haaaajquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef RemcoW85 het volgende:
jezus, gaat idd hard. Ben er alsnog even.
Je post in PUBquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat was nou nog eens een user die iets toevoegde aan dit forum. Écht jammer dat ze weg is.
Ah. Weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat was nou nog eens een user die iets toevoegde aan dit forum. Écht jammer dat ze weg is.
Jij bent zelf DeadDoll!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Heb je je zweepjes al klaar liggen?
Oh, kut, ja.quote:
Ik dacht dat ze de afkorting bedoeldequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is Wikipedia.
Wiki is een softwareapplicatie, toepassing, waarmee webdocumenten gezamenlijk kunnen worden bewerkt, zonder dat de inhoud door deskundigen moet worden geredigeerd en/of geaccepteerd.
Mijn gemeente staat er ook niet tussen. En dat terwijl ik nog steeds twijfel tussen FNP en Gemeentebelangen Leeuwarderadeelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk op www.stemwijzer.nl
Wil je me niet zo beledigen?!quote:
Oh, sorry!quote:
Pasterop! Ik kan je je rechten laten ontnemen. Ik heb privileges.quote:
Doet me vrij weinig, eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, sorry!Ik dacht dat je dat wel geil vond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |