zoiets in de OP dan maar om het goed te makenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:12 schreef bwt het volgende:
Helemaal goed
had de titel iets gegeven als: het Bye Bye R2-D2 top topic
waarvan?quote:
en als het goed is heb je nu ook een reply van mijquote:Op zondag 26 februari 2006 @ 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
Roderick2085 & FX-je, ik had jullie niet gemaild maar jullie weten het inmiddels wel.
Bedankt voor de leuke tijd @ FOK! MC
Dat geld natuurlijk ook voor Stinkie en OPM waar ik ook geen mailadres van heb. FemaleRebbel had het al gehoord en BWT heb ik gisteren gemaild
Dat ik misschien de laatste zou zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zoiets in de OP dan maar om het goed te maken![]()
[..]
waarvan?
hey, das een mooiequote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zoiets in de OP dan maar om het goed te maken![]()
[..]
is tenslotte al weer heel lang geleden dat jij een OP gemaakt hadquote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat ik misschien de laatste zou zijn.
Staat echt in mijn profiel hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Roderick2085 & FX-je, ik had jullie niet gemaild maar jullie weten het inmiddels wel.
Bedankt voor de leuke tijd @ FOK! MC![]()
Dat geld natuurlijk ook voor Stinkie en OPM waar ik ook geen mailadres van heb. FemaleRebbel had het al gehoord en BWT heb ik gisteren gemaild
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef stinkie het volgende:
Dat duurde even ;')
Het gaat u allen goedquote:en ik loop hier alleen in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan FOK! MC, want daar brand nog licht
Ja... ik kijk ook wel uit zeg !quote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef bwt het volgende:
[..]
is tenslotte al weer heel lang geleden dat jij een OP gemaakt had
niet zichtbaar iigquote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Staat echt in mijn profiel hoor
edit: ownee, dat staat er niet meer
Doeiquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef R2-D2 het volgende:
Gebakken Vissie (?)
Ouchquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor de Suzilovers onder ons...
AUW..
![]()
met nog een leuk gedichtje afscheid nemen ookquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef R2-D2 het volgende:
Final post:
* R2-D2 bedankt iedereen voor de leuke tijd @FOK! MC
HIcham
Youssef
Worldpimber
Worldbeater
Pep
Patrick281
BWT
Raus
Mercy
Femalerebbel
OPM
Stinkie
Gebakken Vissie (?)
BE
FX
Roderick2085
Gawaine (Tnx voor de MP3)
Peerke
RoadKill
Ondeugend
RB
en verder iedereen die ik ben vergeten![]()
[..]
Het gaat u allen goed![]()
![]()
![]()
4 jaar zuid afrika - kaapstadquote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ouch
Enne ik mis het weer totaal, waar gaat R2-D2 heen?
Is uit het refrein van het liedje van Gawaine "brabant" *Snotter*quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
met nog een leuk gedichtje afscheid nemen ook![]()
Nog veel motorplezierquote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef BazzieK het volgende:
Ah cool. veel plezier daar R2-D2.
^^ met stupidequote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja.. hey R2 heel veel plezier daar, voorzichtig en tot over 4 jaar. Het ga je goed![]()
![]()
Heb je geen internet daar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |