren, maar wil zeker weten dat er een stabiele financiele fundering is aangezien hij zelf een uitkering trekt...
Althans, dat is mijn vermoeden...
Die tijd is ook nog steeds niet ingegaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef Tha_Flash het volgende:
Kasta, z'n tijd is voorbij en nog steeds geen jostihoofd gezien............
Wie eindigt er vanavond met een breinaaldquote:Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef cerror het volgende:
Een welles/nietus verhaal, heerlijk.
Roestig welteverstaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie eindigt er vanavond met een breinaald
ik vind het eerder een goede start!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat treurig. Bij echt liefde zou dat toch niet uit hoeven maken.![]()
en wat voel jij voor hem..?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij wil met me neuken, samenwonen, trouwen en kinderen adopteren, maar wil zeker weten dat er een stabiele financiele fundering is aangezien hij zelf een uitkering trekt...
Althans, dat is mijn vermoeden...
Wat moet jij in hemelsnaam met die gegevens dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Wat jij nu doet, is een vage beschrijving. Vermeld de functie zoals die in je arbeidsvoorwaarden zitten. En is versatel het bedrijf waar je nu werkt ? (daar probeer je eerder onderuit te komen).
Dan begin ik pas aan mijn afspraak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |