Je doet weer precies wat hij net samenvatte.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Mooi, je bent er nog. Kun je mn eerdere reply beantwoorden ?
* biertje.... ben morgen toch lekker vrij.quote:
tja, 't is wel gechargeerd he. Ik zou ook mn kant van zijn handelwijze gaan toelichten. Echter, ik heb geen zin om net als hij ook zulke lange posts in elkaar gaan vlammen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Je doet weer precies wat hij net samenvatte.
Autisten ook met dat herhaaldelijke gedrag.
Haal dat zaad eens uit je oogquote:Op maandag 27 februari 2006 00:22 schreef Scepsis het volgende:
ik zie slechts een bedrijfsnaam, zonder een duidelijke benaming van je functie.
Goh, rara, wat zou er nu nog komen lieve kijkbuiskindertjes? Ik gok op meer vraagjes voor ome kasta...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef kastanova het volgende:
Eerste lichting op een helpdesk = eerstelijns medewerker; klinkt vrij logisch toch.
Wiequote:Op maandag 27 februari 2006 00:36 schreef dutchmage het volgende:
ok thats it!
scepsis nu even een fototje plaatsendan is iedereen blij
anders..
anders..
dan bant nicky je wel![]()
![]()
Het is noujuist de reden achter die zogenaamde afspraken wat al zo sneu is.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef Scepsis het volgende:
[..]
tja, 't is wel gechargeerd he. Ik zou ook mn kant van zijn handelwijze gaan toelichten. Echter, ik heb geen zin om net als hij ook zulke lange posts in elkaar gaan vlammen.
Gewoon de afspraken nakomen. Maar dan ook volledig.
Geloof me... Iemand die zelfs na het doen van dergelijke concrete toezeggingen nóg zit te piepen als een klein ongesteld kleutertje, die is zo lelijk dat hij al een uitkering krijgt zolang hij maar binnen blijft zitten met de gordijnen dicht...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:25 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen..
maar nu is iedereen erg nieuwschierig... naar de foto van scepsis..
wat als het nou tegenvalt... dat is dan toch wel weer een anti climax....![]()
Niet echt een duidelijke titel van je functie (hint: zoals het vermeld staat in je arbeidsovereenkomst).quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Haal dat zaad eens uit je oog.
[..]
Goh, rara, wat zou er nu nog komen lieve kijkbuiskindertjes? Ik gok op meer vraagjes voor ome kasta...
Vragen die vanuit het niets komen, maar waarvan meneer Scepsis gaat beweren ze rond de oertijd al gesteld te hebben....
Dat. behoort. niet. tot. de. vragen. die. we. afgesproken. hadden.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Scepsis het volgende:
naja, nogmaals werk je nu bij Versatel? Ja of nee ?
toch wel, je nam namelijk de beschreven uitdaging aan (hoe vaak moet ik 't nog zeggen (quote:Op maandag 27 februari 2006 00:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat. behoort. niet. tot. de. vragen. die. we. afgesproken. hadden.
fok!technisch heeft het weinig zin.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:48 schreef Scepsis het volgende:
[..]
toch wel, je nam namelijk de beschreven uitdaging aan (hoe vaak moet ik 't nog zeggen (): werkt).
Die uitdaging nam je aan. Vervolgens probeer je telkens dat bevestging te vermijden of het daadwerkelijk de bedrijf is waar je werkt. (lees: op dit moment).
geen flauw idee waarover je nu hebt. Maar dan nog, 't is wel de afspraak.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fok!technisch heeft het weinig zin.
Daarna geen enkele uitvlucht meer? Geen enkele vervolgvraag? Ja? Allerlaatste vraag!? Zeker weten? Honderd procent? Je wilt vervolgens niet plotseling m'n contract in vijfvoud gefaxed hebben? Zweer je dat op de kut van je moeder en op de anale maagdelijkheid van je vader?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Scepsis het volgende:
nja, nogmaals werk je nu bij Versatel? Ja of nee ?
Ja? 100%? Eenmaal, andermaal.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Scepsis het volgende:
Dan post ik een foto van mezelf plus de 3 linkjes. Anders open ik de topic met daarin de seksuele handelingen zoals je beschreef in je eerdere reply.
ff zoekenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie
Ik ken nog iemand op dit forum die hetzelfde vasthoudende gedrag vertoond. Zouden ze familie zijn?
Hint: FB
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
For fucks sake, worden er nog foto's o.i.d gepost, of blijft deze bitch-fight eeuwig doorgaan?
For fucks sake, worden er nog foto's o.i.d gepost, of blijft deze bitch-fight eeuwig doorgaan?
Tot nu toe is het te zielig voor woorden, eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
of blijft deze bitch-fight eeuwig doorgaan?
it wasn't me.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef kastanova het volgende:
Het blijft stil.
Volgens mij trekt hij zich terug om 6 maanden later weer met een nieuwe kutkloon op te duiken.
Denkt ie nog steeds dat jij en Xebro een persoon zijn??quote:Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef kastanova het volgende:
Het blijft stil.
Volgens mij trekt hij zich terug om 6 maanden later weer met een nieuwe kutkloon op te duiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |