Ja, maar dat vind ik dan ook weer zo hard, ze hangt echt enorm aan me...en ik wil zoals gezegd heus wel eens met haar afspreken, alleen ze benauwd me een beetjequote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef Kreupelhout het volgende:
Idd lang verhaal, maar misschien dat je haar gewoon een mailtje moet sturen dat je het allerbeste met r voor hebt en dat jullie helaas hetzelfde hebben moeten meemaken, maar dat ze toch echt dr eigen weg moet gaan ofzo.
Sterkte!
Nou ja, ze heeft en principe natuurlijk niks fout gedaanquote:Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef Kreupelhout het volgende:
Haha!
Naja, mensen moeten soms gedrongen worden om naar henzelf te kijken. Als je haar steeds maar blijft helpen, zal ze het nooit zien. Je moet kennelijk gewoon hard voor dr zijn. Gaat ze (hopelijk) vanzelf wel denken over dr zelf...
Jij bent toch mijn psycholoogquote:Op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef Xennia het volgende:
Verwijs haar door naar jouw psycholoog![]()
Of had je die nog niet?
Ach, ze is op haar manier best gezellig, en ik heb een beetje medelijden met haarquote:Op zondag 26 februari 2006 23:20 schreef Xennia het volgende:
Je kunt haar toch zeggen dat je niets met haar gemeen hebt behalve een gezamenlijke ex, maar dat jij intussen verder bent gegaan met je leven en zij dat ook zou moeten doen?
Je zegt dat je best wel af en toe met haar wilt afspreken. Met welk doel, wat haal jij hieruit?
Hoe zal ze reageren als ze zich dit na een poos realiseert? Vindt ze ook niet leuk hoor. En dan gaat ze ook vervelende verhalen over jou ophangen, en het ergste is, ze heeft dan een punt.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dan ook weer zo hard, ze hangt echt enorm aan me...en ik wil zoals gezegd heus wel eens met haar afspreken, alleen ze benauwd me een beetje
(en daarbij is d'r internet stuk)
Maar medelijden en een schuldgevoel zijn geen goede motieven voor een vriendschap. Jij bent niet verantwoordelijk voor haar, ook al delen jullie eenzelfde fascinatie.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, ze is op haar manier best gezellig, en ik heb een beetje medelijden met haar
Oke, na wat soulsearching gedurende 2 minuten denk ik dat het er ook mee te maken heeft dat ik mijn vinger aan de pols wil houden gezien de situatie. Hij probeert nu bij mij te slijmen, en ik wil stiekem weten of hij dat bij haar ook weer gaat proberen. Ofzo. Zolang ik met haar omga krijgt hij geen kans om ons weer uit te spelen omdat ze mij alles meld ik en haar.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, ze is op haar manier best gezellig, en ik heb een beetje medelijden met haar
Ze is geen engerd, ze is best een hele goeie en lieve meid, dat is het allemaal niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:22 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Hoe zal ze reageren als ze zich dit na een poos realiseert? Vindt ze ook niet leuk hoor. En dan gaat ze ook vervelende verhalen over jou ophangen, en het ergste is, ze heeft dan een punt.
Je moet haar gewoon een duidelijk signaal geven; iets van: "Ga weg engerd!!!" zal vast helpen.![]()
* DumDaDum mompelt iets van zachte heelmeesters enzo...
En zo krijgen jullie geen van tweeen de kans Henk werkelijk los te laten. Hij beheerst nog steeds jullie gedachten. Jullie zijn geen van tweeen geholpen met deze ''vriendschap'', die je beter kunt omschrijven als partners in crime.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, na wat soulsearching gedurende 2 minuten denk ik dat het er ook mee te maken heeft dat ik mijn vinger aan de pols wil houden gezien de situatie. Hij probeert nu bij mij te slijmen, en ik wil stiekem weten of hij dat bij haar ook weer gaat proberen. Ofzo. Zolang ik met haar omga krijgt hij geen kans om ons weer uit te spelen omdat ze mij alles meld ik en haar.
Deelden. Verleden tijd.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar medelijden en een schuldgevoel zijn geen goede motieven voor een vriendschap. Jij bent niet verantwoordelijk voor haar, ook al delen jullie eenzelfde fascinatie.
Klopt wel. Ik merk ook dat als ik er weer zo'n "sessie" met haar heb opzitten, ik weer helemaal down ben en driftig wordt naar hem. Ik ga dan weer nadenken over hem terwijl als ik niet met haar praat ik me eigenlijk goed voel. Het doet me gemeen genoeg ook goed dat het nu slecht met hem gaat. Hij schijnt nogal eenzaam te zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
En zo krijgen jullie geen van tweeen de kans Henk werkelijk los te laten. Hij beheerst nog steeds jullie gedachten. Jullie zijn geen van tweeen geholpen met deze ''vriendschap'', die je beter kunt omschrijven als partners in crime.
Hij krijgt trouwens ook geen kans jullie uit te spelen als je ieder contact met hem verbreekt..
Jezelf quoten is weer inquote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, na wat soulsearching gedurende 2 minuten denk ik dat het er ook mee te maken heeft dat ik mijn vinger aan de pols wil houden gezien de situatie. Hij probeert nu bij mij te slijmen, en ik wil stiekem weten of hij dat bij haar ook weer gaat proberen. Ofzo. Zolang ik met haar omga krijgt hij geen kans om ons weer uit te spelen omdat ze mij alles meld ik en haar.
Ja, da's ms wel een goede manier....quote:Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef ivosnivo het volgende:
vertel haar dat je haar erg dankbaar bent voor de goede gesprekken, maar dat je het heel druk hebt met je werk/studie en heel veel vrienden hebt en dat je 1 keer in de maand ofzo wat afspreekt.
dan is het na een half jaar zo verwaterd
Zulke mannen zijn nooit lang eenzaam. Je hoopt dat hij gaat nadenken en beseft wat hij heeft laten gaan. Je bent verre van over hem heenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik merk ook dat als ik er weer zo'n "sessie" met haar heb opzitten, ik weer helemaal down ben en driftig wordt naar hem. Ik ga dan weer nadenken over hem terwijl als ik niet met haar praat ik me eigenlijk goed voel. Het doet me gemeen genoeg ook goed dat het nu slecht met hem gaat. Hij schijnt nogal eenzaam te zijnEn niet dat ik hem het slechte gun, maar ik hoop dat hij nu eens gaat nadenken.
Zo bedoel ik het niet... het gaat om *het signaal*, niet om wat je zegt en of het ook echt zo is!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze is geen engerd, ze is best een hele goeie en lieve meid, dat is het allemaal niet.
Ik ben niet meer verliefd op hem. Maar nee, ik ben nog niet vergeten wat ie me allemaal heeft geflikt. Ik voel een soort mengeling van walging, frustratie, agressie en onbegrip. Dus als dat inhoudt dat ik er nog niet overheen ben, zal dat wel zo zijn jaquote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zulke mannen zijn nooit lang eenzaam. Je hoopt dat hij gaat nadenken en beseft wat hij heeft laten gaan. Je bent verre van over hem heen
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:32 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet... het gaat om *het signaal*, niet om wat je zegt en of het ook echt zo is!
Btw, je weet dat medelijden een van de ergste dingen is die je een ander aan kunt doen?![]()
Zo'n beetje laten bungelen, 't is eig. hetzelfde als kinderen die een vis op de kant laten spartelen tot ie stopt. Omdat ze het zo zielig vinden hem dood te maken...
Maar die ''vriendschap'' met dat meisje rakelt al die dingen wel weer op en zorgt er mede voor dat jij nog steeds niet verder kunt met je leven. En zij ook niet. Jullie zijn allebei niet geholpen met deze vriendschap, dus heeft deze vriendschap geen doelquote:Op zondag 26 februari 2006 23:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben niet meer verliefd op hem. Maar nee, ik ben nog niet vergeten wat ie me allemaal heeft geflikt. Ik voel een soort mengeling van walging, frustratie, agressie en onbegrip. Dus als dat inhoudt dat ik er nog niet overheen ben, zal dat wel zo zijn ja
Maar goed, dat was niet de issue.
Ben ik met je eens. Maar ze heeft er constant over dat ze van de zomer met me naar het strand wil, lol hebben nieuwe mensen (lees: mannen) ontmoeten en ze zat nogal zuur te kijken toen ik haar vertelde dat ik een leuke vent had ontmoet (jaja!).quote:Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar die ''vriendschap'' met dat meisje rakelt al die dingen wel weer op en zorgt er mede voor dat jij nog steeds niet verder kunt met je leven. En zij ook niet. Jullie zijn allebei niet geholpen met deze vriendschap, dus heeft deze vriendschap geen doel
Een vriendschap gebasseerd op medelijden is echt geen goede basis (zoals al gezegd is)quote:Op zondag 26 februari 2006 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik merk ook dat als ik er weer zo'n "sessie" met haar heb opzitten, ik weer helemaal down ben en driftig wordt naar hem. Ik ga dan weer nadenken over hem terwijl als ik niet met haar praat ik me eigenlijk goed voel. Het doet me gemeen genoeg ook goed dat het nu slecht met hem gaat. Hij schijnt nogal eenzaam te zijnEn niet dat ik hem het slechte gun, maar ik hoop dat hij nu eens gaat nadenken.
En dit dus (zie boven)
[..]
En jij wil het dolgraag zo interpreteren dat hij het meest om jou geeft, krijg ik de indruk?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Vivi het volgende:
Maar het iririteert me dat ze het vervolgens zo gaat draaien dat het feit dat hij met haar geen contact zoekt en met mij wel, betekent dat hij het meest om haar geeft ofzo?
Zeg Bea, kom je zelf naar beneden of moeten we helpen?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Vivi het volgende:
Ook wil ze met mij uit naar plaatsen waar hij dus komt, maar ik heb daar niet zo veel behoefte aan, ik vind dat nogal sneu overkomen en daarbij is ze niet iemand waar ik normaal gesproken vriendin mee was geworden, of mee geassioceerd wil worden.
Niets. Jullie kunnen geen van tweeen in zijn hoofd kijken. Het geeft jou wel een goed gevoel he, dat hij nog wel contact met jou zoekt. Het lijkt wel een wedstrijdje wie van de 2 het meest voor hem betekend heeft. Daarnaast kun je je met haar vergelijken en besluiten dat jij de knapste bent van de 2. Deze ''vriendschap'' dient iig jouw egoquote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar ze heeft er constant over dat ze van de zomer met me naar het strand wil, lol hebben nieuwe mensen (lees: mannen) ontmoeten en ze zat nogal zuur te kijken toen ik haar vertelde dat ik een leuke vent had ontmoet (jaja!).
Ook heb ik het idee dat ze mij een beetje gebruikt om aan info te komen, ik zie Henk weer regelmatig (ben een maand thuisgebleven) al spreek ik hem niet, maar hij probeert wel contact te zoeken. Ze geeft dan aan dat hij waarschijnlijk geen contact met haar zoekt omdat hij door haar het meest is gekwetst. Ik hoor dat hij tegen een vriend heeft gezegd dat hij haar echt nooit meer wil zien (for what it's worth) en nogal grove dingen over haar zegt. Dat meld ik haar niet want ik wil haar niet nog meer kwetsen dan ze al is gedaan door hem. Maar het iririteert me dat ze het vervolgens zo gaat draaien dat het feit dat hij met haar geen contact zoekt en met mij wel, betekent dat hij het meest om haar geeft ofzo? Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden.
een beetje wat jij doet, dus , zeg maarquote:Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Vivi het volgende:
Ook geeft ze ontzettend af op andere exen van hem, zegt dat ze lelijk zijn, terwijl die er 10 keer beter uit zien als zij. Ik weet niet hoe ik daarop moet reageren.
Muus! Ik heb je gemist in het vorige Vivi-topicquote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg Bea, kom je zelf naar beneden of moeten we helpen?
Gewoon zeggen dat je hem wilt vergeten en dat zij en haar verhalen daar niet bij helpen. Klaar. Next.
Zo bedoel ik het niet hoor. Zoals gezegd, ze is echt een ok meid.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg Bea, kom je zelf naar beneden of moeten we helpen?
Maar door die geruchtenmachine van oa J. heb je nog steeds allerlei lijntjes met Henkquote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef Vivi het volgende:
Oh en Xen, ik heb alle contact met hem verbroken, hem een maand niet gezien, en nu ben ik weer een beetje aan het stappen. Kwam hem tegen en heb hem helemaal genegeerd. Hij kwam vragen hoe het met me ging en heb alleen gezegd "heel goed".
Maar eerlijk gezegd verwacht ik (door de geruchtenmachine) dat hij binnenkort zijn excuus komt maken. En nog eerlijker gezegd, wil ik hem een koekje geven. Van eigen deeg. Dat dan weer wel.
alleen lelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet hoor. Zoals gezegd, ze is echt een ok meid.
Nou, ik weet inmiddels wel dat niks wat hij zegt ook maar een sprankje oprechtheid bevat. Of misschien ook wel, maar dan duurt die gemoedstoestand maar 3 seconden. Bij hem is "vriendschap" een ander woord voor opportunisme.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef thaleia het volgende:
[..]
En jij wil het dolgraag zo interpreteren dat hij het meest om jou geeft, krijg ik de indruk?
Ja, kappen met zowel die gast als met haar is het beste idee, maar dat ga je niet doen, en dat is ergens ook wel weer prettig, voor ons Fok!lezertjes![]()
Neenee, zij ziet hem dus niet. Maar ik zat en zit nog steeds in hetzelfde sociale kringetje en zij niet. Zij wil juist info van mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar door die geruchtenmachine van oa J. heb je nog steeds allerlei lijntjes met Henk
Ik zeg toch ook dat ik me daarvoor schaamquote:Op zondag 26 februari 2006 23:51 schreef milagro het volgende:
[..]
alleen lelijk.
jij daarentegen... niet waar, Vivi
zie je nu zelf niet dat je wat jij haar verwijt, zelf ook doet?
Mijn hemel, wat een dramatisch topic weer.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Muus! Ik heb je gemist in het vorige Vivi-topic
Wat beweegt een player nu eigenlijk???
![]()
Zoals gezegd, deze vriendschap geeft jou wel degelijk ook iets. Het bevestigt namelijk je ego. Jij bent mooier, zit nog steeds in het kringetje, Henk gaf het meest om jou, hij zoekt nog wel contact met jou.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik me daarvoor schaam
Ik geef toe dat ik het minder moeilijk zou vinden als ik haar mooi zou vinden. Ik weet dat dat heel slecht is.
Nou, je komt niet sympathiek over nee, op die manier.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik me daarvoor schaam
Ik geef toe dat ik het minder moeilijk zou vinden als ik haar mooi zou vinden. Ik weet dat dat heel slecht is.
dat is al best lang hoor, daarom stond ik ff te kijken waarom ze nu weer een topic in R&P had geopend.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef MUUS het volgende:
Het is toch best ernstig als ze zelfs in R&P je gejank niet meer willen lezen..
je wordt een beetje lachwekkend treurig, Viviquote:Op maandag 27 februari 2006 00:05 schreef Vivi het volgende:Boehoeh. Nou ja, laat maar. Deze topic was toch echt serieus bedoeld hoor!
Daar gaat het niet om, er is tegen je gezegd dat je voortaan topics met een hoog Vivi gehalte beter in Onzin mag openen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef Vivi het volgende:
Waarom is mijn leven, wat toch best een hoog sensatie en relationeel-psychologisch gehalte heeft, "onzin", en ellenlange reeksen van nerds die nog nooit een vriendin of sex hebben gehad niet, wat dus de plank volledig misslaat, het niet hebben van een relatie in een subforum over relaties.
Kijk, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik geen relaties heb, of psychopatisch ben!
OP van meer dan 3 regelsquote:Op maandag 27 februari 2006 00:09 schreef Polen het volgende:
Oh ja. Want in ONZ zitten ze op dit geneuzel te wachten. Daar kan men dit wel waarderen.
Kan het niet beter in PUB?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:10 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, er is tegen je gezegd dat je voortaan topics met een hoog Vivi gehalte beter in Onzin mag openen.
Simpel, ze willen weer eens humor in ONZ.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef Vivi het volgende:
Waarom is mijn leven, wat toch best een hoog sensatie en relationeel-psychologisch gehalte heeft, "onzin", en ellenlange reeksen van nerds die nog nooit een vriendin of sex hebben gehad niet, wat dus de plank volledig misslaat, het niet hebben van een relatie in een subforum over relaties.
Kijk, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik geen relaties heb, of psychopatisch ben!
Oh nee, zit me net te bedenken dat dit nu in m'n AT staatquote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
R&P -> ONZ.
Dat hadden we afgesproken dat Vivi haar Vivi-reeksen en alle spin-offs en herhalingen en whatever daar verder mocht gaan en dus niet in R&P.
Het heeft een hoog exhibitionistische masochistische lading, pleur hem naar het Keldertjequote:Op maandag 27 februari 2006 00:10 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, er is tegen je gezegd dat je voortaan topics met een hoog Vivi gehalte beter in Onzin mag openen.
*proest*quote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef MUUS het volgende:
Christus, wat is die Henk een mislukte, lelijke kneus!
Nog niet met het licht uit, een vlag over zijn hoofd en 100 euro op het nachtkastje..
[..]
Simpel, ze willen weer eens humor in ONZ.
Daar kan ik niet inquote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Het heeft een hoog exhibitionistische masochistische lading, pleur hem naar het Keldertje
Haha! Milagro of Xennia wie heeft die foto gesaved? Nou, die is wel heel erg hoor. Hij is toch echt een lekker ding irl. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef MUUS het volgende:
Christus, wat is die Henk een mislukte, lelijke kneus!
Nog niet met het licht uit, een vlag over zijn hoofd en 100 euro op het nachtkastje..
[..]
Simpel, ze willen weer eens humor in ONZ.
En ik dan! Dit topic is ook ter mijner vermaak!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Het heeft een hoog exhibitionistische masochistische lading, pleur hem naar het Keldertje
Dan moet ik 6 weken wachten op toegangquote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Aha. Je geeft het toequote:Op maandag 27 februari 2006 00:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
En ik dan! Dit topic is ook ter mijner vermaak!
Ja, wat dacht je dan? Dat we echt geinteresseerd zijn in jouw leven ofzo?quote:
Ga nu eens inhoudelijk in op mijn verweerquote:Op maandag 27 februari 2006 00:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Daar kan ik niet inIs natuurlijk ook beter. Misschien kan zij er zelf ook niet meer bij
Hij staat nog gewoon in je fotoboek hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef Vivi het volgende:
Haha! Milagro of Xennia wie heeft die foto gesaved?
Als jouw psycholoog zie ik het als mijn plicht je te vertellen dat je daar niet ver van verwijderd bentquote:Maar goed. Hoe kan ik topics openen zonder een hoog Vivi gehalte? Ik ben namelijk Vivi.
Of moet ik een kloon aanmaken en een MPS ontwikkelen![]()
Wat kan mij dat nu schelen, als ik jullie aandacht maar krijg en jullie vermaakquote:Op maandag 27 februari 2006 00:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan? Dat we echt geinteresseerd zijn in jouw leven ofzo?.
Wat MUUS zegt, dus!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef MUUS het volgende:
Het is toch best ernstig als ze zelfs in R&P je gejank niet meer willen lezen..
En zie hier jouw probleem met Henk...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nu schelen, als ik jullie aandacht maar krijg en jullie vermaak
Echt niet! *kijken gaat*quote:Op maandag 27 februari 2006 00:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij staat nog gewoon in je fotoboek hoor
ik ben toch best stabiel in mijn afwijkingenquote:[..]
Als jouw psycholoog zie ik het als mijn plicht je te vertellen dat je daar niet ver van verwijderd bent
Sim-pel dat gaat dus niet. Je topics beginnen als met een hele soapachtige OP, waar je elke keer maar vraagt over Henk deed dit en dat en op een gegeven moment is iedereen het zat, waardoor elk topic al bijna gedoemd is om te mislukken.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar goed. Hoe kan ik topics openen zonder een hoog Vivi gehalte? Ik ben namelijk Vivi.
Of moet ik een kloon aanmaken en een MPS ontwikkelen![]()
Echt wel ''stappen''quote:Op maandag 27 februari 2006 00:19 schreef Vivi het volgende:
Echt niet! *kijken gaat*
Waarom wordt mij dat dan verweten?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook ik voel me graag beter dan anderen![]()
Daarom Onzin en niet R&P. Klaar.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nu schelen, als ik jullie aandacht maar krijg en jullie vermaak
Deze topic ging niet over Henkquote:Op maandag 27 februari 2006 00:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Sim-pel dat gaat dus niet. Je topics beginnen als met een hele soapachtige OP, waar je elke keer maar vraagt over Henk deed dit en dat en op een gegeven moment is iedereen het zat, waardoor elk topic al bijna gedoemd is om te mislukken.
alsof je dat niet wistquote:
omdat je er zo heerlijk om vraagtquote:
Ik durf het bijna niet te vragen ...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
alsof je dat niet wist
loopt hij er altijd zo bij trouwens, met dat vest
damn.
De Henk saga. De topics you love to hatequote:Op maandag 27 februari 2006 00:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Sim-pel dat gaat dus niet. Je topics beginnen als met een hele soapachtige OP, waar je elke keer maar vraagt over Henk deed dit en dat en op een gegeven moment is iedereen het zat, waardoor elk topic al bijna gedoemd is om te mislukken.
Neenee, dat was echt uitzonderlijk hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
alsof je dat niet wist
loopt hij er altijd zo bij trouwens, met dat vest
damn.
waar? ik zeg alleen dat ik me er lullig om voelquote:
ja, maar jij bent degene die de keuze maakt om er daarna op te reageren.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, da's ms wel een goede manier....
Tis alleen zo irritant, ze heeft van die afleveringsrapporten op haar sms en dan vraagt ze weer waarom ik niet reageer enzo. Ik merk ook wel dat ze dan een stapje terug probeert te doen, maar je voelt soms een soort druk van mensen uitgaan, snap je?
Ik zat al in het kringetje en zij zat er nooit in. Dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zoals gezegd, deze vriendschap geeft jou wel degelijk ook iets. Het bevestigt namelijk je ego. Jij bent mooier, zit nog steeds in het kringetje, Henk gaf het meest om jou, hij zoekt nog wel contact met jou.
dan zit je minimaal 2 jaar aan haar vast, hè, al lieg je en bedrieg je, en beloof je de hemel en geeft je de hel en ligt iedere keer dat jij iets doet wat haar niet zint, je privé op Fok!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Gewoon heel simpel Vivi, dump Henk en ga met mij verder![]()
Ik heb al een nieuw slachtoffer in het vizierquote:Op maandag 27 februari 2006 00:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik lieg niet en bedrieg niet. En dan kan ze alleen maar in CUL posten voor vragen over alle lekkere dingen die ze voor me wil kokenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:33 schreef milagro het volgende:
[..]
dan zit je minimaal 2 jaar aan haar vast, hè, al lieg je en bedrieg je, en beloof je de hemel en geeft je de hel en ligt iedere keer dat jij iets doet wat haar niet zint, je privé op Fok!
Ow sorry Muusje, heb er ff overheen gelezen denk ik. Waar stond ie?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:35 schreef MUUS het volgende:
Hé Vief, waarom reageerde je niet op mijn eerste on-topic reactie als het nu niet om Henk gaat?
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik lieg niet en bedrieg niet. En dan kan ze alleen maar in CUL posten voor vragen over alle lekkere dingen die ze voor me wil koken![]()
als jij niet liegt en niet bedriegt, zorg je dus niet voor drama, en ben je dus niet interessant voor Vivi.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik lieg niet en bedrieg niet. En dan kan ze alleen maar in CUL posten voor vragen over alle lekkere dingen die ze voor me wil koken![]()
Dat blond zijn móet gewoon pijn doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow sorry Muusje, heb er ff overheen gelezen denk ik. Waar stond ie?
Geef je haar dan ook een liefdesbaby?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar je mag niet bij de bevalling zijn!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Geef je haar dan ook een liefdesbaby?
Tiktaktiktak..
Beter dan J.?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Vivi het volgende:
Dat deed ik ook voor hem ja.
Ik kan wel heel goed koken toevallig. Dat dan weer wel.
Besef je nu hoe moeilijk ik het heb?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat blond zijn móet gewoon pijn doen..
He bah dat zal een hoop saaie topics opleveren.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Jawel, alleen achter een gordijnquote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar je mag niet bij de bevalling zijn!
En je mag geen scheten laten en je mag je teennagels niet knippen.
Het valt mee hoor. Ik heb het inmiddels een plek kunnen gevenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat blond zijn móet gewoon pijn doen..
Huh?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Luister je ook de hele dag naar een bandje met 'adem in, adem uit' erop en heb je Typex op je beeldscherm?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Besef je nu hoe moeilijk ik het heb?
Die kookte nooit voor hem. (ik wel) En ze bestelde altijd hetzelfde bij het uit eten gaan. (ik niet)quote:
Whehehe Viv, je bent gewoon een parodie op jezelfquote:Op maandag 27 februari 2006 00:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die kookte nooit voor hem. (ik wel) En ze bestelde altijd hetzelfde bij het uit eten gaan. (ik niet)
O ja, en ze legt nooit haar bestek parralel op haar bord als ze uit gegeten is![]()
Ik kan ook niet mijn bestek parralel op mijn bord leggen hoor, wel parallelquote:Op maandag 27 februari 2006 00:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die kookte nooit voor hem. (ik wel) En ze bestelde altijd hetzelfde bij het uit eten gaan. (ik niet)
O ja, en ze legt nooit haar bestek parralel op haar bord als ze uit gegeten is![]()
Eh, wat dacht je van dat mijn toekomstige liefdesbaby-verwekker en topic-inspiratie bij voorkeur vrijgezel moet zijn, of iig de indruk moet wekken geen schier onuitputtelijke voorraad van reserve-vriendinnen, bijvrouwen danwel gelegaliseerde echtgenotes moet hebben? M.a.w. jij valt dus afquote:Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Liefdesbaby * check
niet bij de bevalling* nee dat wil ik wel
Scheten laten * doe ik gewoon
Teennagels * knip ik ook gewoon
Nog meer eisen Vief?
Het zal bij haar de peroxide dan wel zijn die het één en ander aantast.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het valt mee hoor. Ik heb het inmiddels een plek kunnen geven
Oud leesvoer! Laten vrouwen onderling scheten?quote:
D'oh..dit was ook zo bedoeld, ik wist niet dat ik al zo erg overkwamquote:Op maandag 27 februari 2006 00:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehehe Viv, je bent gewoon een parodie op jezelf
Aha, dus het mág wel, zolang het er maar niet op lijkt.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van dat mijn toekomstige liefdesbaby-verwekker en topic-inspiratie bij voorkeur vrijgezel moet zijn, of iig de indruk moet wekken geen schier onuitputtelijke voorraad van reserve-vriendinnen, bijvrouwen danwel gelegaliseerde echtgenotes moet hebben? M.a.w. jij valt dus af![]()
Goed ik regel de scheiding en ik heb een mooi kindje gemaakt en ik heb sterk zaadquote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van dat mijn toekomstige liefdesbaby-verwekker en topic-inspiratie bij voorkeur vrijgezel moet zijn, of iig de indruk moet wekken geen schier onuitputtelijke voorraad van reserve-vriendinnen, bijvrouwen danwel gelegaliseerde echtgenotes moet hebben? M.a.w. jij valt dus af![]()
Doe niet zo veeleisend Viv, ik kan je eierstokken hier horen rammelen!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond het er al raar uitzienquote:Op maandag 27 februari 2006 00:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik kan ook niet mijn bestek parralel op mijn bord leggen hoor, wel parallel![]()
niet bij de bevalling zijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
ohh pick me pick mequote:Op maandag 27 februari 2006 00:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond het er al raar uitzien
Maar weet je WAT pas erg is? ik heb dus iemand ontmoet die ik best wel leuk vind he.. (en hij heeft mijn computer gemaakt) Maar nu kreeg ik dus vandaag een smsje van hem en daar stond in : "Zech" ......... (als in: "Zeg").
Kijk, verder is ie echt leuk hoor, en hij komt ook niet dom over..maar daar kan ik dus ZO op afknappen in een prematuur stadium. Zeg maar, VOOR dat je in het stadium komt dat je ALLES schattigg vind, zelfs als iemand je ligt te douwen in het vuil van een ander enzo
Wat vinden jullie?
Neen, wel Tippexquote:Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Luister je ook de hele dag naar een bandje met 'adem in, adem uit' erop en heb je Typex op je beeldscherm?
Ik moet je in deze gelijk gevenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond het er al raar uitzien
Maar weet je WAT pas erg is? ik heb dus iemand ontmoet die ik best wel leuk vind he.. (en hij heeft mijn computer gemaakt) Maar nu kreeg ik dus vandaag een smsje van hem en daar stond in : "Zech" ......... (als in: "Zeg").
Kijk, verder is ie echt leuk hoor, en hij komt ook niet dom over..maar daar kan ik dus ZO op afknappen in een prematuur stadium. Zeg maar, VOOR dat je in het stadium komt dat je ALLES schattigg vind, zelfs als iemand je ligt te douwen in het vuil van een ander enzo
Wat vinden jullie?
Wat niet weet...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Aha, dus het mág wel, zolang het er maar niet op lijkt..
Dan ziet hij het kind uit haar doos komen en dat mag niet.. Zie het linkje wat ik aan Xen gaf.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
niet bij de bevalling zijn?
doe eens uitleggen, vanwaar die onzin?
Oh, mag ook. Ik heb het nooit nodig, dus ik zou het verder niet weten.quote:
Zie je, anderen snappen het ook nietquote:Op maandag 27 februari 2006 00:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
lees ff terug voordat je gaat blaaten
ben lui vandaagquote:Op maandag 27 februari 2006 00:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
lees ff terug voordat je gaat blaaten
Nee, de meeste mensen vinden daarom hun tweede kind ook stukken minder leuk. Het nieuwtje is er dan toch af, hè?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zie je, anderen snappen het ook niet
Maar ik vind het toch niet zo leuk, voor jou is het allemaal niet nieuw meer enzo. Een kind dan he.
Nee, ik wil niet perse een kind hoor, nu dan he. Ik wilde wel een kind van HEM ja. Omdat ik een mixje wilde van hem en mij en...*zwijmel*quote:Op maandag 27 februari 2006 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe niet zo veeleisend Viv, ik kan je eierstokken hier horen rammelen!
Damnquote:Op maandag 27 februari 2006 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan ziet hij het kind uit haar doos komen en dat mag niet.. Zie het linkje wat ik aan Xen gaf..
[..]
.
Ik begrijp wel wat Viv bedoelt. Het is leuker als een kind krijgen voor beide partners een nieuwe ervaring is en niet dat ie zegt: oh die wee valt wel mee, bij mijn ex was het veel ergerquote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen vinden daarom hun tweede kind ook stukken minder leuk. Het nieuwtje is er dan toch af, hè?
Nou ja, mijn broertje IS ook een stuk minder leuk als ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen vinden daarom hun tweede kind ook stukken minder leuk. Het nieuwtje is er dan toch af, hè?
Kun je dat kind meteen op de wachtlijst zetten voor het RIAGG. Het is echt de slechtste mix denkbaarquote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet perse een kind hoor, nu dan he. Ik wilde wel een kind van HEM ja. Omdat ik een mixje wilde van hem en mij en...*zwijmel*
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat Viv bedoelt. Het is leuker als een kind krijgen voor beide partners een nieuwe ervaring is en niet dat ie zegt: oh die wee valt wel mee, bij mijn ex was het veel erger
Zo zou je het ook kunnen zeggenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat Viv bedoelt. Het is leuker als een kind krijgen voor beide partners een nieuwe ervaring is en niet dat ie zegt: oh die wee valt wel mee, bij mijn ex was het veel erger
Dat is toch iedereen?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, mijn broertje IS ook een stuk minder leuk als ik.
Herstel; hij MOET er bij zijn (want hij moet natuurlijk wel zien hoeveel pijn in heb zodat ik hem daar de eerste jaren mee kan chanteren). Maar dan naast mijn hoofd ofzo. Hij hoeft toch niet perse in mijn doos te staan kijken?!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
niet bij de bevalling zijn?
doe eens uitleggen, vanwaar die onzin?
Het is een wat overdreven illustratie. Ik zou het echt jammer vinden als hij het allemaal al eens had mee gemaakt.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef MUUS het volgende:
[..].
Een flink domme vent die zulke dingen tijdens een bevalling zegt.
Ach joh, daar hebben we Tipp-ex voor.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is toch iedereen?
Het is overigens ''dan ik''
Het is bij jou moeilijk te onderscheiden wat domheid is en wat humorquote:Op maandag 27 februari 2006 00:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zeggen.
Maar ff he...ik heb het gevoel dat mijn gevoel voor humor niet wordt begrepen hier.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Herstel; hij MOET er bij zijn (want hij moet natuurlijk wel zien hoeveel pijn in heb zodat ik hem daar de eerste jaren mee kan chanteren). Maar dan naast mijn hoofd ofzo. Hij hoeft toch niet perse in mijn doos te staan kijken?!
Henk zei altijd: Als ik twijfel of het mijn kind is stuur ik het gewoon weg, en als ie dan een steen door de ruit gooit weet ik dat ie van mij isquote:Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kun je dat kind meteen op de wachtlijst zetten voor het RIAGG. Het is echt de slechtste mix denkbaar
van Tipp-ex?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach joh, daar hebben we Tipp-ex voor.
Henk zou er iig flink van opknappen.
Ik zou me gewoon niet echt gemakkelijk voelenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef milagro het volgende:
[..]
alsof je je daar nog druk om maakt, op dat moment.
als hij niet tegen bloed kan, okay, maar voor de rest, doe niet zo suf, mens.
En dat zette je niet aan het denken?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Henk zei altijd: Als ik twijfel of het mijn kind is stuur ik het gewoon weg, en als ie dan een steen door de ruit gooit weet ik dat ie van mij is
Ja, toen bedacht ik dat ik een kind van hem wildequote:Op maandag 27 februari 2006 01:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
En dat zette je niet aan het denken?
Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon niet echt gemakkelijk voelen
Nou, niet ongemakkelijker dan nodig is iig.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?
en die heb je ook gekregen.? of is in opkomst.?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, toen bedacht ik dat ik een kind van hem wilde
Kom je me niet kriebelen dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik duik mijn bed in, morgen moet ik weer om 7:00 op om te gaan werken.
It's was great being here
Neh. Slecht zaad he.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef dutchmage het volgende:
[..]
en die heb je ook gekregen.? of is in opkomst.?
pff prutserquote:
Ik ''zech'' een dergelijke fout is onvergeeflijk. Maar ja, mijn eierstokken rammelen nog niet zo hardquote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Vivi het volgende:
Maar de spelfout-man moet exit vind je? Ik kan hem natuurlijk ff uittesten
Ik heb lang geleden ooit eens besloten het toch te gaan proberen met een man ondanks dat ie "ik wordt" schreef en ik kan je vertellen: ik had me de moeite kunnen besparen.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Vivi het volgende:
Maar de spelfout-man moet exit vind je? Ik kan hem natuurlijk ff uittesten
Ik ben het met je eens. En de mijne ook nietquote:Op maandag 27 februari 2006 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ''zech'' een dergelijke fout is onvergeeflijk. Maar ja, mijn eierstokken rammelen nog niet zo hard
*proest*quote:Op maandag 27 februari 2006 01:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden ooit eens besloten het toch te gaan proberen met een man ondanks dat ie "ik wordt" schreef en ik kan je vertellen: ik had me de moeite kunnen besparen.
Details of in grote lijnen?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?
Dat neem ik met een korrel zout van de vrouw die Henk lekker noemde. Desalniettemin: al was het Johnny Depp, ''zech'' is onvergeeflijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En de mijne ook niet
Hij is wel lekker
Luister. Ik geef toe, Henk ziet eruit als het lelijke achterneefje van Theo van Gogh op die foto, maar het is een foto ja! Hij is echt lekker. Echt waar. Een foto kan een hoop vertekenen.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat neem ik met een korrel zout van de vrouw die Henk lekker noemde. Desalniettemin: al was het Johnny Depp, ''zech'' is onvergeeflijk.
Dat was een eufemisme.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Niet kriebelen ik ga voor het echte werk.
En nu ga ik echt naar bed
Ah lul niet. De beste man heeft gewoon tieten!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Luister. Ik geef toe, Henk ziet eruit als het lelijke achterneefje van Theo van Gogh op die foto, maar het is een foto ja! Hij is echt lekker. Echt waar. Een foto kan een hoop vertekenen.
Dan nog. Bij mij moeten ze eerst een IQ-test doen voor ik beslis over toelating in mijn bedquote:En "zech" is idd onvergeeflijk, maar ik heb het toch niet over een relatie ofzo
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah lul niet. De beste man heeft gewoon tieten!
[..]
Dan nog. Bij mij moeten ze eerst een IQ-test doen voor ik beslis over toelating in mijn bed
Vraag nou niet aan mij om bevestiging. Dat heb ik je immers nog nooit gegeven.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:28 schreef Vivi het volgende:
Maar ik vind Thomas Acda ook schattig he
Maar anyway, het kan best wat hebben misschien X.
Zo'n domme-kracht? Zo'n " Oengaboenga" figuur? Tch?
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vraag nou niet aan mij om bevestiging. Dat heb ik je immers nog nooit gegeven.
Ik heb het wel eens geprobeerd met iemand die niet vooraan stond in de rij bij het uitdelen van de hersenen. Toen hij echter niet wist wat een wereldbeeld was en dacht dat ik met mijn bul mijn stier bedoelde, was het vuurtje gauw gedoofd.
Ik ben niet zo goed in vrouwen-onder-elkaarquote:Op maandag 27 februari 2006 01:35 schreef Vivi het volgende:
En ik vraag niet om bevestiging, ik probeer gewoon een semi-vertrouwelijke "wij-vrouwen-onder-elkaar" atmosfeer te creeren.
Maar je zegt het zo lekker pinnigquote:Op maandag 27 februari 2006 01:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in vrouwen-onder-elkaar![]()
En je luistert toch niet. Ik heb al 3 keer gezegd dat het onvergeeflijk is en al 151 keer dat Henk bad news is![]()
Het is verplaahaatstquote:Op maandag 27 februari 2006 01:42 schreef Manono het volgende:
Je opent een ellenlang topic in Onzin over relatieproblemen? Ik ga het niet eens lezen![]()
huh? zouden sommige mods hier een beetje teveel van de snuffel doen?quote:
Nee, het heeft meer te maken met het weblog gehalte van Vivi's posts op Fok!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:55 schreef Manono het volgende:
huh? zouden sommige mods hier een beetje teveel van de snuffel doen?
Nou, neen. Zij is niet echt een schaapje, want best slim en bij de tijd. Meer een varkentje. Slim, doch met een vreemde wipneus en bijbehorend gelardeerd met spekreepjesquote:Op maandag 27 februari 2006 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het heeft meer te maken met het weblog gehalte van Vivi's posts op Fok!
Vivi, is dit nou een van de schaapjes of niet?
vanavond, zit nu op mijn werk, met mijn eerste kopjequote:Op maandag 27 februari 2006 06:39 schreef ThE_ED het volgende:
Jezus, leuk de OP een beteje op met wat plaatjes ofzo, geen doorkomen aan zo.
Ga nou maar gewoon werken, dan heb je wat afleiding en Fok! wat rustquote:Op maandag 27 februari 2006 09:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
vanavond, zit nu op mijn werk, met mijn eerste kopje![]()
Je kon niet wachten om weer verder te lezen hequote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon werken, dan heb je wat afleiding en Fok! wat rust
Zeg naar waar en wanneer ik je moet kriebelenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je kon niet wachten om weer verder te lezen he![]()
Om 12.49 op mijn oorlelquote:Op maandag 27 februari 2006 12:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Zeg naar waar en wanneer ik je moet kriebelen![]()
Ik geloof dat [OUD] de voorkeur krijgt,quote:Op maandag 27 februari 2006 13:04 schreef juiced het volgende:
Wat moet we hier nou weer mee?!?! Schopje PUB?
Met een vleugje TRU.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik geloof dat [OUD] de voorkeur krijgt,.
Iemand anders dan jij, bedoel je?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef Vivi het volgende:
Maar kan er nu ook iemand ontopic reageren ?
Oke, ik geef je nog wel een herkansingquote:Op maandag 27 februari 2006 14:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
zeg ik moet hier ook werken hoor.
Tuurlijk mannen krijgen bij jouw zoveel herkansingen als ze maar nodig hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, ik geef je nog wel een herkansing
Je had gezien je karakterschets van mij daar al op gerekend he, schavuit
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Tuurlijk mannen krijgen bij jouw zoveel herkansingen als ze maar nodig hebben
* Sc0rPi0n pakt Vivi stevig beet en kietelt haar overal.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef Vivi het volgende:
Maar kan er nu ook iemand ontopic reageren ?
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:34 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik geef je nog wel een herkansing
Je had gezien je karakterschets van mij daar al op gerekend he, schavuit
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:00 schreef Vivi het volgende:
*spint*
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:25 schreef JDude het volgende:
Wat doet deze R&P meuk in Onz?
Echt nieuw, dat zou pas schokkend zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Xennia het volgende:
nieuwe probleem
Ik heb geen zin om 't helemaal te lezen. Ik stroom wel in als de conversatie (weer) op gang komt.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
En heb je nog iets zinnigs te zeggen over het nieuwe probleem van ons aller Viv?
anders bekijk je dat fotoboek evenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Thisbe het volgende:
Henk is inderdaad lelijk, maar dat is logisch, want Vivi ziet er ook niet al te best uit![]()
Verder mag ik die vent wel, als ik afga op de topics van Vivi. Ik denk dat ik nog even blijf![]()
Zo speciaal is ze toch ook niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
anders bekijk je dat fotoboek even![]()
Voor 10 euro mail ik hemquote:Op maandag 27 februari 2006 20:52 schreef leonieke het volgende:
Lees ik dit en het vorige topic helemaal na, is de foto verdwenen![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
anders bekijk je dat fotoboek even![]()
O, ik ook! Ik ken echt heeeeeeel veel mooiere vrouwen dan ik zelf, jij dan weer niet, maar verder heb je 100 % gelijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo speciaal is ze toch ook niet?![]()
Ik ken echt wel mooiere vrouwen hoor![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
O, ik ook! Ik ken echt heeeeeeel veel mooiere vrouwen dan ik zelf, jij dan weer niet, maar verder heb je 100 % gelijk.
Ik zie het verband niet helemaal, maar dat zal wel logica van de minder ontwikkelden zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Thisbe het volgende:
Henk is inderdaad lelijk, maar dat is logisch, want Vivi ziet er ook niet al te best uit![]()
Waarom ik geen mooiere vrouwen dan jou zou kennen...quote:
ik wilde het niet te grof laten overkomen. Maar erg aardig van je.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom ik geen mooiere vrouwen dan jou zou kennen...
Ik had het eigenlijk in het vet gezet om het duidelijk te maken voor jou....
Is dit één van jouw spelletjes ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
ik wilde het niet te grof laten overkomen. Maar erg aardig van je.
Je krijgt wat je uitzendt zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dit één van jouw spelletjes ofzo?![]()
Excuseer dat er soms wat constructies uit mijn dialect tussensluipen.. Ik wist niet dat men hier zo zwaar aan tilde![]()
Daarom dan dat Henk jou zo behandeld heeft?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je krijgt wat je uitzendt zullen we maar zeggen.
game, set, matchquote:Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarom dan dat Henk jou zo behandeld heeft?
Soms duurt het wat langer en loopt het niet geheel synchroon. Nu is het mijn beurt om bitchy te zijn terwijl hij jankend op mijn voicemail staatquote:Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarom dan dat Henk jou zo behandeld heeft?
Uhu... Tuurlijk welquote:Op maandag 27 februari 2006 21:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Soms duurt het wat langer en loopt het niet geheel synchroon. Nu is het mijn beurt om bitchy te zijn terwijl hij jankend op mijn voicemail staat
Wacht nog maar ff met die sigaar aan te steken.quote:
Waarom begon je dan onmiddellijk met de voorgeschiedenis te vertellen?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wacht nog maar ff met die sigaar aan te steken.
Maar goed, vrolijke Fok! vriendjes...dit topic ging dus niet over Henk. Is mijn obsessie besmettelijk
Iets in de aard van: Ga er maar helemaal over, you can do it! Want dat heb je hier al helemaal bewezenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet. Vertaling?
Eh, omdat het verhaal anders nogal onduidelijk zou zijn voor de argeloze lezerquote:Op maandag 27 februari 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom begon je dan onmiddellijk met de voorgeschiedenis te vertellen?![]()
Ik denk echt wel dat je het verhaal zo kon vertellen zonder Henk te vermelden en die nieuwe vriendin bv als collega kon voorstellen of vriendin van een andere vriendin die je nu beter hebt leren kennen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, omdat het verhaal anders nogal onduidelijk zou zijn voor de argeloze lezer
Wat een BSquote:Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk echt wel dat je het verhaal zo kon vertellen zonder Henk te vermelden en die nieuwe vriendin bv als collega kon voorstellen of vriendin van een andere vriendin die je nu beter hebt leren kennen.
Door die OP zorg je er gewoon voor dat het weer over Henk gaat en geef nu toe: dat is toch hetgeen je zo graag hebt?!? Beetje extra drama
Henk?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat een BSDan zou ik toch niet duidelijk kunnen aangeven waarom ik moeite heb met het contact en zou je een heel ander topic hebben omdat de situatie niet uit de verf komt. De hele essentie zou verloren gaan. Je kan ook te ver gaan zoeken.
Henk wint het bitchy zijn uiteindelijk altijdquote:Op maandag 27 februari 2006 21:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Soms duurt het wat langer en loopt het niet geheel synchroon. Nu is het mijn beurt om bitchy te zijn terwijl hij jankend op mijn voicemail staat
Waar blijft die bitchfight nou?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Thisbe het volgende:
Godgloeiende! Ik praat zelfs niet meer met die lamlul, kunnen we over hem ophouden?!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Henk wint het bitchy zijn uiteindelijk altijd
Moet ik dat serieus nemen dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Waar blijft die bitchfight nou?![]()
wat is je msn nou ?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Godgloeiende! Ik praat zelfs niet meer met die lamlul, kunnen we over hem ophouden?!
Ik heb echt ook leuke kanten hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
wat is je msn nou ?
Henk, pff die ken ik niet, Ik ken alleen Vivi van het kriebelen
dan installeer je hem maar voor mij : )quote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb echt ook leuke kanten hoor
En nogmaals, ik kreeg allemaal virussen van Msn, die heb ik eraf geknikkerd.
Je kan me wel mailen, kijk maar in mijn profiel![]()
Je bent wel veeleisend zo zelfs voor de eerste handtastelijkhedenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
dan installeer je hem maar voor mij : )
Ik heb ook gezelschap nodig hoor![]()
'Piramus en Thisbe' is een sage van de oude Grieken. Oosterse vrouwen waren toen met voorsprong de hipste en lekkerstequote:Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Moet ik dat serieus nemen dan?
Thisbe en Piramus- hij, knapste aller jongemannen en zij het schoonst van alle meisjes die het Oosten had
Laten we zeggen dat de >betreffende< username niet echt gespeend is op de werkelijkheid. Jammer, want anders had het nog interessant kunnen worden
Euh, I knowquote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
'Piramus en Thisbe' is een sage van de oude Grieken. Oosterse vrouwen waren toen met voorsprong de hipste en lekkerste![]()
Jij zat te pimpen met je voicemailberichtjequote:Op maandag 27 februari 2006 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Godgloeiende! Ik praat zelfs niet meer met die lamlul, kunnen we over hem ophouden?!
Ik moet toch van repliek dienen! En dupliek. En zo.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij zat te pimpen met je voicemailberichtje![]()
Ik zou het wat anders formulerenquote:
Contaminatie!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de >betreffende< username niet echt gespeend is op de werkelijkheid.
De topics die je opent gaan altijd via een omweggetje over Henk, dat weet jij en dat weten alle lezers (behalve de zalig onwetenden) al voordat ze je OP hebben gelezen. En natuurlijk gaan die topics binnen mum van tijd alleen nog maar over Henk en niet meer over het aanvankelijke 'algemene' probleem. Dat patroon zou je toch moeten kunnen herkennen inmiddels bij jezelf. Je komt niet van die vent af en daarvan geef je blijk door er toch weer over te beginnen (onder het voorwendsel dat je het eigenlijk over iets anders wilt hebben). Ik geloof niet dat je echt dom bent, maar aan zelfkennis ontbreekt het je in ieder geval in ernstige mate.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:03 schreef Vivi het volgende:
Wat een BSDan zou ik toch niet duidelijk kunnen aangeven waarom ik moeite heb met het contact en zou je een heel ander topic hebben omdat de situatie niet uit de verf komt. De hele essentie zou verloren gaan. Je kan ook te ver gaan zoeken.
Het. Gaat. Niet. Over. Henkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef Moonah het volgende:
Zeg, kan iemand mij voortaan een mailtje sturen als er weer ontwikkelingen tussen Henk en Vivi zijn?
Nu moet ik ineens 11 pagina's bijlezen.
GVD! Oók al gemist.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Muus! Ik heb je gemist in het vorige Vivi-topic
Wat beweegt een player nu eigenlijk???
![]()
Tja, dat weet ik nog niet. Ik moet eerst dit topic doorspitten. En dan ook nog eens dat andere.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef thaleia het volgende:
Er zijn niet eens ontwikkelingen, kun je nagaan
Nogmaals, dat hij zijdelings naar voren kwam in de OP was mijns inziens essentieel om de situatie duidelijk te maken. De rest van het topic ben ik eigenlijk alleen maar bezig duidelijk te maken dat die lamzak niet de issue is omdat iedereen hier begint te tateren dat ik nog steeds niet over hem heen benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:13 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
De topics die je opent gaan altijd via een omweggetje over Henk, dat weet jij en dat weten alle lezers (behalve de zalig onwetenden) al voordat ze je OP hebben gelezen. En natuurlijk gaan die topics binnen mum van tijd alleen nog maar over Henk en niet meer over het aanvankelijke 'algemene' probleem. Dat patroon zou je toch moeten kunnen herkennen inmiddels bij jezelf. Je komt niet van die vent af en daarvan geef je blijk door er toch weer over te beginnen (onder het voorwendsel dat je het eigenlijk over iets anders wilt hebben). Ik geloof niet dat je echt dom bent, maar aan zelfkennis ontbreekt het je in ieder geval in ernstige mate.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik nog niet. Ik moet eerst dit topic doorspitten. En dan ook nog eens dat andere.
Hoi Vivi!
Muts....
Dat laatste.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef Moonah het volgende:
Is het andere topic nog de moeite waard om doorheen te scrollen?
Of kan ik zo dadelijk beter zappen naar GTST?
Nee, niet gebroken maar gewoon niet meer gebeldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:58 schreef Moonah het volgende:
Heb je nu al 'gebroken' met J?
Hoewel ze in het andere topic Elsje schijnt te heten.
Ik vond de suggestie van (ik geloof) MUUS (of was het Xennia?) wel een goede.
Henk is ook oud & nieuw.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:30 schreef Vivi het volgende:
Hij is exit hoor! al sinds oud & nieuw!
![]()
Tja, paniek om je computer doet rare dingen met een mensquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef Vivi het volgende:
Ik geloof dat ik verliefd ben op de computerreparatie man
Ja, die van "Zech" ja![]()
Laat staan met mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tja, paniek om je computer doet rare dingen met een mens![]()
Jij was niet op msn dus toen moest ik je inruilenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Computerreparateur? Jij zou toch in die taart zitten ?
Jezelf quoten is weer inquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef Vivi het volgende:
Ik geloof dat ik verliefd ben op de computerreparatie man
Ja, die van "Zech" ja![]()
Is die gozer niet Duits, dat ie alle g's schrijft met ch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jezelf quoten is weer in
Na wat overleg met mijn andere persoonlijkheden denk ik dat "verliefdheid" ms een te hoog gegrepen definitie is en ik het in een ietwat basalere hoek moet zoeken![]()
![]()
Daarbij schreef hij gisteren "noch". Alleen dan niet in de zin van, bijvoorbeeld: "vlees noch vis" maar in de zin van "noch niet"![]()
qua dirty-talk zal ik dan ook wel niet veel eloquentie kunnen verwachten vrees ik
![]()
Misschien is het beter als hij van zichzelf al weet hoe hij je de hemel inliktquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:00 schreef Vivi het volgende:
Nope, Henk was Duits, deze niet![]()
Maar misschien kan ik hem morse-code leren! Met zijn tong!![]()
![]()
Whahahaha! Ik zat net de chatlog nog een een keertje na te lezen en weet je wat hij schreef: "sweat dreams"quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:01 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Misschien is het beter als hij van zichzelf al weet hoe hij je de hemel inlikt![]()
Erg subtiel zal hij niet zijn denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whahahaha! Ik zat net de chatlog nog een een keertje na te lezen en weet je wat hij schreef: "sweat dreams"
Of zou het een zeer subtiel oneerbaar voorstel zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |