Henk wint het bitchy zijn uiteindelijk altijdquote:Op maandag 27 februari 2006 21:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Soms duurt het wat langer en loopt het niet geheel synchroon. Nu is het mijn beurt om bitchy te zijn terwijl hij jankend op mijn voicemail staat
Waar blijft die bitchfight nou?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Thisbe het volgende:
Henk is inderdaad lelijk, maar dat is logisch, want Vivi ziet er ook niet al te best uit![]()
Godgloeiende! Ik praat zelfs niet meer met die lamlul, kunnen we over hem ophouden?!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Henk wint het bitchy zijn uiteindelijk altijd
Moet ik dat serieus nemen dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Waar blijft die bitchfight nou?![]()
wat is je msn nou ?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Godgloeiende! Ik praat zelfs niet meer met die lamlul, kunnen we over hem ophouden?!
Ik heb echt ook leuke kanten hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
wat is je msn nou ?
Henk, pff die ken ik niet, Ik ken alleen Vivi van het kriebelen
dan installeer je hem maar voor mij : )quote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb echt ook leuke kanten hoor
En nogmaals, ik kreeg allemaal virussen van Msn, die heb ik eraf geknikkerd.
Je kan me wel mailen, kijk maar in mijn profiel![]()
Je bent wel veeleisend zo zelfs voor de eerste handtastelijkhedenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
dan installeer je hem maar voor mij : )
Ik heb ook gezelschap nodig hoor![]()
'Piramus en Thisbe' is een sage van de oude Grieken. Oosterse vrouwen waren toen met voorsprong de hipste en lekkerstequote:Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Moet ik dat serieus nemen dan?
Thisbe en Piramus- hij, knapste aller jongemannen en zij het schoonst van alle meisjes die het Oosten had
Laten we zeggen dat de >betreffende< username niet echt gespeend is op de werkelijkheid. Jammer, want anders had het nog interessant kunnen worden
Euh, I knowquote:Op maandag 27 februari 2006 22:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
'Piramus en Thisbe' is een sage van de oude Grieken. Oosterse vrouwen waren toen met voorsprong de hipste en lekkerste![]()
Jij zat te pimpen met je voicemailberichtjequote:Op maandag 27 februari 2006 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Godgloeiende! Ik praat zelfs niet meer met die lamlul, kunnen we over hem ophouden?!
Ik moet toch van repliek dienen! En dupliek. En zo.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij zat te pimpen met je voicemailberichtje![]()
Ik zou het wat anders formulerenquote:
Contaminatie!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de >betreffende< username niet echt gespeend is op de werkelijkheid.
De topics die je opent gaan altijd via een omweggetje over Henk, dat weet jij en dat weten alle lezers (behalve de zalig onwetenden) al voordat ze je OP hebben gelezen. En natuurlijk gaan die topics binnen mum van tijd alleen nog maar over Henk en niet meer over het aanvankelijke 'algemene' probleem. Dat patroon zou je toch moeten kunnen herkennen inmiddels bij jezelf. Je komt niet van die vent af en daarvan geef je blijk door er toch weer over te beginnen (onder het voorwendsel dat je het eigenlijk over iets anders wilt hebben). Ik geloof niet dat je echt dom bent, maar aan zelfkennis ontbreekt het je in ieder geval in ernstige mate.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:03 schreef Vivi het volgende:
Wat een BSDan zou ik toch niet duidelijk kunnen aangeven waarom ik moeite heb met het contact en zou je een heel ander topic hebben omdat de situatie niet uit de verf komt. De hele essentie zou verloren gaan. Je kan ook te ver gaan zoeken.
Het. Gaat. Niet. Over. Henkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef Moonah het volgende:
Zeg, kan iemand mij voortaan een mailtje sturen als er weer ontwikkelingen tussen Henk en Vivi zijn?
Nu moet ik ineens 11 pagina's bijlezen.
GVD! Oók al gemist.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Muus! Ik heb je gemist in het vorige Vivi-topic
Wat beweegt een player nu eigenlijk???
![]()
Tja, dat weet ik nog niet. Ik moet eerst dit topic doorspitten. En dan ook nog eens dat andere.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef thaleia het volgende:
Er zijn niet eens ontwikkelingen, kun je nagaan
Nogmaals, dat hij zijdelings naar voren kwam in de OP was mijns inziens essentieel om de situatie duidelijk te maken. De rest van het topic ben ik eigenlijk alleen maar bezig duidelijk te maken dat die lamzak niet de issue is omdat iedereen hier begint te tateren dat ik nog steeds niet over hem heen benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:13 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
De topics die je opent gaan altijd via een omweggetje over Henk, dat weet jij en dat weten alle lezers (behalve de zalig onwetenden) al voordat ze je OP hebben gelezen. En natuurlijk gaan die topics binnen mum van tijd alleen nog maar over Henk en niet meer over het aanvankelijke 'algemene' probleem. Dat patroon zou je toch moeten kunnen herkennen inmiddels bij jezelf. Je komt niet van die vent af en daarvan geef je blijk door er toch weer over te beginnen (onder het voorwendsel dat je het eigenlijk over iets anders wilt hebben). Ik geloof niet dat je echt dom bent, maar aan zelfkennis ontbreekt het je in ieder geval in ernstige mate.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik nog niet. Ik moet eerst dit topic doorspitten. En dan ook nog eens dat andere.
Hoi Vivi!
Muts....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |