't zijn ook altijd dezelfde hufters.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik verdenk die nieuwe ervan, Erwin heet ie. Stille gast, nooit veel te vertellen
Zoiets noemt men in de grote boze wereld een studentenhuis.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:14 schreef T3rr0r het volgende:
Hhahahahahhahahhahahaaaa!!
Ik lig helemaal dubbel
In wat voor belachelijk huis woon jij man
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:14 schreef EsDe het volgende:
iiieeeeewwww das wel errug RANZIG!![]()
![]()
![]()
Fijn weekend![]()
Huisgenoot of huisgenote?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef alwaysleft het volgende:
Och ja, mijn huisgenoot heeft een vibrator...dat is veel erger![]()
Huisgenote, was een leuk topic toen van mequote:
Wij bepalen wel of het leuk isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Huisgenote, was een leuk topic wat ik toen had geopend![]()
Huisgenoot heeft vibratorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij bepalen wel of het leuk is
Waar is de link?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
zo een dikke geurende knalpotneger in de douche![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef Het_Biertje het volgende:
Sandstorm, maak eens ff een foto dan![]()
Af en toe welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een hoop gebasch op jou, vind je dat grappig?![]()
Nee, het doet me niet zoveel als sommige hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, jij kickt erop om vernederd te worden![]()
Verkapt-ik-wil-aandacht-voor-mijn-bout-topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Anders doen jullie je prive-conversties in MSN![]()
Het gaat hier over een smeerlap die in de douche gekalkt heeft en niet over een vibrator.
Ik zou hem kotsend en al oprapen, en bij die gozer in zijn bed leggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het gaat hier over een smeerlap die in de douche gekalkt heeft en niet over een vibrator.
Maak nou maar een foto, anders gaat dit nergens over, praten wij even verder over vibo's ja ..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
vibrators zijn geil.... alleen heb je een probleem als ze dat ding prefereert boven je eigen lulquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef Sjengdanny het volgende:
De schijt op iemand anders afschuiven![]()
wel een leuke oplossing voor dit probleem... 2 vliegen in 1 klapquote:
Maar welke huisgenoot? De dader heeft zichzelf niet bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
wel een leuke oplossing voor dit probleem... 2 vliegen in 1 klap
Dan klei je er zelf ook nog een paar en doet het bij iedereenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar welke huisgenoot? De dader heeft zichzelf niet bekend gemaakt.
Ja, en dan ben je morgen zelf de klos. Krijg je van iedereen het dubbele terugquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dan klei je er zelf ook nog een paar en doet het bij iedereen
TS heeft dat risico maar te nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je morgen zelf de klos. Krijg je van iedereen het dubbele terug
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
TS heeft dat risico maar te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |