Eeeeh je bedoelt de stream?quote:
FF de hardware versnelling terugzetten naar 0quote:Op zondag 26 februari 2006 10:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Eeeeh je bedoelt de stream?
Ik kijk via de Telegraaf site.
Ik kan alleen geen caps maken, dan Paste ik hem en dan blijft het beeld doorlopen. Begrijp ik niks van maar heb ik vaker.
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Eeeeh je bedoelt de stream?
Ik kijk via de Telegraaf site.
Ik kan alleen geen caps maken, dan Paste ik hem en dan blijft het beeld doorlopen. Begrijp ik niks van maar heb ik vaker.
Dank jullie wel, ik ga ook even kijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:42 schreef Athalon het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/article34175111.ece?rss
Kan je dat uitleggen ?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:42 schreef Athalon het volgende:
[..]
FF de hardware versnelling terugzetten naar 0![]()
Ik heb het gevonden, ik heb wel geluid maar geen beeld meer.Ik puzzel even verder, hij zal nu weer wat hoger moeten denk ik?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:44 schreef Athalon het volgende:
Dat is van je videokaart, rechtsklikken op je bureaublad en dan eiegnschappen en instellingen, daar staat het ergens
1 schuifje hoger en weer loopt het beeld door?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:48 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, ik heb wel geluid maar geen beeld meer.Ik puzzel even verder, hij zal nu weer wat hoger moeten denk ik?
Sorry, ik kan je ook niet verder helpen dan wat Athalon al aangaf.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:50 schreef MissJ. het volgende:
[..]
1 schuifje hoger en weer loopt het beeld door?
Ik geef het op hoor zo.
Nee, ik heb het schuifje wel gevonden maar of ik heb helemaal geen beeld meer of het probleem blijft.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je ook niet verder helpen dan wat Athalon al aangaf.
Vind ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:56 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, ik heb het schuifje wel gevonden maar of ik heb helemaal geen beeld meer of het probleem blijft.
Helaas.
Mooi wat Casey zong al hoor ik liever de engelse versie.
Goedemorgen.quote:
Het zou kunnen dat je videokaart het niet ondersteunt. Maar ergens is er nog een manier, alleen is die beschreven in de oude SC Topics ergens tussen de 165 en 174 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 26 februari 2006 10:56 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, ik heb het schuifje wel gevonden maar of ik heb helemaal geen beeld meer of het probleem blijft.
Helaas.
Mooi wat Casey zong al hoor ik liever de engelse versie.
Ja hoor...en jij denkt dat ik die ga doorspitten?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:13 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je videokaart het niet ondersteunt. Maar ergens is er nog een manier, alleen is die beschreven in de oude SC Topics ergens tussen de 165 en 174 als ik me niet vergis.
Van mij welquote:Op zondag 26 februari 2006 11:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja hoor...en jij denkt dat ik die ga doorspitten?
Mooi niet, dan maar niet. Jij maakt prachtige caps en die mag ik best wel lenen als ik er iets van wil maken met tekst of zo.(toch?)
Oh Frizti heb ik op msn, kan het wel eens vragen voor de volgende keer dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Athalon het volgende:
[..]
Van mij wel, maar waarom ik het je vertelde is; dat ik hetzelfde probleem had en één van de jongens hier gaf mij één van de oplossingen. Ik dacht Frizti of FB.
![]()
Hoi regenworm.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
EO Familiedag is begonnen is Gert ook aanwezig
Ha die regenworm, mogguh.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
EO Familiedag is begonnen is Gert ook aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |