Oh, een kutkloon. Laat maar, dan stop ik met typenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Zit je al klaar in je zwart lederen lingerie?
Nee, hoor. Ik heb daarna nog verscheidene ONZ-topics geopend (waaronder 'Doe *hier* Samson en Gert na').quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef HuHu het volgende:
Overigens 1 van je laatste topics in ONZ bupa.
Daarna alleen maar SHO onzin.
Verstandig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Oh, een kutkloon. Laat maar, dan stop ik met typen.
niet grappigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Oh teh memories.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bier op zaterdag.
Vervolg: Mijn kamer is verbouwd.
Ik was Brechtje trouwens.
Maar het kutte ervan is dat het nu moeilijk te snappen is, (dat oude topic) omdat alles weer terug is veranderd.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik weg ben opeens klef doen he
Klopt... maar 't stief wel af daarna.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb daarna nog verscheidene ONZ-topics geopend (waaronder 'Doe *hier* Samson en Gert na').
Je hoeft niet grappig te doen, als je de webcam maar aan zet.quote:
Als mod zijnde moet je gewoon slowchatter zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... maar 't stief wel af daarna.
True.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... maar 't stief wel af daarna.
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.htmlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als mod zijnde moet je gewoon slowchatter zijn
Een mod met een laag postaantal kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als mod zijnde moet je gewoon slowchatter zijn
Algemeen bekend dat mods geleidelijk aan hun humor verliezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True.
Maar ja, wat doe je eraan!
D66 Ga naar de website van de partijquote:
Je hebt ze gewoon klaarstaan hè, die linkjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.html
Omdat die laatste formulering in modern Nederlands erg ouderwets overkomt, kun je het best zeggen:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.html
Hoe lang ben jij dan wel niet mod geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat mods geleidelijk aan hun humor verliezen.
Ik verlies mijn humor niet. Ik uit het alleen op andere manieren c.q. plaatsen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat mods geleidelijk aan hun humor verliezen.
juist!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Een mod met een laag postaantal kan natuurlijk niet.
Heheequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
Godver... verkeerde account.
Ja, en als het uit mijn toetsenbord komt, is het een bevel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat die laatste formulering in modern Nederlands erg ouderwets overkomt, kun je het best zeggen:
Het is een advies
toch wel. MutZ werd PTA mod toen ze nog maar 3 weken lid wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Een mod met een laag postaantal kan natuurlijk niet.
Hihihihihihi. Wat grappig nou. Hihi. Ha. Ho. Oh nee. Hou me vast. Ik trek het niet meer hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan wel niet mod geweest
D66quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
D66 Ga naar de website van de partij
Student en Stad Ga naar de website van de partij
Stadspartij Ga naar de website van de partij
Partij voor het Noorden Ga naar de website van de partij
SP Ga naar de website van de partij
VVD Ga naar de website van de partij
Nieuwe Communistische Partij Nederland (NCPN) Ga naar de website van de partij
GroenLinks Ga naar de website van de partij
CDA Ga naar de website van de partij
PvdA Ga naar de website van de partij
ChristenUnie Ga naar de website van de partij
---
Jammer, ik had liever de communisten boven gezien
Het zal me aan mijn reet oxideren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en als het uit mijn toetsenbord komt, is het een bevel.
Tsja... over welk sub-forum heb je het dan ook hè.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch wel. MutZ werd PTA mod toen ze nog maar 3 weken lid was![]()
Haha nog een baggeruser in PUB. Wat jammer dat doodsverwensingen niet meer mogenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Wat grappig nou. Hihi. Ha. Ho. Oh nee. Hou me vast. Ik trek het niet meer hoor.
Oh, nee echt. Ik bescheur me.
Oh?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik verlies mijn humor niet. Ik uit het alleen op andere manieren c.q. plaatsen.
Misschien had ze wel relatief veel posts voor een lid van 3 weken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch wel. MutZ werd PTA mod toen ze nog maar 3 weken lid was![]()
Alles mag... als het maar in je juiste context gebeurd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Haha nog een baggeruser in PUB. Wat jammer dat doodsverwensingen niet meer mogen.
Ik bén geen baggeruser. En jij bent een paupertje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Haha nog een baggeruser in PUB. Wat jammer dat doodsverwensingen niet meer mogen.
Ja, daar kunnen idd alleen kutusers mod wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tsja... over welk sub-forum heb je het dan ook hè.
Zo praat je niet over Chowi.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja. In andersmans topics enzo. En in SHO.quote:
Misshcien was de rest van de kandidaten nog slechterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien had ze wel relatief veel posts voor een lid van 3 weken.
*Solliciteert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen idd alleen kutusers mod worden
Jawel. Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bén geen baggeruser. En jij bent een paupertje.
En het is een vrouw uit 1985. Dat helpt ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien had ze wel relatief veel posts voor een lid van 3 weken.
Kom, we gaan zoenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. In andersmans topics enzo. En in SHO.
Toen welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
En het is een vrouw uit 1985. Dat helpt ook.
Alsjeblieft niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |