jah en nog steeds nodigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ey Dizzzz, waarvoor had je nou die SocaPeniskoker nodig?![]()
ssssssst cadeautje voor Arliatorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ey Dizzzz, waarvoor had je nou die SocaPeniskoker nodig?![]()
Alsof Dizzy zich laat sturenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he? Dan zou je Dizzy overreden om mij dat te geven zodra jij online komt![]()
Morgen een stukadoor bestellen als je klaar bent met die bijl?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
* Sjet] slijpt het bijltje..... en zoekt secret cam [afbeelding
Hoezo Friztiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef frizti het volgende:
Ben ik blij dat ik 's nachts geen SV doe.
Waar is Hobje eigenlijk? Zag haar vandaag wel bij OWSquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alsof Dizzy zich laat sturenEn slijmen doe ik in principe alleen bij Hobje
![]()
Een simpel:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef frizti het volgende:
Ben ik blij dat ik 's nachts geen SV doe.
Die zit vast te lurkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is Hobje eigenlijk? Zag haar vandaag wel bij OWS![]()
Thanks beebquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
*legt infuus aan bij sjet en schenkt een glas spiritus voor haar in![]()
Door mij welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alsof Dizzy zich laat sturenEn slijmen doe ik in principe alleen bij Hobje
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ze hoopt dat het wordt uitgezonden, als ik even heel slecht denk![]()
Was leuk geweest voor valentijn jij krijgt een peniskoker en dizzy een parelkettingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Auwwwwww!!![]()
Vind een parelketting beter
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
Gebeurt nog wat eigenlijk????
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een simpel:
Viool en Bonnie: Blablablablablablablaaaaaaat
volstaat in dit geval wel![]()
Viool in hogere sferenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
Gebeurt nog wat eigenlijk????
Of bezopen en geil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nu denk je even slecht......ze is nu weer stapelgek aan het doen met haar verafgoding van Freek maar eerder was ze wel lief
![]()
volgens mij is ze verliefd??? -![]()
Hahahahaha, ik zal het een je vriendin doorgeven als tip voor volgend jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was leuk geweest voor valentijn jij krijgt een peniskoker en dizzy een parelketting
Ok, hoef geen streams meer open te gooien dusquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik zal het een je vriendin doorgeven als tip voor volgend jaar![]()
Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk in Utopia?quote:
Zou ik niet doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ok, hoef geen streams meer open te gooien dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |