ali·nea (de ~ (v.), ~'s)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef fallrite het volgende:
De eerste alinea was nog een poging tot een redelijk topic.. mits je de rest er niet bij had getypt
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
Kijk, ik vraag me af wat is, evolutionair gezien, het nut van lelijk zijn. Blijkbaar dient het een bepaald doel omdat er miljoenen mensen bestaan die gewoon afstotelijk zijn. En als ze geen nut hadden, waren ze wel uitgestorven.
Wat heeft de natuur er toe gebracht om lelijke mensen voort te brengen? Besefte Moeder Natuur misschien dat de knappe mensen af en toe een oppepper nodig hebben ? Of is het wellicht een grapje van god? En wat doen die lelijkerds de hele dag behalve posten in R&P topics als " Nog nooit een vriend(in) of sex gehad". Beseffen die gasten uberhaupt wel dat ze lelijk zijn? Ik bedoel, als ze 's ochtends in de spiegel kijken hebben ze ook wel eens van: Shit de tering, wat ben ik toch een ugly motherfokker zeg! Als mijn hond zo lelijk was zou ik zijn kont scheren ene hem achteruit leren lopen.
Ik wil een inzicht krijgen in het leven van de lelijkerds op Fok, dus graag alleen serieuze reakties aub
Hee het maakt mij echt niet uit hoe je eruit ziet. Ik vraag me alleen af wat het nut nou is om lelijke mensen op deze wereld te hebben. Zoals ik al zei: ze zijn er dus hebben ze waarschijnlijk ook een bepaald doel. Ik vraag me af wat het doel nou isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef HomoLove69 het volgende:
Om maar even serieus op dit ultiem debiele topic in te gaan:
Wat maakt het uit hoe je eruit ziet? Of ben jij zo iemand die de hele dag voor de spiegel zichzelf staat te bewonderen en voor de rest geen flikker uitvoert?
kusjes,
homolove
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef fallrite het volgende:
[..]
ali·nea (de ~ (v.), ~'s)
1 tekstgedeelte dat op een nieuwe regel begint en doorloopt tot de volgende nieuwe regel
2 deel van een wetsartikel, reglement enz. => lid
Nee geloof me, de mensen die ik lelijk vind die vind niemand knap. Als je het woord lelijk opzoekt in de dikke Vandale die je een grote foto vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef PsyCha het volgende:
De mensen die jij lelijk vindt, vinden anderen weer heel knap.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee geloof me, de mensen die ik lelijk vind die vind niemand knap. Als je het woord lelijk opzoekt in de dikke Vandale die je een grote foto vanhen
Nee, we moeten eerst het nut zien te achterhalen van lelijke mensen voordat we dat doen, want misschien dienen ze wel een heel belangrijk doel. Vandaar dit topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
Misschien moeten we alle lelijke mensen maar seriliseren en in kampen opsluiten![]()
slecht topic trouwens![]()
Neen, ik ben bij dit soort kwesties voor de kort door de bocht aanpak.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:23 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee, we moeten eerst het nut zien te achterhalen van lelijke mensen voordat we dat doen, want misschien dienen ze wel een heel belangrijk doel. Vandaar dit topic
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef Salsagirl het volgende:
dus jou spiegel heb het dus al opgegeven?
Voor jou lijkt het me meer van belang dat we achterhalen waarom er zoveel intens domme mensen zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:23 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee, we moeten eerst het nut zien te achterhalen van lelijke mensen voordat we dat doen, want misschien dienen ze wel een heel belangrijk doel. Vandaar dit topic
Kijk maar op www.uglypeople.com (voorpagina)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef McNasty het volgende:
Het enige wat evolutionair gezien belangrijk is, is overleven en dat hangt dus van nog meer factoren af dan alleen uiterlijk. Duidelijk?
Het feit dat er lelijke mensen bestaan betekent dat uiterlijk niet belangrijk is om te evolueren
Ik vind trouwens dat de TS zelf een foto moet posten (puur uit wetenschappelijk oogpunt uiteraard)
He,quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kijk maar op www.uglypeople.com (voorpagina)
woow, iets tegen strakke tshirts, gebruind lijf en gel in je haar?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef el_hombre het volgende:
[..]
He,lekkerdje
, het is vrijdagnacht. Moet jij niet ergens in een diskotheekje breezertjes drinken en blonde meisjes versieren?
Dus, trek aan die replay-broek, wurm jezelf in dat strakke shirt en laat je haar rechtop staan van het gel zodat iedereen je gebruinde en glimmende voorhoofd kan zien.
God heeft jou niet voor niets zo mooi gemaakt. `T is alleen spijtig dat er nergens op je "mavo met extra begeleiding" diploma iets over je uiterlijk vermeld staat.
Of alcohol, dat kan ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Maar-T het volgende:
liefde maakt blind
Lelijke mensen zijn nodig om mooie mensen te bewonderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
Kijk, ik vraag me af wat is, evolutionair gezien, het nut van lelijk zijn. Blijkbaar dient het een bepaald doel omdat er miljoenen mensen bestaan die gewoon afstotelijk zijn. En als ze geen nut hadden, waren ze wel uitgestorven.
Een heleboel lelijke mensen hebben nog seks ook, maar gelukkig meestal in de privacy van hun eigen huis, dus die horrorbeelden blijven je bespaard,quote:Wat heeft de natuur er toe gebracht om lelijke mensen voort te brengen? Besefte Moeder Natuur misschien dat de knappe mensen af en toe een oppepper nodig hebben ? Of is het wellicht een grapje van god? En wat doen die lelijkerds de hele dag behalve posten in R&P topics als " Nog nooit een vriend(in) of sex gehad". Beseffen die gasten uberhaupt wel dat ze lelijk zijn? Ik bedoel, als ze 's ochtends in de spiegel kijken hebben ze ook wel eens van: Shit de tering, wat ben ik toch een ugly motherfokker zeg! Als mijn hond zo lelijk was zou ik zijn kont scheren ene hem achteruit leren lopen.
Het leven van lelijke mensen lijkt me geen universeel gelijk feit. Dat verschilt per lelijk mens natuurlijk.quote:Ik wil een inzicht krijgen in het leven van de lelijkerds op Fok, dus graag alleen serieuze reakties aub
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef el_hombre het volgende:
[..]
He,lekkerdje
, het is vrijdagnacht. Moet jij niet ergens in een diskotheekje breezertjes drinken en blonde meisjes versieren?
Dus, trek aan die replay-broek, wurm jezelf in dat strakke shirt en laat je haar rechtop staan van het gel zodat iedereen je gebruinde en glimmende voorhoofd kan zien.
God heeft jou niet voor niets zo mooi gemaakt. `T is alleen spijtig dat er nergens op je "mavo met extra begeleiding" diploma iets over je uiterlijk vermeld staat.
Dat had ik precies bij jouquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
Iddsoms kijk je rond en denk je: wtf :/ zo kenker lelijk.
Je zelfkennis is in ieder geval wel ok.quote:En ik ben ook neit een van de knapste maar dat weet ik zelf ook
Anders voel jij je zo alleenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
Wat heeft de natuur er toe gebracht om lelijke mensen voort te brengen? Besefte Moeder Natuur misschien dat de knappe mensen af en toe een oppepper nodig hebben ? Of is het wellicht een grapje van god? En wat doen die lelijkerds de hele dag behalve posten in R&P topics als " Nog nooit een vriend(in) of sex gehad". Beseffen die gasten uberhaupt wel dat ze lelijk zijn? Ik bedoel, als ze 's ochtends in de spiegel kijken hebben ze ook wel eens van: Shit de tering, wat ben ik toch een ugly motherfokker zeg! Als mijn hond zo lelijk was zou ik zijn kont scheren ene hem achteruit leren lopen.
Ik wil een inzicht krijgen in het leven van de lelijkerds op Fok, dus graag alleen serieuze reakties aub
En tevens is onze eigen waarneming van "lelijk" cultureel aangeleerd. Dikke vrouwen zijn helemaal de bom in India en grote delen van Afrika.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef releaze het volgende:
veel van de hedendaagse "lelijkheid" van mensen ligt niet (geheel) vast in de genen. Die bijvoorbeeld heul vatsige mensen waar iedereen met liefde overheen kotst, die zijn niet zo geboren. Een kilo of 100 eraf, en voor je het weet heb je een prachtmeid.
Nog zoiets wat mensen verschrikkelijk lelijk kan maken: haardracht, brillen en niet te vergeten: ouderdom. Mss maar 10% van de mensen boven de 45 kan je ook maar iets in de trant van "knap" noemen.
Dan heb je nog slechte hygiene, weet ik veel wat (wor je ook niet mee geboren) zodat je op je 20e al rijp voor een kunstgebit bent.
"Lelijkheid" is gedeeltelijk aangeboren, en gedeeltelijk ontwikkeld door de individu zelf. De lelijkheid die wij echter zo verschrikkelijk lelijk vinden tegenwoordig, is hoogstwaarschijnlijk de "aangeleerde" lelijkheid.
Post eens een foto van jezelf , kunnen wij oordelen hoe mooi je wel niet bentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
Mag jij dan ook even posten danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef Lunar het volgende:
define "lelijk"
post ook even een foto van jezelf. kunnen we meteen zien hij "lelijk" al dan niet "mooi" jij dan bent
idd. vandaar lelijkheid tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En tevens is onze eigen waarneming van "lelijk" cultureel aangeleerd. Dikke vrouwen zijn helemaal de bom in India en grote delen van Afrika.
Mwah, je zou is een keer een Bollywood film moeten zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En tevens is onze eigen waarneming van "lelijk" cultureel aangeleerd. Dikke vrouwen zijn helemaal de bom in India en grote delen van Afrika.
Ein geijle schnor:9quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Mwah, je zou is een keer een Bollywood film moeten zien
Ik vind dit anders best wel een lelijke eendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:27 schreef Bigs het volgende:
veel minder lelijke vogels zijn
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
Ik bedoel, als ze 's ochtends in de spiegel kijken hebben ze ook wel eens van: Shit de tering, wat ben ik toch een ugly motherfokker zeg! Als mijn hond zo lelijk was zou ik zijn kont scheren ene hem achteruit leren lopen.
Ik heb er wel een. Lees dit topic maar nog eens door. Mijn foto kun je bewonderen op www.uglypeople.com voor de analfabeten onder onsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Grappig dat TS geen fotoboek heeft.
Nou, dat is niet helemaal zo want natuurlijk je wordt niet geboren als een baby van 100 kilo. Maar het lag wel al genetisch vast dat je je later vol zou vreten. Net als een bril, dat ligt ook al genetisch vast. Wat betreft haardracht moet ik je gelijk geven. Als die mensen bereid zouden zijn meer dan 10 euro uit te geven aan de kapper zou dat al schelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:19 schreef releaze het volgende:
veel van de hedendaagse "lelijkheid" van mensen ligt niet (geheel) vast in de genen. Die bijvoorbeeld heul vatsige mensen waar iedereen met liefde overheen kotst, die zijn niet zo geboren. Een kilo of 100 eraf, en voor je het weet heb je een prachtmeid.
Nog zoiets wat mensen verschrikkelijk lelijk kan maken: haardracht, brillen en niet te vergeten: ouderdom. Mss maar 10% van de mensen boven de 45 kan je ook maar iets in de trant van "knap" noemen.
Dan heb je nog slechte hygiene, weet ik veel wat (wor je ook niet mee geboren) zodat je op je 20e al rijp voor een kunstgebit bent.
"Lelijkheid" is gedeeltelijk aangeboren, en gedeeltelijk ontwikkeld door de individu zelf. De lelijkheid die wij echter zo verschrikkelijk lelijk vinden tegenwoordig, is hoogstwaarschijnlijk de "aangeleerde" lelijkheid.
Speciaal voor jou een foto van de TTquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:00 schreef Vampz het volgende:
ik stel voor dat TT een foto van zichzelf post, en dat wij dan wel ff bepalen of hij hier nog mag blijven rondlopen of dat we hem verstoten!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:04 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een foto van de TT.
[afbeelding]
He je moet niet zo vaak uit het medicijnkastje van je oma snoepen man.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Bloody_Hell het volgende:
Daar hebben we meneer Choumacher weer.
Jij bent zo lelijk dat je alleen een foto van je katten durft te postenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:00 schreef Vampz het volgende:
ik stel voor dat TT een foto van zichzelf post, en dat wij dan wel ff bepalen of hij hier nog mag blijven rondlopen of dat we hem verstoten!
scherp!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:08 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk dat je alleen een foto van je katten durft te posten![]()
Ach ja, ik durf ook fotos van mijzelf te posten, dus waarom zou hij het niet durven?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:08 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk dat je alleen een foto van je katten durft te posten![]()
Omdat hij een ugly motherFokker is misschien?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach ja, ik durf ook fotos van mijzelf te posten, dus waarom zou hij het niet durven?
Ja das alleen omdat ze 3 weken zonder eten kunnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik mag ook hopen voor je dat je mij niet aantrekkelijk vindt neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:16 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Omdat hij een ugly motherFokker is misschien?
Zodat ik meer begrip voor jou kan opbrengen ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het me meer van belang dat we achterhalen waarom er zoveel intens domme mensen zijn.![]()
Hoor wie het zegt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:16 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Omdat hij een ugly motherFokker is misschien?
Tja je weet wat ze zeggen he. Huisdieren gaan steeds meer op hun baasje lijken.quote:
Dat had ik dus al veel eerder aangegeven in dit topic. Op elk potje past een deksel. Wat de ene mooi vind, vind de ander misschien lelijk. Het kan ook andersom natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:25 schreef h_vreman het volgende:
Definieer knap en lelijk eerst eens. Dan heeft ieder een idee hoe je er een grens tussen trekt.
Knap als je het kunt, lelijk als je het doet.
HOOR wie het ZEGT ?? Ben je met je denkbeeldige vriend aan het praten ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:27 schreef TranceAction het volgende:
[..]
HOOR wie het ZEGT ?? Ben je met je denkbeeldige vriend aan het praten ofzo?
En je moet die bek van je niet fotoshoppen man. Als je er echt zo uitziet zou je bij een
mister-ugly-contest de eerste, tweede en derde prijs winnen
Hé man. Je bent geniaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat had ik dus al veel eerder aangegeven in dit topic. Op elk potje past een deksel. Wat de ene mooi vind, vind de ander misschien lelijk. Het kan ook andersom natuurlijk
Ja op elk potje past een deksel? Ja een kunstmatige deksel ja. Weet je wel de leftovers. Lelijke mensen kiezen niet, die kijken alleen wat er over is gebleven. Dat is de reden waarom ze een deksel vinden. Je denkt toch niet dat zo'n vrouwtje met een lelijke knakker ook voor hem had gekozen als ze meer keus had?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat had ik dus al veel eerder aangegeven in dit topic. Op elk potje past een deksel. Wat de ene mooi vind, vind de ander misschien lelijk. Het kan ook andersom natuurlijk
En jij hebt een bek waarvan zelfs Michael Reiziger nog zou zeggen: Shit man, wat een lelijke rotsmoel heb jij kerel ! Daar past gewoon een slagschip in man. Je moet solliciteren bij de marine voor fregat.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:31 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En jij hebt een bek waarvan zelfs Michael Reiziger nog zou zeggen: Shit man, wat een lelijke rotsmoel heb jij kerel ! Daar past gewoon een slagschip in man. Je moet solliciteren bij de marina voor fregat.
Soms gaat het verder dan enkel uiterlijk. Tenzij je je aangetrokken voelt tot omhulsels, dat kan ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:29 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja op elk potje past een deksel? Ja een kunstmatige deksel ja. Weet je wel de leftovers. Lelijke mensen kiezen niet, die kijken alleen wat er over is gebleven. Dat is de reden waarom ze een deksel vinden. Je denkt toch niet dat zo'n vrouwtje met een lelijke knakker ook voor hem had gekozen als ze meer keus had?
Ohjajoh. Echt waar joh.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:31 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En jij hebt een bek waarvan zelfs Michael Reiziger nog zou zeggen: Shit man, wat een lelijke rotsmoel heb jij kerel ! Daar past gewoon een slagschip in man. Je moet solliciteren bij de marina voor fregat.
Iedereen voelt zich aangetrokken tot het omhulsel en het innerlijk. Knappe mensen hebben dus een partner die zowel qua innerlijk als uiterlijk voldoet aan de wensen. Lelijke mensen daarintegen moeten keuzes maken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:33 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Soms gaat het verder dan enkel uiterlijk. Tenzij je je aangetrokken voelt tot omhulsels, dat kan ook.
He is dat je gehandicapte down-syndroom-broertje die zijn poesje zoekt ?quote:
Ik ga NU aan m'n pik trekken op jouw fantastische reacties.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:37 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He is dat je gehandicapte down-syndroom-broertje die zijn poesje zoekt ?
Is uiterlijk belangrijk? Ja. Voor sommiges belangrijker dan het innerlijk, voor sommigen weer niet. Maar je hebt ook mensen die er helemaal niet om geven en ook (gelukkig maar) een vriendin heeft die daar niets omgeeft, maar dat soort mensen laten we even buiten beschouwing, omdat die simpelweg geen rekening houden met het fenomeen uiterlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:35 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich aangetrokken tot het omhulsel en het innerlijk. Knappe mensen hebben dus een partner die zowel qua innerlijk als uiterlijk voldoet aan de wensen. Lelijke mensen daarintegen moeten keuzes maken.
Ik zeg altijd: er is altijd nog hoop, maar voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik ga NU aan m'n pik trekken op jouw fantastische reacties.
Nouen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: er is altijd nog hoop, maar voor jou maak ik een uitzondering![]()
Kom ga nou niet schijheilig doen. Je weet best wat ik bedoel. Je hebt van die knakkers die langslopen en waarvan iedereen denkt: tering zeg wat een ugly-looking-alien-with-a-bad-hair-day zeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef mForce het volgende:
Wat is "lelijk"?? wat ik lelijk vind, kan jij mooi vinden!
[afbeelding]
Wat?? JIJ die zegt dat IK lelijk ben ??? You must be fucking kidding me men. Heb je weer vervuilde coke gesnoven ofzo?? Shit man met je opgeblazen beugelbekje waarin je 20 fietsen kunt parkeren.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:04 schreef juiced het volgende:
Had ik al gezegd dat je lelijk bent, TranceAction?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat?? JIJ die zegt dat IK lelijk ben ??? You must be fucking kidding me men. Heb je weer vervuilde coke gesnoven ofzo?? Shit man met je opgeblazen beugelbekje waarin je 20 fietsen kunt parkeren.
Jij bent echt niet lekker he. Oh ja, en je moeder is zo dik dat ze met tennis haar eigen dubbelpartner is.
He dude, is je moeder vreemd gegaan met een stekelvarken ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef OFfSprngr het volgende:
TS is echt een domme kankerbaggeraar waarbij me opvalt dat ie een keer een OP maakt zonder dat ie bepaalde mensen "een pijnlijke langzame kanker" toewenst.
Edit: Aan alle graffiti-spuiters
En TS: Aan alle graffiti-spuiters
Kom nou eens TranceNicht.
Oh wat een goede opmerking hoor, jezus, ik ben helemaal sprakeloos, kom je nog eens met je eigen fucking foto want volgens mij val jij onder de catogorie lelijke mensen trancenicht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:35 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He dude, is je moeder vreemd gegaan met een stekelvarken ofzo?
Ik vind je haar wel gaafquote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Oh wat een goede opmerking hoor, jezus, ik ben helemaal sprakeloos, kom je nog eens met je eigen fucking foto want volgens mij val jij onder de catogorie lelijke mensen trancenicht.
Edit: ow nee wacht.. dan valt je relkloon door de mand eh..![]()
eenschquote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:22 schreef junkiexp het volgende:
Er zijn geen lelijke mensen,wel zijn er mensen die andere mensen lelijk vinden,zo denk ik erover![]()
Gelukkig maar,het is een kwestie van smaak,toch?quote:
Nee ff serieus, kun je door je kapsel ook e-mails ontvangen ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Oh wat een goede opmerking hoor, jezus, ik ben helemaal sprakeloos, kom je nog eens met je eigen fucking foto want volgens mij val jij onder de catogorie lelijke mensen trancenicht.
Edit: ow nee wacht.. dan valt je relkloon door de mand eh..![]()
Nee ff serieus, ben je door je grappen-repertoire heen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee ff serieus, kun je door je kapsel ook e-mails ontvangen ?
Nee ff serieus, kun je door je hoofd ook intelligente gedachtens krijgen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee ff serieus, kun je door je kapsel ook e-mails ontvangen ?
*ssh* niet zo hard Maikuuuuuuuuul zometeen kijkt men nog in je fotoboek..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
Idd, lelijke mensen :/ wtf hebje eraan behalve uitlachen ?
Evolutietheorie, les 1. Het principe van de natuurlijke selectie houdt in, dat bepaalde dieren beter in staat zijn zich voort te planten, dan anderen. Hoe beter een dier dat kan (vooral dat laatste), hoe meer dit kenmerk zich zal voortplanten (letterlijk). Dat is de "Survival of the fittest".quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
Misschien ben ik niet mooi en voldoe ik aan die topic-titel, maar ik heb er niet gepost. Ik post in plaats daarvan hierquote:En wat doen die lelijkerds de hele dag behalve posten in R&P topics als " Nog nooit een vriend(in) of sex gehad". Beseffen die gasten uberhaupt wel dat ze lelijk zijn?
Psssst scheer je wegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:47 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kom ga nou niet schijheilig doen. Je weet best wat ik bedoel. Je hebt van die knakkers die langslopen en waarvan iedereen denkt: tering zeg wat een ugly-looking-alien-with-a-bad-hair-day zeg.
Vraagt het je ouders.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee ff serieus, kun je door je hoofd ook intelligente gedachtens krijgen?
Heb ik net gedaan, helaas hebben ze nog nooit van jou gehoordquote:
hee dat ging ik óók zeggenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:22 schreef junkiexp het volgende:
Er zijn geen lelijke mensen,wel zijn er mensen die andere mensen lelijk vinden,zo denk ik erover![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, helaas hebben ze nog nooit van jou gehoord![]()
~quote:Op zondag 5 maart 2006 00:08 schreef juiced het volgende:
[..]
![]()
TranceNurt: "Paps, mams, wolferl van het FOK!Forum zegt dat ik jullie moet vragen hoe het komt dat jullie je voort hebben kunnen planten, terwijl jullie ontzettend lelijk zijn?"
Ouders van TranceNurt: "".
Je bent niet alleen oerlelijk, maar ook nog eens ontzettend dom. Het kan niet op met jou he.
mooi woord *klootviool*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:30 schreef nozem het volgende:
Je hebt een obsessie voor lelijke mensen. Andere mensen hebben weer andere obsessies. Prima, maar val mij er niet mee lastig. Klootviool.
Kijk maar op www.uglypeople.comquote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef Sanne_ het volgende:
enneh hoe zie jij eruit hé..
Je moeder vertelde mij dat je beter in de spiegel kan kijken, analyseer jezelf en je weet waarom lelijke mensen bestaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, helaas hebben ze nog nooit van jou gehoord![]()
Het maakt allemaal niet uit. Ondertussen blijf jij lelijk en dom.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef TranceAction het volgende:
[..]
~
Al die generaties aan inteelt heeft de crativiteit in jouw familie geen goed gedaan he. Het enige wat je kunt zeggen is: jij bent lelijk of jij bent dom. Ik zou zeggen: ga naar een plastisch chirurg en laat eerst die slagschipbek van jou terugbrengen tot normale proporties en kom dan terug, want met die bek van jou is het veel te gemakkelijk. Dit is geen uitdaging meer
Mathematisch kun je het als het goed is uitrekenen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef MLF het volgende:
zucht
er bestaan geen lelijke en geen knappe mensen, dat maakt men er zelf van
jah, doe dat maar danquote:Op maandag 6 maart 2006 01:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mathematisch kun je het als het goed is uitrekenen.
ze moeten je heilig verklaren vanwege je reacties in dit topicquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:14 schreef vamos1 het volgende:
zonder kwaad is er geen goed, zonder lelijk is er geen knap..
als er geen lelijke mensen zouden zijn, zou je niemand knap kunnen noemen, aangezien iedereen gelijk is...
Soort zoekt soort héquote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef OkDna het volgende:
wijsheid is vaak heel simpel, ik sluit me aan bij vamos1, want ik herken wijsheid aangezien ik ook heel wijs (en knap!) ben..![]()
![]()
[..]
Shit man wat een ongelofelijke bullshit is dit zeg. Als ik niet beter wist zou ik denken dat die zinnen zo uit je aars is komen spetteren. Zonder lelijk is er geen knap? Waar slaat dit op man? Dus, je wil beweren dat wanneer alle lelijke wijven ineens weg zouden zijn, er geen lekkere meer zijn? Sorry hoor maar voor mij blijven ze even lekker, ook al zijn alle lelijke van de aardbodem verdwenen.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:14 schreef vamos1 het volgende:
zonder kwaad is er geen goed, zonder lelijk is er geen knap..
als er geen lelijke mensen zouden zijn, zou je niemand knap kunnen noemen, aangezien iedereen gelijk is...
TranceNurt.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Shit man wat een ongelofelijke bullshit is dit zeg. Als ik niet beter wist zou ik denken dat die zinnen zo uit je aars is komen spetteren. Zonder lelijk is er geen knap? Waar slaat dit op man? Dus, je wil beweren dat wanneer alle lelijke wijven ineens weg zouden zijn, er geen lekkere meer zijn? Sorry hoor maar voor mij blijven ze even lekker, ook al zijn alle lelijke van de aardbodem verdwenen.
Shit man, heeft ook eens een scheurkalender op de plee gelezen, denkt ie gelijk dat die intellectueel is ofzo.
En jou moeder vertelde me dat ze tot op de dag van vandaag nog van baalt dat 23 jaar geleden haar abortus is mislukt.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je moeder vertelde mij dat je beter in de spiegel kan kijken, analyseer jezelf en je weet waarom lelijke mensen bestaan.ja das echt waar...
En jij hebt geen moeder, jij hebt twee vaders!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En jou moeder vertelde me dat ze tot op de dag van vandaag nog van baalt dat 23 jaar geleden haar abortus is mislukt.
Ach man bedenk zelf eens iets man met lelijke surfbek jij afgeragde fecalie zwam. Die bek van jou is zo breed dat je in twee tijdzondes leeft man. Als je die smoel van jou helemaal op een foto wil krijgen moet je de hubble-telescoop gebruiken, anders past ie er niet op loser. En die moeder van jou heeft zoveel haar op dr bek dat zelfs een mammoet van jaloezie aan de prozac gaat man. Shit man jij bent zo lelijk dat zelfs het ebola-virus voor je op de loop gaat jij kaalgeplukte darmvlieg.quote:
Tsja... kwestie van doen of je neus bloedt. Beetje mooie kleren en een hoop praatjes en arrogantie en je neukt je alsnog suf.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
Die oud en nieuw foto van jouquote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tsja... kwestie van doen of je neus bloedt. Beetje mooie kleren en een hoop praatjes en arrogantie en je neukt je alsnog suf.
I should know![]()
Ja die is ernstig he? Zo door de house of mirrors lopen en je kan de rest van je leven de schade afbetalen.quote:
Zonder zo'n domme eikel als jij hebben wij nergens onze superioriteitsgevoel aan te meten.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Shit man wat een ongelofelijke bullshit is dit zeg. Als ik niet beter wist zou ik denken dat die zinnen zo uit je aars is komen spetteren. Zonder lelijk is er geen knap? Waar slaat dit op man? Dus, je wil beweren dat wanneer alle lelijke wijven ineens weg zouden zijn, er geen lekkere meer zijn? Sorry hoor maar voor mij blijven ze even lekker, ook al zijn alle lelijke van de aardbodem verdwenen.
Shit man, heeft ook eens een scheurkalender op de plee gelezen, denkt ie gelijk dat die intellectueel is ofzo.
mwah...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
door al die lelijke mensen zie ik er beter uit
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
Iddsoms kijk je rond en denk je: wtf :/ zo kenker lelijk.
En ik ben ook neit een van de knapste maar dat weet ik zelf ook
Balance my friend. Balance.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:19 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hee het maakt mij echt niet uit hoe je eruit ziet. Ik vraag me alleen af wat het nut nou is om lelijke mensen op deze wereld te hebben. Zoals ik al zei: ze zijn er dus hebben ze waarschijnlijk ook een bepaald doel. Ik vraag me af wat het doel nou is
En chinezen lijken op hondenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:08 schreef devzero het volgende:
Evolutionair gezien kun je je beter afvragen waarom er nog domme mensen op de wereld rond lopen.
Ik vraag me af of de hond van TS al achteruit kan lopen, want als er iets lelijk is, dan zijn het wel honden.
Mooi uiterlijk biedt voordelen (ook nadelen), maar het is niet zaligmakend. Hoe iemand er uit ziet boeit me niet zo. Behalve als ik er mee naar bed moet e.d.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:53 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Balance my friend. Balance.
Yin-yang, na regen is er zonneschijn etc. etc.
In een wereld waar alleen uiterlijk schijnt te tellen. En iemand met een goed uiterlijk
altijd voorrang heeft en beter wordt geholpen/behandeld in de winkel of elders.
(Ja want als je lelijk bent hebben mensen minder geduld met je en willen ze snel van je af)
Zijn er toch nog zat mensen die anderen met een minder goed uiterlijk verkiezen
om mmee te paren. Om redenen die verder gaan dan het uiterlijk alleen.
Volgens mij is mooi zijn alleen cool als je nog jong bent.
In het kader van 'je bent wat je eet'?quote:
Hee daar hebben we SpringrOFf een flat. Kerel, neem eens een douche zou ik zeggen, bezoek eens een fatsoenlijke (niet je moeder) kapper en kom dan nog eens terug man. Vind je het gek dat je geen werk hebt man. Met zo'n kop als jij moeten ze je zelfs bij dierproeven niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zonder zo'n domme eikel als jij hebben wij nergens onze superioriteitsgevoel aan te meten.
Blablabla.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ach man bedenk zelf eens iets man met lelijke surfbek jij afgeragde fecalie zwam. Die bek van jou is zo breed dat je in twee tijdzondes leeft man. Als je die smoel van jou helemaal op een foto wil krijgen moet je de hubble-telescoop gebruiken, anders past ie er niet op loser. En die moeder van jou heeft zoveel haar op dr bek dat zelfs een mammoet van jaloezie aan de prozac gaat man. Shit man jij bent zo lelijk dat zelfs het ebola-virus voor je op de loop gaat jij kaalgeplukte darmvlieg.
En nou opgerot uit mijn topic want je neemt alleen maar kostbare plaats in.
Hee maar dat is Engelsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:36 schreef buzzer het volgende:
Sympathy
(mark ashton, graham stansfield, david kaffinetti, stephen gould)
Now when you climb into your bed tonight
And when you lock and bolt the door
Just think about those out in the cold and dark
’cause there’s not enough love to go ’round
No there’s not enough love to go ’round
And sympathy is what we need my friends
And sympathy is what we need
Now half the world hates the other half
And half the world has all the food
And half the world lies down and quietly starves
And sympathy is what we need
No there’s not enough love
Echt hoor jij maakt mijn dag goedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oh deze heb ik nog niet gehoord. Maar waarom ben jij dan nog geen vriend van mij?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:31 schreef big_al het volgende:
zodat jij ook vrienden kan maken, sorry inkoppertje
Hee daar heb je onze VMBO'er-die-net-doet-alsof-ie-VWO-heeft ofnie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef amornl87 het volgende:
omdat er ook mense als tranceaction bestaan
rukken, rukken en nog eens rukken.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef TranceAction het volgende:
Ik vind het jammer dat ik tot op heden geen inzicht heb gekregen in het leven van de lelijke fokker. Ik krijg alleen de reacties die ik niet zoek. Dus hier nogmaals het verzoek aan de lelijke fokker mij te vertellen wat zij de hele dag doen en wat het nut is van lelijke mensen. De interesse is puur wetenschappelijk en zal niet voor commerciele doeleinden gebruikt worden.
Oke dat doen ze dus. Maar dan kom ik bij de vraag; wat is het nut van die lelijkerds? Als ze de hele dag rukken hebben ze toch geen nut of wel?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
rukken, rukken en nog eens rukken.
Nou, je zou toch in eerste instantie toch denken dat lelijke mensen nooit een partner krijgen. Want wie wil er nou een lelijke partner? Wij zijn geprogrammeerd om ons voort te planten en de kans dat je je voortplant is nu eenmaal groter met een knappe partner. Maar blijkbaar krijgen ook lelijkerds een partner. Ik vraag me af; wat is hiervan de reden en wat is het nut hiervan.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:59 schreef JAMsper het volgende:
Lelijke mensen bestaan omdat er lelijke mannen en vrouwen zijn. Dien zich voortplanten.
Moeilijk?
Of dacht jij altijd dat lelijke mensen nooit een partner krijgen.
In de natuur heb je toch ook lelijkerds.. maar daar draait het om kracht en status.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hee daar hebben we SpringrOFf een flat. Kerel, neem eens een douche zou ik zeggen, bezoek eens een fatsoenlijke (niet je moeder) kapper en kom dan nog eens terug man. Vind je het gek dat je geen werk hebt man. Met zo'n kop als jij moeten ze je zelfs bij dierproeven niet.
JIJ zou dat in eerste instantie denken... er zijn geen lelijke mensen in principe.. want het hangt er vanaf wat je zelf mooi vind/accepteerd en als je zelf minder mooi bent ligt die grens lager.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nou, je zou toch in eerste instantie toch denken dat lelijke mensen nooit een partner krijgen. Want wie wil er nou een lelijke partner? Wij zijn geprogrammeerd om ons voort te planten en de kans dat je je voortplant is nu eenmaal groter met een knappe partner. Maar blijkbaar krijgen ook lelijkerds een partner. Ik vraag me af; wat is hiervan de reden en wat is het nut hiervan.
Bijna goed ik ben nl 15. Nu ik:quote:Op zondag 19 maart 2006 17:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik gok 14 jaar, VMBO, pet+oorbel, dikke moeder![]()
15quote:Op zondag 19 maart 2006 17:36 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Bijna goed ik ben nl 15. Nu ik:
45 jaar, geen vriendin, woont bij adoptieouders (achtergelaten in vuiniszak door biologische ouders), tot 5e jaar opgevoed door honden en afgewezen door MC Donalds?
Aha dus die lelijkerds denken bij zichzelf: " Shit man ik ben echt een ugly motherfokker, ik moet op zoek naar een Fokking ugly looking biatch men, want anders maak ik geen kans. Kijken tot hoe laat de vuilnisbelt nog open is.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:29 schreef JAMsper het volgende:
[..]
JIJ zou dat in eerste instantie denken... er zijn geen lelijke mensen in principe.. want het hangt er vanaf wat je zelf mooi vind/accepteerd en als je zelf minder mooi bent ligt die grens lager.
Oke dus je ben 15 jaar, geen vriendin, woont bij adoptieouders (achtergelaten in vuiniszak door biologische ouders), tot 5e jaar opgevoed door honden en afgewezen door MC Donalds?quote:
]quote:Op zondag 19 maart 2006 17:44 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oke dus je ben 15 jaar, geen vriendin, woont bij adoptieouders (achtergelaten in vuiniszak door biologische ouders), tot 5e jaar opgevoed door honden en afgewezen door MC Donalds?
wat is de reden waarom jij geen Cindy Crawford regelt? Juist ja, die bedankt voor jou. Als jij hier nu even uitlegt waarom je na jaren frustratie toch maar een lelijke geit te grazen neemt heb je toch antwoord op je vraag?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nou, je zou toch in eerste instantie toch denken dat lelijke mensen nooit een partner krijgen. Want wie wil er nou een lelijke partner? Wij zijn geprogrammeerd om ons voort te planten en de kans dat je je voortplant is nu eenmaal groter met een knappe partner. Maar blijkbaar krijgen ook lelijkerds een partner. Ik vraag me af; wat is hiervan de reden en wat is het nut hiervan.
Hee hoe kom je erbij dat ik iets met je zus heb gehad?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
wat is de reden waarom jij geen Cindy Crawford regelt? Juist ja, die bedankt voor jou. Als jij hier nu even uitlegt waarom je na jaren frustratie toch maar een lelijke geit te grazen neemt heb je toch antwoord op je vraag?
Hehehe lelijke wrat. Dat jij met zo'n bek nog iemand anders durft uit te lachen bewijst dat jij een hele goeie psychiater hebt gehad. Kansloos...als je het woord "kansloos" opzoekt in de Dikke Vandale zie je een vette foto van jou jij afgeragde aambei. En je moeder die is zo dik dat ze een kussen als tampon gebruikt jij wandelende pisvlek.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
]
Nee sukkel ik lachte jou uit omdat je op je 15e nog zulke kansloze reacties maakt![]()
Heb ik om jouw mening gevraagt? Houd je bek gewoonquote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hehehe lelijke wrat. Dat jij met zo'n bek nog iemand anders durft uit te lachen bewijst dat jij een hele goeie psychiater hebt gehad. Kansloos...als je het woord "kansloos" opzoekt in de Dikke Vandale zie je een vette foto van jou jij afgeragde aambei. En je moeder die is zo dik dat ze een kussen als tampon gebruikt jij wandelende pisvlek.
Heeft jouw moeder gewild dat de abortus zou mislukken? He Oppernerd, sommige dingen zijn gewoon zo en dat moet je accepteren jij uit-de-goot-geplukte-steenpuist. Kerel zit niet met je ge-internet de bijstand van je (pleeg)moeder op te maken. Zet je computer uit en meld je bij "Dierproeven". Dat is de enige instantie waar je een kans maakt.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heb ik om jouw mening gevraagt? Houd je bek gewoon![]()
Als het rijmde was het een slechte ali B rap geweestquote:Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder gewild dat de abortus zou mislukken? He Oppernerd, sommige dingen zijn gewoon zo en dat moet je accepteren jij uit-de-goot-geplukte-steenpuist. Kerel zit niet je ge-internet de bijstand van je (pleeg)moeder op te maken. Zet je computer uit en meld je bij "Dierproeven". Dat is de enige instantie waar je een kans maakt.
Dat dacht ik ook.quote:
Niet alles heeft een nut nodig teneinde bestaansrecht te rechtvaardigen.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oke dat doen ze dus. Maar dan kom ik bij de vraag; wat is het nut van die lelijkerds? Als ze de hele dag rukken hebben ze toch geen nut of wel?
jij bent vast en zeker lelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef PsyCha het volgende:
nutteloze tering discussie.
Maar het rijmt niet he fuckface. Dit is de realiteit. Slechte Ali Berber rap is overigens een pleonasme.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als het rijmde was het een slechte ali B rap geweest
best wel ja... maar dit antwoord reken ik maar als 'ja'. In het vervolg graag iets minder lang van stof... simpele vraag, simpel antwoord.quote:
Lelijke mensen vinden zichzelf altijd knap.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
best wel ja... maar dit antwoord reken ik maar als 'ja'. In het vervolg graag iets minder lang van stof... simpele vraag, simpel antwoord.
en wanneer is iemand knap denk je?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Lelijke mensen vinden zichzelf altijd knap.
das een nieuwe voor mij, maar goed... je moet wat proberen om jezelf er uit te lullen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Lelijke mensen vinden zichzelf altijd knap.
jij ook lekker dingquote:Op zondag 19 maart 2006 21:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
das een nieuwe voor mij, maar goed... je moet wat proberen om jezelf er uit te lullen.
Slaap lekker lelijk![]()
je kunt geen Nederlands? Ik zei toch al dat ze voor je bedankt.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hee hoe kom je erbij dat ik iets met je zus heb gehad?
Dude, die heb je telkens herhaald tegen Kastanova.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:04 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kansloos...als je het woord "kansloos" opzoekt in de Dikke Vandale zie je een vette foto van jou jij afgeragde aambei.
Prop je je lul in een lelijk wijf van dik 250 kg dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef JAMsper het volgende:
Waar the fuck gaat dit over.. uiterlijk is niet belangrijk. Het gaat om je innerlijk.
Precies je ondertitel. En nou opbokken, voordat ik je uit ouderlijke macht ga zetten. Want ik kots op users die niks anders kunnen dan zwakzinnig hun stembanden samenknijpen.quote:
lelijkerdquote:Op zondag 19 maart 2006 22:00 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Precies je ondertitel. En nou opbokken, voordat ik je uit ouderlijke macht ga zetten. Want ik kots op users die niks anders kunnen dan zwakzinnig hun stembanden samenknijpen.
hebbie foto?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:14 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Daar denken de meeste vrouwen toch anders over.
Dat wist ik al toen ik de OP gelezen had en concludeerde dat TS geen FB heeft.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
Ik gok dat TS echt zó'n kankerlelijk smoelwerk heeft.
De eerste die het eigenlijke doel van dit topic ziet! Hulde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef boebiedoe het volgende:
De mensen die hier posten en negatief uithalen naar de topicstarter geven gelijk hun onzekere karakter cq minderwaardigheidscomplex weer. Goed topic..
Er zit een verschil tussen "niet aantrekkelijk" en "lelijk" hoor. Ik zou t graag aanduiden met foto's van bepaalde users, maarja volgens mij wordt dat niet zo gewaardeerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef Bicky het volgende:
Lelijk of aantrekkelijk is ontzettend "In the eye of the beholder"
Ik maak dagelijks mee dat mensen mij attenderen op een, in hun ogen, aantrekkelijke meid. Ik vindt er dan vaak niks aan, andersom gebeurt dit ook.
Wow. Hij heeft em gewoon.quote:Op maandag 20 maart 2006 03:38 schreef JoPiDo het volgende:
zonder lelijk geen mooi DUH
What the Fuck men! Wacht even jij bent toch die megaloser. Toch? Jij bent die knakker die schrijft:quote:Op zondag 19 maart 2006 23:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wist ik al toen ik de OP gelezen had en concludeerde dat TS geen FB heeft.
Buiten dat is TS ook nog eens dom,want op pagina 4 zie je dat TS een TVP doet in zijn eigen topic.
![]()
Maar goed,ik zal niet te veel reageren hier.
* neiging tot bashen van TS ternauwernood onderdrukt.
Nee, een foto van kwastanovic zie je als je het woord "ontslag"opzoekt. Jij bent net zo lelijk als dat je dom bent he.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Dude, die heb je telkens herhaald tegen Kastanova.
Ben je nu kansloos geworden, daar je zelfs je eigen reply's hergebruikt?
Nee, je zei dat ik een lelijke geit had geneuktquote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
je kunt geen Nederlands? Ik zei toch al dat ze voor je bedankt.
w0w daar is over nagedachtquote:Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef Camplo het volgende:
Omdat er paradigma's bestaan vanwaaruit iedereen zijn eigen perceptual screen heeft.
Dit geldt overigens alleen voor de 'knappe' mensen denk ik.
Denk dat lelijke mensen ook een definitie van lelijk hebben, die dus iets anders zal zijn als de onze.
oh, dat had ik nog niet doorquote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee, je zei dat ik een lelijke geit had geneukt
Ik heb ff een paar van je "dissen" (quote:Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ach man bedenk zelf eens iets man met lelijke surfbek jij afgeragde fecalie zwam. Die bek van jou is zo breed dat je in twee tijdzondes leeft man. Als je die smoel van jou helemaal op een foto wil krijgen moet je de hubble-telescoop gebruiken, anders past ie er niet op loser. En die moeder van jou heeft zoveel haar op dr bek dat zelfs een mammoet van jaloezie aan de prozac gaat man. Shit man jij bent zo lelijk dat zelfs het ebola-virus voor je op de loop gaat jij kaalgeplukte darmvlieg.
En nou opgerot uit mijn topic want je neemt alleen maar kostbare plaats in.
Hoe bedoel je onze? Wil je zeggen dat je mooi bent?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef Camplo het volgende:
Omdat er paradigma's bestaan vanwaaruit iedereen zijn eigen perceptual screen heeft.
Dit geldt overigens alleen voor de 'knappe' mensen denk ik.
Denk dat lelijke mensen ook een definitie van lelijk hebben, die dus iets anders zal zijn als de onze.
Ik ben iig blij om te vernemen dat je kunt lezen uberkneus. Is de VMBO toch ergens goed voor geweest. Nee, en ik lees geen boeken met "dummies" erin. Doet me teveel aan jou denken. En ga nou je zusje maar weer lastigvallen want je vader is klaar met haar volgens mij.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik heb ff een paar van je "dissen" () gelezen maar het zijn wel standaard zinnetjes he. Heb je een boekje genaamd: Dissen voor dummies ofzo? Ik kan je zeggen dat het weinig heeft geholpen. Jij dist zo gemaakt
![]()
Haha! RealZeusquote:
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik heb ff een paar van je "dissen" () gelezen maar het zijn wel standaard zinnetjes he. Heb je een boekje genaamd: Dissen voor dummies ofzo? Ik kan je zeggen dat het weinig heeft geholpen. Jij dist zo gemaakt
![]()
Dat kan niet met kloons enzo, plus dat de zwakke relschoppers op fok toch geen pics laten zien anders worden ze wellicht herkend, vandaag zag ik bijvoorbeeld zo'n lelijke dude over straat gaan dat ik dacht "dat kan vast Tonks of TranceAction zijn"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:46 schreef Jajong het volgende:
Ik wacht nog steeds op een foto van TS trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |