Nee hoor... precies op tijdquote:
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van 160 Gb inzitten...
Miereneuker(ster)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NietesDe vorige was nog niet vol
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zit GVD in drie verschillende topiques te posten, ik heb het sein van twee uur gemist![]()
Keeeeeeeee.... je bent wel lekker bezig de laatste tijd... eerst al 2 mooie TFT schermen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.![]()
Ben aan het afkicken, doe het tegenwoordig nog maar met 1 pc.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gaat je vast wel lukken en anders heb ik nog wel een fris en fruitig harddisk voor je, beter dan een zware, luie en trage Violala 400 GB disk, hetenige wat die dingen mee hebben is de opslag capaciteit.
Slaap lekker lieve troetelbeerquote:
Slap lekkerquote:
slaap zacht, en morgen weer gezond op.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeeeeeeee.... je bent wel lekker bezig de laatste tijd... eerst al 2 mooie TFT schermen...![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
Kliko vind dat ze toch wel een prestatie heeft neergezet (door in HBB te zitten, red.)
Heb al een berichtje in het FB topic gezet.quote:
Door de snelheidquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Zie alleen... dat ik weer niet kan tellen... komt door het vroege uur![]()
Oeps, dan zal ik verder maar niets meer zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben aan het afkicken, doe het tegenwoordig nog maar met 1 pc.
Op mijn oude adres waren dat er 3.
Klopt... Arcee is een weekend weg. Vanaf maandag is die er weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef frizti het volgende:
Ben ik de laatste dagen op stoom met posten, zijn er geen stats![]()
Is Arcee aan het verzaken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef frizti het volgende:
Ben ik de laatste dagen op stoom met posten, zijn er geen stats![]()
Welterusten lovebear.quote:
Dat KAN helemaal nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... Arcee is een weekend weg. Vanaf maandag is die er weer.
Whahaha net als Frizti soms doet ja...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die hang ik aan de nieuwe pc en waar ik nu op werk koop ik een andere voor en bovendien zet ik in deze een tv kaart, kan ik ook tv gaan cappen.
![]()
Toen was ik ook veel te veel Everquest aan het spelen op 2 pc's tegelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oeps, dan zal ik verder maar niets meer zeggen.![]()
Hebben hier gewoon 4 pc's, 2 laptops en 1 iMac staan. Eigenlijk 3 laptops, de spelletjes voor de kleine staan op mijn oude, teklt die ook mee?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben aan het afkicken, doe het tegenwoordig nog maar met 1 pc.
Op mijn oude adres waren dat er 3.
'hofleverancier'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die talpa caps die ik van de live-show maak, zijn van de internet stream.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha net als Frizti soms doet ja...
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben hier gewoon 4 pc's, 2 laptops en 1 iMac staan. Eigenlijk 3 laptops, de spelletjes voor de kleine staan op mijn oude, teklt die ook mee?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben hier gewoon 4 pc's, 2 laptops en 1 iMac staan. Eigenlijk 3 laptops, de spelletjes voor de kleine staan op mijn oude, teklt die ook mee?![]()
quote:
Aha... op die manier... slimquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Die talpa caps die ik van de live-show maak, zijn van de internet stream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |