Eeeeh je bedoelt de stream?quote:
FF de hardware versnelling terugzetten naar 0quote:Op zondag 26 februari 2006 10:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Eeeeh je bedoelt de stream?
Ik kijk via de Telegraaf site.
Ik kan alleen geen caps maken, dan Paste ik hem en dan blijft het beeld doorlopen. Begrijp ik niks van maar heb ik vaker.
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Eeeeh je bedoelt de stream?
Ik kijk via de Telegraaf site.
Ik kan alleen geen caps maken, dan Paste ik hem en dan blijft het beeld doorlopen. Begrijp ik niks van maar heb ik vaker.
Dank jullie wel, ik ga ook even kijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:42 schreef Athalon het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/article34175111.ece?rss
Kan je dat uitleggen ?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:42 schreef Athalon het volgende:
[..]
FF de hardware versnelling terugzetten naar 0![]()
Ik heb het gevonden, ik heb wel geluid maar geen beeld meer.Ik puzzel even verder, hij zal nu weer wat hoger moeten denk ik?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef Athalon het volgende:
Dat is van je videokaart, rechtsklikken op je bureaublad en dan eiegnschappen en instellingen, daar staat het ergens
1 schuifje hoger en weer loopt het beeld door?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:48 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, ik heb wel geluid maar geen beeld meer.Ik puzzel even verder, hij zal nu weer wat hoger moeten denk ik?
Sorry, ik kan je ook niet verder helpen dan wat Athalon al aangaf.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:50 schreef MissJ. het volgende:
[..]
1 schuifje hoger en weer loopt het beeld door?
Ik geef het op hoor zo.
Nee, ik heb het schuifje wel gevonden maar of ik heb helemaal geen beeld meer of het probleem blijft.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je ook niet verder helpen dan wat Athalon al aangaf.
Vind ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:56 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, ik heb het schuifje wel gevonden maar of ik heb helemaal geen beeld meer of het probleem blijft.
Helaas.
Mooi wat Casey zong al hoor ik liever de engelse versie.
Goedemorgen.quote:
Het zou kunnen dat je videokaart het niet ondersteunt. Maar ergens is er nog een manier, alleen is die beschreven in de oude SC Topics ergens tussen de 165 en 174 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:56 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, ik heb het schuifje wel gevonden maar of ik heb helemaal geen beeld meer of het probleem blijft.
Helaas.
Mooi wat Casey zong al hoor ik liever de engelse versie.
Ja hoor...en jij denkt dat ik die ga doorspitten?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:13 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je videokaart het niet ondersteunt. Maar ergens is er nog een manier, alleen is die beschreven in de oude SC Topics ergens tussen de 165 en 174 als ik me niet vergis.
Van mij welquote:Op zondag 26 februari 2006 11:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja hoor...en jij denkt dat ik die ga doorspitten?
Mooi niet, dan maar niet. Jij maakt prachtige caps en die mag ik best wel lenen als ik er iets van wil maken met tekst of zo.(toch?)
Oh Frizti heb ik op msn, kan het wel eens vragen voor de volgende keer dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Athalon het volgende:
[..]
Van mij wel, maar waarom ik het je vertelde is; dat ik hetzelfde probleem had en één van de jongens hier gaf mij één van de oplossingen. Ik dacht Frizti of FB.
![]()
Hoi regenworm.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
EO Familiedag is begonnen is Gert ook aanwezig
Ha die regenworm, mogguh.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
EO Familiedag is begonnen is Gert ook aanwezig
Sja.... je kan maar beter een carnavalsmis bezoeken inderdaadquote:
Kan tenminste wat andere caps maken dan gewoonlijk, de tuin van HBB ken ik nu ondertussen wel.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:29 schreef Snaptnix het volgende:
Ga me langzamerhand maar eens aankleden en verder in orde maken. zometeen lekker carnavallen
Allemaal een fijne dag toegewenst.
Dat is zo ik heb na 2 minuten het geluid al uitgezet.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kan tenminste wat andere caps maken dan gewoonlijk, de tuin van HBB ken ik nu ondertussen wel.
Ik heb ook geen geluid aanstaan hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is zo ik heb na 2 minuten het geluid al uitgezet.
Cap jij even verder Athalon? Kan ik even op de achtergrond.quote:
Heb hem nog niet kunnen ontdekken.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:35 schreef katootje36 het volgende:
weet iemand of Bart wiens idee dit was ook aanwezig is??
goedenmiddag deze middagquote:Op zondag 26 februari 2006 11:25 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Oh Frizti heb ik op msn, kan het wel eens vragen voor de volgende keer dan.
Goedemiddag frizti.quote:
Ha die Frizti, ik kom vanavond wel even op mijn vraag terug via msn. Heb het nu te druk.....ik blijk een gezinsleven te hebben op zondag....quote:
Gezinsleven, wasda?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ha die Frizti, ik kom vanavond wel even op mijn vraag terug via msn. Heb het nu te druk.....ik blijk een gezinsleven te hebben op zondag....![]()
Hahaha, ik ga eieren bakken....iemand anders ook een uitsmijter van MissJ.?
Ok.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:16 schreef Athalon het volgende:
Wil de volgende ff cappen, ik moet insuline prikken![]()
Doe mij ook een bakkie.quote:
Ik heb de zin al drie keer gelezen.......ik ga het proberen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:10 schreef frizti het volgende:
Rechtsklikt op het venster van de mediaplayer in de browser, ga naar opties en dan geavanceerd.
Onder het kopje videoversnelling bij de regel overlays gebruiken het vinkje weghalen.
Ik kom er aan met de koffiequote:
Geen idee, vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef MissJ. het volgende:
Wie is die meneer met die oranjebroek?
Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef MissJ. het volgende:
Ik zou het niet weten, misschien wel een gesjeesde boedhistquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef MissJ. het volgende:
Is dat niet de man van de Big Boss ?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dat niet de man van de Big Boss ?
quote:
Dat dacht ik ook, zat er al helemaal klaar voor.quote:
Yep, het internationale "niet zien gebaar"quote:Op zondag 26 februari 2006 13:05 schreef mamapan het volgende:
goedemiddag allen, ik heb de dienst niet bijgewoond, maar wat moet ik me er bij voorstellen?
Als mijn kinderen ruzie met elkaar hebben, maken ze dit gebaar ook zodat "ik niet zie" dat ze gewoon doorgaan met jennen.![]()
Het onderschrift van Muerte![]()
[afbeelding]
De man had gewoon jeuk aan zijn neus hoor en wat is er mis met mijn onderschrift?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:05 schreef mamapan het volgende:
goedemiddag allen, ik heb de dienst niet bijgewoond, maar wat moet ik me er bij voorstellen?
Als mijn kinderen ruzie met elkaar hebben, maken ze dit gebaar ook zodat "ik niet zie" dat ze gewoon doorgaan met jennen.![]()
Het onderschrift van Muerte![]()
[afbeelding]
Goedemiddag meneer altijd blauw.quote:
Hoe lang ken je de regie nu ondertussen? Maar we kunnen het altijd hopen jaquote:Op zondag 26 februari 2006 13:10 schreef Muerte het volgende:
hoop dat de regie vanmiddag flink gaat inzoomen, dan zie ik nog wel opties voor wat leuke caps.![]()
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe lang ken je de regie nu ondertussen? Maar we kunnen het altijd hopen ja
Het is weer diep triest. Voor de modeshow geven bedrijven en bekenden gratis kledig om te kunnen veilen voor Mappa Mondo. En vervolgens gaan ze goedwillende figuranten van een castingburo bellen als klapvee op de veiling.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:03 schreef Marrije het volgende:
Das lekker zeg, dat die mensen via een castingbureau komen. En Frank zei aan het begin tegen 1 van die mensen: heb ik jou hier al niet eerder gezien???
Afblijven FB she is mine, mine I say!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
Let op linksonder
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
Let op linksonder
[afbeelding]
[afbeelding]
niet gelijk boos worden...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
De man had gewoon jeuk aan zijn neus hoor en wat is er mis met mijn onderschrift?
Whahahaha hubba hubba hubba...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Afblijven FB she is mine, mine I say!![]()
En wat voor FB geldt, geldt ook voor jou Athalon.quote:
Begreep het wel hoor en ik ben absoluut niet boos.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:20 schreef mamapan het volgende:
[..]
niet gelijk boos worden...er is helemaal niets mis met je onderschrift, maar in dit geval : het gebaar, een kansel en dàn dat onderschrift
![]()
Die van mij was nog gullerquote:Op zondag 26 februari 2006 13:26 schreef Muerte het volgende:
Er was tenminste een gulle gever.
[afbeelding]
Dank je, het moet toch anders kunnen, had een klauw van de kerkdienst maar een paar kunnen plaatsen, omdat ik een zooitje klus moet verrichten voordat zxe er überhaupt op staanquote:
Ik weet bij god niet waar je het over hebquote:Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef Muerte het volgende:
He FB en Athalon dat over die blonde was maar een grapje hoor, hoop niet dat het verkeerd over kwam.![]()
Whahaha niet zo serieus Muerte... we kennen je langer dan vandaag hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef Muerte het volgende:
He FB en Athalon dat over die blonde was maar een grapje hoor, hoop niet dat het verkeerd over kwam.![]()
Oja joh?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha niet zo serieus Muerte... we kennen je langer dan vandaag hoor![]()
![]()
Als Muerte daar maar van afblijftquote:
Als mary borsato goed in beeld is, krijg jij je Capsquote:Op zondag 26 februari 2006 13:37 schreef Muerte het volgende:
Ik plaats even geen caps meer, er zijn genoeg cappers aanwezig op dit moment.![]()
Maar ik wil dan wel caps van die blonde zien ja!![]()
Ok! Als jij tenminste met je rebelse tengels van mijn blonde afblijft.quote:
Hou niet van nederlands blondquote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ok! Als jij tenminste met je rebelse tengels van mijn blonde afblijft.![]()
Die heeft 'de blonde' alquote:
FB ben er wel maar ik zit veel in Zweden.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha hubba hubba hubba...
Je merkt gelijk dat Regenworm er niet is... anders had die er gelijk opgedoken met tig caps
Nee, blijf maar lekker cappen... ik ga weer wat anders doen. Tot later allemaalquote:Op zondag 26 februari 2006 13:37 schreef Muerte het volgende:
Ik plaats even geen caps meer, er zijn genoeg cappers aanwezig op dit moment.![]()
Maar ik wil dan wel caps van die blonde zien ja!![]()
Brrr.. wat maak je me nou?quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 13:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
FB ben er wel maar ik zit veel in Zweden.
ik ben even de SV aan het bij werken, waar komt dit geld vandaan?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:26 schreef Muerte het volgende:
Er was tenminste een gulle gever.
[afbeelding]
Nou in vergelijk met Viola is dit een STUKquote:
Collecte van de hoteliers tijdens de kerkdienst,.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef cuall het volgende:
[..]
ik ben even de SV aan het bij werken, waar komt dit geld vandaan?
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Collecte van de hoteliers tijdens de kerkdienst,.
Nee hoor regenworm ben er nog wel, maar er gebeurt niet zoveel op dit moment, zit eigenlijk te wachten op de modeshow.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:52 schreef regenworm het volgende:
Waar is iedereen allemaal van de stoel gevallen door het vrouwelijk schoon?
Een modeshow voor twee gasten was het niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor regenworm ben er nog wel, maar er gebeurt niet zoveel op dit moment, zit eigenlijk te wachten op de modeshow.
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een modeshow voor twee gasten was het niet.
Erg vriendelijk van je, maar die is een beetje topzwaar van de siliconen, niet echt mijn type.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Athalon het volgende:
Ik heb even een blonde voor je opgepikt Muerte![]()
[afbeelding]
In BB6 mag dit niet meer dat worden allemaal aparte topic.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Athalon het volgende:
Ik heb even een blonde voor je opgepikt Muerte![]()
[afbeelding]
Ik krijg de indruk dat de mensen die nu in het hotel zijn, allemaal bij de show horen, stylistes, kappers en meer van die meukquote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen aanwezig, wat komen die dan doen als de show maar voor twee mensen is?
Jeetje wat een overkill, dat zou wel helemaal achterlijk zijn, volgens mij is het maximaal toegestane hoeveelheid mensen binnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat de mensen die nu in het hotel zijn, allemaal bij de show horen, stylistes, kappers en meer van die meuk
Je kunt niet alles hebben natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Erg vriendelijk van je, maar die is een beetje topzwaar van de siliconen, niet echt mijn type.
Ach we zien wel, speculeren over iets wat nog onzeker is of het er wel komt, vind ik verspilde energie.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
In BB6 mag dit niet meer dat worden allemaal aparte topic.
Ten eerste staat het helemaal nog niet vast of er een BB6 komt, ten tweede ben ik er dan niet meer, want BB heeft totaal mijn interesse nietquote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
In BB6 mag dit niet meer dat worden allemaal aparte topic.
Zweden Jessicaquote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Erg vriendelijk van je, maar die is een beetje topzwaar van de siliconen, niet echt mijn type.
Nou bedankt, volgens mij is je geschenk een jaar of zestig geleden verstuurd en nu pas aangekomen, maar het gaat om het idee natuurlijk, dat dan weer wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:02 schreef Athalon het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben natuurlijkmaar dan neem ik haar wel van je over en krijg jij deze als troost
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou bedankt, volgens mij is je geschenk een jaar of zestig geleden verstuurd en nu pas aangekomen, maar het gaat om het idee natuurlijk, dat dan weer wel.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ach we zien wel, speculeren over iets wat nog onzeker is of het er wel komt, vind ik verspilde energie.![]()
Oh nog ff terugkomen, deze heeft dus geen siliconenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo dan, volgen mij ben je even wezen voelen, er zit zoveel tijd tussen je posts over die blonde, maar ze is nog steed niet mijn type.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:08 schreef Athalon het volgende:
[..]
Oh nog ff terugkomen, deze heeft dus geen siliconen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo dan, volgen mij ben je even wezen voelen, er zit zoveel tijd tussen je posts over die blonde, maar ze is nog steed niet mijn type.![]()
Laten we hopen dat ze hem dan goed vasthoud zodat ze zelf mee zwiept, dan doe ik de deur wel achter haar dicht.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:11 schreef Athalon het volgende:
Ik zou het reuze fijn vinden als onze styliste Viola even die kandelaar een zwiep gaaf richting voordeur![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze hem dan goed vasthoud zodat ze zelf mee zwiept, dan doe ik de deur wel achter haar dicht.![]()
Wat hapt ze lekker he?quote:
Was weer te laatquote:
Waarom krijg ik daar weer rare gedachtes bij?quote:
Tja, ach.quote:
Geen idee, ik weet niet wat jij verstaat onder rare gedachtes.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef frizti het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar weer rare gedachtes bij?![]()
Yep, als dat maar goed blijft gaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef frizti het volgende:
Fok bij jullie ook zo traag?
niks aan de hand gewoon lekker snelquote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef frizti het volgende:
Fok bij jullie ook zo traag?
Hoi lovebear.quote:
Wat een arrogante kak kop zeg.quote:
Hahahaha.... dank je wel Friztiquote:
Dat is geen big boss, maar een mental coach.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Foreverblue het volgende:
De immer altijd aanwezige Big Boss gaat weg en is er morgenmiddag om 3 uur weer...
Hahahaha Dank je wel... tast toe Athalon... er is genoeg voor iedereenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Athalon het volgende:
Ik zie taart en dat is vretennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Gefelicteerd FB met je 32ste verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precies...quote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat is geen big boss, maar een mental coach.
Oh Ohquote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat is geen big boss, maar een mental coach.
Vind ik ook niet zo gek... met zo'n kopquote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef frizti het volgende:
Volgende week wordt het nog erger met Wilma Nanninga.
Die komt alleen maar omdat ze zelf op de tv wil.
Ze loopt al jaren te leuren bij alle omroepen en producenten, maar niemand heeft interesse.
Mijn god wat een aanfluiting tussen al die jonge deerne'squote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef Foreverblue het volgende:
Als je denkt alles gehad te hebben... het kan nog altijd erger...
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat mens doet me altijd denken aan een oude stoommachine, groot, lomp, roken, puffen, steunen, kreunen en je moet er constant brandstof in scheppen anders komt hij knarsend tot stilstand, bovendien is het rendement van het apparaat zwaar onder de maat.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef Foreverblue het volgende:
Als je denkt alles gehad te hebben... het kan nog altijd erger...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat mens doet me altijd denken aan een oude stoommachine, groot, lomp, roken, puffen, steunen, kreunen en je moet er constant brandstof in scheppen anders komt hij knarsend tot stilstand, bovendien is het rendement van het apparaat zwaar onder de maat.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat mens doet me altijd denken aan een oude stoommachine, groot, lomp, roken, puffen, steunen, kreunen en je moet er constant brandstof in scheppen anders komt hij knarsend tot stilstand, bovendien is het rendement van het apparaat zwaar onder de maat.
pareltjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:57 schreef White_Pearl het volgende:
Zo hier ook nog maar even![]()
[afbeelding]
Van harte Blue! en nog vele jaren!
![]()
![]()
![]()
Whahahahahhaa... de spijker op de kopquote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je wellllllllllllll lieverdquote:Op zondag 26 februari 2006 14:57 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hoi White_Pearl.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:58 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi Frizti en alle anderen natuurlijk![]()
![]()
Alleen als het bloot en blond is.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef regenworm het volgende:
Weet niet of jullie het leuk vinden dat ik hier Zweedse caps plaats?
Zo niet dan rij ik snel terug naar Zweden [afbeelding]
Met 90D en lang haarquote:
Hallo Pareltjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:58 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi Frizti en alle anderen natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef Muerte het volgende:
Ik voel een mooie cap van Monique aankomen.![]()
En dat is 1.quote:
Kijk eens 1 post boven je.quote:
YWquote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wellllllllllllll lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
En nummer 2.quote:
Hij is leuk Pareltjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:57 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Tjoek, tjoek, tuut tuut!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef Athalon het volgende:
En dan om even af te kicken
[afbeelding]![]()
quote:
Hallo meisquote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij is leuk Pareltje![]()
En hoi lieverd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |