*Bwoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
'Zo, annie! Dat was een lekkere! Die zijn echt goed om te laten hè?'
Big deal.
quote:OMG
Op vrijdag 19 september 2003 00:36 schreef MUUS het volgende:
Yup, voluit en daarna heel hard lachen.Big deal.
quote:wat een geil verhaal
Op vrijdag 19 september 2003 00:35 schreef Salvad0R het volgende:
ik ken een meisje (zie fotoboek)
die gewoon zegt, "oe, ik moet een scheet laten"
en dat dan ook doet.
Waarna ik haar een pets op haar billen geef.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:wie laat er betere? Jij of je vriendinnen?
Op vrijdag 19 september 2003 00:36 schreef MUUS het volgende:
Yup, voluit en daarna heel hard lachen.Big deal.
die meisjes uit me klas niet... zeggen ze.......
quote:ben ook geil
Op vrijdag 19 september 2003 00:43 schreef Najra het volgende:[..]
wat een geil verhaal
quote:Dat hoef ik niet te weten.
Op vrijdag 19 september 2003 00:54 schreef Salvad0R het volgende:[..]
ben ook geil
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan gaan ze zeker ook naar het toilet?
quote:Zouden ze daar ook stiekem...nou ja je weet wel.
Op vrijdag 19 september 2003 00:58 schreef static het volgende:
Laten vrouwen scheten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Dan gaan ze zeker ook naar het toilet?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Tss, dat is een hoax man! toch?
Op vrijdag 19 september 2003 00:58 schreef static het volgende:
Laten vrouwen scheten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Dan gaan ze zeker ook naar het toilet?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik hoop het.
Op vrijdag 19 september 2003 01:19 schreef RemCow het volgende:[..]
Tss, dat is een hoax man! toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop