Dat beestje heeft aardig wat klappen opgelopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef Bergie88 het volgende:
[afbeelding]
Ah, wat zielig het beertje is ontvoerd door de drie in de geheime kamer
Haha, in het stukje waar deze cap uit komt inderdaad ja, hij heeft er zelfs een bloedneus aan over gehouden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat beestje heeft aardig wat klappen opgelopen.![]()
![]()
Moet je doen ze zijn allemaal wel leuk er gebeurd erg veel in het huis.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Haha, in het stukje waar deze cap uit komt inderdaad ja, hij heeft er zelfs een bloedneus aan over gehouden.
Ik vind het btw erg leuk. Heb nou één aflevering gezien dag 22 en ben dag 23 aan het dwnldn.
ik gebruik de oude methode de news server alt.binaries.tv.big-brotherquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef Bergie88 het volgende:
Ik download ze van het volgende forum:
http://thepiratebay.org/search.php?q=big+brother
daar staat pas aflevering 23 op, welke torrent site of andere site levert ze sneller???
Het is wat je zelf wilt ik vind bittorent erg traag om te downloaden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:01 schreef Bergie88 het volgende:
ah, dat is dat gedoe met die nieuwsgroepen, ik heb mij voorgenomen daar maar niet aan te gaan wagen. Ik hou het dan wel bij de torrents, lig dan alleen volgens mij altijd 5 dagen achter.
Video 29 ben ik nu aan het downloaden, ik zal later vanmiddag even kijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:49 schreef regenworm het volgende:
bright side of life heb jij dag 29 al gezien.
Erg vreemd gemonteerd in het begin wordt er weer van alles gestolen door de bewoners (geheime ruimte) en je ziet niet meer de reacties dat er messen en de wc bril weg zijn erg vreemd.
nog een kleine tip wordt lid van fok Zweden http://www.alltomtv.se/f137.html.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Video 29 ben ik nu aan het downloaden, ik zal later vanmiddag even kijken.
Foutje in de link ?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog een kleine tip wordt lid van fok Zweden http://www.alltomtv.se/f137.html.
Als je geen lid bent dan zie je de caps niet
sorry van de punt.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Foutje in de link ?
EDIT-1 : Al gevonden, het puntje erachter moet weg !
EDIT-2 : Binnen 5 minuten bevestiging ontvangen en geregistreerd op FOK-SE.
quote:Maar zij blijft vanavond. Linn moet ook blijven festeran zonder haar wordt döa. Angelica moeten blijven zodat men kan zien wat zij doet met Sami bij volgend alcohol+inlaten...dus zal Anton uit. Ze heeft bovendien Daniël als een Anton2(maar veel meer storen) PLUS te Daniël binnenkomen van de zone vandaag en kan misschien nemen Antons plaats naar zeker deel als het gelden zekere dingen. Of niet...
Ik zat uit verveling te spitten in de archieven en toen kwam ik gezichten tegen die eerst in de Zoon hadden gezetten en nu in het huis. Het is wel erg vreemd dat in de Zoon alleen maar mannen zitten.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op FOK-SE heb ik wat rondgelezen in het dagverslag van vandaag. Ze speculeren wie er vanavond BB zal moeten verlaten. In een van de posts zie ik dat ze hopen dat Daniel als vervanger in het huis zal komen.
Die Daniel zit nu in de geheime kamer. Uit de tekst valt op te maken, dat nieuwe bewoners in het huis komen vanuit de "Zonen", wat door de vertaler wordt aangegeven als 'de zone'. Daaruit maak ik op dat die geheime kamer een soort wachtkamer is, om in het huis te komen.
Dit is de bewuste tekst :
[..]
Gelukki maarquote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Beertje het is erg leuk om te doen
![]()
Valt wel mee netjes gezegd één seconden in de mondquote:Op zondag 26 februari 2006 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij bleven die er op los gaan![]()
Dank je Beertje. We beginnen steeds meer te begrijpen van BB-SE en de bewoners. Het leuke aan BB-SE is dat alle bewoners ongeveer dezelfde leeftijd hebben (geen Chantal types of Kliko's) en er gebeurt van alles. Rivaliteit tussen bewoners, opdrachten waar ze extras mee kunnen verdienen, feestpartijen (met genoeg drank). En uit de posts van Regenworm kun je opmaken dat er niet al te preuts wordt omgesprongen. (Het gaat mij niet om het bloot, maar het oog wil ook wat, de dames en heren zien er gewoon mooi en strak uit - geen Viool !)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |