Ik zou me gewoon niet echt gemakkelijk voelenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef milagro het volgende:
[..]
alsof je je daar nog druk om maakt, op dat moment.
als hij niet tegen bloed kan, okay, maar voor de rest, doe niet zo suf, mens.
En dat zette je niet aan het denken?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Henk zei altijd: Als ik twijfel of het mijn kind is stuur ik het gewoon weg, en als ie dan een steen door de ruit gooit weet ik dat ie van mij is
Ja, toen bedacht ik dat ik een kind van hem wildequote:Op maandag 27 februari 2006 01:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
En dat zette je niet aan het denken?
Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon niet echt gemakkelijk voelen
Nou, niet ongemakkelijker dan nodig is iig.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?
en die heb je ook gekregen.? of is in opkomst.?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, toen bedacht ik dat ik een kind van hem wilde
Kom je me niet kriebelen dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik duik mijn bed in, morgen moet ik weer om 7:00 op om te gaan werken.
It's was great being here
Neh. Slecht zaad he.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef dutchmage het volgende:
[..]
en die heb je ook gekregen.? of is in opkomst.?
pff prutserquote:
Ik ''zech'' een dergelijke fout is onvergeeflijk. Maar ja, mijn eierstokken rammelen nog niet zo hardquote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Vivi het volgende:
Maar de spelfout-man moet exit vind je? Ik kan hem natuurlijk ff uittesten
Ik heb lang geleden ooit eens besloten het toch te gaan proberen met een man ondanks dat ie "ik wordt" schreef en ik kan je vertellen: ik had me de moeite kunnen besparen.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Vivi het volgende:
Maar de spelfout-man moet exit vind je? Ik kan hem natuurlijk ff uittesten
Ik ben het met je eens. En de mijne ook nietquote:Op maandag 27 februari 2006 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ''zech'' een dergelijke fout is onvergeeflijk. Maar ja, mijn eierstokken rammelen nog niet zo hard
*proest*quote:Op maandag 27 februari 2006 01:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden ooit eens besloten het toch te gaan proberen met een man ondanks dat ie "ik wordt" schreef en ik kan je vertellen: ik had me de moeite kunnen besparen.
Details of in grote lijnen?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?
Dat neem ik met een korrel zout van de vrouw die Henk lekker noemde. Desalniettemin: al was het Johnny Depp, ''zech'' is onvergeeflijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En de mijne ook niet
Hij is wel lekker
Luister. Ik geef toe, Henk ziet eruit als het lelijke achterneefje van Theo van Gogh op die foto, maar het is een foto ja! Hij is echt lekker. Echt waar. Een foto kan een hoop vertekenen.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat neem ik met een korrel zout van de vrouw die Henk lekker noemde. Desalniettemin: al was het Johnny Depp, ''zech'' is onvergeeflijk.
Dat was een eufemisme.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Niet kriebelen ik ga voor het echte werk.
En nu ga ik echt naar bed
Ah lul niet. De beste man heeft gewoon tieten!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Luister. Ik geef toe, Henk ziet eruit als het lelijke achterneefje van Theo van Gogh op die foto, maar het is een foto ja! Hij is echt lekker. Echt waar. Een foto kan een hoop vertekenen.
Dan nog. Bij mij moeten ze eerst een IQ-test doen voor ik beslis over toelating in mijn bedquote:En "zech" is idd onvergeeflijk, maar ik heb het toch niet over een relatie ofzo
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah lul niet. De beste man heeft gewoon tieten!
[..]
Dan nog. Bij mij moeten ze eerst een IQ-test doen voor ik beslis over toelating in mijn bed
Vraag nou niet aan mij om bevestiging. Dat heb ik je immers nog nooit gegeven.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:28 schreef Vivi het volgende:
Maar ik vind Thomas Acda ook schattig he
Maar anyway, het kan best wat hebben misschien X.
Zo'n domme-kracht? Zo'n " Oengaboenga" figuur? Tch?
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vraag nou niet aan mij om bevestiging. Dat heb ik je immers nog nooit gegeven.
Ik heb het wel eens geprobeerd met iemand die niet vooraan stond in de rij bij het uitdelen van de hersenen. Toen hij echter niet wist wat een wereldbeeld was en dacht dat ik met mijn bul mijn stier bedoelde, was het vuurtje gauw gedoofd.
Ik ben niet zo goed in vrouwen-onder-elkaarquote:Op maandag 27 februari 2006 01:35 schreef Vivi het volgende:
En ik vraag niet om bevestiging, ik probeer gewoon een semi-vertrouwelijke "wij-vrouwen-onder-elkaar" atmosfeer te creeren.
Maar je zegt het zo lekker pinnigquote:Op maandag 27 februari 2006 01:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in vrouwen-onder-elkaar![]()
En je luistert toch niet. Ik heb al 3 keer gezegd dat het onvergeeflijk is en al 151 keer dat Henk bad news is![]()
Het is verplaahaatstquote:Op maandag 27 februari 2006 01:42 schreef Manono het volgende:
Je opent een ellenlang topic in Onzin over relatieproblemen? Ik ga het niet eens lezen![]()
huh? zouden sommige mods hier een beetje teveel van de snuffel doen?quote:
Nee, het heeft meer te maken met het weblog gehalte van Vivi's posts op Fok!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:55 schreef Manono het volgende:
huh? zouden sommige mods hier een beetje teveel van de snuffel doen?
Nou, neen. Zij is niet echt een schaapje, want best slim en bij de tijd. Meer een varkentje. Slim, doch met een vreemde wipneus en bijbehorend gelardeerd met spekreepjesquote:Op maandag 27 februari 2006 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het heeft meer te maken met het weblog gehalte van Vivi's posts op Fok!
Vivi, is dit nou een van de schaapjes of niet?
vanavond, zit nu op mijn werk, met mijn eerste kopjequote:Op maandag 27 februari 2006 06:39 schreef ThE_ED het volgende:
Jezus, leuk de OP een beteje op met wat plaatjes ofzo, geen doorkomen aan zo.
Ga nou maar gewoon werken, dan heb je wat afleiding en Fok! wat rustquote:Op maandag 27 februari 2006 09:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
vanavond, zit nu op mijn werk, met mijn eerste kopje![]()
Je kon niet wachten om weer verder te lezen hequote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon werken, dan heb je wat afleiding en Fok! wat rust
Zeg naar waar en wanneer ik je moet kriebelenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je kon niet wachten om weer verder te lezen he![]()
Om 12.49 op mijn oorlelquote:Op maandag 27 februari 2006 12:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Zeg naar waar en wanneer ik je moet kriebelen![]()
Ik geloof dat [OUD] de voorkeur krijgt,quote:Op maandag 27 februari 2006 13:04 schreef juiced het volgende:
Wat moet we hier nou weer mee?!?! Schopje PUB?
Met een vleugje TRU.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik geloof dat [OUD] de voorkeur krijgt,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |