Maar je mag niet bij de bevalling zijn!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Geef je haar dan ook een liefdesbaby?
Tiktaktiktak..
Beter dan J.?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Vivi het volgende:
Dat deed ik ook voor hem ja.
Ik kan wel heel goed koken toevallig. Dat dan weer wel.
Besef je nu hoe moeilijk ik het heb?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat blond zijn móet gewoon pijn doen..
He bah dat zal een hoop saaie topics opleveren.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik lieg niet en bedrieg niet. En dan kan ze alleen maar in CUL posten voor vragen over alle lekkere dingen die ze voor me wil koken![]()
Jawel, alleen achter een gordijnquote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar je mag niet bij de bevalling zijn!
En je mag geen scheten laten en je mag je teennagels niet knippen.
Het valt mee hoor. Ik heb het inmiddels een plek kunnen gevenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat blond zijn móet gewoon pijn doen..
Huh?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Luister je ook de hele dag naar een bandje met 'adem in, adem uit' erop en heb je Typex op je beeldscherm?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Besef je nu hoe moeilijk ik het heb?
Die kookte nooit voor hem. (ik wel) En ze bestelde altijd hetzelfde bij het uit eten gaan. (ik niet)quote:
Whehehe Viv, je bent gewoon een parodie op jezelfquote:Op maandag 27 februari 2006 00:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die kookte nooit voor hem. (ik wel) En ze bestelde altijd hetzelfde bij het uit eten gaan. (ik niet)
O ja, en ze legt nooit haar bestek parralel op haar bord als ze uit gegeten is![]()
Ik kan ook niet mijn bestek parralel op mijn bord leggen hoor, wel parallelquote:Op maandag 27 februari 2006 00:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die kookte nooit voor hem. (ik wel) En ze bestelde altijd hetzelfde bij het uit eten gaan. (ik niet)
O ja, en ze legt nooit haar bestek parralel op haar bord als ze uit gegeten is![]()
Eh, wat dacht je van dat mijn toekomstige liefdesbaby-verwekker en topic-inspiratie bij voorkeur vrijgezel moet zijn, of iig de indruk moet wekken geen schier onuitputtelijke voorraad van reserve-vriendinnen, bijvrouwen danwel gelegaliseerde echtgenotes moet hebben? M.a.w. jij valt dus afquote:Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Liefdesbaby * check
niet bij de bevalling* nee dat wil ik wel
Scheten laten * doe ik gewoon
Teennagels * knip ik ook gewoon
Nog meer eisen Vief?
Het zal bij haar de peroxide dan wel zijn die het één en ander aantast.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het valt mee hoor. Ik heb het inmiddels een plek kunnen geven
Oud leesvoer! Laten vrouwen onderling scheten?quote:
D'oh..dit was ook zo bedoeld, ik wist niet dat ik al zo erg overkwamquote:Op maandag 27 februari 2006 00:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehehe Viv, je bent gewoon een parodie op jezelf
Aha, dus het mág wel, zolang het er maar niet op lijkt.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van dat mijn toekomstige liefdesbaby-verwekker en topic-inspiratie bij voorkeur vrijgezel moet zijn, of iig de indruk moet wekken geen schier onuitputtelijke voorraad van reserve-vriendinnen, bijvrouwen danwel gelegaliseerde echtgenotes moet hebben? M.a.w. jij valt dus af![]()
Goed ik regel de scheiding en ik heb een mooi kindje gemaakt en ik heb sterk zaadquote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van dat mijn toekomstige liefdesbaby-verwekker en topic-inspiratie bij voorkeur vrijgezel moet zijn, of iig de indruk moet wekken geen schier onuitputtelijke voorraad van reserve-vriendinnen, bijvrouwen danwel gelegaliseerde echtgenotes moet hebben? M.a.w. jij valt dus af![]()
Doe niet zo veeleisend Viv, ik kan je eierstokken hier horen rammelen!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond het er al raar uitzienquote:Op maandag 27 februari 2006 00:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik kan ook niet mijn bestek parralel op mijn bord leggen hoor, wel parallel![]()
niet bij de bevalling zijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
ohh pick me pick mequote:Op maandag 27 februari 2006 00:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond het er al raar uitzien
Maar weet je WAT pas erg is? ik heb dus iemand ontmoet die ik best wel leuk vind he.. (en hij heeft mijn computer gemaakt) Maar nu kreeg ik dus vandaag een smsje van hem en daar stond in : "Zech" ......... (als in: "Zeg").
Kijk, verder is ie echt leuk hoor, en hij komt ook niet dom over..maar daar kan ik dus ZO op afknappen in een prematuur stadium. Zeg maar, VOOR dat je in het stadium komt dat je ALLES schattigg vind, zelfs als iemand je ligt te douwen in het vuil van een ander enzo
Wat vinden jullie?
Neen, wel Tippexquote:Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Luister je ook de hele dag naar een bandje met 'adem in, adem uit' erop en heb je Typex op je beeldscherm?
Ik moet je in deze gelijk gevenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond het er al raar uitzien
Maar weet je WAT pas erg is? ik heb dus iemand ontmoet die ik best wel leuk vind he.. (en hij heeft mijn computer gemaakt) Maar nu kreeg ik dus vandaag een smsje van hem en daar stond in : "Zech" ......... (als in: "Zeg").
Kijk, verder is ie echt leuk hoor, en hij komt ook niet dom over..maar daar kan ik dus ZO op afknappen in een prematuur stadium. Zeg maar, VOOR dat je in het stadium komt dat je ALLES schattigg vind, zelfs als iemand je ligt te douwen in het vuil van een ander enzo
Wat vinden jullie?
Wat niet weet...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Aha, dus het mág wel, zolang het er maar niet op lijkt..
Dan ziet hij het kind uit haar doos komen en dat mag niet.. Zie het linkje wat ik aan Xen gaf.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
niet bij de bevalling zijn?
doe eens uitleggen, vanwaar die onzin?
Oh, mag ook. Ik heb het nooit nodig, dus ik zou het verder niet weten.quote:
Zie je, anderen snappen het ook nietquote:Op maandag 27 februari 2006 00:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
lees ff terug voordat je gaat blaaten
ben lui vandaagquote:Op maandag 27 februari 2006 00:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
lees ff terug voordat je gaat blaaten
Nee, de meeste mensen vinden daarom hun tweede kind ook stukken minder leuk. Het nieuwtje is er dan toch af, hè?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zie je, anderen snappen het ook niet
Maar ik vind het toch niet zo leuk, voor jou is het allemaal niet nieuw meer enzo. Een kind dan he.
Nee, ik wil niet perse een kind hoor, nu dan he. Ik wilde wel een kind van HEM ja. Omdat ik een mixje wilde van hem en mij en...*zwijmel*quote:Op maandag 27 februari 2006 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe niet zo veeleisend Viv, ik kan je eierstokken hier horen rammelen!
Damnquote:Op maandag 27 februari 2006 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan ziet hij het kind uit haar doos komen en dat mag niet.. Zie het linkje wat ik aan Xen gaf..
[..]
.
Ik begrijp wel wat Viv bedoelt. Het is leuker als een kind krijgen voor beide partners een nieuwe ervaring is en niet dat ie zegt: oh die wee valt wel mee, bij mijn ex was het veel ergerquote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen vinden daarom hun tweede kind ook stukken minder leuk. Het nieuwtje is er dan toch af, hè?
Nou ja, mijn broertje IS ook een stuk minder leuk als ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen vinden daarom hun tweede kind ook stukken minder leuk. Het nieuwtje is er dan toch af, hè?
Kun je dat kind meteen op de wachtlijst zetten voor het RIAGG. Het is echt de slechtste mix denkbaarquote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet perse een kind hoor, nu dan he. Ik wilde wel een kind van HEM ja. Omdat ik een mixje wilde van hem en mij en...*zwijmel*
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat Viv bedoelt. Het is leuker als een kind krijgen voor beide partners een nieuwe ervaring is en niet dat ie zegt: oh die wee valt wel mee, bij mijn ex was het veel erger
Zo zou je het ook kunnen zeggenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat Viv bedoelt. Het is leuker als een kind krijgen voor beide partners een nieuwe ervaring is en niet dat ie zegt: oh die wee valt wel mee, bij mijn ex was het veel erger
Dat is toch iedereen?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, mijn broertje IS ook een stuk minder leuk als ik.
Herstel; hij MOET er bij zijn (want hij moet natuurlijk wel zien hoeveel pijn in heb zodat ik hem daar de eerste jaren mee kan chanteren). Maar dan naast mijn hoofd ofzo. Hij hoeft toch niet perse in mijn doos te staan kijken?!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:50 schreef milagro het volgende:
[..]
niet bij de bevalling zijn?
doe eens uitleggen, vanwaar die onzin?
Het is een wat overdreven illustratie. Ik zou het echt jammer vinden als hij het allemaal al eens had mee gemaakt.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef MUUS het volgende:
[..].
Een flink domme vent die zulke dingen tijdens een bevalling zegt.
Ach joh, daar hebben we Tipp-ex voor.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is toch iedereen?
Het is overigens ''dan ik''
Het is bij jou moeilijk te onderscheiden wat domheid is en wat humorquote:Op maandag 27 februari 2006 00:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zeggen.
Maar ff he...ik heb het gevoel dat mijn gevoel voor humor niet wordt begrepen hier.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Herstel; hij MOET er bij zijn (want hij moet natuurlijk wel zien hoeveel pijn in heb zodat ik hem daar de eerste jaren mee kan chanteren). Maar dan naast mijn hoofd ofzo. Hij hoeft toch niet perse in mijn doos te staan kijken?!
Henk zei altijd: Als ik twijfel of het mijn kind is stuur ik het gewoon weg, en als ie dan een steen door de ruit gooit weet ik dat ie van mij isquote:Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kun je dat kind meteen op de wachtlijst zetten voor het RIAGG. Het is echt de slechtste mix denkbaar
van Tipp-ex?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach joh, daar hebben we Tipp-ex voor.
Henk zou er iig flink van opknappen.
Ik zou me gewoon niet echt gemakkelijk voelenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef milagro het volgende:
[..]
alsof je je daar nog druk om maakt, op dat moment.
als hij niet tegen bloed kan, okay, maar voor de rest, doe niet zo suf, mens.
En dat zette je niet aan het denken?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Henk zei altijd: Als ik twijfel of het mijn kind is stuur ik het gewoon weg, en als ie dan een steen door de ruit gooit weet ik dat ie van mij is
Ja, toen bedacht ik dat ik een kind van hem wildequote:Op maandag 27 februari 2006 01:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
En dat zette je niet aan het denken?
Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon niet echt gemakkelijk voelen
Nou, niet ongemakkelijker dan nodig is iig.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?
en die heb je ook gekregen.? of is in opkomst.?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, toen bedacht ik dat ik een kind van hem wilde
Kom je me niet kriebelen dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik duik mijn bed in, morgen moet ik weer om 7:00 op om te gaan werken.
It's was great being here
Neh. Slecht zaad he.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef dutchmage het volgende:
[..]
en die heb je ook gekregen.? of is in opkomst.?
pff prutserquote:
Ik ''zech'' een dergelijke fout is onvergeeflijk. Maar ja, mijn eierstokken rammelen nog niet zo hardquote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Vivi het volgende:
Maar de spelfout-man moet exit vind je? Ik kan hem natuurlijk ff uittesten
Ik heb lang geleden ooit eens besloten het toch te gaan proberen met een man ondanks dat ie "ik wordt" schreef en ik kan je vertellen: ik had me de moeite kunnen besparen.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:13 schreef Vivi het volgende:
Maar de spelfout-man moet exit vind je? Ik kan hem natuurlijk ff uittesten
Ik ben het met je eens. En de mijne ook nietquote:Op maandag 27 februari 2006 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ''zech'' een dergelijke fout is onvergeeflijk. Maar ja, mijn eierstokken rammelen nog niet zo hard
*proest*quote:Op maandag 27 februari 2006 01:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden ooit eens besloten het toch te gaan proberen met een man ondanks dat ie "ik wordt" schreef en ik kan je vertellen: ik had me de moeite kunnen besparen.
Details of in grote lijnen?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ook niet gemakkelijk hoort te voelen bij een bevalling, maar misschien kunnen we dat beter aan Milagro en Muus vragen?
Dat neem ik met een korrel zout van de vrouw die Henk lekker noemde. Desalniettemin: al was het Johnny Depp, ''zech'' is onvergeeflijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En de mijne ook niet
Hij is wel lekker
Luister. Ik geef toe, Henk ziet eruit als het lelijke achterneefje van Theo van Gogh op die foto, maar het is een foto ja! Hij is echt lekker. Echt waar. Een foto kan een hoop vertekenen.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat neem ik met een korrel zout van de vrouw die Henk lekker noemde. Desalniettemin: al was het Johnny Depp, ''zech'' is onvergeeflijk.
Dat was een eufemisme.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Niet kriebelen ik ga voor het echte werk.
En nu ga ik echt naar bed
Ah lul niet. De beste man heeft gewoon tieten!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Luister. Ik geef toe, Henk ziet eruit als het lelijke achterneefje van Theo van Gogh op die foto, maar het is een foto ja! Hij is echt lekker. Echt waar. Een foto kan een hoop vertekenen.
Dan nog. Bij mij moeten ze eerst een IQ-test doen voor ik beslis over toelating in mijn bedquote:En "zech" is idd onvergeeflijk, maar ik heb het toch niet over een relatie ofzo
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah lul niet. De beste man heeft gewoon tieten!
[..]
Dan nog. Bij mij moeten ze eerst een IQ-test doen voor ik beslis over toelating in mijn bed
Vraag nou niet aan mij om bevestiging. Dat heb ik je immers nog nooit gegeven.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:28 schreef Vivi het volgende:
Maar ik vind Thomas Acda ook schattig he
Maar anyway, het kan best wat hebben misschien X.
Zo'n domme-kracht? Zo'n " Oengaboenga" figuur? Tch?
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vraag nou niet aan mij om bevestiging. Dat heb ik je immers nog nooit gegeven.
Ik heb het wel eens geprobeerd met iemand die niet vooraan stond in de rij bij het uitdelen van de hersenen. Toen hij echter niet wist wat een wereldbeeld was en dacht dat ik met mijn bul mijn stier bedoelde, was het vuurtje gauw gedoofd.
Ik ben niet zo goed in vrouwen-onder-elkaarquote:Op maandag 27 februari 2006 01:35 schreef Vivi het volgende:
En ik vraag niet om bevestiging, ik probeer gewoon een semi-vertrouwelijke "wij-vrouwen-onder-elkaar" atmosfeer te creeren.
Maar je zegt het zo lekker pinnigquote:Op maandag 27 februari 2006 01:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in vrouwen-onder-elkaar![]()
En je luistert toch niet. Ik heb al 3 keer gezegd dat het onvergeeflijk is en al 151 keer dat Henk bad news is![]()
Het is verplaahaatstquote:Op maandag 27 februari 2006 01:42 schreef Manono het volgende:
Je opent een ellenlang topic in Onzin over relatieproblemen? Ik ga het niet eens lezen![]()
huh? zouden sommige mods hier een beetje teveel van de snuffel doen?quote:
Nee, het heeft meer te maken met het weblog gehalte van Vivi's posts op Fok!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:55 schreef Manono het volgende:
huh? zouden sommige mods hier een beetje teveel van de snuffel doen?
Nou, neen. Zij is niet echt een schaapje, want best slim en bij de tijd. Meer een varkentje. Slim, doch met een vreemde wipneus en bijbehorend gelardeerd met spekreepjesquote:Op maandag 27 februari 2006 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het heeft meer te maken met het weblog gehalte van Vivi's posts op Fok!
Vivi, is dit nou een van de schaapjes of niet?
vanavond, zit nu op mijn werk, met mijn eerste kopjequote:Op maandag 27 februari 2006 06:39 schreef ThE_ED het volgende:
Jezus, leuk de OP een beteje op met wat plaatjes ofzo, geen doorkomen aan zo.
Ga nou maar gewoon werken, dan heb je wat afleiding en Fok! wat rustquote:Op maandag 27 februari 2006 09:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
vanavond, zit nu op mijn werk, met mijn eerste kopje![]()
Je kon niet wachten om weer verder te lezen hequote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon werken, dan heb je wat afleiding en Fok! wat rust
Zeg naar waar en wanneer ik je moet kriebelenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je kon niet wachten om weer verder te lezen he![]()
Om 12.49 op mijn oorlelquote:Op maandag 27 februari 2006 12:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Zeg naar waar en wanneer ik je moet kriebelen![]()
Ik geloof dat [OUD] de voorkeur krijgt,quote:Op maandag 27 februari 2006 13:04 schreef juiced het volgende:
Wat moet we hier nou weer mee?!?! Schopje PUB?
Met een vleugje TRU.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik geloof dat [OUD] de voorkeur krijgt,.
Iemand anders dan jij, bedoel je?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef Vivi het volgende:
Maar kan er nu ook iemand ontopic reageren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |