Wat is dit nou man? Wat nou choumacher? Waar heb je het over?quote:
Oke als jij dat wil, maar je weet dat drank meer kapot maakt dan je lief is hequote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ja dus.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik drink geen alcohol, ik rook wiet![]()
En jouw wijze van posten dan wel flippen op mensen op een totaal ongegronde wijze deed mij gelijk denken aan Choumacher, vandaar. Choumacher reageerde ook altijd zo, totdat niemand meer op hem reageerde en het dus niet echt zin meer had![]()
En wat is de formule voor jouw sikje?quote:
Genoeg haar?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En wat is de formule voor jouw sikje?
Hehehe dankje, geheel spontaan ontsproten aan mijn op dit moment onder invloed verkerende brein(of wat daar voor doorgaat)quote:
en je bent al zon kutuserquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef TranceAction het volgende:
Elke dag reis ik met het openbaar vervoer in A'dam en wat mij dan opvalt is dat de meeste zijn bevuild met graffiti. Zelfs de tunnels waar de metro door rijdt staan vol met de grootst denkbare onzin. Ik vraag me af wat voor losers zitten hier achter. Waar denk jij het recht vandaan te halen om alles maar te vervuilen en de belastingbetaler op te zadelen met miljoenen aan schoonmaakkosten. Hun eigen huis vervuilen...nee toch maar niet he. En ze doen het heel laf weet je wel, s'nachts als niemand er is. Over laffe honden gesproken. Nee honden doen niets in het geniep dus jullie zijn niet eens met honden te vergelijken. Durven jullie niet overdags als de spoorwegpolitie er is jullie activiteiten te ontplooien? Oh nee, daar heb je lef voor nodig en dat is net wat bij jullie ontbreekt he.
Is het de bedoeling dat als je met je mongoloide vriendjes langs jullie "kunstwerk" rijden dat je dan kan zeggen "hee da heb ik gedaan" en dat het mogoloide vriendje dan zegt "zo jij bent stoer zeg"? Of wat zit hier achter? Ben je vroeger te vaak op je hoofd geslagen of heb je te veel sperma van je pa moeten slikken?
Ik hoop dat jullie en jullie omgeving een pijnlijke vorm van kanker krijgen. Voor degenen die een familielid aan kanker zijn kwijtgeraakt. Verder hoop ik dat de politiek jullie schorum hard zal aanpakken. Jullie zijn wat mij betreft gewoon terroristen en waarschijnlijk houden jullie elke maand netjes jullie handjes omhoog, zodat die gevuld kan worden door belastingbetalers als ik.
He shit zeg, ik wist niet dat Michael Jackson op Fok zatquote:
Relkloon, met al je gebitch op andere users bewijs je alleen maar je eigen stupiditeit.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He shit zeg, ik wist niet dat Michael Jackson op Fok zat
wow! serieus? wat is zn username ik MOET zn handtekening!11quote:Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He shit zeg, ik wist niet dat Michael Jackson op Fok zat
Hehehe hee mensen check zijn fotoboek. Dat is em he jazekerzzzz dat is Wacko Jacko. He je wordt maar witter en witter hequote:Op maandag 16 januari 2006 22:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
wow! serieus? wat is zn username ik MOET zn handtekening!11![]()
flapdrol
Netjes, zie ik liever dan de kleur van B35quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef Agiath het volgende:
In Delft heb je de irenetunnel als legale Graffityplek... Daar staan ook vaak erg mooie dingen.
voorbeeld
[afbeelding]
Aleen aan je plaatje kun je al zien dat jij een dader bentquote:
Ik een loser?? Ha ha ha nee elke maand een uitkering trekken is een winner hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef Ill-Skillz het volgende:
TS = loser.
Ha kijk een limburger....dat verklaart veelquote:
Je hebt een hoop verschillende users op FOK, maar van de bodemlaag ben jij de laagste, sommige weten niet beter, sommige begrijpen het niet, sommige willen rellen, sommige willen baggeren, maar jij TS.. jij bent nog lager dan dit en ik zit met verlangen te wachten op wat voor brainfart je op me zal storten,.. dus nu moet je wel..quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:32 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik een loser?? Ha ha ha nee elke maand een uitkering trekken is een winner he![]()
Hee shit man Guus-Meewis-on-crack is gearriveerd. Hee je hebt een vriendje zie ik in je fotoboekquote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef Operc het volgende:
ik moet zeggen TS, in het begin had je nog gelijk, maar om mensen kanker toe te wensen? goh nee jij bent volwassen :\')
En ik vind die afbeeldingen wel mooi hoor, alleen tags niet, en dat je van andermans eigendommen moet afblijven? dus jij download ook nooit muziek? dat is ook eigendom van iemand anders en daar moet je ook van af blijven, en zeggen dat iedereen dat doet; graffiti spuiters zijn er ook heel veel
en als laatste: is het misschien mogelijk te stoppen met gezeik over ouders van mensen? en over misbruik en incest? dat is namelijk NIET iets om grapjes over te maken,
als je dit gelezen hebt mag je weer fijn met je duplo gaan spelen
Veel plezier!
Wie is Fokking choumacher man? Is dat een of andere dude? En waarom staat er GT op je Avatar? Ben je zo'n sjonnie die éen GT sticker op zijn Opel Manta plaktquote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Bloody_Hell het volgende:
Laat hem maar, kijk anders eens naar de post historie en de aanmelddatum van choumacher, dan zie je gelijk dat het hier dezelfde KUTKLOON betreft.
En ik heb er dus geen last van. Ik kan genoeg andere dingen opnoemen waarvan ik hekel dat ik daaraan meebetaal, maar de schoonmaakkosten van graffiti staan niet bepaald in mijn top 10.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die metro-tunnel is in principe ook voor een deel van mij
Dat komt omdat je nog niet tot 10 kunt tellen?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:33 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
En ik heb er dus geen last van. Ik kan genoeg andere dingen opnoemen waarvan ik hekel dat ik daaraan meebetaal, maar de schoonmaakkosten van graffiti staan niet bepaald in mijn top 10.
Als jij het zegt, joh. Als je denkt dat ik me tot jouw niveau ga verlagen heb je het toch echt fout...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog niet tot 10 kunt tellen?
Ja en de huurder van het pand heeft het ook al opgemerkt zie ik. Je hoeft niet meer te bellen; ik stuur er gelijk een schoonmaakploeg op af.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:50 schreef HAL9000S het volgende:
TS z\\\'n huis is inmiddels ook beklad door dat stelletje vandalen
[afbeelding]
Ik schrijf het. En jij begint over niveau? Waar is je begeleider?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:56 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Als jij het zegt, joh. Als je denkt dat ik me tot jouw niveau ga verlagen heb je het toch echt fout...
Die heeft weekendverlof...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:58 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik schrijf het. En jij begint over niveau? Waar is je begeleider?
Oke dus je doet aan zelfstandig begeleid wonen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:03 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Die heeft weekendverlof...Je bent trouwens wel aandachtsgeil, he?
quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oke dus je doet aan zelfstandig begeleid wonen.
Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen. Zodra je zonder onzinnig schelden hebt leren discussiëren roep je maar weer.quote:Maare of ik aandachtsgeil ben, tja hangt van het publiek af he. Als het foxy ladies zijn wel ja als het van een of andere pauperstudent uit groningen is![]()
Wat een groot deel van de graffiti isquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd de meeste graffiti is echt mooi, maar je hebt ook van die 'amateurs' die spuiten maar wat in het wilde weg om dat het stoer is![]()
De enige reden dat wij als beroemdheden "on crack" zijn is omdat we het niet uithouden zonder met jou in de buurt.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hee shit man Guus-Meewis-on-crack is gearriveerd. Hee je hebt een vriendje zie ik in je fotoboekIs dat het broertje van Bassie he
Oke maar ik vraag me af he, houdt hij ook zijn rode neus op als hij je pijpt?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:48 schreef Operc het volgende:
[..]
De enige reden dat wij als beroemdheden \"on crack\" zijn is omdat we het niet uithouden zonder met jou in de buurt.
en ik weet niet of het het broertje van bassie is, ik zal het even vragen, wil je ook gelijk een handtekening van bassie? lijkt je dat leuk? ja? ga dan nu maar fijn spelen en lief slapen en dan komt hij misschien wel morgen langs, moet je wel braaf zijn, en aardig doen tegen iedereen! :\')
Als je het over mij hebt: wat bedoel je precies?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef tonja het volgende:
:') Shit man!
Nee, ik heb het niet over jou. TS begint nogal wat posts met 'shit man'.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt: wat bedoel je precies?
Misschien is er spontaan kanker bij hem geconstateerd en ligt ie nu aan zijn eerste chemokuur?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:33 schreef OFfSprngr het volgende:
TranceAction: je hebt nog steeds niet gereageerd, ben eigenlijk best teleurgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |