Ok.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:16 schreef Athalon het volgende:
Wil de volgende ff cappen, ik moet insuline prikken![]()
Doe mij ook een bakkie.quote:
Ik heb de zin al drie keer gelezen.......ik ga het proberen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:10 schreef frizti het volgende:
Rechtsklikt op het venster van de mediaplayer in de browser, ga naar opties en dan geavanceerd.
Onder het kopje videoversnelling bij de regel overlays gebruiken het vinkje weghalen.
Ik kom er aan met de koffiequote:
Geen idee, vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef MissJ. het volgende:
Wie is die meneer met die oranjebroek?
Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef MissJ. het volgende:
Ik zou het niet weten, misschien wel een gesjeesde boedhistquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef MissJ. het volgende:
Is dat niet de man van de Big Boss ?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dat niet de man van de Big Boss ?
quote:
Dat dacht ik ook, zat er al helemaal klaar voor.quote:
Yep, het internationale "niet zien gebaar"quote:Op zondag 26 februari 2006 13:05 schreef mamapan het volgende:
goedemiddag allen, ik heb de dienst niet bijgewoond, maar wat moet ik me er bij voorstellen?
Als mijn kinderen ruzie met elkaar hebben, maken ze dit gebaar ook zodat "ik niet zie" dat ze gewoon doorgaan met jennen.![]()
Het onderschrift van Muerte![]()
[afbeelding]
De man had gewoon jeuk aan zijn neus hoor en wat is er mis met mijn onderschrift?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:05 schreef mamapan het volgende:
goedemiddag allen, ik heb de dienst niet bijgewoond, maar wat moet ik me er bij voorstellen?
Als mijn kinderen ruzie met elkaar hebben, maken ze dit gebaar ook zodat "ik niet zie" dat ze gewoon doorgaan met jennen.![]()
Het onderschrift van Muerte![]()
[afbeelding]
Goedemiddag meneer altijd blauw.quote:
Hoe lang ken je de regie nu ondertussen? Maar we kunnen het altijd hopen jaquote:Op zondag 26 februari 2006 13:10 schreef Muerte het volgende:
hoop dat de regie vanmiddag flink gaat inzoomen, dan zie ik nog wel opties voor wat leuke caps.![]()
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe lang ken je de regie nu ondertussen? Maar we kunnen het altijd hopen ja
Het is weer diep triest. Voor de modeshow geven bedrijven en bekenden gratis kledig om te kunnen veilen voor Mappa Mondo. En vervolgens gaan ze goedwillende figuranten van een castingburo bellen als klapvee op de veiling.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:03 schreef Marrije het volgende:
Das lekker zeg, dat die mensen via een castingbureau komen. En Frank zei aan het begin tegen 1 van die mensen: heb ik jou hier al niet eerder gezien???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |