Nee hoor... precies op tijdquote:
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van 160 Gb inzitten...
Miereneuker(ster)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NietesDe vorige was nog niet vol
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zit GVD in drie verschillende topiques te posten, ik heb het sein van twee uur gemist![]()
Keeeeeeeee.... je bent wel lekker bezig de laatste tijd... eerst al 2 mooie TFT schermen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.![]()
Ben aan het afkicken, doe het tegenwoordig nog maar met 1 pc.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gaat je vast wel lukken en anders heb ik nog wel een fris en fruitig harddisk voor je, beter dan een zware, luie en trage Violala 400 GB disk, hetenige wat die dingen mee hebben is de opslag capaciteit.
Slaap lekker lieve troetelbeerquote:
Slap lekkerquote:
slaap zacht, en morgen weer gezond op.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeeeeeeee.... je bent wel lekker bezig de laatste tijd... eerst al 2 mooie TFT schermen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |