Wat ik zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef HuHu het volgende:
Of post ze tegenwoordig weer onder Litso?
Bonifacius is terechtgesteld na een eerlijk proces. Hij WILDe dood, dat was de afspraak. Hij wilde heilig verklaard worden, en dat kon alleen met een martelaarsschap.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan?Wilde je hetzelfde gaan doen als wat jullie met Bonifatius hebben gedaan?!
Dat je op FNP moet stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.stemwijzer.nl/snits/index.html
Wat staat daar![]()
Vikings zijn tof.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het enige volk wat ooit zonder Friese toestemming op Fries grondgebeid is geweest waren de vikingen. Maar in plaats van ons af te slachten, wat ze met andere volken deden, gingen ze met de Friezen kindjes maken
Dus ik heb vikingbloed
Mocht ik willenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef HuHu het volgende:
Of post ze tegenwoordig weer onder Litso?
Mijn gemeente staat er niet eens tussen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.stemwijzer.nl/snits/index.html
Wat staat daar![]()
Liever nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan was het een zelfportret in de notes
Wicky is een jongentje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Over vikingen gesproken, wát is Wiki?
Een meisje of een jongen?
Een jongen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Een online encyclopidiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
It is dan ek foar Snitsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Mijn gemeente staat er niet eens tussen.
Geen idee waar ik op moet stemmen.
Ja, dat was nou nog eens een user die iets toevoegde aan dit forum. Écht jammer dat ze weg is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Deaddoll... die zie je ook niet meer inderdaad.
Jammer.
Hoiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat was nou nog eens een user die iets toevoegde aan dit forum. Écht jammer dat ze weg is.
Dat is Wikipedia.quote:
haaaajquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef RemcoW85 het volgende:
jezus, gaat idd hard. Ben er alsnog even.
Je post in PUBquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat was nou nog eens een user die iets toevoegde aan dit forum. Écht jammer dat ze weg is.
Ah. Weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij bent zelf DeadDoll!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Heb je je zweepjes al klaar liggen?
Oh, kut, ja.quote:
Ik dacht dat ze de afkorting bedoeldequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is Wikipedia.
Wiki is een softwareapplicatie, toepassing, waarmee webdocumenten gezamenlijk kunnen worden bewerkt, zonder dat de inhoud door deskundigen moet worden geredigeerd en/of geaccepteerd.
Mijn gemeente staat er ook niet tussen. En dat terwijl ik nog steeds twijfel tussen FNP en Gemeentebelangen Leeuwarderadeelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk op www.stemwijzer.nl
Wil je me niet zo beledigen?!quote:
Oh, sorry!quote:
Pasterop! Ik kan je je rechten laten ontnemen. Ik heb privileges.quote:
Doet me vrij weinig, eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, sorry!Ik dacht dat je dat wel geil vond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |