Ik was eerderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
Sesam, open u!
Doe maar: "We all hate Bupa".quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was eerderverder had ik een toffe tt. ff wijzigen.
Mij natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik voel me hier al thuis.
Even een polletje houden?
Wie willen jullie als PUB-mod: Renesite of moi?
TLK ik was ook nummer 1 enzo maar Yvonne wou dat niet zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil ijsmeis en Brechtje terugquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Terecht.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TLK ik was ook nummer 1 enzo maar Yvonne wou dat niet zo
Do ai keerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil ijsmeis en Brechtje terug
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Erg hequote:
Je zou niet misstaan als mod!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Mij natuurlijk.
Moet ik de volgende keer natuurlijk wél op tijd solliciteren.
Jij wilt te graag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan hebben ze nóg een kutmod daar.quote:
*schopt litso er weer uit*quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Moet je de laatste (7e) pagina van de vorige eens doorkijken.
Nee want ik solliciteerde alleen op PUb nooit op andere.quote:
Mooi nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
*schopt litso er weer uit*
Carmii waar ben je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hou wel van SM, welk minderjarig meisje gaat mij uit deze SC slaan?
En toch wil je te graag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee want ik solliciteerde alleen op PUb nooit op andere.
Ja 1 keer ONZ
Volgens Yvonne was ik bagger user maar ze moet eens verder lezen dan ONZ.
Dat ze mijn VBL post eens neemt.![]()
Mag ik je slaan met een rubberkip?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Het gaat je volgens mij meer om je kleurtje en 'macht'.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee want ik solliciteerde alleen op PUb nooit op andere.
Ja 1 keer ONZ
Volgens Yvonne was ik bagger user maar ze moet eens verder lezen dan ONZ.
Dat ze mijn VBL post eens neemt.![]()
Onder wat voor voorwendselen heb jij gesolliciteerd dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat je volgens mij meer om je kleurtje en 'macht'.
Meesteres Yvonne natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
SES 1e keer was mijn sollicitatie, en de 2e keer victoryquote:
Arthur is een EEND!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Mag ik je slaan met een rubberkip?
Terwijl ik, de Grote Bupatih, een deel van mijn vrije tijd opoffer om jullie te dienen. Ik sta altijd klaar voor jullie. Ik draai mijn hand nergens voor om en zal er altijd voor jullie zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Onder wat voor voorwendselen heb jij gesolliciteerd dan?
80 uur per week... excl. overuren tegen een vast tariefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Terwijl ik, de Grote Bupatih, een deel van mijn vrije tijd opoffer om jullie te dienen. Ik sta altijd klaar voor jullie. Ik draai mijn hand nergens voor om en zal er altijd voor jullie zijn.
Had ik het over Arthur dan? Misschien had ik het wel over Floep. Mijn rubber kip.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd!
Dan behoor je gewoon onder de elite van de mods!
http://fotoboek.fok.nl/carmiiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geef es een link naar haar fotoboek?
Je bedoelt dat je op gelijke hoogte zit met ONZ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Terwijl ik, de Grote Bupatih, een deel van mijn vrije tijd opoffer om jullie te dienen. Ik sta altijd klaar voor jullie. Ik draai mijn hand nergens voor om en zal er altijd voor jullie zijn.
Nadat je als weblogger had gesolliciteerd en je dus eenmaal in de crew zat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd!
itt tot Litso mis jij iets in je notes... die elke mod heeft *quote:
Koel, dan ben ik ook elitequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd!
Ja, doorquote:
Let vooral op die heerlijke burkaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/carmiie
Voor de weblog werd ik ook al gevraagd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nadat je als weblogger had gesolliciteerd en je dus eenmaal in de crew zat.
Ik kan nu ook wel als weblogger beginnen (er zijn plaatsen vrij), maar ik ga direct voor het échte werk.
Neen absoluut niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om rotopmerkingen te maken, dus ik houdt me maar stil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/carmiie
ehhe..ownedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om rotopmerkingen te maken, dus ik houdt me maar stil.
Joh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om rotopmerkingen te maken, dus ik houdt me maar stil.
Ik mis wat in m'n notes?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
itt tot Litso mis jij iets in je notes... die elke mod heeft **
*
Ik werd gevraagd om Sport dingesen te gaan schrijvenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor de weblog werd ik ook al gevraagd!(Serieus)
- Carmen says:quote:
*prrrrquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt LItso zn notes ook in je bookmarks staan he?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
Dennis zegt:
PUB SC #738 - Waar bupathi stommer.
- Carmen zegt:
w8 ff hoor, mijn pc moet ff verwerken dat ik zojuist op een linkje heb geklikt
Dennis zegt:
- Carmen zegt:
- Carmen zegt:
HOE DURFT DIE?
Dennis zegt:
Notes bookmarkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik, maar wat heeft dat te maken met gevraagd worden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond Donnie.darko niet zo geschikt. sorry.
Je kan toch mooi over Friese sporten schrijven?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd om Sport dingesen te gaan schrijvenTerwijl ik een hekel heb aan sport
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Weet ik, maar wat heeft dat te maken met gevraagd worden?
Fierljeppenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan toch mooi over Friese sporten schrijven?
Heyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je voldeed aan de beschrijvingen.quote:
Ik kom alleen bij de autocrosses van Sexbierum en Hallumquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan toch mooi over Friese sporten schrijven?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey
http://forum.fok.nl/topic/818448/1/101#35068471
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey
http://forum.fok.nl/topic/818448/1/101#35068471
In beide gevallen kan jij het niet lezen, dus wat zeure je nouquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
OH. Ben jij de nieuwe NWS mod/
+ SM + uit SC kicken van Alexxxxxquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de autocrosses van Sexbierum en Hallum
Ik zou wel Friese texten kunnen vertalen ja
Ik kan hem wel zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Kut
In dit topic kan ik er geen opnoemen hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef carmiie het volgende:
[..]
er zitten hier wel meer meisjes![]()
Nieuwe naam van een ONZ scquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Sexbierum is trouwens een briljante naam!
Brechtje, zo nu en dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
In dit topic kan ik er geen opnoemen hoor.
Snopp.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Brechtje, zo nu en dan.
IJsmeis,
Carmiii,
Marlii,
Snopp,
Saaw,
Zo'n nieuw meisje nog
carmiiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
ik was niet eens in dit topic voordat ik genoemd werdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Met dit topic bedoelde ik dit topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Brechtje, zo nu en dan.
IJsmeis,
Carmiii,
Marlii,
Snopp,
Saaw,
Zo'n nieuw meisje nog
Het heet hier gewoon Seisbierrum, spreek uit Zeisbjirrum, en dat is heul niet grappigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nieuwe naam van een ONZ sc![]()
Sex, bierun!
Oh ja, enquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Met dit topic bedoelde ik dit topic.
En je vergeetImberr
Och ende jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Met dit topic bedoelde ik dit topic.
En je vergeetImberr
Het moest wel underaged zijn he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Brechtje, zo nu en dan.
IJsmeis,
Carmiii,
Marlii,
Snopp,
Saaw,
Zo'n nieuw meisje nog
Oh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het heet hier gewoon Seisbierrum, spreek uit Zeisbjirrum, en dat is heul niet grappig
Die ene van mijn dochter en ik, jeltje, zegt altijd SEXBIERUMquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het heet hier gewoon Seisbierrum, spreek uit Zeisbjirrum, en dat is heul niet grappig
Heremetiet!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene van mijn dochter en ik, jeltje, zegt altijd SEXBIERUM
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Imberr is al superlang weg slimme
Jullie liggen ook achter
Jullie vergaten Astrid
Jeltje moet doodquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene van mijn dochter en ik, jeltje, zegt altijd SEXBIERUM
Dat is viking. Noors.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jeltje moet doodnog nooit ZO'N slechte nepfries gezien
En dan?quote:
Deaddoll... die zie je ook niet meer inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
dooie pop, die heeft ten minste een geile avatar. maar die is ook dood heb ik begrepen.
Die heeft gewoon een nieuwe username.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
dooie pop, die heeft ten minste een geile avatar. maar die is ook dood heb ik begrepen.
Het enige volk wat ooit zonder Friese toestemming op Fries grondgebeid is geweest waren de vikingen. Maar in plaats van ons af te slachten, wat ze met andere volken deden, gingen ze met de Friezen kindjes makenquote:
Weet ik, maar die heb ik nog niet achterhaald.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een nieuwe username.
Oh, ben jij dan deaddollquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Weet je welke?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat ik zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef HuHu het volgende:
Of post ze tegenwoordig weer onder Litso?
Bonifacius is terechtgesteld na een eerlijk proces. Hij WILDe dood, dat was de afspraak. Hij wilde heilig verklaard worden, en dat kon alleen met een martelaarsschap.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan?Wilde je hetzelfde gaan doen als wat jullie met Bonifatius hebben gedaan?!
Dat je op FNP moet stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.stemwijzer.nl/snits/index.html
Wat staat daar![]()
Vikings zijn tof.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het enige volk wat ooit zonder Friese toestemming op Fries grondgebeid is geweest waren de vikingen. Maar in plaats van ons af te slachten, wat ze met andere volken deden, gingen ze met de Friezen kindjes maken
Dus ik heb vikingbloed
Mocht ik willenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef HuHu het volgende:
Of post ze tegenwoordig weer onder Litso?
Mijn gemeente staat er niet eens tussen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.stemwijzer.nl/snits/index.html
Wat staat daar![]()
Liever nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan was het een zelfportret in de notes
Wicky is een jongentje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Over vikingen gesproken, wát is Wiki?
Een meisje of een jongen?
Een jongen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Een online encyclopidiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
It is dan ek foar Snitsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Mijn gemeente staat er niet eens tussen.
Geen idee waar ik op moet stemmen.
Ja, dat was nou nog eens een user die iets toevoegde aan dit forum. Écht jammer dat ze weg is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Deaddoll... die zie je ook niet meer inderdaad.
Jammer.
Hoiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat was nou nog eens een user die iets toevoegde aan dit forum. Écht jammer dat ze weg is.
Dat is Wikipedia.quote:
haaaajquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef RemcoW85 het volgende:
jezus, gaat idd hard. Ben er alsnog even.
Je post in PUBquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat was nou nog eens een user die iets toevoegde aan dit forum. Écht jammer dat ze weg is.
Ah. Weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij bent zelf DeadDoll!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Heb je je zweepjes al klaar liggen?
Oh, kut, ja.quote:
Ik dacht dat ze de afkorting bedoeldequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is Wikipedia.
Wiki is een softwareapplicatie, toepassing, waarmee webdocumenten gezamenlijk kunnen worden bewerkt, zonder dat de inhoud door deskundigen moet worden geredigeerd en/of geaccepteerd.
Mijn gemeente staat er ook niet tussen. En dat terwijl ik nog steeds twijfel tussen FNP en Gemeentebelangen Leeuwarderadeelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk op www.stemwijzer.nl
Wil je me niet zo beledigen?!quote:
Oh, sorry!quote:
Pasterop! Ik kan je je rechten laten ontnemen. Ik heb privileges.quote:
Doet me vrij weinig, eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, sorry!Ik dacht dat je dat wel geil vond!
E dan, ik zit in een engelse roes, laat mij.quote:
Binnenkort ben jij ook een (Liefbeest)?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pasterop! Ik kan je je rechten laten ontnemen. Ik heb privileges.
Ik ga haar pc formatteerz0rzen !quote:
Het is waar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef HuHu het volgende:
In haar imitatie van BS was ze ook verbluffend goed.
Misschien was het BS wel.
ze pesten mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:25 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja hoor, nog niets te klagen. Het gaat vandaag zijn gangetje. Bij jou ook
?
Nee, ik ben een (Beest).quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Binnenkort ben jij ook een (Liefbeest)?
Dat was nog eens een leuk topic!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef HuHu het volgende:
In haar imitatie van BS was ze ook verbluffend goed.
Misschien was het BS wel.
Die met die misleidende TT!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was nog eens een leuk topic!![]()
Van mij welteverstaan.
Avatar/Signature/Ondertitel-changetopic!
0.5 gramquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vertel je straks wel hoe zwaar het was?
* VASND meldtquote:
Ik was Arcee... ik had namelijk z'n user-icon onder de 10 kB weten te brengen en hij stond nog toevallig op m'n server.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van mij welteverstaan.
Daar werden een paar mensen heelrijk boos van jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van mij welteverstaan.
Zulks een vlegel!quote:
Dat was nog een van je betere topics.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik had ze gewoon allemaal beet!
Laat 's zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zit nog steeds in PUB dus jij moet niets zeggenquote:
Dit jaar wordt 'ie weer georganiseerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar werden een paar mensen heelrijk boos van ja
Wie is VASDN?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef RemcoW85 het volgende:
Poeh, VASDN. Koest ! Of er komt een 48uurs ban aan
Hypocriet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Je zit nog steeds in PUB dus jij moet niets zeggen
![]()
Bier op zaterdag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef Litso het volgende:
Link naar dat topic?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef RemcoW85 het volgende:
Poeh, VASDN. Koest ! Of er komt een 48uurs ban aan
Aankleden!!!!!!!!!!!!!!!1111oneoneoeneno!11erszienzeinz!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Litso het volgende:
Het was weer gezellig. (In PUB!)
Maar nu ga ik me aankleden en de stad in.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef Litso het volgende:
Link naar dat topic?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was nog een van je betere topics..
Bier op zaterdag.quote:
Hij bedreigt iemand die er niets mee te maken heeft. niet aardig.quote:
Krul.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Litso het volgende:
Het was weer gezellig. (In PUB!)
Maar nu ga ik me aankleden en de stad in.
het was een typoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij bedreigt iemand die er niets mee te maken heeft. niet aardig.
Oh ja!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bier op zaterdag.
Vervolg: Mijn kamer is verbouwd.
Ik was Brechtje trouwens.
Maar het kutte ervan is dat het nu moeilijk te snappen is, (dat oude topic) omdat alles weer terug is veranderd.
Zit je al klaar in je zwart lederen lingerie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
het was een typo![]()
en daarbij is hij wel aardig![]()
Ik in Groningen vvdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Stimadvys
Jo Stimadvys is: SP
Fergelykje de stânpunten
Klik hjirûnder op de namme fan in partij om jo antwurden te fergelykjen mei dy fan de partij. Klik op de “i” foar mear ynformaasje op de partijwebside.
Partij in bytsje oerienkomsten in soad oerienkomsten
SP
D66
PvdA
GroenLinks
FNP
ChristenUnie
CDA gean nei de webside fan de partij
VVD
---
mn stemadvies als ik een Snitser was geweest
Oh, een kutkloon. Laat maar, dan stop ik met typenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Zit je al klaar in je zwart lederen lingerie?
Nee, hoor. Ik heb daarna nog verscheidene ONZ-topics geopend (waaronder 'Doe *hier* Samson en Gert na').quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef HuHu het volgende:
Overigens 1 van je laatste topics in ONZ bupa.
Daarna alleen maar SHO onzin.
Verstandig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Oh, een kutkloon. Laat maar, dan stop ik met typen.
niet grappigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Oh teh memories.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bier op zaterdag.
Vervolg: Mijn kamer is verbouwd.
Ik was Brechtje trouwens.
Maar het kutte ervan is dat het nu moeilijk te snappen is, (dat oude topic) omdat alles weer terug is veranderd.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik weg ben opeens klef doen he
Klopt... maar 't stief wel af daarna.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb daarna nog verscheidene ONZ-topics geopend (waaronder 'Doe *hier* Samson en Gert na').
Je hoeft niet grappig te doen, als je de webcam maar aan zet.quote:
Als mod zijnde moet je gewoon slowchatter zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... maar 't stief wel af daarna.
True.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... maar 't stief wel af daarna.
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.htmlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als mod zijnde moet je gewoon slowchatter zijn
Een mod met een laag postaantal kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als mod zijnde moet je gewoon slowchatter zijn
Algemeen bekend dat mods geleidelijk aan hun humor verliezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True.
Maar ja, wat doe je eraan!
D66 Ga naar de website van de partijquote:
Je hebt ze gewoon klaarstaan hè, die linkjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.html
Omdat die laatste formulering in modern Nederlands erg ouderwets overkomt, kun je het best zeggen:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.html
Hoe lang ben jij dan wel niet mod geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat mods geleidelijk aan hun humor verliezen.
Ik verlies mijn humor niet. Ik uit het alleen op andere manieren c.q. plaatsen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat mods geleidelijk aan hun humor verliezen.
juist!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Een mod met een laag postaantal kan natuurlijk niet.
Heheequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
Godver... verkeerde account.
Ja, en als het uit mijn toetsenbord komt, is het een bevel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat die laatste formulering in modern Nederlands erg ouderwets overkomt, kun je het best zeggen:
Het is een advies
toch wel. MutZ werd PTA mod toen ze nog maar 3 weken lid wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Een mod met een laag postaantal kan natuurlijk niet.
Hihihihihihi. Wat grappig nou. Hihi. Ha. Ho. Oh nee. Hou me vast. Ik trek het niet meer hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan wel niet mod geweest
D66quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
D66 Ga naar de website van de partij
Student en Stad Ga naar de website van de partij
Stadspartij Ga naar de website van de partij
Partij voor het Noorden Ga naar de website van de partij
SP Ga naar de website van de partij
VVD Ga naar de website van de partij
Nieuwe Communistische Partij Nederland (NCPN) Ga naar de website van de partij
GroenLinks Ga naar de website van de partij
CDA Ga naar de website van de partij
PvdA Ga naar de website van de partij
ChristenUnie Ga naar de website van de partij
---
Jammer, ik had liever de communisten boven gezien
Het zal me aan mijn reet oxideren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en als het uit mijn toetsenbord komt, is het een bevel.
Tsja... over welk sub-forum heb je het dan ook hè.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch wel. MutZ werd PTA mod toen ze nog maar 3 weken lid was![]()
Haha nog een baggeruser in PUB. Wat jammer dat doodsverwensingen niet meer mogenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Wat grappig nou. Hihi. Ha. Ho. Oh nee. Hou me vast. Ik trek het niet meer hoor.
Oh, nee echt. Ik bescheur me.
Oh?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik verlies mijn humor niet. Ik uit het alleen op andere manieren c.q. plaatsen.
Misschien had ze wel relatief veel posts voor een lid van 3 weken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch wel. MutZ werd PTA mod toen ze nog maar 3 weken lid was![]()
Alles mag... als het maar in je juiste context gebeurd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Haha nog een baggeruser in PUB. Wat jammer dat doodsverwensingen niet meer mogen.
Ik bén geen baggeruser. En jij bent een paupertje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Haha nog een baggeruser in PUB. Wat jammer dat doodsverwensingen niet meer mogen.
Ja, daar kunnen idd alleen kutusers mod wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tsja... over welk sub-forum heb je het dan ook hè.
Zo praat je niet over Chowi.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja. In andersmans topics enzo. En in SHO.quote:
Misshcien was de rest van de kandidaten nog slechterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien had ze wel relatief veel posts voor een lid van 3 weken.
*Solliciteert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen idd alleen kutusers mod worden
Jawel. Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bén geen baggeruser. En jij bent een paupertje.
En het is een vrouw uit 1985. Dat helpt ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien had ze wel relatief veel posts voor een lid van 3 weken.
Kom, we gaan zoenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. In andersmans topics enzo. En in SHO.
Toen welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
En het is een vrouw uit 1985. Dat helpt ook.
Alsjeblieft niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |