Sja.... je kan maar beter een carnavalsmis bezoeken inderdaadquote:
Kan tenminste wat andere caps maken dan gewoonlijk, de tuin van HBB ken ik nu ondertussen wel.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:29 schreef Snaptnix het volgende:
Ga me langzamerhand maar eens aankleden en verder in orde maken. zometeen lekker carnavallen
Allemaal een fijne dag toegewenst.
Dat is zo ik heb na 2 minuten het geluid al uitgezet.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kan tenminste wat andere caps maken dan gewoonlijk, de tuin van HBB ken ik nu ondertussen wel.
Ik heb ook geen geluid aanstaan hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is zo ik heb na 2 minuten het geluid al uitgezet.
Cap jij even verder Athalon? Kan ik even op de achtergrond.quote:
Heb hem nog niet kunnen ontdekken.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:35 schreef katootje36 het volgende:
weet iemand of Bart wiens idee dit was ook aanwezig is??
goedenmiddag deze middagquote:Op zondag 26 februari 2006 11:25 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Oh Frizti heb ik op msn, kan het wel eens vragen voor de volgende keer dan.
Goedemiddag frizti.quote:
Ha die Frizti, ik kom vanavond wel even op mijn vraag terug via msn. Heb het nu te druk.....ik blijk een gezinsleven te hebben op zondag....quote:
Gezinsleven, wasda?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ha die Frizti, ik kom vanavond wel even op mijn vraag terug via msn. Heb het nu te druk.....ik blijk een gezinsleven te hebben op zondag....![]()
Hahaha, ik ga eieren bakken....iemand anders ook een uitsmijter van MissJ.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |