Me is dummy ...... als het geen zelfbruiners zijn, hoe kunnen ze dan 'geleidelijk aan' een tintje geven? Dan was je het toch elke dag weer weg onder de douche?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:33 schreef Aventura het volgende:
Zie ze opeens in de winkel, lotions die geleidelijk aan een bruin tintje geven (dus geen zelfbruiners). Het is er o.a. van Dove en van L 'Oreal. Heeft iemand er al ervaring mee? Lijkt mij ideaal spul...
't Zijn dus geleidelijke zelfbruiners.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Me is dummy ...... als het geen zelfbruiners zijn, hoe kunnen ze dan 'geleidelijk aan' een tintje geven? Dan was je het toch elke dag weer weg onder de douche?![]()
![]()
Piz Buin.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:18 schreef MrBean het volgende:
Mijn moeder had vroeger altijd zo'n goedje dat heette Pisbruin.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Piz Buin.
Je kon toen vast nog niet zo goed lezen.
Zelfbruiners werken volgens het principe dat het een soort chemische reactie aangaat met de huidcellen. Een heel stevige scrubbeurt kan het laagje eraf doen slijten, maar gewoon douchen niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Me is dummy ...... als het geen zelfbruiners zijn, hoe kunnen ze dan 'geleidelijk aan' een tintje geven? Dan was je het toch elke dag weer weg onder de douche?![]()
![]()
jaaa dat weet ik ook, maar de lotion zou geen zelfbruiner zijn maar wel geleidelijk een kleurtje geven. Dat matched niet met mekaar volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zelfbruiners werken volgens het principe dat het een soort chemische reactie aangaat met de huidcellen. Een heel stevige scrubbeurt kan het laagje eraf doen slijten, maar gewoon douchen niet.
Okay, da's dus gewoon een zelfbruiner, maar dan in een lagere dosering, vermengd met normale bodylotion.quote:
Is dat een actieprijs ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:02 schreef Aventura het volgende:
Bij de etos is een fles Dove nu 3 euro, dus een buil kan je je er niet aan vallen. Ik haal morgen even zo'n fles.
Drie euro bij de Etos, normale prijs is 5,99.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:33 schreef Aventura het volgende:
Zie ze opeens in de winkel, lotions die geleidelijk aan een bruin tintje geven (dus geen zelfbruiners). Het is er o.a. van Dove en van L 'Oreal. Heeft iemand er al ervaring mee? Lijkt mij ideaal spul...
[afbeelding]
Ja ik dacht, ik pak het ook effe op het Fokforum opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Drie euro bij de Etos, normale prijs is 5,99.
Ik ga hem straks uitproberen. Eerst in bad en even goed scrubben.
Ik zie het.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik pak het ook effe op het Fokforum op
Hoe lang moet je het laten intrekken voordat je weer kleren kan aantrekken?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:15 schreef Paladina het volgende:
Maarrrr toch helaas een groot minpunt: ondanks scrubben, daarna zorgvuldig verdelen en grondig insmeren en laten intrekken toch een paar vlekken zoals bij die enge zelfbruiners.
Niet zo lang hoor. Goed uitsmeren en daarna moet je huid gewoon droog aanvoelen. Paar minuutjesquote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hoe lang moet je het laten intrekken voordat je weer kleren kan aantrekken?
Ik heb mijn gezicht de eerste keer wel gedaan, daarna eigenlijk niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Paladina het volgende:
Wat doen jullie met je gezicht?
Ik heb nu na 2 x smeren wel een kleurtje ervan, maar dus wel nog een bleke toet. Toch die wangen ook maar insmeren?
Volgens een aantal mensen hier wel dus! Volgens de meesten zelfs! Of het net zo hard werkt als ze doen beweren is wat anders natuurlijk, maar blijkbaar doet het het al na 1x smeren. Ik ga het zelf ook wel proberen, maar ik ben heel slecht in het zien van verschil, ik weet zeg maar het oude niet meer als ik het nieuwe ziequote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef ymme het volgende:
Maar werkt het ook daadwerkelijk?
Dat was ook mijn eerste gedachte bij het lezen van dit topic. Hoe DOE je dat? In laten smeren door je vriendje?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:42 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Maar hoe doe je dat dan met je rug? Ik denk niet dat ik overal bij kanIn elk geval niet goed genoeg om vlekken te voorkomen...
Wat vreemd joh. Ik ben zelf ook een echte bleekie en heb die Dove voor de lichte huid. Na 2 keer smeren ben ik gewoon goed gekleurd. Straks ga ik de derde keer smeren en dan vind ik 't wel bruin genoeg denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef Pure-Poison het volgende:
Ondertussen weer paar paar dgn verder,fles is bijna leeg en nog steeds geen verschil (geen vlekken ook).Of ik ben er gewoon te bleek voorof het is gewoon rotzooi !!
Zo werkt het, denk ik, niet. Je moet het beschouwen als een soort van verf die je op je lichaam smeert. Het bootst geen straling na.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef Lukaso het volgende:
als je normaal ook nooit bruin wordt, verwacht ik niet dat je het hier wel van wordt aangezien het gewoon straling nabootst, wat weinig effect heeft als je er gewoon immuun voor bent.
I feel for you!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmm ik heb het ook maar even gehaald bij de Etos in Groningen. Er stond nog best een grote voorraad. Omdat ik een aantal maanden niet onder de zonnebank mag is dit misschien iets wat er voor kan zorgen dat ik niets als melkfles door het leven ga straks...
Misschien juist daaromquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:20 schreef manou het volgende:
[..]
scarlett johansson in een van de meest bleke hollywood sterren![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:20 schreef manou het volgende:
[..]
scarlett johansson in een van de meest bleke hollywood sterren![]()
nog ff en je wordt er dik vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Werking zelfbruiner:
De werkzame stof is een synthetische suiker, DHA ofwel dihydroxyaceton. Deze stof reageert met de eiwitten van de huid en verkleurt deze. De werking begint na het aanbrengen en is na ongeveer zes uur uitgewerkt. De kleur houdt drie tot vijf dagen waarna de zelfbruiner opnieuw aangebracht kan worden.
Voor het gezicht Angels on bare skin van Lush en voor het lichaam een scrub-bar van Lush (bijv Buffy of Aqua Mirabilis), of een scrub-douchegel van een willekeurig merk met van die kleine deeltjes erin.quote:
Verrek, da's waar ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Sanne het volgende:
Een scrubhandschoentje werkt ook, en gaat heel lang mee.
Ik neem er ook twee tegelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Verrek, da's waar ookIk heb er zelf 2, zodat ik 2 keer zo snel klaar ben
![]()
Hier staat mijn hele kast van volquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Paladina het volgende:
[..]
Voor het gezicht Angels on bare skin van Lush en voor het lichaam een scrub-bar van Lush (bijv Buffy of Aqua Mirabilis), of een scrub-douchegel van een willekeurig merk met van die kleine deeltjes erin.
[afbeelding] Angels on Bare skin scrub-klei
[afbeelding] Buffy
Je wilt eerst een bruinende creme opsmeren en dan onder de zonnebank?? Defeats the whole purpose if you ask mequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Hier staat mijn hele kast van vol![]()
Maar de buffy is te vet om daarna nog onder de zonnebank te gaan vindt.
Maar met de creme van dove kan dit wel?
Per dinsdag toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:27 schreef Furia het volgende:
Komende week inderdaad gratis bij aankoop van 2 dove producten naar keuze bij het kruidvat
Prijzig zeg je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:52 schreef ymme het volgende:
Ik was bij de kruitvat. Maar ik vind het toch iets te prijzig. En aangezien ik regelmatig thuis onder de zonnebank ga.
Nu las ik net in het ETOS krantje, dat ze er daar ook een hebben van een eigen merk. Voor 1 euro nog wat. Denk dat ik deze dan een keer ga proberen
Die is er al, zie post van Ymme.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Aventura het volgende:
Het is nog ff wat weekjes wachten en dan komt Kruidvat ook wel met haar huismerkvariant
Ik ga toch voor de gratis actie. Misschien haal ik er morgen nog wel een. Deo komt altijd wel op.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:46 schreef Aventura het volgende:
Da's ETOS, alhoewel die ook vast vriendelijk geprijsd is..
Doe ik ook, ik gebruik sowieso altijd de shampoo van Dove dus sla ik nu gewoon even een voorraadje in, met gratis Sunshine!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga toch voor de gratis actie. Misschien haal ik er morgen nog wel een. Deo komt altijd wel op.
Vorige week toen ik in het zwembad was, zag ik inderdaad ook opeens een vlek tussen mijn borsten...Niet goed te zien, dat wel. Ik heb er verder geen aandacht meer aan besteed en nu is ie weg. Voor de rest geen rare vlekken...quote:Op maandag 13 maart 2006 10:38 schreef MissFrodo het volgende:
Tot mijn verbazing kreeg ik rare bruine vlekken, onder mijn knieen en tussen mijn borsten en op mijn handen en schouders.
Hebben meer mensen dit probleem?
Ja ik had het gewoon gesmeerd! Een beetje dik en zo, maar verder netjes bij de haargrens uitgeveegd met een wattenschijfje en zoquote:Op maandag 13 maart 2006 11:36 schreef Sanne het volgende:
Waarom doen jullie toch van die rare dingen ermee!
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja ik had het gewoon gesmeerd! Een beetje dik en zo, maar verder netjes bij de haargrens uitgeveegd met een wattenschijfje en zo
Maar goed die gele kleur is een beetje beige geworden zie ik nu... wtf echt...
Bij de bodylotions etc..quote:Op maandag 13 maart 2006 15:27 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb al bij een paar Kruidvat/Etos fillialen gekeken maar het is echt compleet uitverkocht.
(Tenminste bij de Kruidvat was het rek leeg, bij de Etos kon ik het niet vinden dus nam aan dat het uitverkocht was, bij welke spullen staat dat het normaliter?)
Ja!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:38 schreef MissFrodo het volgende:
Na 5 dagen Dove met succes gebruikt te hebben had ik een aantal dagen geen tiojd/zin om te smeren.
Tot mijn verbazing kreeg ik rare bruine vlekken, onder mijn knieen en tussen mijn borsten en op mijn handen en schouders.
Gelukkig kreeg ik ze met mijn gezichtstonic weg maar toch......
Hebben meer mensen dit probleem?
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:58 schreef heaven7 het volgende:
* heaven7 is nu ook wel erg benieuwd en baalt nog steeds dat ze bij alle Etossen opwaren voor die actieprijs
Probeer het eerst even op een lichaamsdeel die (bijna) niemand te zien krijgt, dan kun je kijken of je er vlekken van krijgt. Ik heb het ook zo gedaan, toen dat goed ging heb ik het pas op m'n gezicht gesmeerd. Ook mijn gezicht heeft nu een heel natuurlijk kleurtje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik zou het vooral voor m'n gezicht willen gebruiken. Maar dat geeft dus geen problemen? Lijkt me kut om ineens met gele vlekken rond te moeten lopen.
Wordt het dan echt tig kleuren bruiner of is het wel subtiel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef somegirl het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
geniaal voor je gezicht dus, maar ook op andere lichaamsdelen te gebruiken. En gaat heel lang mee!
ha, precies hetzelfde verhaal hierquote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt, ik ben benieuwd naar het resultaat
Heb wel de versie voor de normale tot donkere huid, terwijl ik vrij licht ben
Maar goed, het was de enige die ze hadden, ik hoop dat ik geen rare vlekken krijg
Hmmm, ik vind het wel meevallen.. Bij het opbrengen een gewoon geurtje en die geur waar anderen het over hebben die na een paar uur vrijkomt, heb ik nog nooit geroken.quote:
ik vond mezelf vannacht echt stinken, toen ik in bed lagquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het wel meevallen.. Bij het opbrengen een gewoon geurtje en die geur waar anderen het over hebben die na een paar uur vrijkomt, heb ik nog nooit geroken.
Nee echt subtiel, nog nooit iemand gehad die ineens zei zoooo jij bent bruin! Maar wel als het dan weer uitgewerkt is vinden ze dat je er een beetje bleekjes uitziet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt het dan echt tig kleuren bruiner of is het wel subtiel?
Oeh! Mooi zo!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:59 schreef Aventura het volgende:
NIVEA heeft nu een dagcreme-variant.
nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
aargh, lijk wel een luipaard, zit onder de witte en bruine vlekken
wanneer trekt dat weg?
Ah nee!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
aargh, lijk wel een luipaard, zit onder de witte en bruine vlekken
wanneer trekt dat weg?
Deze ga ik dan ook maar halen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef somegirl het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
geniaal voor je gezicht dus, maar ook op andere lichaamsdelen te gebruiken. En gaat heel lang mee!
pas wel op met je haargrens, daar licht aanbrengen, anders krijg je een bruine rand, en natuurlijk daarna goed je handen wassen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef mrsj het volgende:
[..]
Deze ga ik dan ook maar halen..
M'n gezicht mag wel wat bruiner.![]()
Ga ik zeker doen. bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
pas wel op met je haargrens, daar licht aanbrengen, anders krijg je een bruine rand, en natuurlijk daarna goed je handen wassen!
Op m'n gezicht krijg ik juist geen vlekken, en het trekt ook best snel inquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb 1 keer gesmeerd met zoiets, maar ik gaf af!! Er zaten allemaal bruine strepen op mijn broekspijpen!
(Ik heb het alleen op mijn benen geprobeerd, mijn gezicht durfde ik nog niet)
Je moet het ook goed uitsmeren, ff laten intrekken en vooral niet te veel gebruiken!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb 1 keer gesmeerd met zoiets, maar ik gaf af!! Er zaten allemaal bruine strepen op mijn broekspijpen!
(Ik heb het alleen op mijn benen geprobeerd, mijn gezicht durfde ik nog niet)
Ennnnn wat kost die?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:07 schreef manou het volgende:
zelf bruiner van dermalogica is helemaal geweldig!!!!!
[afbeelding]
ik leek na het smeren wel een luipaardquote:Op maandag 20 maart 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, vanmiddag de Dove versie gekocht voor de lichte huid, meteen maar even ingesmeerd en mijn irritante nieuwsgierigheid heeft er voor gezorgd dat ook mn gezicht behandeld is. Nu hopen dat ik geen rare vlekken ofzo krijgt, hoewel ik die kans klein acht voor de eerste keer.
Zijn er inmiddels meer mensen met ervaringen?.
De Nivea Summer Beauty is nu met 25% korting bij de Etos.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ennnnn wat kost die?
Potje Nivea zelfbruinende dagcreme was 7,99 iig. Dan heb ik liever iets dat ik overal kan smeren zoals de Dove.
Ahhh ik was bij de DA inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De Nivea Summer Beauty is nu met 25% korting bij de Etos.
DIe dagcreme was bij de Kruidvat ook in de aanbieding, 25 % korting. Verder heb ik mijn Dove bij de AH gehaald, met bonuskortingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ennnnn wat kost die?
Potje Nivea zelfbruinende dagcreme was 7,99 iig. Dan heb ik liever iets dat ik overal kan smeren zoals de Dove.
Die nog steeds overal chronisch is uitverkocht....![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb het zojuist voor de 2e keer opgesmeerd, maar ben ik nou de enige die meteen na het opsmeren effect ziet?.
Hopen dat het morgen op m'n gezicht niet te donker is.
is ook nog 'n risicofactor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik leek na het smeren wel een luipaard![]()
ik had een mailtje naar dove gestuurd, met de vraag of er meer mensen dit ook haddenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Seauphie het volgende:
[..]!
En euh,
[..]
is ook nog 'n risicofactor.
quote:Beste Mirjam,
Bedankt voor je attente melding. Vervelend voor je dat je zo'n vlekkerig effect
kreeg met ons product. Begrijpelijk dat je er van schrok.
Inmiddels zal de kleur wel weer goeddeels verdwenen zijn door de natuurlijk
afstoting van de huidcellen.
Dat vlekkerige effect is gelukkig niet standaard en is goed te voorkomen. De
Dove Body Sunshine Lotions zijn een echte hype, het product is niet aan te
slepen en de winkels zijn regelmatig out of stock. In de korte tijd dat de site
actief is(sinds vorige week donderdag) hebben we al ruim 5000 complimentjes
ontvangen. Dus geef de moed niet op we helpen je graag om het product wel met
plezier te gebruiken.
Het product zelf doet overal hetzelfde werk en kan dus niet hier of daar sterker
werken. Toch kan de huid zelf op plaatsten waar het laagje droge huidcellen iets
dikker is wat intenser aankleuren.
De aankleurende werking is gebaseerd op een contact tussen de werkzame stoffen
met Keratine(eiwit) van onze huidcellen. De kleur die ontstaat bij gebruik van
zelfbruiners is anders dan de kleur die je pigment heeft bij contact met
zonlicht.
Droge, dode huidcelletjes bestaan uitsluitend uit Keratine en kleuren sterker
aan dan de rest. Littekenweefsel bv heeft ook een eigen verdichte
huidcelstructuur, de aankleuring kan daar ook iets intenser zijn doordat er meer
cellen bij elkaar zitten dan elders op de huid.
Het mooiste, meest egale resultaat krijg je op een schone, regelmatig heel
voorzichtig gescrubde en zachte huid.
Breng een zuinige hoeveelheid op en masseer die volledig en gelijkmatig in op de
huid. Gebruik het product echt zuinig en laat het volledig intrekken voor je het
ondergoed en de kleding aantrekt. Was ook je handen zelf en tussen de vingers
goed met zeep.
Eventueel iets te sterk gekleurde delen van de huid ben je gelukkig snel weer
kwijt.Die gekleurde celletjes vallen van de huid af. Onze celvernieuwing gaat 24
uur per dag door en de oppervlakkige cellen worden de hele dag door afgestoten.
Scrubben kan helpen het iets sneller te laten gaan. Je bent er in een hooguit
twee dagen weer van de te sterke aankleuring af.
Nu kan het zijn dat dit product voor jouw huid wat te verzorgend is waardoor het
niet voldoende intrekt. Als je dat merkt zou ik het niet meer gebruiken, je kunt
dan beter een Zelfbruinende creme mengen met een heel luchtige bodylotion die
niet verzorgend is.
Mocht je het product ook bij gebruik met bovenstaande tips nog steeds niet
prettig vinden, dan nemen we het zondermeer retour.
Je kunt het dan kosteloos sturen naar:
-
Als verpakking is een oud doosje prima. Als verpakking is een oud doosje prima.
Graag met een briefje met je naam en adres gegevens en ons referentienummer. Bij
afgifte aan het postkantoor ontvang je een streepjescode. Bewaar dit
verzendbewijs even tot wij gereageerd hebben.
Zodra je pakket binnen is krijg je bericht en vergoeding retour.
Ik hoop dat je echt iets aan deze tips hebt.
Met vriendelijke groet,
-
Niet lachenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Seauphie het volgende:
[..]!
En euh,
[..]
is ook nog 'n risicofactor.
inderdaad, heel erg netjes en informatief!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een keurige behulpzame reactie zeg! Petje af.
Nou bij mij dus niet, ligt er waarschijnlijk aan wat voor huidtype je hebt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:43 schreef yvonne het volgende:
Geen vlekken, niet stinken, leuk resultaat.
Tevreden dus
Ben donkerharig van mezelf, wat was dat, 3?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:49 schreef whats-uppie het volgende:
[..]
Nou bij mij dus niet, ligt er waarschijnlijk aan wat voor huidtype je hebt?
issie duur?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:03 schreef Sentry het volgende:
ik kwam vandaag bij me ma, ik zei: ben je op vakantie gweest? ze zei dat t dat spul was van Dove!!!! Ik natuurlijk meteen naar de winkel en kon nog een tube bemachtigen, overal uitverkocht! Maar nu paar uurtjes verder en ik heb al een lekker getinte koppie, ben er erg blij mee. et stinkt niet en je word niet TE nep bruin. Het is gewoon perfect.![]()
Het staat je vrij om het ook op te smeren hoor. Wat maakt dat je denkt dat dit product seksegebonden isquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:05 schreef OnlineGokker het volgende:
Is er ook een soortgelijk product voor mannen,
Misschien vanwege de geur. Wil niet met een "vrouwengeurtje" rondlopen en aangezien hierboven iemand zegt dat het erg lekker ruikt lijkt het wel zo te zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het staat je vrij om het ook op te smeren hoor. Wat maakt dat je denkt dat dit product seksegebonden is
AH, 4,99.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef Maeghan het volgende:
Bij Dircks is ie E5,79
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef amarena het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel frappant dat zelfbruiners al eeeuwen bestaan en dat je toch nog toe vrijwel niemand over deze producten hoorde. Het gros van de cosmetica-merken heeft een zelfbruiner in het assoriment: Hema, L'oreal, Lancome, Bizbuin etc... Nu Dove er mee komt is het ineens een enorme hype en weet iedereen van gekkigheid niet hoe hard ze naar de winkel moeten rennen..... vermakelijk![]()
Ik zat even het topic door te kijken he, en dit is nou de 5e keer dat je post dat je een zonnehemel hebt en daaronder gaat springen. For all our sakes, doe dat dan gewoon.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:42 schreef ymme het volgende:
Ik heb een zonnehemel hier staan. Maar ik ben al 2 weken van plan weer even goed aan te bruinenMaar ja... ik denk er toch wel weer over de dove of Nivea te kopen. Maar ik twijfelen nog wel, omdat je toch reacties hoort over vlekken en dergelijke.
Leugenaar! Slechts 3 keerquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zat even het topic door te kijken he, en dit is nou de 5e keer dat je post dat je een zonnehemel hebt en daaronder gaat springen. For all our sakes, doe dat dan gewoon.
Vooruit, laat ik het topic dan 's even doorlopen weerquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:56 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk maar lekker weer onder de hemel spring hier.
Het is heerlijk z'n ding thuis te hebben, maar je de tijd.....
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:44 schreef ymme het volgende:
Al ben ik al wel wat gekleurt door de zonnebank thuis
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:52 schreef ymme het volgende:
En aangezien ik regelmatig thuis onder de zonnebank ga.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef ymme het volgende:
Ik ga morgen de zonnehemel maar weer eens klaar zetten. En daar onder.
Hoe dan ook, ik ben nog steeds tevreden over m'n dove, ga het straks ook weer voor het slapen insmeren. Dat geurtje dat na een tijdje vrijkomt rook ik de 2e keer pas, en er zijn inderdaad fijnere dingen om te ruiken, maar goed, dat boeit verder ook niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:42 schreef ymme het volgende:
Ik heb een zonnehemel hier staan.
Ik kan het je niet aanraden. Ik heb ook last van acne maar ben toch zo eigenwijs geweest om het op mn gezicht te smeren. Het kleurtje was leuk maar ik heb ook een paar dagen met een geirriteerd branderig gevoel gelopen en uiteindelijk ook veel puistjes gekregen. Ben toen gestopt met smeren en toen was het binnen een paar dagen over. Over de rest van mijn lichaam heb ik trouwens geen last gehad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:27 schreef mackole het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de Nivea versie, aangezien die ook een gezichtsversie heeft. Ik smeer nu de Dove ook op mijn gezicht, maar heb wat last van acne en weet niet of dat verkeerd gaat uitpakken.
Ik heb zojuist de Dove voor de 2e keer over mijn hele lichaam gesmeerd. Ben uitermate wit normaal. Ik houd jullie op de hoogte hoe het over 2 dagen is.
Helpt scrubben niet?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:57 schreef somegirl het volgende:
ik heb het nu even een paar dagen niet gesmeert (anderhalve week ofzo) maar dan gaat het er echt goor uitzien. Op sommige plekken heb ik echt van die ranzige vlekken, en op andere plekken ben ik alweer helemaal bleek. Je moet dus wel gewoon blijven smeren met dit spul.
fotoquote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef Sanne het volgende:
Ik heb inmiddels een echt "ik-ben-een-weekje-naar-Spanje-geweest-kleurtje"
![]()
Whehehequote:Op zondag 26 maart 2006 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Helpt scrubben niet?
Ik had laatst trouwens na het insmeren m'n handen best vaak gewassen en de volgende dag zag je een streep lopen op m'n armen, waar water langs had gelopen en de Dove weggevaagd had zeg maar.
Gebruik het nu een weekje ofzo en ben echt bruin!quote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef Sanne het volgende:
Ik heb inmiddels een echt "ik-ben-een-weekje-naar-Spanje-geweest-kleurtje"
![]()
Die hebben ze eigenlijk overal wel hier, het is moeilijker om aan de Dove versie te komen.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de Nivea weten te scoren! De bodylotion dan, niet de gezichtscreme. Alleen nog geen kans gehad 'm te gebruiken
Welk product gebruik je?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gebruik het nu een weekje ofzo en ben echt bruin!
Lekker spul, ook goede huidverzorging.
Dit lijkt me echt heel sterk....quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:50 schreef jacksonbrown het volgende:
Een gouden tip,
Neem een lang warm bad, nadien scrubben met een mild scrub. Water laten weglopen en bad opnieuw vullen met warmwater en de dove selftan lotion. Lost zeer goed op, ruikt great en na een halfuurtje zonnebaden nergens geen strepen te zien. Je kan je meteen aankleden en na een bad of drie zie er net uit of ik een weekje bahama's heb gehad...![]()
Dan smeer je je gezicht toch na het badderen in lijkt mequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:15 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt heel sterk....![]()
Hoeveel zou je er dan wel niet moeten ingooien om dat effect te bereiken?
En stel -ik zei stel- dat dit zou werken, wat dacht je dan van een bruin lichaam en een wit hoofd?
Werkt anders echt wel hoor, lost makkelijk op in water, doe er ondeveer een vijfde van de fles in. Dat komt overeen met je hele lichaam insmeren per keer...quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:15 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt heel sterk....![]()
Hoeveel zou je er dan wel niet moeten ingooien om dat effect te bereiken?
En stel -ik zei stel- dat dit zou werken, wat dacht je dan van een bruin lichaam en een wit hoofd?
Die doekjes zijn inderdaad erg goed! En de tube met zelfbruiningscrčm is ook een topper en kost iets van rond de 13 euro geloof ik. Niet zo duur en uitstekende kwaliteit.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:23 schreef zwelgje81 het volgende:
Kheb goeie ervaringen met vichy spray, maar vooral die doekjes zijn geweldig, absoluut geen probleem gehad met vlekken ofzo
Wat een onzin, relnicht. Mijn enorm hetero beste vriend wil ook van zijn melksmoel af en heeft het ook overwogen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:21 schreef xman het volgende:
Heb vandaag de Dove Body Lotion gekocht voor de getinte huid. Heb ook een getinte huid, maar omdat ik weinig zon zie is het toch allemaal vaaltjes. Het effect hoeft niet zo groot te zijn. Wil gewoon een iets warmere kleur. En aangezien ik toch altijd een bodylotion gebruik na het douchen, hey misschien dat dit een goede keuze is. Ben blij dat ik homo ben.. want dit is toch zo gay!
Nee, het vlekt voor geen meter, maar ik heb het idee dat veel mensen hier maar wat smeren.quote:
Wij doen het gewoon goedquote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef Sanne het volgende:
Ik heb dezelfde ervaringen als yvonne en Aventura.
De bodylotion op zich is heerlijk. Verdeelt makkelijk en wordt meteen opgenomen door de huid. Ik ga die Dove creme sowieso gebruiken voortaan (de gewone soort). Alleen hij stinkt echt na een tijd. Niet normaal. Ook al vind je het niet stinken. Het feit is dat het gewoon een sterke geur afgeeft. Dat heb ik nooit met bodylotions gehad, wel met cocosvet voor m'n haar ofzoiets.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:02 schreef Aventura het volgende:
Ik heb eigenlijk dezelfde ervaring als Yvonne. Gewoon smeren, niet teveel. Lekker inmasseren. Geen streep te zien, wel een mooi tintje. Ik vind het niet stinken.
Ik begrijp niet waarom je zou denken dat het niet gezond zou zijnquote:
Denk ik niet, zelfbruiners bestaan al vele jaren!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:02 schreef ruby het volgende:
Zou dit een terugslag voor de zonnebankcentra kunnen betekenen?
worteltjesoranjebruiners bedoel je denk ikquote:Op maandag 1 mei 2006 19:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Denk ik niet, zelfbruiners bestaan al vele jaren!
Whehe ja, de produkten zijn inderdaad de laatste jaren wel wat verbeterd qua tint die ze afgeven.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:17 schreef moussy het volgende:
[..]
worteltjesoranjebruiners bedoel je denk ik [afbeelding]
Ik gebruik deze voor m`n gezicht. echt super goed spul!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef somegirl het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |