In beide gevallen kan jij het niet lezen, dus wat zeure je nouquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
OH. Ben jij de nieuwe NWS mod/
+ SM + uit SC kicken van Alexxxxxquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de autocrosses van Sexbierum en Hallum
Ik zou wel Friese texten kunnen vertalen ja
Ik kan hem wel zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Kut
In dit topic kan ik er geen opnoemen hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef carmiie het volgende:
[..]
er zitten hier wel meer meisjes![]()
Nieuwe naam van een ONZ scquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Sexbierum is trouwens een briljante naam!
Brechtje, zo nu en dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
In dit topic kan ik er geen opnoemen hoor.
Snopp.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Brechtje, zo nu en dan.
IJsmeis,
Carmiii,
Marlii,
Snopp,
Saaw,
Zo'n nieuw meisje nog
carmiiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
ik was niet eens in dit topic voordat ik genoemd werdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Met dit topic bedoelde ik dit topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Brechtje, zo nu en dan.
IJsmeis,
Carmiii,
Marlii,
Snopp,
Saaw,
Zo'n nieuw meisje nog
Het heet hier gewoon Seisbierrum, spreek uit Zeisbjirrum, en dat is heul niet grappigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nieuwe naam van een ONZ sc![]()
Sex, bierun!
Oh ja, enquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Met dit topic bedoelde ik dit topic.
En je vergeetImberr
Och ende jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Met dit topic bedoelde ik dit topic.
En je vergeetImberr
Het moest wel underaged zijn he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Brechtje, zo nu en dan.
IJsmeis,
Carmiii,
Marlii,
Snopp,
Saaw,
Zo'n nieuw meisje nog
Oh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het heet hier gewoon Seisbierrum, spreek uit Zeisbjirrum, en dat is heul niet grappig
Die ene van mijn dochter en ik, jeltje, zegt altijd SEXBIERUMquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het heet hier gewoon Seisbierrum, spreek uit Zeisbjirrum, en dat is heul niet grappig
Heremetiet!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene van mijn dochter en ik, jeltje, zegt altijd SEXBIERUM
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Imberr is al superlang weg slimme
Jullie liggen ook achter
Jullie vergaten Astrid
Jeltje moet doodquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene van mijn dochter en ik, jeltje, zegt altijd SEXBIERUM
Dat is viking. Noors.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jeltje moet doodnog nooit ZO'N slechte nepfries gezien
En dan?quote:
Deaddoll... die zie je ook niet meer inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
dooie pop, die heeft ten minste een geile avatar. maar die is ook dood heb ik begrepen.
Die heeft gewoon een nieuwe username.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
dooie pop, die heeft ten minste een geile avatar. maar die is ook dood heb ik begrepen.
Het enige volk wat ooit zonder Friese toestemming op Fries grondgebeid is geweest waren de vikingen. Maar in plaats van ons af te slachten, wat ze met andere volken deden, gingen ze met de Friezen kindjes makenquote:
Weet ik, maar die heb ik nog niet achterhaald.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een nieuwe username.
Oh, ben jij dan deaddollquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Weet je welke?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |