Afblijven FB she is mine, mine I say!quote:Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
Let op linksonder
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
Let op linksonder
[afbeelding]
[afbeelding]
niet gelijk boos worden...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
De man had gewoon jeuk aan zijn neus hoor en wat is er mis met mijn onderschrift?
Whahahaha hubba hubba hubba...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Afblijven FB she is mine, mine I say!![]()
En wat voor FB geldt, geldt ook voor jou Athalon.quote:
Begreep het wel hoor en ik ben absoluut niet boos.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:20 schreef mamapan het volgende:
[..]
niet gelijk boos worden...er is helemaal niets mis met je onderschrift, maar in dit geval : het gebaar, een kansel en dàn dat onderschrift
![]()
Die van mij was nog gullerquote:Op zondag 26 februari 2006 13:26 schreef Muerte het volgende:
Er was tenminste een gulle gever.
[afbeelding]
Dank je, het moet toch anders kunnen, had een klauw van de kerkdienst maar een paar kunnen plaatsen, omdat ik een zooitje klus moet verrichten voordat zxe er überhaupt op staanquote:
Ik weet bij god niet waar je het over hebquote:Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef Muerte het volgende:
He FB en Athalon dat over die blonde was maar een grapje hoor, hoop niet dat het verkeerd over kwam.![]()
Whahaha niet zo serieus Muerte... we kennen je langer dan vandaag hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef Muerte het volgende:
He FB en Athalon dat over die blonde was maar een grapje hoor, hoop niet dat het verkeerd over kwam.![]()
Oja joh?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha niet zo serieus Muerte... we kennen je langer dan vandaag hoor![]()
![]()
Als Muerte daar maar van afblijftquote:
Als mary borsato goed in beeld is, krijg jij je Capsquote:Op zondag 26 februari 2006 13:37 schreef Muerte het volgende:
Ik plaats even geen caps meer, er zijn genoeg cappers aanwezig op dit moment.![]()
Maar ik wil dan wel caps van die blonde zien ja!![]()
Ok! Als jij tenminste met je rebelse tengels van mijn blonde afblijft.quote:
Hou niet van nederlands blondquote:Op zondag 26 februari 2006 13:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ok! Als jij tenminste met je rebelse tengels van mijn blonde afblijft.![]()
Die heeft 'de blonde' alquote:
FB ben er wel maar ik zit veel in Zweden.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha hubba hubba hubba...
Je merkt gelijk dat Regenworm er niet is... anders had die er gelijk opgedoken met tig caps
Nee, blijf maar lekker cappen... ik ga weer wat anders doen. Tot later allemaalquote:Op zondag 26 februari 2006 13:37 schreef Muerte het volgende:
Ik plaats even geen caps meer, er zijn genoeg cappers aanwezig op dit moment.![]()
Maar ik wil dan wel caps van die blonde zien ja!![]()
Brrr.. wat maak je me nou?quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 13:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
FB ben er wel maar ik zit veel in Zweden.
ik ben even de SV aan het bij werken, waar komt dit geld vandaan?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:26 schreef Muerte het volgende:
Er was tenminste een gulle gever.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |