Oh, een kutkloon. Laat maar, dan stop ik met typenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Zit je al klaar in je zwart lederen lingerie?
Nee, hoor. Ik heb daarna nog verscheidene ONZ-topics geopend (waaronder 'Doe *hier* Samson en Gert na').quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef HuHu het volgende:
Overigens 1 van je laatste topics in ONZ bupa.
Daarna alleen maar SHO onzin.
Verstandig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Oh, een kutkloon. Laat maar, dan stop ik met typen.
niet grappigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Oh teh memories.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bier op zaterdag.
Vervolg: Mijn kamer is verbouwd.
Ik was Brechtje trouwens.
Maar het kutte ervan is dat het nu moeilijk te snappen is, (dat oude topic) omdat alles weer terug is veranderd.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik weg ben opeens klef doen he
Klopt... maar 't stief wel af daarna.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb daarna nog verscheidene ONZ-topics geopend (waaronder 'Doe *hier* Samson en Gert na').
Je hoeft niet grappig te doen, als je de webcam maar aan zet.quote:
Als mod zijnde moet je gewoon slowchatter zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... maar 't stief wel af daarna.
True.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt... maar 't stief wel af daarna.
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.htmlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als mod zijnde moet je gewoon slowchatter zijn
Een mod met een laag postaantal kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als mod zijnde moet je gewoon slowchatter zijn
Algemeen bekend dat mods geleidelijk aan hun humor verliezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True.
Maar ja, wat doe je eraan!
D66 Ga naar de website van de partijquote:
Je hebt ze gewoon klaarstaan hè, die linkjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.html
Omdat die laatste formulering in modern Nederlands erg ouderwets overkomt, kun je het best zeggen:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.html
Hoe lang ben jij dan wel niet mod geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat mods geleidelijk aan hun humor verliezen.
Ik verlies mijn humor niet. Ik uit het alleen op andere manieren c.q. plaatsen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat mods geleidelijk aan hun humor verliezen.
juist!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Een mod met een laag postaantal kan natuurlijk niet.
Heheequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
Godver... verkeerde account.
Ja, en als het uit mijn toetsenbord komt, is het een bevel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat die laatste formulering in modern Nederlands erg ouderwets overkomt, kun je het best zeggen:
Het is een advies
toch wel. MutZ werd PTA mod toen ze nog maar 3 weken lid wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Een mod met een laag postaantal kan natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |