Nou in vergelijk met Viola is dit een STUKquote:
Collecte van de hoteliers tijdens de kerkdienst,.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:45 schreef cuall het volgende:
[..]
ik ben even de SV aan het bij werken, waar komt dit geld vandaan?
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Collecte van de hoteliers tijdens de kerkdienst,.
Nee hoor regenworm ben er nog wel, maar er gebeurt niet zoveel op dit moment, zit eigenlijk te wachten op de modeshow.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:52 schreef regenworm het volgende:
Waar is iedereen allemaal van de stoel gevallen door het vrouwelijk schoon?
Een modeshow voor twee gasten was het niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor regenworm ben er nog wel, maar er gebeurt niet zoveel op dit moment, zit eigenlijk te wachten op de modeshow.
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een modeshow voor twee gasten was het niet.
Erg vriendelijk van je, maar die is een beetje topzwaar van de siliconen, niet echt mijn type.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Athalon het volgende:
Ik heb even een blonde voor je opgepikt Muerte![]()
[afbeelding]
In BB6 mag dit niet meer dat worden allemaal aparte topic.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Athalon het volgende:
Ik heb even een blonde voor je opgepikt Muerte![]()
[afbeelding]
Ik krijg de indruk dat de mensen die nu in het hotel zijn, allemaal bij de show horen, stylistes, kappers en meer van die meukquote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen aanwezig, wat komen die dan doen als de show maar voor twee mensen is?
Jeetje wat een overkill, dat zou wel helemaal achterlijk zijn, volgens mij is het maximaal toegestane hoeveelheid mensen binnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat de mensen die nu in het hotel zijn, allemaal bij de show horen, stylistes, kappers en meer van die meuk
Je kunt niet alles hebben natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Erg vriendelijk van je, maar die is een beetje topzwaar van de siliconen, niet echt mijn type.
Ach we zien wel, speculeren over iets wat nog onzeker is of het er wel komt, vind ik verspilde energie.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
In BB6 mag dit niet meer dat worden allemaal aparte topic.
Ten eerste staat het helemaal nog niet vast of er een BB6 komt, ten tweede ben ik er dan niet meer, want BB heeft totaal mijn interesse nietquote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
In BB6 mag dit niet meer dat worden allemaal aparte topic.
Zweden Jessicaquote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Erg vriendelijk van je, maar die is een beetje topzwaar van de siliconen, niet echt mijn type.
Nou bedankt, volgens mij is je geschenk een jaar of zestig geleden verstuurd en nu pas aangekomen, maar het gaat om het idee natuurlijk, dat dan weer wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:02 schreef Athalon het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben natuurlijkmaar dan neem ik haar wel van je over en krijg jij deze als troost
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou bedankt, volgens mij is je geschenk een jaar of zestig geleden verstuurd en nu pas aangekomen, maar het gaat om het idee natuurlijk, dat dan weer wel.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ach we zien wel, speculeren over iets wat nog onzeker is of het er wel komt, vind ik verspilde energie.![]()
Oh nog ff terugkomen, deze heeft dus geen siliconenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo dan, volgen mij ben je even wezen voelen, er zit zoveel tijd tussen je posts over die blonde, maar ze is nog steed niet mijn type.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:08 schreef Athalon het volgende:
[..]
Oh nog ff terugkomen, deze heeft dus geen siliconen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo dan, volgen mij ben je even wezen voelen, er zit zoveel tijd tussen je posts over die blonde, maar ze is nog steed niet mijn type.![]()
Laten we hopen dat ze hem dan goed vasthoud zodat ze zelf mee zwiept, dan doe ik de deur wel achter haar dicht.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:11 schreef Athalon het volgende:
Ik zou het reuze fijn vinden als onze styliste Viola even die kandelaar een zwiep gaaf richting voordeur![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze hem dan goed vasthoud zodat ze zelf mee zwiept, dan doe ik de deur wel achter haar dicht.![]()
Wat hapt ze lekker he?quote:
Was weer te laatquote:
Waarom krijg ik daar weer rare gedachtes bij?quote:
Tja, ach.quote:
Geen idee, ik weet niet wat jij verstaat onder rare gedachtes.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef frizti het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar weer rare gedachtes bij?![]()
Yep, als dat maar goed blijft gaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef frizti het volgende:
Fok bij jullie ook zo traag?
niks aan de hand gewoon lekker snelquote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef frizti het volgende:
Fok bij jullie ook zo traag?
Hoi lovebear.quote:
Wat een arrogante kak kop zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |