abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33556539
Elke dag reis ik met het openbaar vervoer in A'dam en wat mij dan opvalt is dat de meeste zijn bevuild met graffiti. Zelfs de tunnels waar de metro door rijdt staan vol met de grootst denkbare onzin. Ik vraag me af wat voor losers zitten hier achter. Waar denk jij het recht vandaan te halen om alles maar te vervuilen en de belastingbetaler op te zadelen met miljoenen aan schoonmaakkosten. Hun eigen huis vervuilen...nee toch maar niet he. En ze doen het heel laf weet je wel, s'nachts als niemand er is. Over laffe honden gesproken. Nee honden doen niets in het geniep dus jullie zijn niet eens met honden te vergelijken. Durven jullie niet overdags als de spoorwegpolitie er is jullie activiteiten te ontplooien? Oh nee, daar heb je lef voor nodig en dat is net wat bij jullie ontbreekt he.

Is het de bedoeling dat als je met je mongoloide vriendjes langs jullie "kunstwerk" rijden dat je dan kan zeggen "hee da heb ik gedaan" en dat het mogoloide vriendje dan zegt "zo jij bent stoer zeg"? Of wat zit hier achter? Ben je vroeger te vaak op je hoofd geslagen of heb je te veel sperma van je pa moeten slikken?

Ik hoop dat jullie en jullie omgeving een pijnlijke vorm van kanker krijgen. Voor degenen die een familielid aan kanker zijn kwijtgeraakt . Verder hoop ik dat de politiek jullie schorum hard zal aanpakken. Jullie zijn wat mij betreft gewoon terroristen en waarschijnlijk houden jullie elke maand netjes jullie handjes omhoog, zodat die gevuld kan worden door belastingbetalers als ik.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_33556598
jeetje, mensen als jou mogen ze van mij meteen volblaffen met grafffiti, met je grote bek!
pi_33556664
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:13 schreef Conflict het volgende:
jeetje, mensen als jou mogen ze van mij meteen volblaffen met grafffiti, met je grote bek!
Wat nou grote bek?? En het is "mensen zoals jij"
pi_33556719
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Wat nou grote bek?? En het is "mensen zoals jij"
Ik ga tenminste niet in het wilde weg mensen kanker toewensen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:17:17 #5
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33556751
Ik vind het wel mooi, mits op legale wijze aangebracht.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33556830
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:17 schreef Quarks het volgende:
pi_33556860
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:16 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik ga tenminste niet in het wilde weg mensen kanker toewensen.
Ik doe het ook niet in het wilde weg. Alleen de mensen die spullen van anderen bevuilen met verf en de belastingbetaler opzadelen met miljoenen aan kosten. Ik heb het dus niet over legale graffiti !!
pi_33556871
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:17 schreef Quarks het volgende:
idd de meeste graffiti is echt mooi, maar je hebt ook van die 'amateurs' die spuiten maar wat in het wilde weg om dat het stoer is
PS4 online: micro_nl
pi_33556897
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef TranceAction het volgende:
Elke dag reis ik met het openbaar vervoer in A'dam en wat mij dan opvalt is dat de meeste zijn bevuild met graffiti. Zelfs de tunnels waar de metro door rijdt staan vol met de grootst denkbare onzin. Ik vraag me af wat voor losers zitten hier achter. Waar denk jij het recht vandaan te halen om alles maar te vervuilen en de belastingbetaler op te zadelen met miljoenen aan schoonmaakkosten. Hun eigen huis vervuilen...nee toch maar niet he. En ze doen het heel laf weet je wel, s'nachts als niemand er is. Over laffe honden gesproken. Nee honden doen niets in het geniep dus jullie zijn niet eens met honden te vergelijken. Durven jullie niet overdags als de spoorwegpolitie er is jullie activiteiten te ontplooien? Oh nee, daar heb je lef voor nodig en dat is net wat bij jullie ontbreekt he.

Is het de bedoeling dat als je met je mongoloide vriendjes langs jullie "kunstwerk" rijden dat je dan kan zeggen "hee da heb ik gedaan" en dat het mogoloide vriendje dan zegt "zo jij bent stoer zeg"? Of wat zit hier achter? Ben je vroeger te vaak op je hoofd geslagen of heb je te veel sperma van je pa moeten slikken?

Ik hoop dat jullie en jullie omgeving een pijnlijke vorm van kanker krijgen. Voor degenen die een familielid aan kanker zijn kwijtgeraakt . Verder hoop ik dat de politiek jullie schorum hard zal aanpakken. Jullie zijn wat mij betreft gewoon terroristen en waarschijnlijk houden jullie elke maand netjes jullie handjes omhoog, zodat die gevuld kan worden door belastingbetalers als ik.
het is trouwens 's nachts
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:21:09 #10
100054 Quarks
pi_33556926
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

idd de meeste graffiti is echt mooi, maar je hebt ook van die 'amateurs' die spuiten maar wat in het wilde weg om dat het stoer is
Van de mensen die overal hun 'tag' achterlaten ja.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33557008
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef Conflict het volgende:

[..]

het is trouwens 's nachts
Oh dank je, zie je wel, wij kunnen nog van elkaar leren
pi_33557116
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:22 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Oh dank je, zie je wel, wij kunnen nog van elkaar leren
veel succes met je War against graffiti!
pi_33557140
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:29:06 #14
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_33557301
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef TranceAction het volgende:
...herkenbaar verhaal...
Een streng lik-op-stuk beleid zou hier de oplossing kunnen zijn. Zo zou een op heterdaad betrapte spuitgast verplicht moeten worden de gehele stad te ontdoen van de besmeuringen of tenminste de wijk waar het delict plaatsgevonden had.
Helaas zullen de overheersende bomenknuffelaars nooit instemmen met een dergelijk hard beleid .

(eigenlijk ook een goede aanpak van het hondenpoep-probleem )
Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
pi_33557354
Eens. Graffiti is niks anders dan geklieder en het geeft gebouwen nou niet bepaald cachet. Daar komt bij (wat TS al aangaf) dat de rest van de samenleving mag opdraaien voor de creatieve uitspattingen van die verpauperde kindjes.
pi_33557396
quote:
Dat kan ik ook wel waarderen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_33557713
Die gasten moeten ze een tandenborstel geven en in hun vrije tijd die muren laten schoonpoetsen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:43:54 #18
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33560617
Soms ziet het er vet uit, maar je gare naam zetten op een muurtje
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:50:57 #19
136830 Nenootje
severely detached
pi_33560957
Vreselijk, al die lelijke tags. En dan die kut-argumenten. "Maar dat grijze is zooo lelijk, we fleuren het alleen op! "

Ja, heel mooi dit
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:55:40 #20
100054 Quarks
pi_33561175
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef Nenootje het volgende:
Vreselijk, al die lelijke tags. En dan die kut-argumenten. "Maar dat grijze is zooo lelijk, we fleuren het alleen op! "

[afbeelding]

Ja, heel mooi dit
Afschuwelijk ja, liever dit:

vrijdag 30 december 2005 @ 22:56:47 #21
136830 Nenootje
severely detached
pi_33561218
Dat Banksy-gedoe vind ik ook wel mooi.
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:57:31 #22
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_33561257
Bij ons hier hebben ze een muur neergezet waar (professionele?) graffiti op de muren zit. erg mooi
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_33562642
quote:
TranceAction schreef het volgende:
It's me Leclerc
Het is: It is I, Lecrerc!

En jij bent ook niet bepaald een lefgozer om mensen of hun dierbaren kanker toe te wensen, zelfs al gaat het om graffiti-makers.
pi_33563438
Wat vreemd dat ze het 's nachts doen, je zou haast denken dat het strafbaar is.

Overigens heb ik zelfs over het algemeen niks tegen graffiti, vaak fleurt het de boel wat op. Vooral als het van die saaie betonnen bouwwerken als viaducten betreft en er wat fatsoenlijks van is gemaakt. Als iemand domweg wat zwarte strepen spuit en zijn 'tag' achter laat is het mijns inziens dan weer niet acceptabel.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_33563826
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:41 schreef Aurelianus het volgende:
Wat vreemd dat ze het 's nachts doen, je zou haast denken dat het strafbaar is.

Overigens heb ik zelfs over het algemeen niks tegen graffiti, vaak fleurt het de boel wat op. Vooral als het van die saaie betonnen bouwwerken als viaducten betreft en er wat fatsoenlijks van is gemaakt. Als iemand domweg wat zwarte strepen spuit en zijn 'tag' achter laat is het mijns inziens dan weer niet acceptabel.
Of het nou mooi is of niet maakt niets uit. Mooi is een relatief begrip. M.a.w. wat jij verstaat onder "fleurt de boel op" is voor een ander gewoon kankerzooi. Het gaat erom dat ze spullen van anderen onderkalken. Als ze hun eigen woning onderspuiten dan heb ik daar geen problemen mee, maar om een of andere reden doen ze dat niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')