Hahahaha.... dank je wel Friztiquote:
Dat is geen big boss, maar een mental coach.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Foreverblue het volgende:
De immer altijd aanwezige Big Boss gaat weg en is er morgenmiddag om 3 uur weer...
Hahahaha Dank je wel... tast toe Athalon... er is genoeg voor iedereenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Athalon het volgende:
Ik zie taart en dat is vretennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Gefelicteerd FB met je 32ste verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precies...quote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat is geen big boss, maar een mental coach.
Oh Ohquote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat is geen big boss, maar een mental coach.
Vind ik ook niet zo gek... met zo'n kopquote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef frizti het volgende:
Volgende week wordt het nog erger met Wilma Nanninga.
Die komt alleen maar omdat ze zelf op de tv wil.
Ze loopt al jaren te leuren bij alle omroepen en producenten, maar niemand heeft interesse.
Mijn god wat een aanfluiting tussen al die jonge deerne'squote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef Foreverblue het volgende:
Als je denkt alles gehad te hebben... het kan nog altijd erger...
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat mens doet me altijd denken aan een oude stoommachine, groot, lomp, roken, puffen, steunen, kreunen en je moet er constant brandstof in scheppen anders komt hij knarsend tot stilstand, bovendien is het rendement van het apparaat zwaar onder de maat.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef Foreverblue het volgende:
Als je denkt alles gehad te hebben... het kan nog altijd erger...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat mens doet me altijd denken aan een oude stoommachine, groot, lomp, roken, puffen, steunen, kreunen en je moet er constant brandstof in scheppen anders komt hij knarsend tot stilstand, bovendien is het rendement van het apparaat zwaar onder de maat.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat mens doet me altijd denken aan een oude stoommachine, groot, lomp, roken, puffen, steunen, kreunen en je moet er constant brandstof in scheppen anders komt hij knarsend tot stilstand, bovendien is het rendement van het apparaat zwaar onder de maat.
pareltjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:57 schreef White_Pearl het volgende:
Zo hier ook nog maar even![]()
[afbeelding]
Van harte Blue! en nog vele jaren!
![]()
![]()
![]()
Whahahahahhaa... de spijker op de kopquote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je wellllllllllllll lieverdquote:Op zondag 26 februari 2006 14:57 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hoi White_Pearl.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:58 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi Frizti en alle anderen natuurlijk![]()
![]()
Alleen als het bloot en blond is.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef regenworm het volgende:
Weet niet of jullie het leuk vinden dat ik hier Zweedse caps plaats?
Zo niet dan rij ik snel terug naar Zweden [afbeelding]
Met 90D en lang haarquote:
Hallo Pareltjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:58 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi hoi Frizti en alle anderen natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef Muerte het volgende:
Ik voel een mooie cap van Monique aankomen.![]()
En dat is 1.quote:
Kijk eens 1 post boven je.quote:
YWquote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je wellllllllllllll lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
En nummer 2.quote:
Hij is leuk Pareltjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:57 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Tjoek, tjoek, tuut tuut!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef Athalon het volgende:
En dan om even af te kicken
[afbeelding]![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |