jaloers op de techniek?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:12 schreef alwaysleft het volgende:
Gisteren ging ik ff mijn huisgenooit helpen om haar pc op te ruimen van spyware enz.
Goed en wel klaar zag ik in de rechterhoek van haar kamer gewoon een rasechte vibrator liggen. Gelukkig was ze ff naar de wc toen ik het zag liggen maar ik vond het echt niet leuk om zo een prive dingen van haar te weten. Dus ik klaag alle geile meiden aan die blijkbaar zo willen worden genomen, dat ze hun vibrator niet opruimen***Wijven
![]()
Kom ook uit een gat, ik was wel schockedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:13 schreef Klonk het volgende:
een vibrator, ohhh wat erg, je komt uit een gat op de veluwe ofzo
quote:
Ze is niet echt lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:14 schreef Afwazig het volgende:
Als het een lekker wijf is, is er toch niks aan de hand?
Een woord: Vlagquote:
daarom heeft ze dus een fibo in huis.quote:
Goh meen je datquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef sr_firewire het volgende:
OMG janken om een vibratorDan zouden ze bij jou je rechterhand ook af moeten hakken, das precies hetzelfde
![]()
Ik ga je iets schokkends vertellen: Meiden/Vrouwen masturberen ook !![]()
Tijd voor een andere huisgenootquote:
Inderdaad, ik zal de huurbaas dit eens gaan vertellenquote:
Juist nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef alwaysleft het volgende:
Maar zou ze me iets willen duidelijk maken dat ze geil op me is ofzo![]()
Waarvoor zou ze jou willen ze heeft haar eigen prive lulquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef alwaysleft het volgende:
Ja daarom koopt ze een vibrator, om jou te laten zien dat ze geil is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef alwaysleft het volgende:
Misschien wil ze eens een echte vleeskroket uitproberenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waarvoor zou ze jou willen ze heeft haar eigen prive lul![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:18 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ja daarom koopt ze een vibrator, om jou te laten zien dat ze geil is.
amerika valt irak ook aan om aan jou te laten zien dat ze badass zijn![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:18 schreef Bastard het volgende:
Bedreigd worden door een vibrator is nooit grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |