jah en nog steeds nodigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ey Dizzzz, waarvoor had je nou die SocaPeniskoker nodig?![]()
ssssssst cadeautje voor Arliatorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ey Dizzzz, waarvoor had je nou die SocaPeniskoker nodig?![]()
Alsof Dizzy zich laat sturenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he? Dan zou je Dizzy overreden om mij dat te geven zodra jij online komt![]()
Morgen een stukadoor bestellen als je klaar bent met die bijl?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
* Sjet] slijpt het bijltje..... en zoekt secret cam [afbeelding
Hoezo Friztiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef frizti het volgende:
Ben ik blij dat ik 's nachts geen SV doe.
Waar is Hobje eigenlijk? Zag haar vandaag wel bij OWSquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alsof Dizzy zich laat sturenEn slijmen doe ik in principe alleen bij Hobje
![]()
Een simpel:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef frizti het volgende:
Ben ik blij dat ik 's nachts geen SV doe.
Die zit vast te lurkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is Hobje eigenlijk? Zag haar vandaag wel bij OWS![]()
Thanks beebquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
*legt infuus aan bij sjet en schenkt een glas spiritus voor haar in![]()
Door mij welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alsof Dizzy zich laat sturenEn slijmen doe ik in principe alleen bij Hobje
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ze hoopt dat het wordt uitgezonden, als ik even heel slecht denk![]()
Was leuk geweest voor valentijn jij krijgt een peniskoker en dizzy een parelkettingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Auwwwwww!!![]()
Vind een parelketting beter
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
Gebeurt nog wat eigenlijk????
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een simpel:
Viool en Bonnie: Blablablablablablablaaaaaaat
volstaat in dit geval wel![]()
Viool in hogere sferenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
Gebeurt nog wat eigenlijk????
Of bezopen en geil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nu denk je even slecht......ze is nu weer stapelgek aan het doen met haar verafgoding van Freek maar eerder was ze wel lief
![]()
volgens mij is ze verliefd??? -![]()
Hahahahaha, ik zal het een je vriendin doorgeven als tip voor volgend jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was leuk geweest voor valentijn jij krijgt een peniskoker en dizzy een parelketting
Ok, hoef geen streams meer open te gooien dusquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik zal het een je vriendin doorgeven als tip voor volgend jaar![]()
Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk in Utopia?quote:
Zou ik niet doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ok, hoef geen streams meer open te gooien dus![]()
Hoef voor jou ook nooit een bijltje te slijpenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slijpt het blijltje...dat past niet bij je![]()
Moet je ff aan Piet Paulusma vragen, die lult altijd uit zijn nek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk in Utopia?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Moet je ff aan Piet Paulusma vragen, die lult altijd uit zijn nek.
Zwoel weer, wolkjes als kliko's, een zonnetje wat op je neerdaalt als het gedrag van Viool.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk in Utopia?
Korsakov Sjetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef Sjet het volgende:
Dit vertelde ze toch van de week ook al aan Bonnie?![]()
Valt wel mee toch, er kan in Maart best een hittegolf plaatsvindenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef frizti het volgende:
[..]
* Sjet noteert;Arliator een rekening sturenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Morgen een stukadoor bestellen als je klaar bent met die bijl?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Whehequote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik houd het op Helga van Leur.
Ik weet nog wel een partner voor Viool:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Als ze bezopen is bespringt ze zowel man als vrouw![]()
Alleen plaatselijk in huize Morwen, toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, er kan in Maart best een hittegolf plaatsvindenAlleen niet hier, maar dat zijn details.....
Nou ja! Dat zeg je toch niet over sjetquote:
Ken je die van een kale kip?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
* Sjet noteert;Arliator een rekening sturen![]()
Whahaha ik zie het s'morgens altijd en denk dan huhquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja echt, die heeft nog wel eens gelijk.
Viool denkt wel vaker dat ze God isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef SuperMOM het volgende:
Mooi hoor Viool dat iemand zijn ogen opent in een coma en je aankijkt ja mag ik gaan??? TssssssssssssNo way zo werkt het niet helaas.
Sneuquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef White_Pearl het volgende:
In Bonnie schuilt volgens mij een diep verborgen verdriet![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef White_Pearl het volgende:
In Bonnie schuilt volgens mij een diep verborgen verdriet![]()
Het is hier altijd rustig en sereen, een oase van gemoedelijkheidquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen plaatselijk in huize Morwen, toch?
Whahahaha ikke niet hoor, Viool bedoelde ik omdat je zei " dat zei ze vorige week ook al tegen Bonnie "quote:
Helaas werkt dat niet zo als iemand in een coma ligtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viool denkt wel vaker dat ze God is![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou ja! Dat zeg je toch niet over sjet![]()
Oh... echt waar?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahaha ikke niet hoor, Viool bedoelde ik omdat je zei " dat zei ze vorige week ook al tegen Bonnie "![]()
Viola jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:25 schreef White_Pearl het volgende:
En ze zuipt nogal hè en dan geen koffie![]()
![]()
Dat zijn vaak wel de beste kunstenaars/schrijvers/zangers. Juist die levenservaring schijnt de creativiteit te activeren en een stuk persoonlijkheid natuurlijk.quote:
Ja dat is ook zo, ze is zo negatief in de publiciteit gebracht, dat we het allemaal maar aannamen, terwijl ze gewoon een ontzettende lieve vrouw is.quote:
En dat straalt een warmte uit, een huis vol liefde. Morwen voorop, zingt elke dag, bakt elke dag koekjes voor de buurt, gaat met een huppelende tred naar de winkel, en neuriet onderwijl een vrolijk wijsje waar iedereen blij van wordt. Als Morwen naar buiten gaat, breekt de zon door, beginnen alle volgels vrolijk te kwetteren, de lammetjes springen vrolijk door de wei, iedereen lacht. Die Morwen toch............quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is hier altijd rustig en sereen, een oase van gemoedelijkheid![]()
Is waar ja, schijnt zo te zijn helaas........quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel de beste kunstenaars/schrijvers/zangers. Juist die levenservaring schijnt de creativiteit te activeren en een stuk persoonlijkheid natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ze is zo negatief in de publiciteit gebracht, dat we het allemaal maar aannamen, terwijl ze gewoon een ontzettende lieve vrouw is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ze is zo negatief in de publiciteit gebracht, dat we het allemaal maar aannamen, terwijl ze gewoon een ontzettende lieve vrouw is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een partner voor Viool:
[afbeelding]
Nee, maar het past wel in het plaatje van het beeld wat Viool over zichzelf heeft. Alsof ZIJ toestemming moet geven aan iemand om te stervenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Helaas werkt dat niet zo als iemand in een coma ligt
Ik bedoel Bon hoor MOM niet Vioolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is waar ja, schijnt zo te zijn helaas........
[..]
Ja vind ik ook hoor, zo'n lieve vrouw
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een stevig nummer?
Wat had je in gedachten Bong?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een stevig nummer?
De stervende kijkt op.....kijkt naar het hemelse gezicht van Viola...en denkt ... ja het is tijd om te gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar het past wel in het plaatje van het beeld wat Viool over zichzelf heeft. Alsof ZIJ toestemming moet geven aan iemand om te sterven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |