abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 22:54:11 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35527867
Hoi, ff in het kort de voorgeschiedenis (voor wie het niet heeft gevolgd )

Ik ben dus 2 jaar stapelgek op een kerel geweest die me, subtiel gezegd, nogal aan het lijntje heeft gehouden. Even na oud en nieuw werd ik ineens opgebeld door een meisje waarvan ik altijd dacht dat zij "een gewone vriendin" van hem was, met de vraag of ze me een keer kon spreken.
Ik dacht "waarom niet?" en heb dus met haar afgesproken. Toen bleek dat hij tegen haar dus precies dezelfde verhalen heeft gehouden en ons dus allebei pakte wanneer het hem uitkwam, dit gepaard gaande met teksten als " uiteindelijk trouw ik toch wel met jou ".

Na dit van elkaar te weten hebben we de meneer in kwestie geconfronteerd, zijn vullingen sprongen bijna tegen het plafond van schrik en sindsdien is hij eigenlijk exit.

Oke, nu komt dus hetgene waar ik mee zit, en ik voel me er eigenlijk een beetje lullig over.

Toen dit allemaal was gebeurd was ik eigenlijk in een soort shock toestand, en heb ik een aantal keren met dat meisje afgesproken om wat stoom af te blazen..het luchtte gewoon op om met iemand te praten die precies hetzelfde ( ) had meegemaakt etc etc. Maar nu.

Zij heeft niet zoveel vrienden en ziet mij nu blijkbaar als een soort vervanging voor hem.
Zij is 22 en ik 31 en ik heb het idee dat ze zich een beetje aan mij ophangt. Kijk, ik wil best af en toe wat met haar gaan drinken en ik heb ook best met haar te doen, want hij heeft haar echt gebruikt (net als mij) maar voor haar was hij haar "eerste" en zo, dus dat is best pijnlijk natuurlijk.

Na de avond van de "confrontatie" heeft hij haar die nacht allemaal smsjes gestuurd met "vette koe, ik was toch al van plan je uit mijn leven te gooien!" en weet ik wat allemaal voor teksten.

Ik heb hem toen verzocht daarmee op te houden wat toen ook is gebeurd. Maar nu hoor ik via via dat hij nog steeds hele gemene dingen over haar zegt (lekker volwassen ook, voor iemand van 36) en hij probeert bij mij eigenlijk weer, via via, in een goed blaadje te komen, ik hoor bijv. van een andere vriendin die hem eens even de waarheid heeft gezegd dat hij me zo mist, dat hij niet weet hoe hij het goed kan maken en dat ik zo'n topvrouw ben en blablaBLA (niet dat ik daar nog een keer instink natuurlijk).

J. (dat meisje) kan dat volgens mij niet zo goed uitstaan wat als resultaat heeft dat iedere keer dat ik met haar afspreek ik vergast wordt op wat hij allemaal tegen haar heeft gezegd en gedaan, tot tussen de lakens aan toe, en eerlijk gezegd doet mij dat elke keer pijn. In het begin ben ik daar dus in mee gegaan, mijn eigen "fout" omdat ik natuurlijk ook vol zat van het hele gebeuren, maar ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om dat allemaal te horen.

Ook, en dat vind ik eigenlijk heel gemeen van mezelf, omdat ik het eigenlijk niet zo goed kan uitstaan. Ten eerste dat hij blijkbaar niet genoeg aan mij had, en dat hij, terwijl hij mij dus had ook met haar naar bed bleef gaan. Maar de grootste reden dat Ik het niet kan is uitstaan omdat zij dus niet echt aantrekkelijk is zeg maar. Beetje dik, beetje varkensoogjes, Nou ja, enzovoort. Ik voel me best schuldig daardoor, want dat is natuurlijk redelijk oppervlakkig, maar ik voel het gewoon zo.

Anyway, zij wil nu de hele tijd met mij uit. IK wil best wel eens wat met haar gaan doen, maar ze is eigenlijk niet echt mijn type. Ze is echt heel lief hoor, alleen ik heb haar gewoon niet zo veel te melden, buiten dan het uiten van de frustraties, zeg maar. Het verzand dus altijd in een soort "tegen elkaar op bieden" in de zin van "hij zei dit tegen mij" en "Ja maar, tegen mij heeft hij zus en zo gezegd".

Ik heb daar eigenlijk geen zin meer in maar ik weet niet zo goed hoe ik het contact op een lager pitje kan zetten, ze zegt ook continu dat ze het zo gezellig met me vind en dan zeg ik maar een zoiets als "hm-hm". Omdat ik haar dus niet voor het hoofd wil stoten. Ook vraagt ze soms of ik wel eens iets over haar heb gezegd, qua uiterlijk, toen ik dit nog allemaal niet wist Dit ontken ik dan maar maar het is niet waar. Ik heb wel dingen over haar gezegd en ik hoop niet dat ze dat ooit te horen krijgt, maar goed, toen kende ik haar alleen nog maar van gezicht en ik irriteerde me aan haar en vroeg me af waarom ze hem zo vaak smste Ook geeft ze ontzettend af op andere exen van hem, zegt dat ze lelijk zijn, terwijl die er 10 keer beter uit zien als zij. Ik weet niet hoe ik daarop moet reageren.

Ze zegt heel vaak dat ze mij zo'n mooie vrouw vind en ik merk dat ze verwacht dat ik dan ook zoiets terug zeg, maar ik krijg het mijn strot gewoon niet uit. Ik voel me dus steeds ongemakkelijker.

Ook wil ze met mij uit naar plaatsen waar hij dus komt, maar ik heb daar niet zo veel behoefte aan, ik vind dat nogal sneu overkomen en daarbij is ze niet iemand waar ik normaal gesproken vriendin mee was geworden, of mee geassioceerd wil worden. Ik weet alleen niet hoe ik dit allemaal moet brengen want zoals gezegd is ze echt wel een heel lieve meid, en ik wil best wel sporadisch iets leuks met haar gaan doen (in een andere stad ) maar ze belt nu ongeveer 3 keer per week en dat is mij echt te veel.

Nou ja, lang verhaal dus, maar ik hoop op een goede tip
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:03:46 #2
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_35528307
Idd lang verhaal, maar misschien dat je haar gewoon een mailtje moet sturen dat je het allerbeste met r voor hebt en dat jullie helaas hetzelfde hebben moeten meemaken, maar dat ze toch echt dr eigen weg moet gaan ofzo.

Sterkte!
  zondag 26 februari 2006 @ 23:06:57 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35528426
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef Kreupelhout het volgende:
Idd lang verhaal, maar misschien dat je haar gewoon een mailtje moet sturen dat je het allerbeste met r voor hebt en dat jullie helaas hetzelfde hebben moeten meemaken, maar dat ze toch echt dr eigen weg moet gaan ofzo.

Sterkte!
Ja, maar dat vind ik dan ook weer zo hard, ze hangt echt enorm aan me...en ik wil zoals gezegd heus wel eens met haar afspreken, alleen ze benauwd me een beetje

(en daarbij is d'r internet stuk )
  zondag 26 februari 2006 @ 23:09:56 #4
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_35528547
Haha!

Naja, mensen moeten soms gedrongen worden om naar henzelf te kijken. Als je haar steeds maar blijft helpen, zal ze het nooit zien. Je moet kennelijk gewoon hard voor dr zijn. Gaat ze (hopelijk) vanzelf wel denken over dr zelf...
  zondag 26 februari 2006 @ 23:18:02 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35528860
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef Kreupelhout het volgende:
Haha!

Naja, mensen moeten soms gedrongen worden om naar henzelf te kijken. Als je haar steeds maar blijft helpen, zal ze het nooit zien. Je moet kennelijk gewoon hard voor dr zijn. Gaat ze (hopelijk) vanzelf wel denken over dr zelf...
Nou ja, ze heeft en principe natuurlijk niks fout gedaan
pi_35528864
Verwijs haar door naar jouw psycholoog
Of had je die nog niet?
  zondag 26 februari 2006 @ 23:18:56 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35528896
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef Xennia het volgende:
Verwijs haar door naar jouw psycholoog
Of had je die nog niet?
Jij bent toch mijn psycholoog
pi_35528936
Je kunt haar toch zeggen dat je niets met haar gemeen hebt behalve een gezamenlijke ex, maar dat jij intussen verder bent gegaan met je leven en zij dat ook zou moeten doen?

Je zegt dat je best wel af en toe met haar wilt afspreken. Met welk doel, wat haal jij hieruit?
pi_35528953
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jij bent toch mijn psycholoog
Briljante edit
  zondag 26 februari 2006 @ 23:21:25 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35528981
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:20 schreef Xennia het volgende:
Je kunt haar toch zeggen dat je niets met haar gemeen hebt behalve een gezamenlijke ex, maar dat jij intussen verder bent gegaan met je leven en zij dat ook zou moeten doen?

Je zegt dat je best wel af en toe met haar wilt afspreken. Met welk doel, wat haal jij hieruit?
Ach, ze is op haar manier best gezellig, en ik heb een beetje medelijden met haar
  zondag 26 februari 2006 @ 23:21:44 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35528995
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Briljante edit
  zondag 26 februari 2006 @ 23:22:18 #12
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_35529014
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, maar dat vind ik dan ook weer zo hard, ze hangt echt enorm aan me...en ik wil zoals gezegd heus wel eens met haar afspreken, alleen ze benauwd me een beetje

(en daarbij is d'r internet stuk )
Hoe zal ze reageren als ze zich dit na een poos realiseert? Vindt ze ook niet leuk hoor. En dan gaat ze ook vervelende verhalen over jou ophangen, en het ergste is, ze heeft dan een punt.

Je moet haar gewoon een duidelijk signaal geven; iets van: "Ga weg engerd!!!" zal vast helpen.

* DumDaDum mompelt iets van zachte heelmeesters enzo...
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_35529020
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ach, ze is op haar manier best gezellig, en ik heb een beetje medelijden met haar
Maar medelijden en een schuldgevoel zijn geen goede motieven voor een vriendschap. Jij bent niet verantwoordelijk voor haar, ook al delen jullie eenzelfde fascinatie.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:24:01 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529072
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, na wat soulsearching gedurende 2 minuten denk ik dat het er ook mee te maken heeft dat ik mijn vinger aan de pols wil houden gezien de situatie. Hij probeert nu bij mij te slijmen, en ik wil stiekem weten of hij dat bij haar ook weer gaat proberen. Ofzo. Zolang ik met haar omga krijgt hij geen kans om ons weer uit te spelen omdat ze mij alles meld ik en haar.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:25:05 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529110
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:22 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Hoe zal ze reageren als ze zich dit na een poos realiseert? Vindt ze ook niet leuk hoor. En dan gaat ze ook vervelende verhalen over jou ophangen, en het ergste is, ze heeft dan een punt.

Je moet haar gewoon een duidelijk signaal geven; iets van: "Ga weg engerd!!!" zal vast helpen.

* DumDaDum mompelt iets van zachte heelmeesters enzo...
Ze is geen engerd, ze is best een hele goeie en lieve meid, dat is het allemaal niet.
pi_35529128
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, na wat soulsearching gedurende 2 minuten denk ik dat het er ook mee te maken heeft dat ik mijn vinger aan de pols wil houden gezien de situatie. Hij probeert nu bij mij te slijmen, en ik wil stiekem weten of hij dat bij haar ook weer gaat proberen. Ofzo. Zolang ik met haar omga krijgt hij geen kans om ons weer uit te spelen omdat ze mij alles meld ik en haar.
En zo krijgen jullie geen van tweeen de kans Henk werkelijk los te laten. Hij beheerst nog steeds jullie gedachten. Jullie zijn geen van tweeen geholpen met deze ''vriendschap'', die je beter kunt omschrijven als partners in crime.
Hij krijgt trouwens ook geen kans jullie uit te spelen als je ieder contact met hem verbreekt..
  zondag 26 februari 2006 @ 23:25:49 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529140
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar medelijden en een schuldgevoel zijn geen goede motieven voor een vriendschap. Jij bent niet verantwoordelijk voor haar, ook al delen jullie eenzelfde fascinatie.
Deelden. Verleden tijd.
pi_35529159
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Deelden. Verleden tijd.
Ben ik niet met je eens. Zie mijn post hiervoor
  zondag 26 februari 2006 @ 23:28:29 #19
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_35529216
vertel haar dat je haar erg dankbaar bent voor de goede gesprekken, maar dat je het heel druk hebt met je werk/studie en heel veel vrienden hebt en dat je 1 keer in de maand ofzo wat afspreekt.

dan is het na een half jaar zo verwaterd
  zondag 26 februari 2006 @ 23:28:43 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529221
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef Xennia het volgende:

[..]

En zo krijgen jullie geen van tweeen de kans Henk werkelijk los te laten. Hij beheerst nog steeds jullie gedachten. Jullie zijn geen van tweeen geholpen met deze ''vriendschap'', die je beter kunt omschrijven als partners in crime.
Hij krijgt trouwens ook geen kans jullie uit te spelen als je ieder contact met hem verbreekt..
Klopt wel. Ik merk ook dat als ik er weer zo'n "sessie" met haar heb opzitten, ik weer helemaal down ben en driftig wordt naar hem. Ik ga dan weer nadenken over hem terwijl als ik niet met haar praat ik me eigenlijk goed voel. Het doet me gemeen genoeg ook goed dat het nu slecht met hem gaat. Hij schijnt nogal eenzaam te zijn En niet dat ik hem het slechte gun, maar ik hoop dat hij nu eens gaat nadenken.

En dit dus (zie boven)
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jezelf quoten is weer in
  zondag 26 februari 2006 @ 23:30:52 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529289
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef ivosnivo het volgende:
vertel haar dat je haar erg dankbaar bent voor de goede gesprekken, maar dat je het heel druk hebt met je werk/studie en heel veel vrienden hebt en dat je 1 keer in de maand ofzo wat afspreekt.

dan is het na een half jaar zo verwaterd
Ja, da's ms wel een goede manier....

Tis alleen zo irritant, ze heeft van die afleveringsrapporten op haar sms en dan vraagt ze weer waarom ik niet reageer enzo. Ik merk ook wel dat ze dan een stapje terug probeert te doen, maar je voelt soms een soort druk van mensen uitgaan, snap je?
pi_35529312
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Klopt wel. Ik merk ook dat als ik er weer zo'n "sessie" met haar heb opzitten, ik weer helemaal down ben en driftig wordt naar hem. Ik ga dan weer nadenken over hem terwijl als ik niet met haar praat ik me eigenlijk goed voel. Het doet me gemeen genoeg ook goed dat het nu slecht met hem gaat. Hij schijnt nogal eenzaam te zijn En niet dat ik hem het slechte gun, maar ik hoop dat hij nu eens gaat nadenken.
Zulke mannen zijn nooit lang eenzaam. Je hoopt dat hij gaat nadenken en beseft wat hij heeft laten gaan. Je bent verre van over hem heen
  zondag 26 februari 2006 @ 23:32:37 #23
93643 DumDaDum
pi_35529348
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ze is geen engerd, ze is best een hele goeie en lieve meid, dat is het allemaal niet.
Zo bedoel ik het niet... het gaat om *het signaal*, niet om wat je zegt en of het ook echt zo is!

Btw, je weet dat medelijden een van de ergste dingen is die je een ander aan kunt doen?
Zo'n beetje laten bungelen, 't is eig. hetzelfde als kinderen die een vis op de kant laten spartelen tot ie stopt. Omdat ze het zo zielig vinden hem dood te maken...
— Heather Nova
  zondag 26 februari 2006 @ 23:34:01 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529389
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zulke mannen zijn nooit lang eenzaam. Je hoopt dat hij gaat nadenken en beseft wat hij heeft laten gaan. Je bent verre van over hem heen
Ik ben niet meer verliefd op hem. Maar nee, ik ben nog niet vergeten wat ie me allemaal heeft geflikt. Ik voel een soort mengeling van walging, frustratie, agressie en onbegrip. Dus als dat inhoudt dat ik er nog niet overheen ben, zal dat wel zo zijn ja

Maar goed, dat was niet de issue.

Zij is er meer niet overheen, want ze wil het continu over hem hebben en weten of ik hem nog heb gezien, en afspreken op dagen dat ze normaal met hem afsprak enzo.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:34:35 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529406
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:32 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet... het gaat om *het signaal*, niet om wat je zegt en of het ook echt zo is!

Btw, je weet dat medelijden een van de ergste dingen is die je een ander aan kunt doen?
Zo'n beetje laten bungelen, 't is eig. hetzelfde als kinderen die een vis op de kant laten spartelen tot ie stopt. Omdat ze het zo zielig vinden hem dood te maken...
!
pi_35529441
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ben niet meer verliefd op hem. Maar nee, ik ben nog niet vergeten wat ie me allemaal heeft geflikt. Ik voel een soort mengeling van walging, frustratie, agressie en onbegrip. Dus als dat inhoudt dat ik er nog niet overheen ben, zal dat wel zo zijn ja

Maar goed, dat was niet de issue.
Maar die ''vriendschap'' met dat meisje rakelt al die dingen wel weer op en zorgt er mede voor dat jij nog steeds niet verder kunt met je leven. En zij ook niet. Jullie zijn allebei niet geholpen met deze vriendschap, dus heeft deze vriendschap geen doel
  zondag 26 februari 2006 @ 23:41:15 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529605
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar die ''vriendschap'' met dat meisje rakelt al die dingen wel weer op en zorgt er mede voor dat jij nog steeds niet verder kunt met je leven. En zij ook niet. Jullie zijn allebei niet geholpen met deze vriendschap, dus heeft deze vriendschap geen doel
Ben ik met je eens. Maar ze heeft er constant over dat ze van de zomer met me naar het strand wil, lol hebben nieuwe mensen (lees: mannen) ontmoeten en ze zat nogal zuur te kijken toen ik haar vertelde dat ik een leuke vent had ontmoet (jaja!).

Ook heb ik het idee dat ze mij een beetje gebruikt om aan info te komen, ik zie Henk weer regelmatig (ben een maand thuisgebleven) al spreek ik hem niet, maar hij probeert wel contact te zoeken. Ze geeft dan aan dat hij waarschijnlijk geen contact met haar zoekt omdat hij door haar het meest is gekwetst . Ik hoor dat hij tegen een vriend heeft gezegd dat hij haar echt nooit meer wil zien (for what it's worth) en nogal grove dingen over haar zegt. Dat meld ik haar niet want ik wil haar niet nog meer kwetsen dan ze al is gedaan door hem. Maar het iririteert me dat ze het vervolgens zo gaat draaien dat het feit dat hij met haar geen contact zoekt en met mij wel, betekent dat hij het meest om haar geeft ofzo? Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden.
pi_35529635
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

En dit dus (zie boven)
[..]
Een vriendschap gebasseerd op medelijden is echt geen goede basis (zoals al gezegd is)
Ik hou mezelf altijd voor dat een vriendschap me meer energie moet geven dan dat ik erin moet stoppen. Ik moet er vrolijk van worden, het gevoel hebben dat ik opgebouwd heb, er iets uit kunnen halen dus. En wat jij beschrijft komt niet zo over.

Je kan ook duidelijk zijn zonder iemand te kwetsen, maar hoe ze een boodschap oppakt, daar ben jij gewoon niet verantwoordelijk voor. Het enige wat je kunt doen is gewoon duidelijk zijn en daarmee is dan de kous af.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_35529677
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Vivi het volgende:
Maar het iririteert me dat ze het vervolgens zo gaat draaien dat het feit dat hij met haar geen contact zoekt en met mij wel, betekent dat hij het meest om haar geeft ofzo?
En jij wil het dolgraag zo interpreteren dat hij het meest om jou geeft, krijg ik de indruk?
Ja, kappen met zowel die gast als met haar is het beste idee, maar dat ga je niet doen, en dat is ergens ook wel weer prettig, voor ons Fok!lezertjes
pi_35529696
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Vivi het volgende:

Ook wil ze met mij uit naar plaatsen waar hij dus komt, maar ik heb daar niet zo veel behoefte aan, ik vind dat nogal sneu overkomen en daarbij is ze niet iemand waar ik normaal gesproken vriendin mee was geworden, of mee geassioceerd wil worden.
Zeg Bea, kom je zelf naar beneden of moeten we helpen?

Gewoon zeggen dat je hem wilt vergeten en dat zij en haar verhalen daar niet bij helpen. Klaar. Next.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_35529784
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar ze heeft er constant over dat ze van de zomer met me naar het strand wil, lol hebben nieuwe mensen (lees: mannen) ontmoeten en ze zat nogal zuur te kijken toen ik haar vertelde dat ik een leuke vent had ontmoet (jaja!).

Ook heb ik het idee dat ze mij een beetje gebruikt om aan info te komen, ik zie Henk weer regelmatig (ben een maand thuisgebleven) al spreek ik hem niet, maar hij probeert wel contact te zoeken. Ze geeft dan aan dat hij waarschijnlijk geen contact met haar zoekt omdat hij door haar het meest is gekwetst . Ik hoor dat hij tegen een vriend heeft gezegd dat hij haar echt nooit meer wil zien (for what it's worth) en nogal grove dingen over haar zegt. Dat meld ik haar niet want ik wil haar niet nog meer kwetsen dan ze al is gedaan door hem. Maar het iririteert me dat ze het vervolgens zo gaat draaien dat het feit dat hij met haar geen contact zoekt en met mij wel, betekent dat hij het meest om haar geeft ofzo? Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden.
Niets. Jullie kunnen geen van tweeen in zijn hoofd kijken. Het geeft jou wel een goed gevoel he, dat hij nog wel contact met jou zoekt. Het lijkt wel een wedstrijdje wie van de 2 het meest voor hem betekend heeft. Daarnaast kun je je met haar vergelijken en besluiten dat jij de knapste bent van de 2. Deze ''vriendschap'' dient iig jouw ego
  zondag 26 februari 2006 @ 23:47:48 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529826
Oh en Xen, ik heb alle contact met hem verbroken, hem een maand niet gezien, en nu ben ik weer een beetje aan het stappen. Kwam hem tegen en heb hem helemaal genegeerd. Hij kwam vragen hoe het met me ging en heb alleen gezegd "heel goed".

Maar eerlijk gezegd verwacht ik (door de geruchtenmachine) dat hij binnenkort zijn excuus komt maken. En nog eerlijker gezegd, wil ik hem een koekje geven. Van eigen deeg. Dat dan weer wel.
pi_35529842
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Vivi het volgende:
Ook geeft ze ontzettend af op andere exen van hem, zegt dat ze lelijk zijn, terwijl die er 10 keer beter uit zien als zij. Ik weet niet hoe ik daarop moet reageren.
een beetje wat jij doet, dus , zeg maar

waarom maak je je nu nog druk over wie hij het leukste vond, Viev?
hij vindt ws degene tegen wie hij op dat moment praat (evt over de ander) het leukst.

niets wat hij vond en vindt doet er toe, het is ofwel gelogen, ofwel overdreven, ofwel volkomen irrelevant.

ik denk dat jij, net zo goed als zij, niet echt nog met hem willen breken, en jullie gebruiken elkaar, ieder op je eigen manier, als excuus.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35529871
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef MUUS het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je hem wilt vergeten en dat zij en haar verhalen daar niet bij helpen. Klaar. Next.
Muus! Ik heb je gemist in het vorige Vivi-topic

Wat beweegt een player nu eigenlijk???

zondag 26 februari 2006 @ 23:49:16 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529875
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef MUUS het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet hoor. Zoals gezegd, ze is echt een ok meid.
pi_35529902
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef Vivi het volgende:
Oh en Xen, ik heb alle contact met hem verbroken, hem een maand niet gezien, en nu ben ik weer een beetje aan het stappen. Kwam hem tegen en heb hem helemaal genegeerd. Hij kwam vragen hoe het met me ging en heb alleen gezegd "heel goed".

Maar eerlijk gezegd verwacht ik (door de geruchtenmachine) dat hij binnenkort zijn excuus komt maken. En nog eerlijker gezegd, wil ik hem een koekje geven. Van eigen deeg. Dat dan weer wel.
Maar door die geruchtenmachine van oa J. heb je nog steeds allerlei lijntjes met Henk
pi_35529935
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet hoor. Zoals gezegd, ze is echt een ok meid.
alleen lelijk.

jij daarentegen... niet waar, Vivi

zie je nu zelf niet dat je wat jij haar verwijt, zelf ook doet?
  zondag 26 februari 2006 @ 23:51:38 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529949
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef thaleia het volgende:

[..]

En jij wil het dolgraag zo interpreteren dat hij het meest om jou geeft, krijg ik de indruk?
Ja, kappen met zowel die gast als met haar is het beste idee, maar dat ga je niet doen, en dat is ergens ook wel weer prettig, voor ons Fok!lezertjes
Nou, ik weet inmiddels wel dat niks wat hij zegt ook maar een sprankje oprechtheid bevat. Of misschien ook wel, maar dan duurt die gemoedstoestand maar 3 seconden. Bij hem is "vriendschap" een ander woord voor opportunisme.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:52:39 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35529980
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar door die geruchtenmachine van oa J. heb je nog steeds allerlei lijntjes met Henk
Neenee, zij ziet hem dus niet. Maar ik zat en zit nog steeds in hetzelfde sociale kringetje en zij niet. Zij wil juist info van mij.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:53:44 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530012
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:51 schreef milagro het volgende:

[..]

alleen lelijk.

jij daarentegen... niet waar, Vivi

zie je nu zelf niet dat je wat jij haar verwijt, zelf ook doet?
Ik zeg toch ook dat ik me daarvoor schaam

Ik geef toe dat ik het minder moeilijk zou vinden als ik haar mooi zou vinden. Ik weet dat dat heel slecht is.
pi_35530047
ik proef ergens toch een stille hoop
voor die man die toch nicer over jou praat dan over haar
en geef toe, wat ziet hij in haar ze is zo lelijk,
je belazerd je zelf als je deze gevoelens laat uitkristalliseren!

Kap met beiden! En zeg dit gewoon duidelijk!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35530065
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat een dramatisch topic weer. .

Enfin, Vivi gaat over een maand weer proberen kindjes te maken met Henk en Elsje is te lelijk decoratie materiaal. Okiedokie ende checkerdecheck.

(Oh ja, hoi. .)
Oi!
pi_35530072
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik het minder moeilijk zou vinden als ik haar mooi zou vinden. Ik weet dat dat heel slecht is.
Zoals gezegd, deze vriendschap geeft jou wel degelijk ook iets. Het bevestigt namelijk je ego. Jij bent mooier, zit nog steeds in het kringetje, Henk gaf het meest om jou, hij zoekt nog wel contact met jou.
pi_35530136
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, je komt niet sympathiek over nee, op die manier.

En geef nu gewoon eens voor jezelf eerlijk toe, dat je nog helemaal niet los wíl van die vadsige kakker.
Er is altijd wel een of ander kutsmoes voorhanden waarom hij nog in jouw leven is, al is het maar door dit soort drama topics

laat het eens los, joh, eindelijk nu, en dan dus echt.
pi_35530223
R&P -> ONZ.

Dat hadden we afgesproken dat Vivi haar Vivi-reeksen en alle spin-offs en herhalingen en whatever daar verder mocht gaan en dus niet in R&P.
♥ K, N, R en F ♥
pi_35530296
Het is toch best ernstig als ze zelfs in R&P je gejank niet meer willen lezen. .
Oi!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:05:05 #47
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530376
Boehoeh. Nou ja, laat maar. Deze topic was toch echt serieus bedoeld hoor!
pi_35530392
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef MUUS het volgende:
Het is toch best ernstig als ze zelfs in R&P je gejank niet meer willen lezen. .
dat is al best lang hoor, daarom stond ik ff te kijken waarom ze nu weer een topic in R&P had geopend.
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 00:08:08 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530468
Waarom is mijn leven, wat toch best een hoog sensatie en relationeel-psychologisch gehalte heeft, "onzin", en ellenlange reeksen van nerds die nog nooit een vriendin of sex hebben gehad niet, wat dus de plank volledig misslaat, het niet hebben van een relatie in een subforum over relaties.

Kijk, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik geen relaties heb, of psychopatisch ben!
pi_35530477
-opzouten met dat kutplaatje-

[ Bericht 85% gewijzigd door NJ op 27-02-2006 00:32:10 ]
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35530489
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef Vivi het volgende:
Boehoeh. Nou ja, laat maar. Deze topic was toch echt serieus bedoeld hoor!
je wordt een beetje lachwekkend treurig, Vivi

lees de OP eens terug, en zie wat je nu precies allemaal zegt... de meeste verwijten aan anderen slaan op jezelf terug.

kies eens een ander omgeving, je hangt ieder weekend volgens mij in dezelfde uitgaansgelegenheid rond, waar iedereen over iedereen ouwepleurishoert "nu heb ik via via via gehoord" ...
je zegt over hem "grow up"..... kijk eens goed naar jezelf, Vivi.

de dingen die jou zo ergeren bij anderen zijn de dingen die jezelf het hardste doet.
  maandag 27 februari 2006 @ 00:09:46 #52
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35530513
Oh ja. Want in ONZ zitten ze op dit geneuzel te wachten. Daar kan men dit wel waarderen.
pi_35530541
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef Vivi het volgende:
Waarom is mijn leven, wat toch best een hoog sensatie en relationeel-psychologisch gehalte heeft, "onzin", en ellenlange reeksen van nerds die nog nooit een vriendin of sex hebben gehad niet, wat dus de plank volledig misslaat, het niet hebben van een relatie in een subforum over relaties.

Kijk, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik geen relaties heb, of psychopatisch ben!
Daar gaat het niet om, er is tegen je gezegd dat je voortaan topics met een hoog Vivi gehalte beter in Onzin mag openen.
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 00:11:18 #54
104871 remlof
Europees federalist
pi_35530553
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:09 schreef Polen het volgende:
Oh ja. Want in ONZ zitten ze op dit geneuzel te wachten. Daar kan men dit wel waarderen.
OP van meer dan 3 regels
  maandag 27 februari 2006 @ 00:11:37 #55
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35530564
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:10 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, er is tegen je gezegd dat je voortaan topics met een hoog Vivi gehalte beter in Onzin mag openen.
Kan het niet beter in PUB?
pi_35530571
Christus, wat is die Henk een mislukte, lelijke kneus!

Nog niet met het licht uit, een vlag over zijn hoofd en 100 euro op het nachtkastje. .
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef Vivi het volgende:

Simpel, ze willen weer eens humor in ONZ.
Oi!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:12:13 #57
93643 DumDaDum
pi_35530586
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
R&P -> ONZ.

Dat hadden we afgesproken dat Vivi haar Vivi-reeksen en alle spin-offs en herhalingen en whatever daar verder mocht gaan en dus niet in R&P.
Oh nee, zit me net te bedenken dat dit nu in m'n AT staat
* DumDaDum denkt aan z'n zorgvuldig gecultiveerde status van uber-topic-poster
— Heather Nova
  maandag 27 februari 2006 @ 00:12:29 #58
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35530591
MUUS. HOI!
pi_35530592
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:10 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Het heeft een hoog exhibitionistische masochistische lading, pleur hem naar het Keldertje
pi_35530604
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef MUUS het volgende:

Nog niet met het licht uit, een vlag over zijn hoofd en 100 euro op het nachtkastje. .
[..]

*proest*
♥ K, N, R en F ♥
pi_35530629
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Het heeft een hoog exhibitionistische masochistische lading, pleur hem naar het Keldertje
Daar kan ik niet in Is natuurlijk ook beter. Misschien kan zij er zelf ook niet meer bij
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 00:14:20 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530647
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef MUUS het volgende:

[..]

Haha! Milagro of Xennia wie heeft die foto gesaved? Nou, die is wel heel erg hoor. Hij is toch echt een lekker ding irl. Maar dat terzijde.

Maar goed. Hoe kan ik topics openen zonder een hoog Vivi gehalte? Ik ben namelijk Vivi.
Of moet ik een kloon aanmaken en een MPS ontwikkelen
pi_35530666
quote:

[..]

En ik dan! Dit topic is ook ter mijner vermaak!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:15:53 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530690
quote:

[..]

Dan moet ik 6 weken wachten op toegang
  maandag 27 februari 2006 @ 00:16:22 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530700
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

En ik dan! Dit topic is ook ter mijner vermaak!
Aha. Je geeft het toe
pi_35530727
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Aha. Je geeft het toe
Ja, wat dacht je dan? Dat we echt geinteresseerd zijn in jouw leven ofzo? .
Oi!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:17:40 #67
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530728
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Daar kan ik niet in Is natuurlijk ook beter. Misschien kan zij er zelf ook niet meer bij
Ga nu eens inhoudelijk in op mijn verweer
pi_35530736
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef Vivi het volgende:
Haha! Milagro of Xennia wie heeft die foto gesaved?
Hij staat nog gewoon in je fotoboek hoor
quote:
Maar goed. Hoe kan ik topics openen zonder een hoog Vivi gehalte? Ik ben namelijk Vivi.
Als jouw psycholoog zie ik het als mijn plicht je te vertellen dat je daar niet ver van verwijderd bent
  maandag 27 februari 2006 @ 00:18:19 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530741
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:17 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, wat dacht je dan? Dat we echt geinteresseerd zijn in jouw leven ofzo? .
Wat kan mij dat nu schelen, als ik jullie aandacht maar krijg en jullie vermaak
pi_35530744
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef MUUS het volgende:
Wat MUUS zegt, dus!
Scheren is voor schapen!
pi_35530772
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Aha. Je geeft het toe
Tuurlijk. Ook ik voel me graag beter dan anderen
pi_35530784
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

En zie hier jouw probleem met Henk...
Oi!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:19:30 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530785
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hij staat nog gewoon in je fotoboek hoor
Echt niet! *kijken gaat*
quote:
[..]

Als jouw psycholoog zie ik het als mijn plicht je te vertellen dat je daar niet ver van verwijderd bent
ik ben toch best stabiel in mijn afwijkingen
pi_35530820
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef Vivi het volgende:

[..]
Sim-pel dat gaat dus niet. Je topics beginnen als met een hele soapachtige OP, waar je elke keer maar vraagt over Henk deed dit en dat en op een gegeven moment is iedereen het zat, waardoor elk topic al bijna gedoemd is om te mislukken.
♥ K, N, R en F ♥
pi_35530822
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:19 schreef Vivi het volgende:
Echt niet! *kijken gaat*
Echt wel ''stappen''
  maandag 27 februari 2006 @ 00:20:57 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530828
Fuck, hij stond er echt nog
pi_35530833
Vivi, da's toch die oma die elke maand een topic over d'r vriend opent en huilt hoe erg hij wel niet is?
  maandag 27 februari 2006 @ 00:21:22 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530840
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ook ik voel me graag beter dan anderen
Waarom wordt mij dat dan verweten?
pi_35530845
En dan altijd gebasht wordt in de reacties die volgen.
pi_35530851
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Daarom Onzin en niet R&P. Klaar.
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 00:22:04 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530861
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Sim-pel dat gaat dus niet. Je topics beginnen als met een hele soapachtige OP, waar je elke keer maar vraagt over Henk deed dit en dat en op een gegeven moment is iedereen het zat, waardoor elk topic al bijna gedoemd is om te mislukken.
Deze topic ging niet over Henk
pi_35530880
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Omdat jij het ontkent
pi_35530891
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:20 schreef Vivi het volgende:
Fuck, hij stond er echt nog
alsof je dat niet wist

loopt hij er altijd zo bij trouwens, met dat vest

damn.
pi_35530919
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

omdat je er zo heerlijk om vraagt
keer op keer op keer op keer op keer
pi_35530922
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:23 schreef milagro het volgende:

[..]

alsof je dat niet wist

damn.
Ik durf het bijna niet te vragen ...
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 00:25:27 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530935
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

De Henk saga. De topics you love to hate

Maar kom op, wat is er mis met een soap-achtige OP?
pi_35530938
WHAHAHAHA!!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:26:40 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35530965
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:23 schreef milagro het volgende:

[..]

alsof je dat niet wist

damn.
Neenee, dat was echt uitzonderlijk hoor
Zag er niet uit he?

Meestal loopt ie in G-star en G-unit enzo, of een pak
  maandag 27 februari 2006 @ 00:27:49 #89
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531000
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat jij het ontkent
waar? ik zeg alleen dat ik me er lullig om voel
  maandag 27 februari 2006 @ 00:30:25 #90
140141 ivosnivo
pi_35531068
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, da's ms wel een goede manier....

Tis alleen zo irritant, ze heeft van die afleveringsrapporten op haar sms en dan vraagt ze weer waarom ik niet reageer enzo. Ik merk ook wel dat ze dan een stapje terug probeert te doen, maar je voelt soms een soort druk van mensen uitgaan, snap je?
ja, maar jij bent degene die de keuze maakt om er daarna op te reageren.
pi_35531069
Gewoon heel simpel Vivi, dump Henk en ga met mij verder
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 00:32:26 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531123
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zoals gezegd, deze vriendschap geeft jou wel degelijk ook iets. Het bevestigt namelijk je ego. Jij bent mooier, zit nog steeds in het kringetje, Henk gaf het meest om jou, hij zoekt nog wel contact met jou.
Ik zat al in het kringetje en zij zat er nooit in. Dus.
pi_35531143
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
dan zit je minimaal 2 jaar aan haar vast, hè, al lieg je en bedrieg je, en beloof je de hemel en geeft je de hel en ligt iedere keer dat jij iets doet wat haar niet zint, je privé op Fok!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:34:43 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531191
quote:
Ik heb al een nieuw slachtoffer in het vizier

edit: Je hebt wel iets van Henkie weg btw

[ Bericht 7% gewijzigd door Vivi op 27-02-2006 00:39:52 ]
pi_35531212
Hé Vief, waarom reageerde je niet op mijn eerste on-topic reactie als het nu niet om Henk gaat?
Oi!
pi_35531221
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:33 schreef milagro het volgende:

[..]

dan zit je minimaal 2 jaar aan haar vast, hè, al lieg je en bedrieg je, en beloof je de hemel en geeft je de hel en ligt iedere keer dat jij iets doet wat haar niet zint, je privé op Fok!
Ik lieg niet en bedrieg niet. En dan kan ze alleen maar in CUL posten voor vragen over alle lekkere dingen die ze voor me wil koken
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 00:36:33 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531242
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:35 schreef MUUS het volgende:
Hé Vief, waarom reageerde je niet op mijn eerste on-topic reactie als het nu niet om Henk gaat?
Ow sorry Muusje, heb er ff overheen gelezen denk ik. Waar stond ie?
  maandag 27 februari 2006 @ 00:37:29 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531266
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik lieg niet en bedrieg niet. En dan kan ze alleen maar in CUL posten voor vragen over alle lekkere dingen die ze voor me wil koken

Dat deed ik ook voor hem ja.

Ik kan wel heel goed koken toevallig. Dat dan weer wel.
pi_35531280
quote:

[..]

als jij niet liegt en niet bedriegt, zorg je dus niet voor drama, en ben je dus niet interessant voor Vivi.

je moet niet bereikbaar zijn, snap dat dan
pi_35531309
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ow sorry Muusje, heb er ff overheen gelezen denk ik. Waar stond ie?
Dat blond zijn móet gewoon pijn doen. .
Oi!
pi_35531315
quote:
Geef je haar dan ook een liefdesbaby?
Tiktaktiktak..
pi_35531332
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Geef je haar dan ook een liefdesbaby?
Tiktaktiktak..
Maar je mag niet bij de bevalling zijn!

En je mag geen scheten laten en je mag je teennagels niet knippen.
Oi!
pi_35531336
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Vivi het volgende:
Dat deed ik ook voor hem ja.

Ik kan wel heel goed koken toevallig. Dat dan weer wel.
Beter dan J.?
  maandag 27 februari 2006 @ 00:40:33 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531342
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:38 schreef MUUS het volgende:

[..]

Besef je nu hoe moeilijk ik het heb?
  maandag 27 februari 2006 @ 00:40:45 #105
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35531345
De conceptie, geschiedt die ook in solitaire afzondering?
pi_35531359
quote:

[..]

He bah dat zal een hoop saaie topics opleveren.
Vivi luister niet naar hem! Henk is je man, het is een player maar uiteindelijk trouwt hij met jou!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:41:35 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531363
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef MUUS het volgende:

[..]

Jawel, alleen achter een gordijn
pi_35531374
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:38 schreef MUUS het volgende:

[..]

Het valt mee hoor. Ik heb het inmiddels een plek kunnen geven
pi_35531386
Liefdesbaby * check
niet bij de bevalling* nee dat wil ik wel
Scheten laten * doe ik gewoon
Teennagels * knip ik ook gewoon

Nog meer eisen Vief?
♥ K, N, R en F ♥
pi_35531388
quote:

[..]

Huh?
pi_35531396
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Besef je nu hoe moeilijk ik het heb?
Luister je ook de hele dag naar een bandje met 'adem in, adem uit' erop en heb je Typex op je beeldscherm?
Oi!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:43:15 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531404
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Beter dan J.?
Die kookte nooit voor hem. (ik wel) En ze bestelde altijd hetzelfde bij het uit eten gaan. (ik niet)

O ja, en ze legt nooit haar bestek parralel op haar bord als ze uit gegeten is
pi_35531433
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Die kookte nooit voor hem. (ik wel) En ze bestelde altijd hetzelfde bij het uit eten gaan. (ik niet)

Whehehe Viv, je bent gewoon een parodie op jezelf
pi_35531436
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik kan ook niet mijn bestek parralel op mijn bord leggen hoor, wel parallel
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 00:45:29 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531456
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Liefdesbaby * check
niet bij de bevalling* nee dat wil ik wel
Scheten laten * doe ik gewoon
Teennagels * knip ik ook gewoon

Nog meer eisen Vief?
Eh, wat dacht je van dat mijn toekomstige liefdesbaby-verwekker en topic-inspiratie bij voorkeur vrijgezel moet zijn, of iig de indruk moet wekken geen schier onuitputtelijke voorraad van reserve-vriendinnen, bijvrouwen danwel gelegaliseerde echtgenotes moet hebben? M.a.w. jij valt dus af
pi_35531463
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het valt mee hoor. Ik heb het inmiddels een plek kunnen geven
Het zal bij haar de peroxide dan wel zijn die het één en ander aantast.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Huh?
Oud leesvoer! Laten vrouwen onderling scheten?
Oi!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:46:22 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531476
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

Whehehe Viv, je bent gewoon een parodie op jezelf
D'oh..dit was ook zo bedoeld, ik wist niet dat ik al zo erg overkwam
pi_35531497
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eh, wat dacht je van dat mijn toekomstige liefdesbaby-verwekker en topic-inspiratie bij voorkeur vrijgezel moet zijn, of iig de indruk moet wekken geen schier onuitputtelijke voorraad van reserve-vriendinnen, bijvrouwen danwel gelegaliseerde echtgenotes moet hebben? M.a.w. jij valt dus af
Aha, dus het mág wel, zolang het er maar niet op lijkt. .
Oi!
pi_35531519
quote:

[..]

Goed ik regel de scheiding en ik heb een mooi kindje gemaakt en ik heb sterk zaad Dat moet toch genoeg zijn om je over te halen niet ?
♥ K, N, R en F ♥
pi_35531520
quote:

[..]

Doe niet zo veeleisend Viv, ik kan je eierstokken hier horen rammelen!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:49:09 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531537
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik kan ook niet mijn bestek parralel op mijn bord leggen hoor, wel parallel
Ik vond het er al raar uitzien

Maar weet je WAT pas erg is? ik heb dus iemand ontmoet die ik best wel leuk vind he.. (en hij heeft mijn computer gemaakt ) Maar nu kreeg ik dus vandaag een smsje van hem en daar stond in : "Zech" ......... (als in: "Zeg").

Kijk, verder is ie echt leuk hoor, en hij komt ook niet dom over..maar daar kan ik dus ZO op afknappen in een prematuur stadium. Zeg maar, VOOR dat je in het stadium komt dat je ALLES schattigg vind, zelfs als iemand je ligt te douwen in het vuil van een ander enzo

Wat vinden jullie?
pi_35531572
quote:

[..]

niet bij de bevalling zijn?

doe eens uitleggen, vanwaar die onzin?
pi_35531581
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar weet je WAT pas erg is? ik heb dus iemand ontmoet die ik best wel leuk vind he.. (en hij heeft mijn computer gemaakt ) Maar nu kreeg ik dus vandaag een smsje van hem en daar stond in : "Zech" ......... (als in: "Zeg").

Kijk, verder is ie echt leuk hoor, en hij komt ook niet dom over..maar daar kan ik dus ZO op afknappen in een prematuur stadium. Zeg maar, VOOR dat je in het stadium komt dat je ALLES schattigg vind, zelfs als iemand je ligt te douwen in het vuil van een ander enzo

Wat vinden jullie?
ohh pick me pick me
♥ K, N, R en F ♥
pi_35531595
waarom staat dit ineens in ONZ .
  maandag 27 februari 2006 @ 00:51:13 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531601
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef MUUS het volgende:

[..]

Luister je ook de hele dag naar een bandje met 'adem in, adem uit' erop en heb je Typex op je beeldscherm?
Neen, wel Tippex

pi_35531610
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:51 schreef Sport_Life het volgende:
waarom staat dit ineens in ONZ .
lees ff terug voordat je gaat blaaten
♥ K, N, R en F ♥
pi_35531630
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat vinden jullie?
Ik moet je in deze gelijk geven
  maandag 27 februari 2006 @ 00:52:32 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531635
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:47 schreef MUUS het volgende:

[..]

Aha, dus het mág wel, zolang het er maar niet op lijkt. .
Wat niet weet...
pi_35531648
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Dan ziet hij het kind uit haar doos komen en dat mag niet.. Zie het linkje wat ik aan Xen gaf. .
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Neen, wel Tippex

[afbeelding]
Oh, mag ook. Ik heb het nooit nodig, dus ik zou het verder niet weten. .
Oi!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:53:30 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531659
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Zie je, anderen snappen het ook niet

Maar ik vind het toch niet zo leuk, voor jou is het allemaal niet nieuw meer enzo. Een kind dan he.
pi_35531661
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

ben lui vandaag

zeg dan
pi_35531678
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zie je, anderen snappen het ook niet

Maar ik vind het toch niet zo leuk, voor jou is het allemaal niet nieuw meer enzo. Een kind dan he.
Nee, de meeste mensen vinden daarom hun tweede kind ook stukken minder leuk. Het nieuwtje is er dan toch af, hè?
Oi!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:54:54 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531683
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Doe niet zo veeleisend Viv, ik kan je eierstokken hier horen rammelen!
Nee, ik wil niet perse een kind hoor, nu dan he. Ik wilde wel een kind van HEM ja. Omdat ik een mixje wilde van hem en mij en...*zwijmel*
pi_35531686
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat niet weet...
Met jouw enorme oogkleppen erbij moet het dus gemakkelijk zijn aan deze eis te voldoen
pi_35531707
ff gelezen, als die Vivi geen kloon is, is het echt een triest figuur
pi_35531708
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:53 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dan ziet hij het kind uit haar doos komen en dat mag niet.. Zie het linkje wat ik aan Xen gaf. .
[..]
.
Damn

How sad
pi_35531715
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, de meeste mensen vinden daarom hun tweede kind ook stukken minder leuk. Het nieuwtje is er dan toch af, hè?
Ik begrijp wel wat Viv bedoelt. Het is leuker als een kind krijgen voor beide partners een nieuwe ervaring is en niet dat ie zegt: oh die wee valt wel mee, bij mijn ex was het veel erger
  maandag 27 februari 2006 @ 00:57:11 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531730
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nou ja, mijn broertje IS ook een stuk minder leuk als ik.

Maar serieus. Het is denk ik wel specialer als je een kindje krijgt wat voor jullie allebei het eerste is, niet dat dat een reden is natuurlijk om het niet te doen dan natuurlijk, als je een fantastische relatie hebt met iemand met kinderen uit een eerdere relatie. Maar het lijkt me toch anders met iemand die het al eens heeft meegemaakt allemaal.
  maandag 27 februari 2006 @ 00:57:21 #139
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35531733
zo, eindelijk een mooi plekje in ONZ gekregen ?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_35531741
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, ik wil niet perse een kind hoor, nu dan he. Ik wilde wel een kind van HEM ja. Omdat ik een mixje wilde van hem en mij en...*zwijmel*
Kun je dat kind meteen op de wachtlijst zetten voor het RIAGG. Het is echt de slechtste mix denkbaar
pi_35531752
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat Viv bedoelt. Het is leuker als een kind krijgen voor beide partners een nieuwe ervaring is en niet dat ie zegt: oh die wee valt wel mee, bij mijn ex was het veel erger
.

Een flink domme vent die zulke dingen tijdens een bevalling zegt.
Oi!
  maandag 27 februari 2006 @ 00:58:32 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531759
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zo zou je het ook kunnen zeggen .

Maar ff he...ik heb het gevoel dat mijn gevoel voor humor niet wordt begrepen hier.
pi_35531769
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, mijn broertje IS ook een stuk minder leuk als ik.
Dat is toch iedereen?
Het is overigens ''dan ik''
  maandag 27 februari 2006 @ 01:00:00 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531792
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Herstel; hij MOET er bij zijn (want hij moet natuurlijk wel zien hoeveel pijn in heb zodat ik hem daar de eerste jaren mee kan chanteren). Maar dan naast mijn hoofd ofzo. Hij hoeft toch niet perse in mijn doos te staan kijken?!
pi_35531796
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef MUUS het volgende:

[..]

.

Een flink domme vent die zulke dingen tijdens een bevalling zegt.
Het is een wat overdreven illustratie. Ik zou het echt jammer vinden als hij het allemaal al eens had mee gemaakt.
pi_35531802
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is toch iedereen?
Het is overigens ''dan ik''
Ach joh, daar hebben we Tipp-ex voor.

Henk zou er iig flink van opknappen.
Oi!
pi_35531820
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zo zou je het ook kunnen zeggen .

Maar ff he...ik heb het gevoel dat mijn gevoel voor humor niet wordt begrepen hier.
Het is bij jou moeilijk te onderscheiden wat domheid is en wat humor
pi_35531838
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Herstel; hij MOET er bij zijn (want hij moet natuurlijk wel zien hoeveel pijn in heb zodat ik hem daar de eerste jaren mee kan chanteren). Maar dan naast mijn hoofd ofzo. Hij hoeft toch niet perse in mijn doos te staan kijken?!

alsof je je daar nog druk om maakt, op dat moment.
als hij niet tegen bloed kan, okay, maar voor de rest, doe niet zo suf, mens.
  maandag 27 februari 2006 @ 01:03:13 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531856
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Kun je dat kind meteen op de wachtlijst zetten voor het RIAGG. Het is echt de slechtste mix denkbaar
Henk zei altijd: Als ik twijfel of het mijn kind is stuur ik het gewoon weg, en als ie dan een steen door de ruit gooit weet ik dat ie van mij is
  maandag 27 februari 2006 @ 01:03:48 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531868
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ach joh, daar hebben we Tipp-ex voor.

Henk zou er iig flink van opknappen.
van Tipp-ex?
  maandag 27 februari 2006 @ 01:05:07 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531894
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef milagro het volgende:

[..]

alsof je je daar nog druk om maakt, op dat moment.
als hij niet tegen bloed kan, okay, maar voor de rest, doe niet zo suf, mens.
Ik zou me gewoon niet echt gemakkelijk voelen
pi_35531918
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Henk zei altijd: Als ik twijfel of het mijn kind is stuur ik het gewoon weg, en als ie dan een steen door de ruit gooit weet ik dat ie van mij is
En dat zette je niet aan het denken?
  maandag 27 februari 2006 @ 01:07:24 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35531938
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:06 schreef Xennia het volgende:

[..]

En dat zette je niet aan het denken?
Ja, toen bedacht ik dat ik een kind van hem wilde
pi_35531960
waarom staat dit in onzin
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_35531968
Raar topic.
pi_35531994
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zou me gewoon niet echt gemakkelijk voelen
Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?
  maandag 27 februari 2006 @ 01:12:56 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532024
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?
Nou, niet ongemakkelijker dan nodig is iig.
pi_35532030
Ik duik mijn bed in, morgen moet ik weer om 7:00 op om te gaan werken.
It's was great being here
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 01:13:35 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532036
Maar de spelfout-man moet exit vind je? Ik kan hem natuurlijk ff uittesten
pi_35532041
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, toen bedacht ik dat ik een kind van hem wilde
en die heb je ook gekregen.? of is in opkomst.?
  maandag 27 februari 2006 @ 01:13:53 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532045
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik duik mijn bed in, morgen moet ik weer om 7:00 op om te gaan werken.
It's was great being here
Kom je me niet kriebelen dan?
  maandag 27 februari 2006 @ 01:14:11 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532049
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef dutchmage het volgende:

[..]

en die heb je ook gekregen.? of is in opkomst.?
Neh. Slecht zaad he.
pi_35532063
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Neh. Slecht zaad he.
pff prutser
pi_35532068
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Vivi het volgende:
Ik ''zech'' een dergelijke fout is onvergeeflijk. Maar ja, mijn eierstokken rammelen nog niet zo hard
pi_35532082
quote:
Ik heb lang geleden ooit eens besloten het toch te gaan proberen met een man ondanks dat ie "ik wordt" schreef en ik kan je vertellen: ik had me de moeite kunnen besparen.
  maandag 27 februari 2006 @ 01:17:28 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532087
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ''zech'' een dergelijke fout is onvergeeflijk. Maar ja, mijn eierstokken rammelen nog niet zo hard
Ik ben het met je eens. En de mijne ook niet

Hij is wel lekker
  maandag 27 februari 2006 @ 01:18:07 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532093
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:17 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik heb lang geleden ooit eens besloten het toch te gaan proberen met een man ondanks dat ie "ik wordt" schreef en ik kan je vertellen: ik had me de moeite kunnen besparen.
*proest*

Oke, ik zal het meenemen
pi_35532100
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

Details of in grote lijnen?
Oi!
  maandag 27 februari 2006 @ 01:19:22 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532111
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:18 schreef MUUS het volgende:

[..]

Details
pi_35532120
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. En de mijne ook niet

Hij is wel lekker
Dat neem ik met een korrel zout van de vrouw die Henk lekker noemde. Desalniettemin: al was het Johnny Depp, ''zech'' is onvergeeflijk.
pi_35532126
quote:

[..]

Kom je me niet kriebelen dan?
Niet kriebelen ik ga voor het echte werk.

En nu ga ik echt naar bed
♥ K, N, R en F ♥
pi_35532134
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:18 schreef MUUS het volgende:

[..]

Met bloederige foto's
  maandag 27 februari 2006 @ 01:21:50 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532152
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat neem ik met een korrel zout van de vrouw die Henk lekker noemde. Desalniettemin: al was het Johnny Depp, ''zech'' is onvergeeflijk.
Luister. Ik geef toe, Henk ziet eruit als het lelijke achterneefje van Theo van Gogh op die foto, maar het is een foto ja! Hij is echt lekker. Echt waar. Een foto kan een hoop vertekenen.

En "zech" is idd onvergeeflijk, maar ik heb het toch niet over een relatie ofzo
  maandag 27 februari 2006 @ 01:22:25 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532156
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Niet kriebelen ik ga voor het echte werk.

En nu ga ik echt naar bed
Dat was een eufemisme.

Welterusten
  maandag 27 februari 2006 @ 01:22:51 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532162
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Met bloederige foto's
mpegs enzo.
pi_35532187
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Luister. Ik geef toe, Henk ziet eruit als het lelijke achterneefje van Theo van Gogh op die foto, maar het is een foto ja! Hij is echt lekker. Echt waar. Een foto kan een hoop vertekenen.
Ah lul niet. De beste man heeft gewoon tieten!
quote:
En "zech" is idd onvergeeflijk, maar ik heb het toch niet over een relatie ofzo
Dan nog. Bij mij moeten ze eerst een IQ-test doen voor ik beslis over toelating in mijn bed
  maandag 27 februari 2006 @ 01:26:56 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532224
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ah lul niet. De beste man heeft gewoon tieten!
[..]

Dan nog. Bij mij moeten ze eerst een IQ-test doen voor ik beslis over toelating in mijn bed
Zijn gewicht is wel een heikel punt ja. Dat zei hij ook altijd:

"Ja maar, ik ben oud dik en lelijk, en straks wil je me toch niet meer, boehoehh!"

En ik weer:

"Jawel, jawel!"

En hij weer:

"Kom je me kriebelen "

Oh mijn God!
  maandag 27 februari 2006 @ 01:28:58 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532248
Maar ik vind Thomas Acda ook schattig he

Maar anyway, het kan best wat hebben misschien X.

Zo'n domme-kracht? Zo'n " Oengaboenga" figuur? Toch?
pi_35532291
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:28 schreef Vivi het volgende:
Maar ik vind Thomas Acda ook schattig he

Maar anyway, het kan best wat hebben misschien X.

Zo'n domme-kracht? Zo'n " Oengaboenga" figuur? Tch?
Vraag nou niet aan mij om bevestiging. Dat heb ik je immers nog nooit gegeven.

Ik heb het wel eens geprobeerd met iemand die niet vooraan stond in de rij bij het uitdelen van de hersenen. Toen hij echter niet wist wat een wereldbeeld was en dacht dat ik met mijn bul mijn stier bedoelde, was het vuurtje gauw gedoofd. Mooi nummer van Acda en de Munnik trouwens
  maandag 27 februari 2006 @ 01:35:44 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532345
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vraag nou niet aan mij om bevestiging. Dat heb ik je immers nog nooit gegeven.

Ik heb het wel eens geprobeerd met iemand die niet vooraan stond in de rij bij het uitdelen van de hersenen. Toen hij echter niet wist wat een wereldbeeld was en dacht dat ik met mijn bul mijn stier bedoelde, was het vuurtje gauw gedoofd.
Da's wel heel erg ja! Nee, ik kan me voorstellen dat dat niet echt erotiserend werkt, to say the least. Maar deze jongen praat wel normaal, zonder spelfouten enzo

En ik vraag niet om bevestiging, ik probeer gewoon een semi-vertrouwelijke "wij-vrouwen-onder-elkaar" atmosfeer te creeren. (En ja, ik weet dat daar een trema op moet maar ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik die moet maken )

En als het vuur gedoofd is, da komen de wolven pas he!
pi_35532372
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:35 schreef Vivi het volgende:
En ik vraag niet om bevestiging, ik probeer gewoon een semi-vertrouwelijke "wij-vrouwen-onder-elkaar" atmosfeer te creeren.
Ik ben niet zo goed in vrouwen-onder-elkaar

En je luistert toch niet. Ik heb al 3 keer gezegd dat het onvergeeflijk is en al 151 keer dat Henk bad news is
  maandag 27 februari 2006 @ 01:39:10 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532392
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ben niet zo goed in vrouwen-onder-elkaar

En je luistert toch niet. Ik heb al 3 keer gezegd dat het onvergeeflijk is en al 151 keer dat Henk bad news is
Maar je zegt het zo lekker pinnig

En ik ben ook niet goed in vrouwen onder elkaar, hence dit topic
pi_35532437
Je opent een ellenlang topic in Onzin over relatieproblemen? Ik ga het niet eens lezen
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 27 februari 2006 @ 01:51:07 #184
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35532521
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:42 schreef Manono het volgende:
Je opent een ellenlang topic in Onzin over relatieproblemen? Ik ga het niet eens lezen
Het is verplaahaatst
pi_35532583
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:51 schreef Vivi het volgende:
Het is verplaahaatst
huh? zouden sommige mods hier een beetje teveel van de snuffel doen?

[ Bericht 7% gewijzigd door Manono op 27-02-2006 02:56:54 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_35533587
TTT
  maandag 27 februari 2006 @ 06:39:08 #187
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_35533661
Jezus, leuk de OP een beteje op met wat plaatjes ofzo, geen doorkomen aan zo.
[KNE]-Mod
  maandag 27 februari 2006 @ 08:49:37 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35534237
quote:
Op maandag 27 februari 2006 01:55 schreef Manono het volgende:
huh? zouden sommige mods hier een beetje teveel van de snuffel doen?
Nee, het heeft meer te maken met het weblog gehalte van Vivi's posts op Fok!

Vivi, is dit nou een van de schaapjes of niet?
pi_35534276
Ah. Topic terug gevonden, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 27 februari 2006 @ 09:57:02 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35535058
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, het heeft meer te maken met het weblog gehalte van Vivi's posts op Fok!

Vivi, is dit nou een van de schaapjes of niet?
Nou, neen. Zij is niet echt een schaapje, want best slim en bij de tijd. Meer een varkentje. Slim, doch met een vreemde wipneus en bijbehorend gelardeerd met spekreepjes
  maandag 27 februari 2006 @ 09:57:22 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35535066
quote:
Op maandag 27 februari 2006 06:39 schreef ThE_ED het volgende:
Jezus, leuk de OP een beteje op met wat plaatjes ofzo, geen doorkomen aan zo.
vanavond, zit nu op mijn werk, met mijn eerste kopje
pi_35535773
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

vanavond, zit nu op mijn werk, met mijn eerste kopje
Ga nou maar gewoon werken, dan heb je wat afleiding en Fok! wat rust
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 11:51:43 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35537488
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ga nou maar gewoon werken, dan heb je wat afleiding en Fok! wat rust
Je kon niet wachten om weer verder te lezen he
pi_35538605
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je kon niet wachten om weer verder te lezen he
Zeg naar waar en wanneer ik je moet kriebelen
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 12:47:02 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35538801
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Zeg naar waar en wanneer ik je moet kriebelen
Om 12.49 op mijn oorlel
pi_35538986
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Om 12.49 op mijn oorlel
* Sc0rPi0n kriebelt
♥ K, N, R en F ♥
pi_35539316
Wat moet we hier nou weer mee?!?! Schopje PUB?
  maandag 27 februari 2006 @ 13:26:05 #198
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_35539911
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:04 schreef juiced het volgende:
Wat moet we hier nou weer mee?!?! Schopje PUB?
Ik geloof dat [OUD] de voorkeur krijgt, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_35540255
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef bolivian het volgende:

[..]

Ik geloof dat [OUD] de voorkeur krijgt, .
Met een vleugje TRU.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:55:15 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35540786
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

* Sc0rPi0n kriebelt
Te laat
  maandag 27 februari 2006 @ 13:55:46 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35540798
Maar kan er nu ook iemand ontopic reageren ?
  maandag 27 februari 2006 @ 14:08:39 #202
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_35541185
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef Vivi het volgende:
Iemand anders dan jij, bedoel je?
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_35541332
quote:

[..]

Te laat
zeg ik moet hier ook werken hoor.
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 14:34:54 #204
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35541920
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

zeg ik moet hier ook werken hoor.
Oke, ik geef je nog wel een herkansing

Je had gezien je karakterschets van mij daar al op gerekend he, schavuit
pi_35542486
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tuurlijk mannen krijgen bij jouw zoveel herkansingen als ze maar nodig hebben
* Sc0rPi0n pakt Vivi stevig beet en kietelt haar overal.
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 15:48:42 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35544372
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Tuurlijk mannen krijgen bij jouw zoveel herkansingen als ze maar nodig hebben
* Sc0rPi0n pakt Vivi stevig beet en kietelt haar overal.
Niet kietelen...!! kriebelen
pi_35544811
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oeps Kriebelen dan jij je zin
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 17:00:22 #208
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35546747
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:03 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Oeps Kriebelen dan jij je zin
*spint*
pi_35548158
quote:
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:34 schreef Vivi het volgende:
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef Vivi het volgende:
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:00 schreef Vivi het volgende:
*spint*
  maandag 27 februari 2006 @ 18:22:53 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35549352
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

maandag 27 februari 2006 @ 18:25:44 #211
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_35549426
Wat doet deze R&P meuk in Onz?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 27 februari 2006 @ 18:30:06 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35549561
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:25 schreef JDude het volgende:
Wat doet deze R&P meuk in Onz?
  maandag 27 februari 2006 @ 18:37:00 #213
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_35549759
Ik zal wel weer wat gemist hebben
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 27 februari 2006 @ 18:39:18 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35549818
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:37 schreef JDude het volgende:
Ik zal wel weer wat gemist hebben
118 topics ongeveer *over bolletje aait*
pi_35549834
HAHAHAHA
The gum you like, is coming back in style.
pi_35549994
Ik zou het gewoon zeggen/mailen wat het makkelijkste is, denk mailen.
Waarom zou je jezelf ongemakkelijk blijven voelen, ze is toch ook wel oud genoeg om daarmee om te kunnen gaan hoor.
Je moet niet tegen je zin met iemand omgaan, en sommige mensen zijn te naief om in te zien dat andere mensen niet met ze om willen gaan.
Ze heeft vast ook zo'n bord voor dr kop, soms moet je hard zijn om iets duidelijk te krijgen, je kunt niet altijd rekening met iedereen houden hoor.
pi_35550576
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
HAHAHAHA
Ah, we zijn weer compleet
pi_35550651
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ah, we zijn weer compleet
Ja ik zie 'm nu pas.
pi_35551066
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja ik zie 'm nu pas.
En heb je nog iets zinnigs te zeggen over het nieuwe probleem van ons aller Viv?
pi_35551332
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Xennia het volgende:
nieuwe probleem
Echt nieuw, dat zou pas schokkend zijn.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_35551591
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

En heb je nog iets zinnigs te zeggen over het nieuwe probleem van ons aller Viv?
Ik heb geen zin om 't helemaal te lezen. Ik stroom wel in als de conversatie (weer) op gang komt.
pi_35553440
Henk is inderdaad lelijk, maar dat is logisch, want Vivi ziet er ook niet al te best uit
Verder mag ik die vent wel, als ik afga op de topics van Vivi. Ik denk dat ik nog even blijf
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_35554825
Lees ik dit en het vorige topic helemaal na, is de foto verdwenen
  maandag 27 februari 2006 @ 20:54:54 #224
140141 ivosnivo
pi_35554912
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Thisbe het volgende:
Henk is inderdaad lelijk, maar dat is logisch, want Vivi ziet er ook niet al te best uit
Verder mag ik die vent wel, als ik afga op de topics van Vivi. Ik denk dat ik nog even blijf
anders bekijk je dat fotoboek even
pi_35554972
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Zo speciaal is ze toch ook niet?

Ik ken echt wel mooiere vrouwen hoor
pi_35555981
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:52 schreef leonieke het volgende:
Lees ik dit en het vorige topic helemaal na, is de foto verdwenen
Voor 10 euro mail ik hem
pi_35556021
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Voor 10 euro mail ik hem
Tegen dat mijn geld over de grens is heb je jouw pc waarschijnlijk al geformatteerd
  maandag 27 februari 2006 @ 21:34:12 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35556442
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

maandag 27 februari 2006 @ 21:36:36 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35556520
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zo speciaal is ze toch ook niet?

Ik ken echt wel mooiere vrouwen hoor
O, ik ook! Ik ken echt heeeeeeel veel mooiere vrouwen dan ik zelf, jij dan weer niet, maar verder heb je 100 % gelijk.
pi_35556526
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hee for my eyes only hè
♥ K, N, R en F ♥
pi_35556576
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

O, ik ook! Ik ken echt heeeeeeel veel mooiere vrouwen dan ik zelf, jij dan weer niet, maar verder heb je 100 % gelijk.
  maandag 27 februari 2006 @ 21:40:17 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35556634
quote:
Ik zie het verband niet helemaal, maar dat zal wel logica van de minder ontwikkelden zijn.

Daarbij: Geslacht: Vrouw.

Hoe voorspelbaar
  maandag 27 februari 2006 @ 21:40:53 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35556656
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat snap je niet meid?
  maandag 27 februari 2006 @ 21:41:43 #234
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35556679
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Hee for my eyes only hè
pi_35556681
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat snap je niet meid?
Waarom ik geen mooiere vrouwen dan jou zou kennen...

Ik had het eigenlijk in het vet gezet om het duidelijk te maken voor jou....
  maandag 27 februari 2006 @ 21:42:18 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35556696
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:41 schreef leonieke het volgende:

[..]

Waarom ik geen mooiere vrouwen dan jou zou kennen...

Ik had het eigenlijk in het vet gezet om het duidelijk te maken voor jou....
ik wilde het niet te grof laten overkomen. Maar erg aardig van je.

Het is trouwens "dan jij". Maar dat terzijde natuurlijk.
pi_35556737
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

ik wilde het niet te grof laten overkomen. Maar erg aardig van je.
Is dit één van jouw spelletjes ofzo?

Excuseer dat er soms wat constructies uit mijn dialect tussensluipen.. Ik wist niet dat men hier zo zwaar aan tilde
  maandag 27 februari 2006 @ 21:45:45 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35556801
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:43 schreef leonieke het volgende:

[..]

Is dit één van jouw spelletjes ofzo?

Excuseer dat er soms wat constructies uit mijn dialect tussensluipen.. Ik wist niet dat men hier zo zwaar aan tilde
Je krijgt wat je uitzendt zullen we maar zeggen.
pi_35556870
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je krijgt wat je uitzendt zullen we maar zeggen.
Daarom dan dat Henk jou zo behandeld heeft?
pi_35556910
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef leonieke het volgende:

[..]

game, set, match
  maandag 27 februari 2006 @ 21:49:03 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35556926
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef leonieke het volgende:

[..]

Soms duurt het wat langer en loopt het niet geheel synchroon. Nu is het mijn beurt om bitchy te zijn terwijl hij jankend op mijn voicemail staat
pi_35556971
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Soms duurt het wat langer en loopt het niet geheel synchroon. Nu is het mijn beurt om bitchy te zijn terwijl hij jankend op mijn voicemail staat
Uhu... Tuurlijk wel
Geef er maar een lap op hoor, want dat heb je nu al zo vaak gedaan
  maandag 27 februari 2006 @ 21:50:31 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35556980
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:48 schreef milagro het volgende:

[..]

game, set, match
Wacht nog maar ff met die sigaar aan te steken.

Maar goed, vrolijke Fok! vriendjes...deze topic ging dus niet over Henk. Is mijn obsessie besmettelijk
  maandag 27 februari 2006 @ 21:51:14 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35557013
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef leonieke het volgende:

[..]

Geef er maar een lap op hoor
Die snap ik dan weer niet. Vertaling?
pi_35557027
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wacht nog maar ff met die sigaar aan te steken.

Maar goed, vrolijke Fok! vriendjes...dit topic ging dus niet over Henk. Is mijn obsessie besmettelijk
Waarom begon je dan onmiddellijk met de voorgeschiedenis te vertellen?
pi_35557052
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Die snap ik dan weer niet. Vertaling?
Iets in de aard van: Ga er maar helemaal over, you can do it! Want dat heb je hier al helemaal bewezen
  maandag 27 februari 2006 @ 21:52:54 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35557057
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:

[..]

Waarom begon je dan onmiddellijk met de voorgeschiedenis te vertellen?
Eh, omdat het verhaal anders nogal onduidelijk zou zijn voor de argeloze lezer
pi_35557241
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eh, omdat het verhaal anders nogal onduidelijk zou zijn voor de argeloze lezer
Ik denk echt wel dat je het verhaal zo kon vertellen zonder Henk te vermelden en die nieuwe vriendin bv als collega kon voorstellen of vriendin van een andere vriendin die je nu beter hebt leren kennen.
Door die OP zorg je er gewoon voor dat het weer over Henk gaat en geef nu toe: dat is toch hetgeen je zo graag hebt?!? Beetje extra drama
  maandag 27 februari 2006 @ 22:03:06 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35557381
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik denk echt wel dat je het verhaal zo kon vertellen zonder Henk te vermelden en die nieuwe vriendin bv als collega kon voorstellen of vriendin van een andere vriendin die je nu beter hebt leren kennen.
Door die OP zorg je er gewoon voor dat het weer over Henk gaat en geef nu toe: dat is toch hetgeen je zo graag hebt?!? Beetje extra drama
Wat een BS Dan zou ik toch niet duidelijk kunnen aangeven waarom ik moeite heb met het contact en zou je een heel ander topic hebben omdat de situatie niet uit de verf komt. De hele essentie zou verloren gaan. Je kan ook te ver gaan zoeken.
pi_35557435
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat een BS Dan zou ik toch niet duidelijk kunnen aangeven waarom ik moeite heb met het contact en zou je een heel ander topic hebben omdat de situatie niet uit de verf komt. De hele essentie zou verloren gaan. Je kan ook te ver gaan zoeken.
Henk?
pi_35557661
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Henk wint het bitchy zijn uiteindelijk altijd
pi_35557775
quote:
Waar blijft die bitchfight nou?
Big dick.
  maandag 27 februari 2006 @ 22:13:52 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35557790
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:04 schreef leonieke het volgende:

[..]

Henk?
Wat jij wilt meis
  maandag 27 februari 2006 @ 22:14:42 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35557820
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Henk wint het bitchy zijn uiteindelijk altijd
Godgloeiende! Ik praat zelfs niet meer met die lamlul, kunnen we over hem ophouden?!
  maandag 27 februari 2006 @ 22:15:05 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35557839
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Waar blijft die bitchfight nou?
Moet ik dat serieus nemen dan?

Thisbe en Piramus- hij, knapste aller jongemannen en zij het schoonst van alle meisjes die het Oosten had

Laten we zeggen dat de >betreffende< username niet echt gespeend is op de werkelijkheid. Jammer, want anders had het nog interessant kunnen worden
pi_35557859
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Godgloeiende! Ik praat zelfs niet meer met die lamlul, kunnen we over hem ophouden?!
wat is je msn nou ?

Henk, pff die ken ik niet, Ik ken alleen Vivi van het kriebelen
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 22:18:16 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35557960
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

wat is je msn nou ?

Henk, pff die ken ik niet, Ik ken alleen Vivi van het kriebelen
Ik heb echt ook leuke kanten hoor

En nogmaals, ik kreeg allemaal virussen van Msn, die heb ik eraf geknikkerd.

Je kan me wel mailen, kijk maar in mijn profiel
pi_35558065
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb echt ook leuke kanten hoor

En nogmaals, ik kreeg allemaal virussen van Msn, die heb ik eraf geknikkerd.

Je kan me wel mailen, kijk maar in mijn profiel
dan installeer je hem maar voor mij : )

Ik heb ook gezelschap nodig hoor
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 27 februari 2006 @ 22:22:21 #259
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35558137
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

dan installeer je hem maar voor mij : )

Ik heb ook gezelschap nodig hoor
Je bent wel veeleisend zo zelfs voor de eerste handtastelijkheden

Mail dan! Dat gaat toch ook?
pi_35558287
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Moet ik dat serieus nemen dan?

Thisbe en Piramus- hij, knapste aller jongemannen en zij het schoonst van alle meisjes die het Oosten had

Laten we zeggen dat de >betreffende< username niet echt gespeend is op de werkelijkheid. Jammer, want anders had het nog interessant kunnen worden
'Piramus en Thisbe' is een sage van de oude Grieken. Oosterse vrouwen waren toen met voorsprong de hipste en lekkerste
Big dick.
  maandag 27 februari 2006 @ 22:34:37 #261
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35558629
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

'Piramus en Thisbe' is een sage van de oude Grieken. Oosterse vrouwen waren toen met voorsprong de hipste en lekkerste
Euh, I know
pi_35558630
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jij zat te pimpen met je voicemailberichtje
  maandag 27 februari 2006 @ 22:35:07 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35558657
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij zat te pimpen met je voicemailberichtje
Ik moet toch van repliek dienen! En dupliek. En zo.
pi_35559367
Een Vivi topic in ONZ

*ril
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 27 februari 2006 @ 22:56:55 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35559463
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:54 schreef Misstique het volgende:
Een Vivi topic in ONZ

*ril
Ja, bizar he!
pi_35559625
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, bizar he!
Ik zou het wat anders formuleren
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_35561204
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat de >betreffende< username niet echt gespeend is op de werkelijkheid.
Contaminatie!
Henk
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_35579997
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:03 schreef Vivi het volgende:

De topics die je opent gaan altijd via een omweggetje over Henk, dat weet jij en dat weten alle lezers (behalve de zalig onwetenden) al voordat ze je OP hebben gelezen. En natuurlijk gaan die topics binnen mum van tijd alleen nog maar over Henk en niet meer over het aanvankelijke 'algemene' probleem. Dat patroon zou je toch moeten kunnen herkennen inmiddels bij jezelf. Je komt niet van die vent af en daarvan geef je blijk door er toch weer over te beginnen (onder het voorwendsel dat je het eigenlijk over iets anders wilt hebben). Ik geloof niet dat je echt dom bent, maar aan zelfkennis ontbreekt het je in ieder geval in ernstige mate.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:23:22 #269
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35582523
Zeg, kan iemand mij voortaan een mailtje sturen als er weer ontwikkelingen tussen Henk en Vivi zijn?
Nu moet ik ineens 11 pagina's bijlezen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_35582656
Er zijn niet eens ontwikkelingen, kun je nagaan
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:26:53 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35582692
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef Moonah het volgende:
Zeg, kan iemand mij voortaan een mailtje sturen als er weer ontwikkelingen tussen Henk en Vivi zijn?
Nu moet ik ineens 11 pagina's bijlezen.
Het. Gaat. Niet. Over. Henk

Hoi Moonah
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:26:53 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35582693
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

GVD! Oók al gemist.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:28:10 #273
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35582743
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef thaleia het volgende:
Er zijn niet eens ontwikkelingen, kun je nagaan
Tja, dat weet ik nog niet. Ik moet eerst dit topic doorspitten. En dan ook nog eens dat andere.

Hoi Vivi!

Muts....
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:30:02 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35582817
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:13 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

De topics die je opent gaan altijd via een omweggetje over Henk, dat weet jij en dat weten alle lezers (behalve de zalig onwetenden) al voordat ze je OP hebben gelezen. En natuurlijk gaan die topics binnen mum van tijd alleen nog maar over Henk en niet meer over het aanvankelijke 'algemene' probleem. Dat patroon zou je toch moeten kunnen herkennen inmiddels bij jezelf. Je komt niet van die vent af en daarvan geef je blijk door er toch weer over te beginnen (onder het voorwendsel dat je het eigenlijk over iets anders wilt hebben). Ik geloof niet dat je echt dom bent, maar aan zelfkennis ontbreekt het je in ieder geval in ernstige mate.
Nogmaals, dat hij zijdelings naar voren kwam in de OP was mijns inziens essentieel om de situatie duidelijk te maken. De rest van het topic ben ik eigenlijk alleen maar bezig duidelijk te maken dat die lamzak niet de issue is omdat iedereen hier begint te tateren dat ik nog steeds niet over hem heen ben Hoe had ik dit topic en de situatie dan goed uit de verf kunnen laten komen zonder hem erin te noemen volgens jou, dan zal ik dat de volgende keer doen ok
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:30:45 #275
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35582840
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef Moonah het volgende:

[..]

Tja, dat weet ik nog niet. Ik moet eerst dit topic doorspitten. En dan ook nog eens dat andere.

Hoi Vivi!

Muts....
Hij is exit hoor! al sinds oud & nieuw!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:48:23 #276
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35583530
Nah, wat een deceptie.
Het voelt net alsof ik een verkreukelde en gescheurde Privé bij de tandarts heb zitten doorbladeren.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:49:22 #277
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35583568
Is het andere topic nog de moeite waard om doorheen te scrollen?
Of kan ik zo dadelijk beter zappen naar GTST?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:55:55 #278
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35583848
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef Moonah het volgende:
Is het andere topic nog de moeite waard om doorheen te scrollen?
Of kan ik zo dadelijk beter zappen naar GTST?
Dat laatste.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:58:07 #279
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35583945
Heb je nu al 'gebroken' met J?
Hoewel ze in het andere topic Elsje schijnt te heten.

Ik vond de suggestie van (ik geloof) MUUS (of was het Xennia?) wel een goede.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:06:24 #280
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35584256
Ah, GTST begint.
Ben tot pag. 4 van het andere topic gekomen...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:21:32 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35584889
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:58 schreef Moonah het volgende:
Heb je nu al 'gebroken' met J?
Hoewel ze in het andere topic Elsje schijnt te heten.

Ik vond de suggestie van (ik geloof) MUUS (of was het Xennia?) wel een goede.
Nee, niet gebroken maar gewoon niet meer gebeld

En haar niet opgenomen. Zoals gezegd, ik hoef niet perse meteen te breken maar wel op een heeeeeeel laag pitje zeg maar.
pi_35584912
Is dit topic nou nog niet vol?
pi_35593584
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:30 schreef Vivi het volgende:
Hij is exit hoor! al sinds oud & nieuw!
Henk is ook oud & nieuw.

Moonah: dat andere topic had een hogere amusementswaarde
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:54:29 #284
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35594310
Ik geloof dat ik verliefd ben op de computerreparatie man

Ja, die van "Zech" ja
pi_35594346
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef Vivi het volgende:

Ja, die van "Zech" ja
Tja, paniek om je computer doet rare dingen met een mens
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:14:45 #286
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35594606
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tja, paniek om je computer doet rare dingen met een mens
Laat staan met mij.
pi_35598621
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Laat staan met mij.
Computerreparateur? Jij zou toch in die taart zitten ?
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:45:04 #288
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35602626
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Computerreparateur? Jij zou toch in die taart zitten ?
Jij was niet op msn dus toen moest ik je inruilen

Mijn attentiespanne is wat korter geworden na recente ervaringen

Hoi en feli
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:47:21 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35602684
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef Vivi het volgende:

Ja, die van "Zech" ja
Jezelf quoten is weer in

Na wat overleg met mijn andere persoonlijkheden denk ik dat "verliefdheid" ms een te hoog gegrepen definitie is en ik het in een ietwat basalere hoek moet zoeken

Daarbij schreef hij gisteren "noch". Alleen dan niet in de zin van, bijvoorbeeld: "vlees noch vis" maar in de zin van "noch niet" qua dirty-talk zal ik dan ook wel niet veel eloquentie kunnen verwachten vrees ik
pi_35602854
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jezelf quoten is weer in

Na wat overleg met mijn andere persoonlijkheden denk ik dat "verliefdheid" ms een te hoog gegrepen definitie is en ik het in een ietwat basalere hoek moet zoeken

Daarbij schreef hij gisteren "noch". Alleen dan niet in de zin van, bijvoorbeeld: "vlees noch vis" maar in de zin van "noch niet" qua dirty-talk zal ik dan ook wel niet veel eloquentie kunnen verwachten vrees ik
Is die gozer niet Duits, dat ie alle g's schrijft met ch?

Lichtpuntje: Je komt echt niet minder lekker klaar omdat je minnaar niet kan spellen
Big dick.
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:00:02 #291
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35603058
Nope, Henk was Duits, deze niet

Maar misschien kan ik hem morse-code leren! Met zijn tong!
pi_35603096
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:00 schreef Vivi het volgende:
Nope, Henk was Duits, deze niet

Maar misschien kan ik hem morse-code leren! Met zijn tong!
Misschien is het beter als hij van zichzelf al weet hoe hij je de hemel inlikt
Big dick.
pi_35603212
Het niveau stijgt hier. .
pi_35603238
Nog 7 posts
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:09:32 #295
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35603328
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:01 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Misschien is het beter als hij van zichzelf al weet hoe hij je de hemel inlikt
Whahahaha! Ik zat net de chatlog nog een een keertje na te lezen en weet je wat hij schreef: "sweat dreams"

Of zou het een zeer subtiel oneerbaar voorstel zijn
pi_35603596
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Whahahaha! Ik zat net de chatlog nog een een keertje na te lezen en weet je wat hij schreef: "sweat dreams"

Of zou het een zeer subtiel oneerbaar voorstel zijn
Erg subtiel zal hij niet zijn denk ik

Wat is dat toch met dat chatten tegenwoordig? Ik dacht dat jij wel van een wijntje hield?
Big dick.
pi_35603656
Chatten zuigt
pi_35603664
Wijn daarentegen! !
pi_35603707
Zijn we er al?
pi_35603716
Ah, bijna
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:32:34 #301
58789 Snakey
-||||--------||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')