quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:04 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een foto van de TT.
[afbeelding]
He je moet niet zo vaak uit het medicijnkastje van je oma snoepen man.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef Bloody_Hell het volgende:
Daar hebben we meneer Choumacher weer.
Jij bent zo lelijk dat je alleen een foto van je katten durft te postenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:00 schreef Vampz het volgende:
ik stel voor dat TT een foto van zichzelf post, en dat wij dan wel ff bepalen of hij hier nog mag blijven rondlopen of dat we hem verstoten!
scherp!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:08 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk dat je alleen een foto van je katten durft te posten![]()
Ach ja, ik durf ook fotos van mijzelf te posten, dus waarom zou hij het niet durven?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:08 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk dat je alleen een foto van je katten durft te posten![]()
Omdat hij een ugly motherFokker is misschien?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach ja, ik durf ook fotos van mijzelf te posten, dus waarom zou hij het niet durven?
Ja das alleen omdat ze 3 weken zonder eten kunnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En tevens is onze eigen waarneming van "lelijk" cultureel aangeleerd. Dikke vrouwen zijn helemaal de bom in India en grote delen van Afrika.
Ik mag ook hopen voor je dat je mij niet aantrekkelijk vindt neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:16 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Omdat hij een ugly motherFokker is misschien?
Zodat ik meer begrip voor jou kan opbrengen ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het me meer van belang dat we achterhalen waarom er zoveel intens domme mensen zijn.![]()
Hoor wie het zegt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:16 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Omdat hij een ugly motherFokker is misschien?
Tja je weet wat ze zeggen he. Huisdieren gaan steeds meer op hun baasje lijken.quote:
Dat had ik dus al veel eerder aangegeven in dit topic. Op elk potje past een deksel. Wat de ene mooi vind, vind de ander misschien lelijk. Het kan ook andersom natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:25 schreef h_vreman het volgende:
Definieer knap en lelijk eerst eens. Dan heeft ieder een idee hoe je er een grens tussen trekt.
Knap als je het kunt, lelijk als je het doet.
HOOR wie het ZEGT ?? Ben je met je denkbeeldige vriend aan het praten ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:27 schreef TranceAction het volgende:
[..]
HOOR wie het ZEGT ?? Ben je met je denkbeeldige vriend aan het praten ofzo?
En je moet die bek van je niet fotoshoppen man. Als je er echt zo uitziet zou je bij een
mister-ugly-contest de eerste, tweede en derde prijs winnen
Hé man. Je bent geniaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat had ik dus al veel eerder aangegeven in dit topic. Op elk potje past een deksel. Wat de ene mooi vind, vind de ander misschien lelijk. Het kan ook andersom natuurlijk
Ja op elk potje past een deksel? Ja een kunstmatige deksel ja. Weet je wel de leftovers. Lelijke mensen kiezen niet, die kijken alleen wat er over is gebleven. Dat is de reden waarom ze een deksel vinden. Je denkt toch niet dat zo'n vrouwtje met een lelijke knakker ook voor hem had gekozen als ze meer keus had?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat had ik dus al veel eerder aangegeven in dit topic. Op elk potje past een deksel. Wat de ene mooi vind, vind de ander misschien lelijk. Het kan ook andersom natuurlijk
En jij hebt een bek waarvan zelfs Michael Reiziger nog zou zeggen: Shit man, wat een lelijke rotsmoel heb jij kerel ! Daar past gewoon een slagschip in man. Je moet solliciteren bij de marine voor fregat.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:31 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En jij hebt een bek waarvan zelfs Michael Reiziger nog zou zeggen: Shit man, wat een lelijke rotsmoel heb jij kerel ! Daar past gewoon een slagschip in man. Je moet solliciteren bij de marina voor fregat.
Soms gaat het verder dan enkel uiterlijk. Tenzij je je aangetrokken voelt tot omhulsels, dat kan ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:29 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja op elk potje past een deksel? Ja een kunstmatige deksel ja. Weet je wel de leftovers. Lelijke mensen kiezen niet, die kijken alleen wat er over is gebleven. Dat is de reden waarom ze een deksel vinden. Je denkt toch niet dat zo'n vrouwtje met een lelijke knakker ook voor hem had gekozen als ze meer keus had?
Ohjajoh. Echt waar joh.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:31 schreef TranceAction het volgende:
[..]
En jij hebt een bek waarvan zelfs Michael Reiziger nog zou zeggen: Shit man, wat een lelijke rotsmoel heb jij kerel ! Daar past gewoon een slagschip in man. Je moet solliciteren bij de marina voor fregat.
Iedereen voelt zich aangetrokken tot het omhulsel en het innerlijk. Knappe mensen hebben dus een partner die zowel qua innerlijk als uiterlijk voldoet aan de wensen. Lelijke mensen daarintegen moeten keuzes maken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:33 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Soms gaat het verder dan enkel uiterlijk. Tenzij je je aangetrokken voelt tot omhulsels, dat kan ook.
He is dat je gehandicapte down-syndroom-broertje die zijn poesje zoekt ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |