't zijn ook altijd dezelfde hufters.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik verdenk die nieuwe ervan, Erwin heet ie. Stille gast, nooit veel te vertellen
Zoiets noemt men in de grote boze wereld een studentenhuis.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:14 schreef T3rr0r het volgende:
Hhahahahahhahahhahahaaaa!!
Ik lig helemaal dubbel
In wat voor belachelijk huis woon jij man
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:14 schreef EsDe het volgende:
iiieeeeewwww das wel errug RANZIG!![]()
![]()
![]()
Fijn weekend![]()
Huisgenoot of huisgenote?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef alwaysleft het volgende:
Och ja, mijn huisgenoot heeft een vibrator...dat is veel erger![]()
Huisgenote, was een leuk topic toen van mequote:
Wij bepalen wel of het leuk isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Huisgenote, was een leuk topic wat ik toen had geopend![]()
Huisgenoot heeft vibratorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij bepalen wel of het leuk is
Waar is de link?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
zo een dikke geurende knalpotneger in de douche![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef Het_Biertje het volgende:
Sandstorm, maak eens ff een foto dan![]()
Af en toe welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een hoop gebasch op jou, vind je dat grappig?![]()
Nee, het doet me niet zoveel als sommige hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, jij kickt erop om vernederd te worden![]()
Verkapt-ik-wil-aandacht-voor-mijn-bout-topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Anders doen jullie je prive-conversties in MSN![]()
Het gaat hier over een smeerlap die in de douche gekalkt heeft en niet over een vibrator.
Ik zou hem kotsend en al oprapen, en bij die gozer in zijn bed leggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het gaat hier over een smeerlap die in de douche gekalkt heeft en niet over een vibrator.
Maak nou maar een foto, anders gaat dit nergens over, praten wij even verder over vibo's ja ..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
vibrators zijn geil.... alleen heb je een probleem als ze dat ding prefereert boven je eigen lulquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef Sjengdanny het volgende:
De schijt op iemand anders afschuiven![]()
wel een leuke oplossing voor dit probleem... 2 vliegen in 1 klapquote:
Maar welke huisgenoot? De dader heeft zichzelf niet bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
wel een leuke oplossing voor dit probleem... 2 vliegen in 1 klap
Dan klei je er zelf ook nog een paar en doet het bij iedereenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar welke huisgenoot? De dader heeft zichzelf niet bekend gemaakt.
Ja, en dan ben je morgen zelf de klos. Krijg je van iedereen het dubbele terugquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dan klei je er zelf ook nog een paar en doet het bij iedereen
TS heeft dat risico maar te nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je morgen zelf de klos. Krijg je van iedereen het dubbele terug
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
TS heeft dat risico maar te nemen
Inderdaad... nooit een drol geschoten is altijd mis hèquote:
Als je nog nooit gescheten hebt is het inderdaad altijd misquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
Inderdaad... nooit een drol geschoten is altijd mis hè
Wie niet schijt, wie niet stinktquote:
Welnee dan zijn je darmen gewoon leeg... niets mis meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je nog nooit gescheten hebt is het inderdaad altijd mis
Waar blijft al je eten dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
Welnee dan zijn je darmen gewoon leeg... niets mis mee
Denk je dat die kindjes in afrika eten hebben?quote:
Badkuip in een studentenhuis?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef Xalopalyps het volgende:
Maakte je geen sjieke slip in je badkuip?
idd, je bent nog jong douchen kan altijd nogquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
TS heeft dat risico maar te nemen
't kind is van '91 hoe kan je nou verwachten dat hij er wat van weet jitz... foei hoor!!quote:
De jeugd van tegenwoordig weet ook nietsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
't kind is van '91 hoe kan je nou verwachten dat hij er wat van weet jitz... foei hoor!!
Nee duh... waarom denk je dat ze liedjes maken zoals Watsgeburt... ze weten het gewoon niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets
Aha, vandaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nee duh... waarom denk je dat ze liedjes maken zoals Watsgeburt... ze weten het gewoon niet meer
hielp je hem dan niet eens even...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef Camplo het volgende:
Whahahaha doet me denken aan vakantiewerk op sanitair gebouw. Zo'n jongen die er werkte (Dennis) had elke dag wel een ondergescheten douche.
Powned
Inderdaad... sommige dingen liggen zo voor de hand dat je het over het hoofd zietquote:
Ik denk niet dat ik een drol in de douche ga missenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
Inderdaad... sommige dingen liggen zo voor de hand dat je het over het hoofd ziet
zoals een drol in de douche
Natuurlijk wel... een beetje decoratie in je douche kan geen kwaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een drol in de douche ga missen
Hoe weet jij hoe mijn douche eruit ziet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
Natuurlijk wel... een beetje decoratie in je douche kan geen kwaad
Sjonge jonge.. ben je dat na 250+ topics nu al vergetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe mijn douche eruit ziet?![]()
Hoe ziet mijn douche eruit dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
Sjonge jonge.. ben je dat na 250+ topics nu al vergeten
Ik weet alles...
Nou ik geloof dat er nu een versie van de Titanic in je douche ligt waar je geen foto's van durft te maken ivm angst voor een banquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe ziet mijn douche eruit dan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat er nu een versie van de Titanic in je douche ligt waar je geen foto's van durft te maken ivm angst voor een ban
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:56 schreef ABC-tje het volgende:
Ik zeg, DNA materiaal veilig stellen. En de politie inseinen.
Aan de muur hangen, als decoratiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:59 schreef Fisher het volgende:
Leuk dat mensen altijd het idee hebben dat de politie op dit moment de middelen hebben om ook maar iets met dat DNA te doen
Als er DNA in speeksel zit zal er toch ook wel iets van DNA achterblijven op die drol?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aan de muur hangen, als decoratie
Dat kan wel ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als er DNA in speeksel zit zal er toch ook wel iets van DNA achterblijven op die drol?
Ik bedoel hij moet toch door dat darmkanaal en langs al dat konthaarMisschien zit er wel een haar op!!
Neehee, niet die drol. Het dna print, van die streepjes waar niemand wat van snapt. Zoals je in CSI ook altijd zietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Geeft zo'n fris aroma op je kantoor
Hmm, dat vind ik dan natuurlijk weer tegenvallenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neehee, niet die drol. Het dna print, van die streepjes waar niemand wat van snapt. Zoals je in CSI ook altijd ziet
Dat duurt wel 3 uur man, voor dat DAT lukt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef visionnaire het volgende:
gewoon wegspoelen met de douchekop
Daarom is mijn muur ook leeg. Oh wacht, daar snap ik zelf ook niets van; waarom hangt er niets?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik dan natuurlijk weer tegenvallenal heeft iedereen wel dingen aan de muur hangen waar hij niets van snapt maar toch mee op loopt te scheppen...
Wij hebben thuis ook geen buidkuip hoor dudequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets
Ik heb er een vrouw hangen... zegt genoeg lijkt mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom is mijn muur ook leeg. Oh wacht, daar snap ik zelf ook niets van; waarom hangt er niets?
Dat is dan weer belachelijk. Een normaal woonhuis zonder badkuipquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Wij hebben thuis ook geen buidkuip hoor dude![]()
Daar begrijp jij helemaal niets van inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik heb er een vrouw hangen... zegt genoeg lijkt me
*diepe zucht*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is dan weer belachelijk. Een normaal woonhuis zonder badkuip
JIj genoot ervan om de boel onder te schijtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:35 schreef huize het volgende:
Ahh de herinneringen aan mn oude studentenhuis .... Stront in de wasbak, stront in de douche, kots op de trap. Brandblusserpoeder overal....ah de memories
Daar kan dat arme kind toch niets aan doen....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is dan weer belachelijk. Een normaal woonhuis zonder badkuip
Nee, maar hij denkt natuurlijk: Watskeburt??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
Daar kan dat arme kind toch niets aan doen....
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
Daar kan dat arme kind toch niets aan doen....
Watskeburt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar hij denkt natuurlijk: Watskeburt??
Ik begrijp wel meer nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar begrijp jij helemaal niets van inderdaad
Tja, die jeugd van tegenwoordig hèquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar hij denkt natuurlijk: Watskeburt??
Heel goed, zo heette dat clubje die Watskeburt maaktenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
Tja, die jeugd van tegenwoordig hè
Ik leer van jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel goed, zo heette dat clubje die Watskeburt maakten
Natuurlijk wordt het wel gekker... als je straks weer terugkomt ligt er 1 drol naastquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nee, ik heb me nog niet gedouched... Ik ga zo maar eens even een treinreis maken van een uur om me bij me ouders te gaan douchenHet moet niet gekker worden
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt het wel gekker... als je straks weer terugkomt ligt er 1 titanic naast
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
Uiteraard voor de ijsberg en niet in madurodam versie
Als je iets doet moet je het meteen goed doen hèquote:
Geen halve maatregelenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
Als je iets doet moet je het meteen goed doen hè
Zeker niet... anders wil je gaan douchen en heb je zo'n halve drol in je douchebak liggen... neem dan direct de titanicquote:
Je weet wat ze zeggen, die stille stiekemerds stinken het hardstquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
GADVERDAMME
........... Erwin heet ie. Stille gast, nooit veel te vertellen, maar dat lijkt me wel zo'n geniepigerd die erop kickt..........
+2 onvoorspelbare lolleropmerkingquote:
Maar wel +2quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
+2 onvoorspelbare lolleropmerking
Hahaha. Echt zoiets dat je denkt 'Had je maar een vak moeten leren.'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef Camplo het volgende:
Whahahaha doet me denken aan vakantiewerk op sanitair gebouw. Zo'n jongen die er werkte (Dennis) had elke dag wel een ondergescheten douche.
Powned
Good thinking, Sherlock.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als er DNA in speeksel zit zal er toch ook wel iets van DNA achterblijven op die drol?
Ik bedoel hij moet toch door dat darmkanaal en langs al dat konthaarMisschien zit er wel een haar op!!
Sick puppyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:18 schreef Harvest het volgende:
!!!
plas over de drol zodat hij uit elkaar valt en overal spetters poep aan zitten!!
Ik heb hem niet meer gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat ik thuis hoor bij de recherche![]()
Maare ligt die drol er nog steeds?![]()
Nou inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
wat een schijttopic trouwens.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef Petey het volgende:
De schijtsmilie gecombineerd met een badkuip![]()
[afbeelding]
ik vind 'm best goed geluktquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Douchestraal op de drol zetten, en laten weglopen door het putje ...
Het zal je maar gebeurenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:41 schreef Dophertje het volgende:
Men neme een paar keukenhandschoenen.
Draait deze binnenste buiten en trekt deze aan.
Vervolgens ruimt men de poep op, en hangt de handschoenen weer teruggedraaid op in het keukenkastje.
En dan niet vergeten dat je die handschoenen zelf NIET moet gebruiken.
Dat zal ze leren.![]()
Wat gebeurde er toen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:46 schreef Dr.Death het volgende:
![]()
![]()
Prachtig!
Maar ik leef met je mee, als je het zelf meemaakt is het een stuk minder.
hmm..doet me ineens denken aan een vkantie op terschelling..maar goed..
niet dus..quote:Op zondag 21 mei 2006 17:15 schreef DeBastaard het volgende:
Owja, sorry! Iemand gaf me de link en dacht dat het een vrij nieuw topic was
Bespaar me de pics. Een uitelkaar vallende grijsverkleurde drol is geen pretje om te zien. Zeker niet op een doucheputjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |