Nee hoor... precies op tijdquote:
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van 160 Gb inzitten...
Miereneuker(ster)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NietesDe vorige was nog niet vol
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zit GVD in drie verschillende topiques te posten, ik heb het sein van twee uur gemist![]()
Keeeeeeeee.... je bent wel lekker bezig de laatste tijd... eerst al 2 mooie TFT schermen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.![]()
Ben aan het afkicken, doe het tegenwoordig nog maar met 1 pc.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gaat je vast wel lukken en anders heb ik nog wel een fris en fruitig harddisk voor je, beter dan een zware, luie en trage Violala 400 GB disk, hetenige wat die dingen mee hebben is de opslag capaciteit.
Slaap lekker lieve troetelbeerquote:
Slap lekkerquote:
slaap zacht, en morgen weer gezond op.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeeeeeeee.... je bent wel lekker bezig de laatste tijd... eerst al 2 mooie TFT schermen...![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
Kliko vind dat ze toch wel een prestatie heeft neergezet (door in HBB te zitten, red.)
Heb al een berichtje in het FB topic gezet.quote:
Door de snelheidquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Zie alleen... dat ik weer niet kan tellen... komt door het vroege uur![]()
Oeps, dan zal ik verder maar niets meer zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben aan het afkicken, doe het tegenwoordig nog maar met 1 pc.
Op mijn oude adres waren dat er 3.
Klopt... Arcee is een weekend weg. Vanaf maandag is die er weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef frizti het volgende:
Ben ik de laatste dagen op stoom met posten, zijn er geen stats![]()
Is Arcee aan het verzaken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef frizti het volgende:
Ben ik de laatste dagen op stoom met posten, zijn er geen stats![]()
Welterusten lovebear.quote:
Dat KAN helemaal nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... Arcee is een weekend weg. Vanaf maandag is die er weer.
Whahaha net als Frizti soms doet ja...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die hang ik aan de nieuwe pc en waar ik nu op werk koop ik een andere voor en bovendien zet ik in deze een tv kaart, kan ik ook tv gaan cappen.
![]()
Toen was ik ook veel te veel Everquest aan het spelen op 2 pc's tegelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oeps, dan zal ik verder maar niets meer zeggen.![]()
Hebben hier gewoon 4 pc's, 2 laptops en 1 iMac staan. Eigenlijk 3 laptops, de spelletjes voor de kleine staan op mijn oude, teklt die ook mee?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben aan het afkicken, doe het tegenwoordig nog maar met 1 pc.
Op mijn oude adres waren dat er 3.
'hofleverancier'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die talpa caps die ik van de live-show maak, zijn van de internet stream.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha net als Frizti soms doet ja...
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben hier gewoon 4 pc's, 2 laptops en 1 iMac staan. Eigenlijk 3 laptops, de spelletjes voor de kleine staan op mijn oude, teklt die ook mee?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben hier gewoon 4 pc's, 2 laptops en 1 iMac staan. Eigenlijk 3 laptops, de spelletjes voor de kleine staan op mijn oude, teklt die ook mee?![]()
quote:
Aha... op die manier... slimquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Die talpa caps die ik van de live-show maak, zijn van de internet stream.
Gewoon een hele PC famillie, wat liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan niet anders, mijn tv-kaart weigert talpa te verwerken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... op die manier... slim
Hier ook een tv kaart zeer binnenkortquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die hang ik aan de nieuwe pc en waar ik nu op werk koop ik een andere voor en bovendien zet ik in deze een tv kaart, kan ik ook tv gaan cappen.
![]()
Heb hier ook een TV kaart... werkt prima... kan er alleen niet van cappen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier ook een tv kaart zeer binnenkort![]()
Ja 2 x Philips 19" en die bevallen erg goed, de term hofleverancier komt eigenlijk doordat ze altijd met me meedenken en niet te beroerd zijn om als mijn bestelling binnen is om het even bij mij thuis te brengen, ik koop al 12 jaar mijn computer spullen bij die zaak en dat bevalt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
'hofleverancier'![]()
Kan me voorstellen dat je daar wel zin in hebt! En je had ook al nieuwe tft's toch? Tijdens BB5 toch?
Dat is topquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja 2 x Philips 19" en die bevallen erg goed, de term hofleverancier komt eigenlijk doordat ze altijd met me meedenken en niet te beroerd zijn om als mijn bestelling binnen is om het even bij mij thuis te brengen, ik koop al 12 jaar mijn computer spullen bij die zaak en dat bevalt.![]()
Zal wel aan je software liggen, ik heb een hele oude tv-kaart.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb hier ook een TV kaart... werkt prima... kan er alleen niet van cappen.
Perfecte service danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja 2 x Philips 19" en die bevallen erg goed, de term hofleverancier komt eigenlijk doordat ze altijd met me meedenken en niet te beroerd zijn om als mijn bestelling binnen is om het even bij mij thuis te brengen, ik koop al 12 jaar mijn computer spullen bij die zaak en dat bevalt.![]()
Trusten ForeverCapsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Ik ga lekker slapen... slaap lekker allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
Zijn we nu alleen nog met comp-nerds over?![]()
![]()
Inderdaad, heb in al die jaren nog nooit iets te klagen gahad. (zij ook niet hoor)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Perfecte service danDat hoor je niet vaak meer.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten FB.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
Trusteeeeee FBquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yessssss.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef SuperMOM het volgende:
Muerte wat ben jij hier nog laat?? Morgen vrij en lekker uitslapen zeker?![]()
Ik ben wereldvreemd, dat wist je toch al.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
![]()
Btje laat maar een dikke trustequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik val er ook stil vanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik klets niet mee he
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik klets niet mee he
Werelds wel, vreemd niet hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ben wereldvreemd, dat wist je toch al.
Oh yeahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Sjet heb je die foto van Soka nog met zijn penis koker?? kan hem ff niet vinden![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?!?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Sjet heb je die foto van Soka nog met zijn penis koker?? kan hem ff niet vinden![]()
Jahahah, vrouwen, doe maar een schoon slipje aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?!?!
![]()
In de SV van die avondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wahahahahaha....!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jahahah, vrouwen, doe maar een schoon slipje aan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wahahahahaha....!!!!!!!
Ok Supermom, ik ga daar even kijken.
O WEE als je jokt!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heb je een linkjequote:
Cap stuk?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een selectie uit die cap...... zoek nog ff verder![]()
Truste La Muertequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef Muerte het volgende:
Biertje is op, stukje kaas is op, ik ga plat, welterusten allemaal vond het leuk vanavond.![]()
Tot ziens weer.![]()
![]()
Tot later Muertequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef Muerte het volgende:
Biertje is op, stukje kaas is op, ik ga plat, welterusten allemaal vond het leuk vanavond.![]()
Tot ziens weer.![]()
![]()
Heel triest inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef A-en-M het volgende:
Triest verhaal van Bonnie over haar miskraam![]()
slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef Muerte het volgende:
Tot ziens weer.![]()
![]()
Achquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef A-en-M het volgende:
Triest verhaal van Bonnie over haar miskraam![]()
Nou zie ik 'm. Nou, dat was ook de moeite waardquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een selectie uit die cap...... zoek nog ff verder![]()
Streamverslagen voor donderdag 23 februari 2006quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je een linkjeAlsjeblieft, lieve Supermom
![]()
Lekker slapen Muerte!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef Muerte het volgende:
Tot ziens weer.![]()
![]()
heb het al gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Upload stuk![]()
moest ff opnieuw uploaden![]()
Dank jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Streamverslagen voor donderdag 23 februari 2006
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef Muerte het volgende:
Tot ziens weer.![]()
![]()
Heb je daar een foto van jezelf geplaatst?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je![]()
Owww en daar zie ik een cap van mijzelve![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:33 schreef frizti het volgende:
2 wallpapers voor supermom, als je ze al hebt gooi je ze maar weg:
http://www.filedump.nl/ge(...)irl_Poster_Large.jpg
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=s_logo_wallpaper.jpg
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van jezelf geplaatst?![]()
Nee van Moniquequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van jezelf geplaatst?![]()
Thankssssssssssssquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:33 schreef frizti het volgende:
2 wallpapers voor supermom, als je ze al hebt gooi je ze maar weg:
http://www.filedump.nl/ge(...)irl_Poster_Large.jpg
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=s_logo_wallpaper.jpg
Voor nadere info verwijs ik naar Arliatorquote:
Het was anders een prachtig mooie cap die niemand anders hadquote:
Hahahaha, dat is makkelijk, je weet dat ik je nooit kan beschrijven zoals je irl bentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor nadere info verwijs ik naar Arliator![]()
Ha Yolande![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, dat is makkelijk, je weet dat ik je nooit kan beschrijven zoals je irl bent
dit kan je op 2 manieren opvatten![]()
Ik lees alle SV's terug, dus die had ik al gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was anders een prachtig mooie cap die niemand anders had![]()
![]()
Hoi WAquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor nadere info verwijs ik naar Arliator![]()
Ha Yolande![]()
Ze is ook niet altijd evilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:42 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind Viool wel lief nu tegen Bonnie![]()
En ik meld ook altijd netjes van wie ik de caps gebruikquote:
Slaap lekker Bluequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is... het is... nee het is nog te vroegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:43 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi WA![]()
hoe laat is het eigenlijk ?
![]()
Liev hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En ik meld ook altijd netjes van wie ik de caps gebruikIk kan het zelf niet dus leen ik die van jullie
![]()
Hoe was het op je werk? Nog iets bijzonders meegemaakt?quote:
Goedemorgen Sjetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Goedemorgen Yolande
Je hebt je broer net gemist![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mezelf toch niet beschrijven? De groeten zeg![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is... het is... nee het is nog te vroeg![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ogen om in te verdrinken, haar zo fluweelzacht, dat kan je niet voorstellen.
Om nog maar niet te spreken over het sprekende gezicht, een man kan alleen maar op 1 ding letten als hij jou ziet, alleen maar op jou!!
Op elk kruispunt dat je oversteekt gebeuren ongelukken omdat mannen hun ogen niet meer van je af kunnen houden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Ehh nee niet echt, alleen 3 kwartier verkeer staat regelen bij slagbomen die niet omhoog gingen. En het was KOUDDDDD!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe was het op je werk? Nog iets bijzonders meegemaakt?
quote:
Of gewoon vroeg... alvast voor morgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker Bluetot laterss
![]()
![]()
![]()
beter laat dan nooit![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:47 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ehh nee niet echt, alleen 3 kwartier verkeer staat regelen bij slagbomen die niet omhoog gingen. En het was KOUDDDDD!!!!!![]()
![]()
![]()
Hij had [ik geloof Amsterdamse] kaas..... maar ja, je deed er te lang over..... en toen was het op voordat hij het door hadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Goedemorgen Sjet![]()
![]()
Ach wat jammer en hij heeft niets te drinken of te knabbelen neer gezet voor me?![]()
Gewoon zwaaien mag ook hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je alles gehad, krijg je dat ook nog![]()
Sjit.... ik dacht dat mijn webcam uitstondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ogen om in te verdrinken, haar zo fluweelzacht, dat kan je niet voorstellen.
Om nog maar niet te spreken over het sprekende gezicht, een man kan alleen maar op 1 ding letten als hij jou ziet, alleen maar op jou!!
Op elk kruispunt dat je oversteekt gebeuren ongelukken omdat mannen hun ogen niet meer van je af kunnen houden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Dat is de lekkerste kaasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hij had [ik geloof Amsterdamse] kaas..... maar ja, je deed er te lang over..... en toen was het op voordat hij het door had![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sjit.... ik dacht dat mijn webcam uitstond![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Idd....de band word echt hecht dat kan je zeker merkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
Viola en Bonnie worden echt vriendinnen![]()
Wil wat zeggen, doe het niet, teveel vrouwen hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jij bent tenminste wel liefquote:
Hij is schitterend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:50 schreef SuperMOM het volgende:
Morwen![]()
Mooi is ie he Yolande? Heeft Frizti gemaakt voor me![]()
Als Viool altijd zo deed, hadden niet zoveel mensen een hekel aan haar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
Viola en Bonnie worden echt vriendinnen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Of gewoon vroeg... alvast voor morgen
* Sjet pakt heggeschaar en knipt webcamkabel doormidden....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wil wat zeggen, doe het niet, teveel vrouwen hier![]()
Zeker nu de bodem van de fles in zicht isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd....de band word echt hecht dat kan je zeker merken
Geef die fles 's door dan...... heb nog geen drup gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeker nu de bodem van de fles in zicht is![]()
[me=Arliator slingert gelijk de geheime cam aan die alles laat zien in huize Sjetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
* Sjet] pakt heggeschaar en knipt webcamkabel doormidden....[/me]
Eerst even weten wat er in de fles zit voordat ik een drupje vraagt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Geef die fles 's door dan...... heb nog geen drup gehad![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent tenminste wel lief![]()
*bij gebrek aan Hobje kwijl ik jou wel even onder![]()
* BONG4002 geeft Sjet een druppeltjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
henk is even sigaretten halenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Zit hier wel vol vrouwen nu ja, Yolande waar heb je Henk gelaten?
In zweden, hij komt denk ik zo welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
*legt infuus aan bij sjet en schenkt een glas spiritus voor haar inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
In de kastquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Klopt, nu is ze er echt voor Bonnie, vraagt normaal dingen aan haar, waarom ze in godsnaam zich zo gedraagt als een diva snap ik niet? Is het een act? Is ze zo neerbuigend tegen Monique of doet ze alsof?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Als Viool altijd zo deed, hadden niet zoveel mensen een hekel aan haar.
YEAHquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
HET IS GVD DRIE UUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn theorie: Viola en Monique lijken qua karakter erg op elkaar. Allebei controlefreaks.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Klopt, nu is ze er echt voor Bonnie, vraagt normaal dingen aan haar, waarom ze in godsnaam zich zo gedraagt als een diva snap ik niet? Is het een act? Is ze zo neerbuigend tegen Monique of doet ze alsof?
Bedankt voor de tijdsmelding.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Jahaaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien omdat ze denkt dat nu de streams uitstaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Klopt, nu is ze er echt voor Bonnie, vraagt normaal dingen aan haar, waarom ze in godsnaam zich zo gedraagt als een diva snap ik niet? Is het een act? Is ze zo neerbuigend tegen Monique of doet ze alsof?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Vind Joey erg....how you doi'n????quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Of omdat ze weet dat bij de nederlandse kijkers alleen de laatste indruk blijft hangen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien omdat ze denkt dat nu de streams uitstaan![]()
Of ze doet of ze stapelgek is om toch maar niet als een gemiddelde Nederlander over te komen. Ze heeft vast al een keer geroepen dat ze "Zo'n gek mens is"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn theorie: Viola en Monique lijken qua karakter erg op elkaar. Allebei controlefreaks.
Met dit verschil: Viola is stapelgek.
Op dit tijdstip kijken alleen de "echte" idioten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of omdat ze weet dat bij de nederlandse kijkers alleen de laatste indruk blijft hangen?
Charmeoffensief dus
I'm doin' fine, thank youquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vind Joey erg....how you doi'n????![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of omdat ze weet dat bij de nederlandse kijkers alleen de laatste indruk blijft hangen?
Charmeoffensief dus
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn theorie: Viola en Monique lijken qua karakter erg op elkaar. Allebei controlefreaks.
Met dit verschil: Viola is stapelgek.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 geeft Sjet een druppeltje![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef frizti het volgende:
[..]
Op dit tijdstip kijken alleen de "echte" idioten.
Maar ze hoopt dat het wordt uitgezonden, als ik even heel slecht denkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef frizti het volgende:
[..]
Op dit tijdstip kijken alleen de "echte" idioten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Want ze vind Freek de Jonge bijna een GOD
![]()
![]()
* Sjet slijpt het bijltje..... en zoekt secret camquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator slingert gelijk de geheime cam aan die alles laat zien in huize Sjet
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Charmeoffensief dus
Ik vind het een braakmiddelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die kerel vind ik toch wel zo irritantquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou best kunnen, maar ik geloof er niet in.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of ze doet of ze stapelgek is om toch maar niet als een gemiddelde Nederlander over te komen. Ze heeft vast al een keer geroepen dat ze "Zo'n gek mens is"![]()
quote:
Slijpt het blijltje...dat past niet bij jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
* Sjet] slijpt het bijltje..... en zoekt secret cam [afbeelding
Dat zou jij wel willen weten he? Dan zou je Dizzy overreden om mij dat te geven zodra jij online komtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij zei: Charme
![]()
Wat zit jij in Godesnaam te drinken/roken/slikken![]()
Ey Dizzzz, waarvoor had je nou die SocaPeniskoker nodig?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ze is zeker moe he van de Styling, kan ik me voorstellen, wat een werk al die zooi neerzetten en bladeren verstrooien en vervolgens de gasten negeren
jah en nog steeds nodigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ey Dizzzz, waarvoor had je nou die SocaPeniskoker nodig?![]()
ssssssst cadeautje voor Arliatorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ey Dizzzz, waarvoor had je nou die SocaPeniskoker nodig?![]()
Alsof Dizzy zich laat sturenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he? Dan zou je Dizzy overreden om mij dat te geven zodra jij online komt![]()
Morgen een stukadoor bestellen als je klaar bent met die bijl?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
* Sjet] slijpt het bijltje..... en zoekt secret cam [afbeelding
Hoezo Friztiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef frizti het volgende:
Ben ik blij dat ik 's nachts geen SV doe.
Waar is Hobje eigenlijk? Zag haar vandaag wel bij OWSquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alsof Dizzy zich laat sturenEn slijmen doe ik in principe alleen bij Hobje
![]()
Een simpel:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef frizti het volgende:
Ben ik blij dat ik 's nachts geen SV doe.
Die zit vast te lurkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is Hobje eigenlijk? Zag haar vandaag wel bij OWS![]()
Thanks beebquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
*legt infuus aan bij sjet en schenkt een glas spiritus voor haar in![]()
Door mij welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alsof Dizzy zich laat sturenEn slijmen doe ik in principe alleen bij Hobje
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ze hoopt dat het wordt uitgezonden, als ik even heel slecht denk![]()
Was leuk geweest voor valentijn jij krijgt een peniskoker en dizzy een parelkettingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Auwwwwww!!![]()
Vind een parelketting beter
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
Gebeurt nog wat eigenlijk????
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een simpel:
Viool en Bonnie: Blablablablablablablaaaaaaat
volstaat in dit geval wel![]()
Viool in hogere sferenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
Gebeurt nog wat eigenlijk????
Of bezopen en geil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nu denk je even slecht......ze is nu weer stapelgek aan het doen met haar verafgoding van Freek maar eerder was ze wel lief
![]()
volgens mij is ze verliefd??? -![]()
Hahahahaha, ik zal het een je vriendin doorgeven als tip voor volgend jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was leuk geweest voor valentijn jij krijgt een peniskoker en dizzy een parelketting
Ok, hoef geen streams meer open te gooien dusquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik zal het een je vriendin doorgeven als tip voor volgend jaar![]()
Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk in Utopia?quote:
Zou ik niet doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ok, hoef geen streams meer open te gooien dus![]()
Hoef voor jou ook nooit een bijltje te slijpenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slijpt het blijltje...dat past niet bij je![]()
Moet je ff aan Piet Paulusma vragen, die lult altijd uit zijn nek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk in Utopia?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Moet je ff aan Piet Paulusma vragen, die lult altijd uit zijn nek.
Zwoel weer, wolkjes als kliko's, een zonnetje wat op je neerdaalt als het gedrag van Viool.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk in Utopia?
Korsakov Sjetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef Sjet het volgende:
Dit vertelde ze toch van de week ook al aan Bonnie?![]()
Valt wel mee toch, er kan in Maart best een hittegolf plaatsvindenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef frizti het volgende:
[..]
* Sjet noteert;Arliator een rekening sturenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Morgen een stukadoor bestellen als je klaar bent met die bijl?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Whehequote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik houd het op Helga van Leur.
Ik weet nog wel een partner voor Viool:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Als ze bezopen is bespringt ze zowel man als vrouw![]()
Alleen plaatselijk in huize Morwen, toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, er kan in Maart best een hittegolf plaatsvindenAlleen niet hier, maar dat zijn details.....
Nou ja! Dat zeg je toch niet over sjetquote:
Ken je die van een kale kip?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
* Sjet noteert;Arliator een rekening sturen![]()
Whahaha ik zie het s'morgens altijd en denk dan huhquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja echt, die heeft nog wel eens gelijk.
Viool denkt wel vaker dat ze God isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef SuperMOM het volgende:
Mooi hoor Viool dat iemand zijn ogen opent in een coma en je aankijkt ja mag ik gaan??? TssssssssssssNo way zo werkt het niet helaas.
Sneuquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef White_Pearl het volgende:
In Bonnie schuilt volgens mij een diep verborgen verdriet![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef White_Pearl het volgende:
In Bonnie schuilt volgens mij een diep verborgen verdriet![]()
Het is hier altijd rustig en sereen, een oase van gemoedelijkheidquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen plaatselijk in huize Morwen, toch?
Whahahaha ikke niet hoor, Viool bedoelde ik omdat je zei " dat zei ze vorige week ook al tegen Bonnie "quote:
Helaas werkt dat niet zo als iemand in een coma ligtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viool denkt wel vaker dat ze God is![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou ja! Dat zeg je toch niet over sjet![]()
Oh... echt waar?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahaha ikke niet hoor, Viool bedoelde ik omdat je zei " dat zei ze vorige week ook al tegen Bonnie "![]()
Viola jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:25 schreef White_Pearl het volgende:
En ze zuipt nogal hè en dan geen koffie![]()
![]()
Dat zijn vaak wel de beste kunstenaars/schrijvers/zangers. Juist die levenservaring schijnt de creativiteit te activeren en een stuk persoonlijkheid natuurlijk.quote:
Ja dat is ook zo, ze is zo negatief in de publiciteit gebracht, dat we het allemaal maar aannamen, terwijl ze gewoon een ontzettende lieve vrouw is.quote:
En dat straalt een warmte uit, een huis vol liefde. Morwen voorop, zingt elke dag, bakt elke dag koekjes voor de buurt, gaat met een huppelende tred naar de winkel, en neuriet onderwijl een vrolijk wijsje waar iedereen blij van wordt. Als Morwen naar buiten gaat, breekt de zon door, beginnen alle volgels vrolijk te kwetteren, de lammetjes springen vrolijk door de wei, iedereen lacht. Die Morwen toch............quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is hier altijd rustig en sereen, een oase van gemoedelijkheid![]()
Is waar ja, schijnt zo te zijn helaas........quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel de beste kunstenaars/schrijvers/zangers. Juist die levenservaring schijnt de creativiteit te activeren en een stuk persoonlijkheid natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ze is zo negatief in de publiciteit gebracht, dat we het allemaal maar aannamen, terwijl ze gewoon een ontzettende lieve vrouw is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ze is zo negatief in de publiciteit gebracht, dat we het allemaal maar aannamen, terwijl ze gewoon een ontzettende lieve vrouw is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een partner voor Viool:
[afbeelding]
Nee, maar het past wel in het plaatje van het beeld wat Viool over zichzelf heeft. Alsof ZIJ toestemming moet geven aan iemand om te stervenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Helaas werkt dat niet zo als iemand in een coma ligt
Ik bedoel Bon hoor MOM niet Vioolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is waar ja, schijnt zo te zijn helaas........
[..]
Ja vind ik ook hoor, zo'n lieve vrouw
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een stevig nummer?
Wat had je in gedachten Bong?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een stevig nummer?
De stervende kijkt op.....kijkt naar het hemelse gezicht van Viola...en denkt ... ja het is tijd om te gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar het past wel in het plaatje van het beeld wat Viool over zichzelf heeft. Alsof ZIJ toestemming moet geven aan iemand om te sterven![]()
Ow ja. Tis ook zo, Viool is een hoger 'iets'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar het past wel in het plaatje van het beeld wat Viool over zichzelf heeft. Alsof ZIJ toestemming moet geven aan iemand om te sterven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |