Nee hoor... precies op tijdquote:
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van 160 Gb inzitten...
Miereneuker(ster)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NietesDe vorige was nog niet vol
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zit GVD in drie verschillende topiques te posten, ik heb het sein van twee uur gemist![]()
Keeeeeeeee.... je bent wel lekker bezig de laatste tijd... eerst al 2 mooie TFT schermen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.![]()
Ben aan het afkicken, doe het tegenwoordig nog maar met 1 pc.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Opslag is hier geen probleem, heb ook nog 2 USB schijven van 160 Gb elk, morgen naar mijn hofleverancier om een nieuwe computer te bestellen, kan bijna niet wachten.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gaat je vast wel lukken en anders heb ik nog wel een fris en fruitig harddisk voor je, beter dan een zware, luie en trage Violala 400 GB disk, hetenige wat die dingen mee hebben is de opslag capaciteit.
Slaap lekker lieve troetelbeerquote:
Slap lekkerquote:
slaap zacht, en morgen weer gezond op.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeeeeeeee.... je bent wel lekker bezig de laatste tijd... eerst al 2 mooie TFT schermen...![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
Kliko vind dat ze toch wel een prestatie heeft neergezet (door in HBB te zitten, red.)
Heb al een berichtje in het FB topic gezet.quote:
Door de snelheidquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Zie alleen... dat ik weer niet kan tellen... komt door het vroege uur![]()
Oeps, dan zal ik verder maar niets meer zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben aan het afkicken, doe het tegenwoordig nog maar met 1 pc.
Op mijn oude adres waren dat er 3.
Klopt... Arcee is een weekend weg. Vanaf maandag is die er weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef frizti het volgende:
Ben ik de laatste dagen op stoom met posten, zijn er geen stats![]()
Is Arcee aan het verzaken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef frizti het volgende:
Ben ik de laatste dagen op stoom met posten, zijn er geen stats![]()
Welterusten lovebear.quote:
Dat KAN helemaal nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... Arcee is een weekend weg. Vanaf maandag is die er weer.
Whahaha net als Frizti soms doet ja...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die hang ik aan de nieuwe pc en waar ik nu op werk koop ik een andere voor en bovendien zet ik in deze een tv kaart, kan ik ook tv gaan cappen.
![]()
Toen was ik ook veel te veel Everquest aan het spelen op 2 pc's tegelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Oeps, dan zal ik verder maar niets meer zeggen.![]()
Hebben hier gewoon 4 pc's, 2 laptops en 1 iMac staan. Eigenlijk 3 laptops, de spelletjes voor de kleine staan op mijn oude, teklt die ook mee?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben aan het afkicken, doe het tegenwoordig nog maar met 1 pc.
Op mijn oude adres waren dat er 3.
'hofleverancier'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die talpa caps die ik van de live-show maak, zijn van de internet stream.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha net als Frizti soms doet ja...
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben hier gewoon 4 pc's, 2 laptops en 1 iMac staan. Eigenlijk 3 laptops, de spelletjes voor de kleine staan op mijn oude, teklt die ook mee?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben hier gewoon 4 pc's, 2 laptops en 1 iMac staan. Eigenlijk 3 laptops, de spelletjes voor de kleine staan op mijn oude, teklt die ook mee?![]()
quote:
Aha... op die manier... slimquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Die talpa caps die ik van de live-show maak, zijn van de internet stream.
Gewoon een hele PC famillie, wat liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan niet anders, mijn tv-kaart weigert talpa te verwerken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha... op die manier... slim
Hier ook een tv kaart zeer binnenkortquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Die hang ik aan de nieuwe pc en waar ik nu op werk koop ik een andere voor en bovendien zet ik in deze een tv kaart, kan ik ook tv gaan cappen.
![]()
Heb hier ook een TV kaart... werkt prima... kan er alleen niet van cappen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier ook een tv kaart zeer binnenkort![]()
Ja 2 x Philips 19" en die bevallen erg goed, de term hofleverancier komt eigenlijk doordat ze altijd met me meedenken en niet te beroerd zijn om als mijn bestelling binnen is om het even bij mij thuis te brengen, ik koop al 12 jaar mijn computer spullen bij die zaak en dat bevalt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
'hofleverancier'![]()
Kan me voorstellen dat je daar wel zin in hebt! En je had ook al nieuwe tft's toch? Tijdens BB5 toch?
Dat is topquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja 2 x Philips 19" en die bevallen erg goed, de term hofleverancier komt eigenlijk doordat ze altijd met me meedenken en niet te beroerd zijn om als mijn bestelling binnen is om het even bij mij thuis te brengen, ik koop al 12 jaar mijn computer spullen bij die zaak en dat bevalt.![]()
Zal wel aan je software liggen, ik heb een hele oude tv-kaart.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb hier ook een TV kaart... werkt prima... kan er alleen niet van cappen.
Perfecte service danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja 2 x Philips 19" en die bevallen erg goed, de term hofleverancier komt eigenlijk doordat ze altijd met me meedenken en niet te beroerd zijn om als mijn bestelling binnen is om het even bij mij thuis te brengen, ik koop al 12 jaar mijn computer spullen bij die zaak en dat bevalt.![]()
Trusten ForeverCapsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
Ik ga lekker slapen... slaap lekker allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
Zijn we nu alleen nog met comp-nerds over?![]()
![]()
Inderdaad, heb in al die jaren nog nooit iets te klagen gahad. (zij ook niet hoor)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Perfecte service danDat hoor je niet vaak meer.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten FB.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
Trusteeeeee FBquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yessssss.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef SuperMOM het volgende:
Muerte wat ben jij hier nog laat?? Morgen vrij en lekker uitslapen zeker?![]()
Ik ben wereldvreemd, dat wist je toch al.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
![]()
Btje laat maar een dikke trustequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik val er ook stil vanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik klets niet mee he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |