Gewoon een hele PC famillie, wat liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben hier gewoon 4 pc's, 2 laptops en 1 iMac staan. Eigenlijk 3 laptops, de spelletjes voor de kleine staan op mijn oude, teklt die ook mee?![]()
Kan niet anders, mijn tv-kaart weigert talpa te verwerken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... op die manier... slim
Hier ook een tv kaart zeer binnenkortquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die hang ik aan de nieuwe pc en waar ik nu op werk koop ik een andere voor en bovendien zet ik in deze een tv kaart, kan ik ook tv gaan cappen.
![]()
Heb hier ook een TV kaart... werkt prima... kan er alleen niet van cappen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier ook een tv kaart zeer binnenkort![]()
Ja 2 x Philips 19" en die bevallen erg goed, de term hofleverancier komt eigenlijk doordat ze altijd met me meedenken en niet te beroerd zijn om als mijn bestelling binnen is om het even bij mij thuis te brengen, ik koop al 12 jaar mijn computer spullen bij die zaak en dat bevalt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
'hofleverancier'![]()
Kan me voorstellen dat je daar wel zin in hebt! En je had ook al nieuwe tft's toch? Tijdens BB5 toch?
Dat is topquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja 2 x Philips 19" en die bevallen erg goed, de term hofleverancier komt eigenlijk doordat ze altijd met me meedenken en niet te beroerd zijn om als mijn bestelling binnen is om het even bij mij thuis te brengen, ik koop al 12 jaar mijn computer spullen bij die zaak en dat bevalt.![]()
Zal wel aan je software liggen, ik heb een hele oude tv-kaart.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb hier ook een TV kaart... werkt prima... kan er alleen niet van cappen.
Perfecte service danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja 2 x Philips 19" en die bevallen erg goed, de term hofleverancier komt eigenlijk doordat ze altijd met me meedenken en niet te beroerd zijn om als mijn bestelling binnen is om het even bij mij thuis te brengen, ik koop al 12 jaar mijn computer spullen bij die zaak en dat bevalt.![]()
Trusten ForeverCapsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Ik ga lekker slapen... slaap lekker allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
Zijn we nu alleen nog met comp-nerds over?![]()
![]()
Inderdaad, heb in al die jaren nog nooit iets te klagen gahad. (zij ook niet hoor)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Perfecte service danDat hoor je niet vaak meer.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten FB.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
Trusteeeeee FBquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yessssss.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef SuperMOM het volgende:
Muerte wat ben jij hier nog laat?? Morgen vrij en lekker uitslapen zeker?![]()
Ik ben wereldvreemd, dat wist je toch al.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
![]()
Btje laat maar een dikke trustequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik val er ook stil vanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik klets niet mee he
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik klets niet mee he
Werelds wel, vreemd niet hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ben wereldvreemd, dat wist je toch al.
Oh yeahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Sjet heb je die foto van Soka nog met zijn penis koker?? kan hem ff niet vinden![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?!?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Sjet heb je die foto van Soka nog met zijn penis koker?? kan hem ff niet vinden![]()
Jahahah, vrouwen, doe maar een schoon slipje aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?!?!
![]()
In de SV van die avondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wahahahahaha....!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jahahah, vrouwen, doe maar een schoon slipje aan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wahahahahaha....!!!!!!!
Ok Supermom, ik ga daar even kijken.
O WEE als je jokt!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heb je een linkjequote:
Cap stuk?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een selectie uit die cap...... zoek nog ff verder![]()
Truste La Muertequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef Muerte het volgende:
Biertje is op, stukje kaas is op, ik ga plat, welterusten allemaal vond het leuk vanavond.![]()
Tot ziens weer.![]()
![]()
Tot later Muertequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef Muerte het volgende:
Biertje is op, stukje kaas is op, ik ga plat, welterusten allemaal vond het leuk vanavond.![]()
Tot ziens weer.![]()
![]()
Heel triest inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef A-en-M het volgende:
Triest verhaal van Bonnie over haar miskraam![]()
slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef Muerte het volgende:
Tot ziens weer.![]()
![]()
Achquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:28 schreef A-en-M het volgende:
Triest verhaal van Bonnie over haar miskraam![]()
Nou zie ik 'm. Nou, dat was ook de moeite waardquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een selectie uit die cap...... zoek nog ff verder![]()
Streamverslagen voor donderdag 23 februari 2006quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je een linkjeAlsjeblieft, lieve Supermom
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |