Hihihihihihi. Wat grappig nou. Hihi. Ha. Ho. Oh nee. Hou me vast. Ik trek het niet meer hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan wel niet mod geweest
D66quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
D66 Ga naar de website van de partij
Student en Stad Ga naar de website van de partij
Stadspartij Ga naar de website van de partij
Partij voor het Noorden Ga naar de website van de partij
SP Ga naar de website van de partij
VVD Ga naar de website van de partij
Nieuwe Communistische Partij Nederland (NCPN) Ga naar de website van de partij
GroenLinks Ga naar de website van de partij
CDA Ga naar de website van de partij
PvdA Ga naar de website van de partij
ChristenUnie Ga naar de website van de partij
---
Jammer, ik had liever de communisten boven gezien
Het zal me aan mijn reet oxideren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en als het uit mijn toetsenbord komt, is het een bevel.
Tsja... over welk sub-forum heb je het dan ook hè.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch wel. MutZ werd PTA mod toen ze nog maar 3 weken lid was![]()
Haha nog een baggeruser in PUB. Wat jammer dat doodsverwensingen niet meer mogenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Wat grappig nou. Hihi. Ha. Ho. Oh nee. Hou me vast. Ik trek het niet meer hoor.
Oh, nee echt. Ik bescheur me.
Oh?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik verlies mijn humor niet. Ik uit het alleen op andere manieren c.q. plaatsen.
Misschien had ze wel relatief veel posts voor een lid van 3 weken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch wel. MutZ werd PTA mod toen ze nog maar 3 weken lid was![]()
Alles mag... als het maar in je juiste context gebeurd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Haha nog een baggeruser in PUB. Wat jammer dat doodsverwensingen niet meer mogen.
Ik bén geen baggeruser. En jij bent een paupertje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Haha nog een baggeruser in PUB. Wat jammer dat doodsverwensingen niet meer mogen.
Ja, daar kunnen idd alleen kutusers mod wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tsja... over welk sub-forum heb je het dan ook hè.
Zo praat je niet over Chowi.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja. In andersmans topics enzo. En in SHO.quote:
Misshcien was de rest van de kandidaten nog slechterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien had ze wel relatief veel posts voor een lid van 3 weken.
*Solliciteert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen idd alleen kutusers mod worden
Jawel. Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bén geen baggeruser. En jij bent een paupertje.
En het is een vrouw uit 1985. Dat helpt ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien had ze wel relatief veel posts voor een lid van 3 weken.
Kom, we gaan zoenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. In andersmans topics enzo. En in SHO.
Toen welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
En het is een vrouw uit 1985. Dat helpt ook.
Alsjeblieft niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |