Ik ga NU aan m'n pik trekken op jouw fantastische reacties.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:37 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He is dat je gehandicapte down-syndroom-broertje die zijn poesje zoekt ?
Is uiterlijk belangrijk? Ja. Voor sommiges belangrijker dan het innerlijk, voor sommigen weer niet. Maar je hebt ook mensen die er helemaal niet om geven en ook (gelukkig maar) een vriendin heeft die daar niets omgeeft, maar dat soort mensen laten we even buiten beschouwing, omdat die simpelweg geen rekening houden met het fenomeen uiterlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:35 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich aangetrokken tot het omhulsel en het innerlijk. Knappe mensen hebben dus een partner die zowel qua innerlijk als uiterlijk voldoet aan de wensen. Lelijke mensen daarintegen moeten keuzes maken.
Ik zeg altijd: er is altijd nog hoop, maar voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik ga NU aan m'n pik trekken op jouw fantastische reacties.
Nouen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: er is altijd nog hoop, maar voor jou maak ik een uitzondering![]()
Kom ga nou niet schijheilig doen. Je weet best wat ik bedoel. Je hebt van die knakkers die langslopen en waarvan iedereen denkt: tering zeg wat een ugly-looking-alien-with-a-bad-hair-day zeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef mForce het volgende:
Wat is "lelijk"?? wat ik lelijk vind, kan jij mooi vinden!
[afbeelding]
Wat?? JIJ die zegt dat IK lelijk ben ??? You must be fucking kidding me men. Heb je weer vervuilde coke gesnoven ofzo?? Shit man met je opgeblazen beugelbekje waarin je 20 fietsen kunt parkeren.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:04 schreef juiced het volgende:
Had ik al gezegd dat je lelijk bent, TranceAction?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat?? JIJ die zegt dat IK lelijk ben ??? You must be fucking kidding me men. Heb je weer vervuilde coke gesnoven ofzo?? Shit man met je opgeblazen beugelbekje waarin je 20 fietsen kunt parkeren.
Jij bent echt niet lekker he. Oh ja, en je moeder is zo dik dat ze met tennis haar eigen dubbelpartner is.
He dude, is je moeder vreemd gegaan met een stekelvarken ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef OFfSprngr het volgende:
TS is echt een domme kankerbaggeraar waarbij me opvalt dat ie een keer een OP maakt zonder dat ie bepaalde mensen "een pijnlijke langzame kanker" toewenst.
Edit: Aan alle graffiti-spuiters
En TS: Aan alle graffiti-spuiters
Kom nou eens TranceNicht.
Oh wat een goede opmerking hoor, jezus, ik ben helemaal sprakeloos, kom je nog eens met je eigen fucking foto want volgens mij val jij onder de catogorie lelijke mensen trancenicht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:35 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He dude, is je moeder vreemd gegaan met een stekelvarken ofzo?
Ik vind je haar wel gaafquote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Oh wat een goede opmerking hoor, jezus, ik ben helemaal sprakeloos, kom je nog eens met je eigen fucking foto want volgens mij val jij onder de catogorie lelijke mensen trancenicht.
Edit: ow nee wacht.. dan valt je relkloon door de mand eh..![]()
eenschquote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:22 schreef junkiexp het volgende:
Er zijn geen lelijke mensen,wel zijn er mensen die andere mensen lelijk vinden,zo denk ik erover![]()
Gelukkig maar,het is een kwestie van smaak,toch?quote:
Nee ff serieus, kun je door je kapsel ook e-mails ontvangen ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Oh wat een goede opmerking hoor, jezus, ik ben helemaal sprakeloos, kom je nog eens met je eigen fucking foto want volgens mij val jij onder de catogorie lelijke mensen trancenicht.
Edit: ow nee wacht.. dan valt je relkloon door de mand eh..![]()
Nee ff serieus, ben je door je grappen-repertoire heen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee ff serieus, kun je door je kapsel ook e-mails ontvangen ?
Nee ff serieus, kun je door je hoofd ook intelligente gedachtens krijgen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee ff serieus, kun je door je kapsel ook e-mails ontvangen ?
*ssh* niet zo hard Maikuuuuuuuuul zometeen kijkt men nog in je fotoboek..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
Idd, lelijke mensen :/ wtf hebje eraan behalve uitlachen ?
Evolutietheorie, les 1. Het principe van de natuurlijke selectie houdt in, dat bepaalde dieren beter in staat zijn zich voort te planten, dan anderen. Hoe beter een dier dat kan (vooral dat laatste), hoe meer dit kenmerk zich zal voortplanten (letterlijk). Dat is de "Survival of the fittest".quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
Kijk, ik vraag me af wat is, evolutionair gezien, het nut van lelijk zijn. Blijkbaar dient het een bepaald doel omdat er miljoenen mensen bestaan die gewoon afstotelijk zijn. En als ze geen nut hadden, waren ze wel uitgestorven.
Misschien ben ik niet mooi en voldoe ik aan die topic-titel, maar ik heb er niet gepost. Ik post in plaats daarvan hierquote:En wat doen die lelijkerds de hele dag behalve posten in R&P topics als " Nog nooit een vriend(in) of sex gehad". Beseffen die gasten uberhaupt wel dat ze lelijk zijn?
Psssst scheer je wegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:47 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kom ga nou niet schijheilig doen. Je weet best wat ik bedoel. Je hebt van die knakkers die langslopen en waarvan iedereen denkt: tering zeg wat een ugly-looking-alien-with-a-bad-hair-day zeg.
Vraagt het je ouders.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
Kijk, ik vraag me af wat is, evolutionair gezien, het nut van lelijk zijn. Blijkbaar dient het een bepaald doel omdat er miljoenen mensen bestaan die gewoon afstotelijk zijn. En als ze geen nut hadden, waren ze wel uitgestorven.
Wat heeft de natuur er toe gebracht om lelijke mensen voort te brengen? Besefte Moeder Natuur misschien dat de knappe mensen af en toe een oppepper nodig hebben ? Of is het wellicht een grapje van god? En wat doen die lelijkerds de hele dag behalve posten in R&P topics als " Nog nooit een vriend(in) of sex gehad". Beseffen die gasten uberhaupt wel dat ze lelijk zijn? Ik bedoel, als ze 's ochtends in de spiegel kijken hebben ze ook wel eens van: Shit de tering, wat ben ik toch een ugly motherfokker zeg! Als mijn hond zo lelijk was zou ik zijn kont scheren ene hem achteruit leren lopen.
Ik wil een inzicht krijgen in het leven van de lelijkerds op Fok, dus graag alleen serieuze reakties aub
jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee ff serieus, kun je door je hoofd ook intelligente gedachtens krijgen?
Heb ik net gedaan, helaas hebben ze nog nooit van jou gehoordquote:
hee dat ging ik óók zeggenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:22 schreef junkiexp het volgende:
Er zijn geen lelijke mensen,wel zijn er mensen die andere mensen lelijk vinden,zo denk ik erover![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, helaas hebben ze nog nooit van jou gehoord![]()
~quote:Op zondag 5 maart 2006 00:08 schreef juiced het volgende:
[..]
![]()
TranceNurt: "Paps, mams, wolferl van het FOK!Forum zegt dat ik jullie moet vragen hoe het komt dat jullie je voort hebben kunnen planten, terwijl jullie ontzettend lelijk zijn?"
Ouders van TranceNurt: "".
Je bent niet alleen oerlelijk, maar ook nog eens ontzettend dom. Het kan niet op met jou he.
mooi woord *klootviool*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:30 schreef nozem het volgende:
Je hebt een obsessie voor lelijke mensen. Andere mensen hebben weer andere obsessies. Prima, maar val mij er niet mee lastig. Klootviool.
Kijk maar op www.uglypeople.comquote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef Sanne_ het volgende:
enneh hoe zie jij eruit hé..
Je moeder vertelde mij dat je beter in de spiegel kan kijken, analyseer jezelf en je weet waarom lelijke mensen bestaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, helaas hebben ze nog nooit van jou gehoord![]()
Het maakt allemaal niet uit. Ondertussen blijf jij lelijk en dom.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef TranceAction het volgende:
[..]
~
Al die generaties aan inteelt heeft de crativiteit in jouw familie geen goed gedaan he. Het enige wat je kunt zeggen is: jij bent lelijk of jij bent dom. Ik zou zeggen: ga naar een plastisch chirurg en laat eerst die slagschipbek van jou terugbrengen tot normale proporties en kom dan terug, want met die bek van jou is het veel te gemakkelijk. Dit is geen uitdaging meer
Mathematisch kun je het als het goed is uitrekenen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef MLF het volgende:
zucht
er bestaan geen lelijke en geen knappe mensen, dat maakt men er zelf van
jah, doe dat maar danquote:Op maandag 6 maart 2006 01:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mathematisch kun je het als het goed is uitrekenen.
ze moeten je heilig verklaren vanwege je reacties in dit topicquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:14 schreef vamos1 het volgende:
zonder kwaad is er geen goed, zonder lelijk is er geen knap..
als er geen lelijke mensen zouden zijn, zou je niemand knap kunnen noemen, aangezien iedereen gelijk is...
Soort zoekt soort héquote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef OkDna het volgende:
wijsheid is vaak heel simpel, ik sluit me aan bij vamos1, want ik herken wijsheid aangezien ik ook heel wijs (en knap!) ben..![]()
![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |