Ik werd gevraagd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Onder wat voor voorwendselen heb jij gesolliciteerd dan?
80 uur per week... excl. overuren tegen een vast tariefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Terwijl ik, de Grote Bupatih, een deel van mijn vrije tijd opoffer om jullie te dienen. Ik sta altijd klaar voor jullie. Ik draai mijn hand nergens voor om en zal er altijd voor jullie zijn.
Had ik het over Arthur dan? Misschien had ik het wel over Floep. Mijn rubber kip.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd!
Dan behoor je gewoon onder de elite van de mods!
http://fotoboek.fok.nl/carmiiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geef es een link naar haar fotoboek?
Je bedoelt dat je op gelijke hoogte zit met ONZ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Terwijl ik, de Grote Bupatih, een deel van mijn vrije tijd opoffer om jullie te dienen. Ik sta altijd klaar voor jullie. Ik draai mijn hand nergens voor om en zal er altijd voor jullie zijn.
Nadat je als weblogger had gesolliciteerd en je dus eenmaal in de crew zat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd!
itt tot Litso mis jij iets in je notes... die elke mod heeft *quote:
Koel, dan ben ik ook elitequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd!
Ja, doorquote:
Let vooral op die heerlijke burkaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/carmiie
Voor de weblog werd ik ook al gevraagd!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nadat je als weblogger had gesolliciteerd en je dus eenmaal in de crew zat.
Ik kan nu ook wel als weblogger beginnen (er zijn plaatsen vrij), maar ik ga direct voor het échte werk.
Neen absoluut niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het gaat je volgens mij meer om je kleurtje en 'macht'.
Ik heb geen zin om rotopmerkingen te maken, dus ik houdt me maar stil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/carmiie
ehhe..ownedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om rotopmerkingen te maken, dus ik houdt me maar stil.
Joh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om rotopmerkingen te maken, dus ik houdt me maar stil.
Ik mis wat in m'n notes?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
itt tot Litso mis jij iets in je notes... die elke mod heeft **
*
Ik werd gevraagd om Sport dingesen te gaan schrijvenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor de weblog werd ik ook al gevraagd!(Serieus)
- Carmen says:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |